abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79312140
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat denken jullie over Gonzaga vs. JDS dit weekend?
Denk toch dat Gonzaga gaat winnen by TKO
Jon Jones met een spinning elbow waarmee hij Vera mee neer maait en vervolgens doorspint en JDS voor het gemak ook nokkie mee slaat.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_79318850
Sorry hoor, maar DREAM die een LHW tournament houdt is toch nieuws!?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:08:28 #103
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_79320523
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef roepdeman het volgende:
Sorry hoor, maar DREAM die een LHW tournament houdt is toch nieuws!?
Hangt ervan af wie in de LHW voor dat nieuws gaan zorgen?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_79332379
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:08 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Hangt ervan af wie in de LHW voor dat nieuws gaan zorgen?
Idd, ik kan me niet heugen dat Dream ooit fatsoenlijke LHW's gehad heeft. Mousasi kan je niet meerekenen, die zat op MW in zijn Dream tijd...

Dus... wie?!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:43:13 #105
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79346708
quote:
The german censorship has banned UFC , TUF and Unleashed from the screen!

One reason ist pounding a ground opponent are violation against the human dignity!

So i think this is a big problem for the UFC on the german market
Ik heb geen tijd om een bron te zoeken maar als dit waar is zullen we de UFC niet meer in Duitsland terugzien!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_79346766
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:43 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik heb geen tijd om een bron te zoeken maar als dit waar is zullen we de UFC niet meer in Duitsland terugzien!
Dat staat er toch niet, staat alleen dat het niet op tv wordt uitgezonden, dan zou er in heel Duitsland ook geen boxen oid gedaan mogen worden, lijkt me niet. Ze zijn daar alleen heel voorzichtig met geweld op televisie en films. Ook bepaalde games mogen er niet worden uitgebracht!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:54:16 #107
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79347132
even een paar snelle punten

- Mighty Mo vs. Josh Barnett goh wie zou dat gaan winnen?!?!
- Struve vs. Nelson co main event (nu officieel).. toch leuk voor Stefan
- Contracten Mousasi en Shields lopen na fight in april af.. Shields denkt na over UFC!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:54:46 #108
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79347155
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:44 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet, staat alleen dat het niet op tv wordt uitgezonden, dan zou er in heel Duitsland ook geen boxen oid gedaan mogen worden, lijkt me niet. Ze zijn daar alleen heel voorzichtig met geweld op televisie en films. Ook bepaalde games mogen er niet worden uitgebracht!
Boksen is gewoon op tv hoor
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:56:22 #109
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_79352455
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef Tazmaniac het volgende:
NiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiCE!
pi_79353636
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:56 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

NiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiCE!
Zeker nice, ik zie het hem niet winnen maar als hij hem wint staat hij echt stevig op de kaart.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:22:14 #111
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_79360933
We gaan gewoon hard duimen voor Struve!
pi_79364437
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:44 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Zoals het daar staat, dus "pounding a ground(ed) opponent", dat is niet iets waar je in boksen mee te maken hebt
pi_79367415
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef Tazmaniac het volgende:
even een paar snelle punten

Nu pas officieel joh, zit al een tijdje lang uit te kijken naar dit gevecht, duurt nog veel te lang. Hopelijk gaat Nelson neer met z'n arrogante kop.
Vind het altijd echt kut als een nederlander verliest, ook het gevecht van Manhoef toen ie zo lekker ging.
pi_79367495
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 03:52 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Zoals het daar staat, dus "pounding a ground(ed) opponent", dat is niet iets waar je in boksen mee te maken hebt
Er staat toch dat het banned from the screen is!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 12:53:39 #115
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_79369597
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef McGilles het volgende:

[..]

Nu pas officieel joh, zit al een tijdje lang uit te kijken naar dit gevecht, duurt nog veel te lang. Hopelijk gaat Nelson neer met z'n arrogante kop.
Vind het altijd echt kut als een nederlander verliest, ook het gevecht van Manhoef toen ie zo lekker ging.
Ja dat gevecht met Manhoef was hartverscheurend, hij ging zo lekker.
I am not impressed by your performance
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:30:35 #116
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79376024
haha funny shit.. Fight Magazine kopt ook met: The Real March Madness
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:45:02 #117
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79378608
Main Card
Brandon Vera vs. Jon Jones
Het is wel grappig dat uitgerekend Vera, die een lange tijd enorm gehyped werd als up-and-coming talent, nu tegen de nieuwe hype sensatie moet. Ik voor voor Bones die ons zal laten zien dat het niet alleen de hype is die hem zo bekend maakt

Junior dos Santos vs. Gabriel Gonzaga
Brutal KO, Gonzaga is me net iets te vaak tegen de vlakte gegaan.

Cheick Kongo vs. Paul Buentello
Kongo by boring ground and pound.. huge slugfest Dana.. really?

Alessio Sakara vs. James Irvin
Irvin is underrated en mss wat snel afgeschreven toen Anderson hem als een kleine bitch neer sloeg.
Ik vind Sakara niks speciaals dus gooi hem de volgende keer lekker op de prelim card, thanks

Preliminary Card
Clay Guida vs. Shannon Gugerty
Brawler vs. ground game expert.. moeilijk te zeggen wie er gaat winnen. Ik hoop op Guida vanwege zijn geweldige fighter spirit maar het komt erop neer dat degene die het eerst een foutje maak die duur komt te betalen in deze fight.

Eliot Marshall vs. Vladimir Matyushenko
Ook deze is moeilijk te voorspellen imo.. hier is het denk ik de vraag of Marshall de takedown en g-n-p van Vlad kan stoppen of dat The Janitor er weer met een decision vandoor gaat.

Duane Ludwig vs. Darren Elkins
Ludwig heeft zijn beste kruid verschoten en ik vind het bij nader inzien best raar dat de UFC hem gehaald heeft.. hij verloor van alle top guys in Strikeforce en ook Miller was te sterk voor hem. Nu geven ze hem dan maar Darren Elkins (waar geen mens van gehoord heeft.. en dat wil niet zeggen dat hij niks kan maar wat moet je ermee) ik ga dus voor Bang by Big Bang.

John Howard vs. Daniel Roberts
Daniel Roberts zegt mij totaal niks en John Howard vind ik echt goed bezig.. is echt zo iemand waar je op een gegeven moment van gaat hopen dat hij het goed blijft doen.. ik ben wel een Doomsday fan aan het worden

Brendan Schaub vs. Chase Gormley
Leuk dat Schaub eindelijk terug in de Octagon is, hij zag er erg goed uit tijdens TUF en ik ga ervan uit dat hij deze positief stijgende lijn kan doortrekken tegen iemand als Gormley.

Mike Pierce vs. Julio Paulino
Dit is een zeer interessante match-up want ik was enigzins onder de indruk van Pierce in zijn fight tegen Larson. Maar Paulino draait al wat jaren mee en heeft een mooi record bij elkaar weten te vechten. Ik denk dat het de kant van Pierce op zal gaan by way of GnP. Maar hij zal het zeker niet gemakkelijk krijgen!!

Eric Schafer vs. Jason Brilz
Dit gaat een keiharde oorlog worden.. durf niet te zeggen wie er met de W vandoor gaat maar als ik een gokje zou moeten nemen ga ik toch voor Red die er de laatste fights vrij goed uitzag.
pi_79380845
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Main Card
Brandon Vera vs. Jon Jones
Het is wel grappig dat uitgerekend Vera, die een lange tijd enorm gehyped werd als up-and-coming talent, nu tegen de nieuwe hype sensatie moet. Ik voor voor Bones die ons zal laten zien dat het niet alleen de hype is die hem zo bekend maakt

Junior dos Santos vs. Gabriel Gonzaga
Brutal KO, Gonzaga is me net iets te vaak tegen de vlakte gegaan.

Cheick Kongo vs. Paul Buentello
Kongo by boring ground and pound.. huge slugfest Dana.. really?

Alessio Sakara vs. James Irvin
Irvin is underrated en mss wat snel afgeschreven toen Anderson hem als een kleine bitch neer sloeg.
Ik vind Sakara niks speciaals dus gooi hem de volgende keer lekker op de prelim card, thanks

Preliminary Card
Clay Guida vs. Shannon Gugerty
Brawler vs. ground game expert.. moeilijk te zeggen wie er gaat winnen. Ik hoop op Guida vanwege zijn geweldige fighter spirit maar het komt erop neer dat degene die het eerst een foutje maak die duur komt te betalen in deze fight.

Eliot Marshall vs. Vladimir Matyushenko
Ook deze is moeilijk te voorspellen imo.. hier is het denk ik de vraag of Marshall de takedown en g-n-p van Vlad kan stoppen of dat The Janitor er weer met een decision vandoor gaat.

Duane Ludwig vs. Darren Elkins
Ludwig heeft zijn beste kruid verschoten en ik vind het bij nader inzien best raar dat de UFC hem gehaald heeft.. hij verloor van alle top guys in Strikeforce en ook Miller was te sterk voor hem. Nu geven ze hem dan maar Darren Elkins (waar geen mens van gehoord heeft.. en dat wil niet zeggen dat hij niks kan maar wat moet je ermee) ik ga dus voor Bang by Big Bang.

John Howard vs. Daniel Roberts
Daniel Roberts zegt mij totaal niks en John Howard vind ik echt goed bezig.. is echt zo iemand waar je op een gegeven moment van gaat hopen dat hij het goed blijft doen.. ik ben wel een Doomsday fan aan het worden

Brendan Schaub vs. Chase Gormley
Leuk dat Schaub eindelijk terug in de Octagon is, hij zag er erg goed uit tijdens TUF en ik ga ervan uit dat hij deze positief stijgende lijn kan doortrekken tegen iemand als Gormley.

Mike Pierce vs. Julio Paulino
Dit is een zeer interessante match-up want ik was enigzins onder de indruk van Pierce in zijn fight tegen Larson. Maar Paulino draait al wat jaren mee en heeft een mooi record bij elkaar weten te vechten. Ik denk dat het de kant van Pierce op zal gaan by way of GnP. Maar hij zal het zeker niet gemakkelijk krijgen!!

Eric Schafer vs. Jason Brilz
Dit gaat een keiharde oorlog worden.. durf niet te zeggen wie er met de W vandoor gaat maar als ik een gokje zou moeten nemen ga ik toch voor Red die er de laatste fights vrij goed uitzag.
Voor wat betreft de main card zitten we helemaal op één lijn
Jones
JDS
Kongo
Irvin

Dit gaat een bruut event worden!

LET OP: Het event is pas in de nacht van zondag op maandag. Wat ik waardeloos vind
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_79380928
Dat wordt maandag weer de nieuwsgroepen aanspreken op dit moois
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79381608
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:53 schreef GSP het volgende:

[..]

Ja dat gevecht met Manhoef was hartverscheurend, hij ging zo lekker.
Voelde me zelf verrot toen hij had verloren, heb ik niet vaak.
Vooral ook om dat semi-stoere gelul van Lawler achteraf dat hij op dat moment zat te wachten... Nog 1 minuut verder en hij had huilend op de grond gelegen door die lowkicks van Manhoef.

Niet dat ik het Lawler niet gun, maar niet wijs achteraf lopen doen.
pi_79381635
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:47 schreef Amos_ het volgende:
Dat wordt maandag weer de nieuwsgroepen aanspreken op dit moois
Maandagavond ga ik lekker op m'n gemakje na 't sporten kijken
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:05:17 #122
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79381667
my bets:

Brandon Vera vs Jon Jones
Cheick Kongo vs Paul Buentello
Junior dos Santos vs Gabriel Gonzaga
pi_79382123
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:05 schreef THEFXR het volgende:
my bets:

pi_79382179
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:17 schreef McGilles het volgende:

[..]

Agree.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:20:17 #125
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79382246
Veel mensen die voor Vera gaan

Nogueira's trainer dies
quote:
Luiz Alves, the long-time trainer of Antonio Rodrigo Nogueira, died Friday in Rio de Janeiro, Brazil.

Considered alongside Rudimar Fedrigo as the two most important representatives of muay Thai in Brazil, Alves suffered a stroke on Jan. 26. Doctors induced a coma to control the pressure on his brain. On Friday the pressure increased, leading to a hemorrhage that caused his death.

Nogueira had considered Alves his good luck charm. The trainer accompanied “Minotauro” to all of his fights since 2001, except for Nogueira’s two stoppage losses to Frank Mir and Cain Velasquez. Alves’ daughter was getting married the day of the Mir bout, and he had already suffered the stroke by the time Nogueira fought Velasquez.

Alves’ death is seen as a great loss to the Brazilian MMA community. He was the leader and founder of Boxe Thai Academy and the Brazilian Confederation of Muay Thai.

His funeral will take place in Nova Russas, Brazil, and on Sunday afternoon friends and family will have a ceremony at Memorial do Carmo in Rio de Janeiro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')