Behalve tegen een domme chinees die hem een 'illegal elbow' geeftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:38 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Heb wel zin in Evans - Jackson. Hoop écht dat Rashad hem pakt.
Verder heb ik laatst een torrent gevonden met tientallen fights van Fedor achter elkaar. Dat is ook gaaf maar zelden spannend, je weet toch wie er wint
Van MMATorrents zeker? Heb daar heel erg veel aan gehad bij het maken van mijn clip...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:38 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Verder heb ik laatst een torrent gevonden met tientallen fights van Fedor achter elkaar. Dat is ook gaaf maar zelden spannend, je weet toch wie er wint
Deze foto had Dana ook op zijn twitter gepost, that's one nasty cutquote:
Johquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef GSP het volgende:
Voor de liefhebbers de introtrack van de UFC. Het is Stemm met Face the pain.
Nice!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Update
Randy Couture (not chuck liddell) vs. Rick Franklin @ UFC 115
Een zware dobber zal hij zeker krijgen! Maar de loss op Serra en de winst op Alves kan GSP er alleen maar op vooruit gegaan zijn, dus ik heb wel vertrouwen!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef GSP het volgende:
Kunnen ze als de beste die Amerikanen. Ben toch wel heel erg benieuwd naar GSP vs Hardy. Ik denk dat GSP een zware dobber krijgt. Het is Hardy zo snel mogelijk te submitten. Carwin vs Mir lijkt mij voor Mir geen probleem.
Former UFC middleweight champion Rich Franklin (25-5) has reportedly agreed to return to the light heavyweight division to face Chuck Liddell (21-7) at UFC 115 in Vancouver after Tito Ortiz was forced to withdraw from the June 12 event for undisclosed reasons.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Franklin vs. Liddell in the works for UFC 115
Uhmm.. zou Liddell niet tegen Tito uitkomen n.a.v. het nieuwe TUF seizoen?
Weet niet waar je het vandaan hebt maar volgens mij is dat een oud bericht dat onzin bleek te zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:22 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Former UFC middleweight champion Rich Franklin (25-5) has reportedly agreed to return to the light heavyweight division to face Chuck Liddell (21-7) at UFC 115 in Vancouver after Tito Ortiz was forced to withdraw from the June 12 event for undisclosed reasons.
Speculation had been mounting regarding the inclusion of Ortiz for the upcoming Canadian event after "The Huntington Beach Bad Boy" and wife Jenna Jameson continued to post discouraging tweets via their official Twitter accounts.
Wat een stel ook...net een stel bullies op highschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |