quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef GSP het volgende:
[..]
Is dat een film? Misschien is hij wel voor de fun kleiduiven aan het schieten in zijn achtertuin
Jij hebt ook standaard een lijk in je achtertuin?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef GSP het volgende:
[..]
Is dat een film? Misschien is hij wel voor de fun kleiduiven aan het schieten in zijn achtertuin
Inclusief Frans-Canadees accent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef incognitoomuch het volgende:
En dan komt GSP in de film opduiken:
I'm not impressed by your performance!
Sowieso GSP die boos kijkt (of praat) zou ik al niet bepaald serieus nemen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Inclusief Frans-Canadees accent.![]()
(met ondertitels dus)
Had ik niet gezien, maar misschien is het zijn broertje Aleksander Emelianenko die een uiltje aan het knappen is?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jij hebt ook standaard een lijk in je achtertuin?(zie foto 2)
Ik moet gelijk weer aan dit filmpje denkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Inclusief Frans-Canadees accent.![]()
(met ondertitels dus)
Hier hetzelfde, wil hem ook nog kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik moet nog steeds dat hele gevecht kijken tegen Hughes.UFC 65 ofzo? Kan em helaas niet vinden op een torrent tracker.
Met het verschil, dat Fedor bij de special forces van Russia heeft gediend.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef GSP het volgende:
[..]
Hier deel 2 van het gevechtquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik moet nog steeds dat hele gevecht kijken tegen Hughes.UFC 65 ofzo? Kan em helaas niet vinden op een torrent tracker.
>Geen special forces toch? Hij was toch een 'gewone' militair?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Met het verschil, dat Fedor bij de special forces van Russia heeft gediend.
Wen d'r maar aan!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:36 schreef Fyodor het volgende:
Verder is 'ons' MMA topic nog nooit zo hard gegaan!
MMA is boomingquote:
Veel te herkenbaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:53 schreef GSP het volgende:
[..]
MMA is booming
Ik heb overigens geprobeerd mijn vriendin bekend te maken met MMA, maar het ground and pound vindt ze toch een beetje teveel van het goede. Ook mijn opa vond het niet zo geweldig, en ik quote: "dat is toch geen sport jongen"![]()
Ik probeer het heel voorzichtig met haar, maar doe het niet overhaastquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:53 schreef GSP het volgende:
[..]
MMA is booming
Ik heb overigens geprobeerd mijn vriendin bekend te maken met MMA, maar het ground and pound vindt ze toch een beetje teveel van het goede. Ook mijn opa vond het niet zo geweldig, en ik quote: "dat is toch geen sport jongen"![]()
Mijn vrouw vind thet ook leuk om te kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kijk alleen MMA met vrienden denk niet dat mijn vriendin het zou waarderen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer aan dit filmpje denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt echt hoor!quote:
Sinds een paar maandjes doe ik aan Shoot/MMA @ Tatsujin Dojo in Amsterdam. Zero experience, maar met alles een uitdaging!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef McGilles het volgende:
Hoeveel mensen hier doen zelf iets met vechtsport?
Hoe heet jouw vrouw? Ook in Amsterdam toevallig? Marloes is daar namelijk vrijwel iedere dag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:38 schreef Springbank het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind thet ook leuk om te kijken.
Ze heeft ook nog bij Marloes Coenen in de klas gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |