abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:58:16 #176
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_81637963
Misschien een stomme vraag, maar heb je echt al zo snel na de break up behoefte om te daten?
Zeker ook omdat jullie 10 jaar bij mekaar waren en jij het niet uit wilde zien gaan?

Ik weet het, er is geen definitieve regel voor, maar ik vroeg het me gewoon af. Weet van mezelf in ieder geval dat de enige reden dat ik wilde daten was, dat ik haar zou kunnen vergeten. (Wat dus niet zo snel gebeurde)
pi_81638980
Ja, ik denk dat Untouchables...gekke fase waar in het in ieder geval beter voelt om te gaan daten dan weg te kwijnen op de bank over iets wat geweest is en nooit meer terugkomt.
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:50:59 #178
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_81640576
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:19 schreef Natalie78 het volgende:
Ja, ik denk dat Untouchables...gekke fase waar in het in ieder geval beter voelt om te gaan daten dan weg te kwijnen op de bank over iets wat geweest is en nooit meer terugkomt.
True, stil zitten heeft ook geen zin. Succes in ieder geval, het is je gegund.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:04:42 #179
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81641296
Na 10 jaar zomaar ineens weggaan en het contact ook nog eens (vrijwel) verbreken? Niet dat je er veel aan hebt maar ik vind het eigenlijk wel schandalig
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:10:12 #180
294141 tarantism
hups in die kont
pi_81641576
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:04 schreef kwiwi het volgende:
Na 10 jaar zomaar ineens weggaan en het contact ook nog eens (vrijwel) verbreken? Niet dat je er veel aan hebt maar ik vind het eigenlijk wel schandalig
Ik vind het helemaal niet schandalig. zo'n man is niets verplicht in deze situatie. Het is cru, maar je mag die man geen verplichtingen opleggen die je zelf hebt bedacht. Dat zijn manier van handelen niet jouw keuze zou zijn maakt zijn gedrag nog niets schandalig dunkt me.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:13:22 #181
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81641752
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef tarantism het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet schandalig. zo'n man is niets verplicht in deze situatie. Het is cru, maar je mag die man geen verplichtingen opleggen die je zelf hebt bedacht. Dat zijn manier van handelen niet jouw keuze zou zijn maakt zijn gedrag nog niets schandalig dunkt me.
Mwoa.. Je kunt wel bedenken dat als jij daar al langer mee bezig bent, en je vriendin niet, dat zij nog graag een keer fatsoenlijk wil praten erover omdat het redelijk uit het niks kwam allemaal. En dan zomaar het contact verbreken vind ik wat schandlig/cru/onfatsoenlijk of hoe je het ook wil noemen. Maar goed, dat is inderdaad mijn mening, hij is niks verplicht verder.
pi_81701947
Dat zeggen mensen in mijn omgeving nu ook steeds vaker. "Wat, heb je nog steeds niks van hem gehoord, wat schandalig!" Het is niet schandalig dat hij is weggegaan. Vind het nu dapper zelfs denk ik. Wat wel schandalig is is dat hij me dood negeert, ja. En geen contact wenst. Dat alle nodige contact via derden verloopt. Dat is schandalig, vind ik.

Blegh. Kan iemand mij vertellen waarom het allemaal zo ingewikkeld moet?
pi_81702102
En waarom ik mezelf ook niet meer snap, hoort dat er ook bij trouwens?
pi_81702576
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:13 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mwoa.. Je kunt wel bedenken dat als jij daar al langer mee bezig bent, en je vriendin niet, dat zij nog graag een keer fatsoenlijk wil praten erover omdat het redelijk uit het niks kwam allemaal. En dan zomaar het contact verbreken vind ik wat schandlig/cru/onfatsoenlijk of hoe je het ook wil noemen. Maar goed, dat is inderdaad mijn mening, hij is niks verplicht verder.

Vind ik ook hoor. Na een relatie van 10 jaar mag je toch wel verwachten dat je het een en ander kunt uitpraten, om daarna vervolgens lange tijd geen contact meer te hebben. Want dat is de enige manier om die andere persoon een beetje te vergeten natuurlijk. Voor de closure was een laatste gesprek toch we prettig geweest. Toch een soort van uitleg, zo dat de gedumpte persoon in kwestie in elk geval niet het idee krijgt dat het niets betekende.

Dat hij de cold turkey manier gebruikt is verder wel een goeie manier, maar niet als je zo hatelijk doet en iemand zonder waarschuwing of gesprek ineens compleet negeert. Dan lijkt het echt alsof het hem helemaal geen moeite kost.

Sterkte TS.
pi_81703480
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:21 schreef Natalie78 het volgende:
En waarom ik mezelf ook niet meer snap, hoort dat er ook bij trouwens?
Heeft iedereen soms
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_81705118
Wel enigszins herkenbaar, al ging het altijd vrij vlug over voor me omdat ik met andere meisjes bezig was. Maar goed, ik heb dan ook nog nooit een relatie van 10 jaar gehad. Al m'n exen waren ofwel labiel, ofwel niet interessant, ofwel nog iets. Hielp wel.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 05:20:47 #187
39581 Salvad0R
universal
pi_81705131
tja. He. Succes bitch.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:10:17 #188
303849 Prince_Alexander
Son of Graham and Valanice
pi_81754950
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 07:17 schreef Natalie78 het volgende:
Inmiddels ben ik alweer een hele tijd verder, het is waar, de scherpe kantjes gaan er vanaf. Ik heb nog steeds geen contact met mijn ex, hij wil me niet spreken of zien. De cold turkey manier werkt in ieder geval erg ontnuchterend, dat is zeker.

Ik ben de draad van mijn eigen Nieuwe Leven al een poosje aan het oppakken en ben me sinds enkele weken aan het begeven in de dating wereld. Vreselijk. Spannend, gek. Definitief ook. Het gaat in ieder geval duizend keer beter met me dan tijdens het schrijven van de OP, die ik na het schrijven overigens nooit meer heb gelezen.

Thanks voor jullie reacties.
Zo snel na een relatie van 10 jaar al weer daten? Dat wordt een rebound. Zonde. Verwerk je pijn eerst anders zal een volgende relatie er onder lijden.
pi_81778852

[ Bericht 48% gewijzigd door Natalie78 op 23-05-2010 05:44:50 ]
pi_81779725
Nog even...Kan toch niet slapen nu dus even blaaaa...Het is allemaal gewoon zo leeg momenteel, mijn gevoel. Zo alien.

Drie maanden geleden zat ik nu hier nu nog, naast mijn nerd, zijn nerdin te zijn. Allebei achter onze pc's naast elkaar. Allebei koptelefoon op, maar wel samen. Een stel. Kop in 't zand voor dingen, issues, het ging niet geweldig besef ik me nu later. Alles behalve zelfs. Dagelijks was hier "Mijn man heeft een hobby material" en ik rende voor dingen weg, letterlijk. Maar het was wel ons leven, met de bijbehorende sleur, met de routine die er was zoals zaterdag boodschappendag. Dat soort dingen. Boodschappen doen is nu zo anders. Natuurlijk, qua hoeveelheid en samenstelling, maar, ja...het is gewoon anders. Loop ik daar door de AH met mijn mandje, met halfje brood en pakje melk. Zo wennen. Nog steeds, al voelt het soms van niet. Of doe ik soms van niet.

En nu ineens is dit huis niet meer mijn thuis, maar een leeg, chaotisch pand, en begeef ik me op dating websites, zit ik met vreemde mannen in bioscopen en bars en dergelijke. Boeien de dingen die me drie maanden geleden nog bezig hielden me nu totaal niet meer en ben ik nu juist bezig met dingen die totaal nieuw lijken te zijn. Alles voelt nieuw.

Niks is vertrouwd. It's an emotional rollercoaster and I wanna get out now!

[ Bericht 0% gewijzigd door Natalie78 op 23-05-2010 01:24:50 (Spelfout) ]
pi_81779872
quote:
Op zondag 23 mei 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:
Nog even...Kan toch niet slapen nu dus even blaaaa...Het is allemaal gewoon zo leeg momenteel, mijn gevoel. Zo alien.

Drie maanden geleden zat ik nu hier nu nog, naast mijn nerd, zijn nerdin te zijn. Allebei achter onze pc's naast elkaar. Allebei koptelefoon op, maar wel samen. Een stel. Kop in 't zand voor dingen, issues, het ging niet geweldig besef ik me nu later. Alles behalve zelfs. Dagelijks was hier "Mijn man heeft een hobby material" en ik rende voor dingen weg, letterlijk. Maar het was wel ons leven, met de bijbehorende sleur, met de routine die er was zoals zaterdag boodschappendag. Dat soort dingen. Boodschappen doen is nu zo anders. Natuurlijk, qua hoeveelhoud en samenstelling, maar, ja...het is gewoon anders. Loop ik daar door de AH met mijn mandje, met halfje brood en pakje melk. Zo wennen. Nog steeds, al voelt het soms van niet. Of doe ik soms van niet.

En nu ineens is dit huis niet meer mijn thuis, maar een leeg, chaotisch pand, en begeef ik me op dating websites, zit ik met vreemde mannen in bioscopen en bars en dergelijke. Boeien de dingen die me drie maanden geleden nog bezig hielden me nu totaal niet meer en ben ik nu juist bezig met dingen die totaal nieuw lijken te zijn. Alles voelt nieuw.

Niks is vertrouwd. It's an emotional rollercoaster and I wanna get out now!
Schat, het wordt beter. Geef het wat tijd.. Je kan niet verwachten dat alles binnen een bepaalde tijd weer oké voelt.
Tip: Pak nu een kop warme melk, of een glas rode wijn. Knal een cd/plaat aan waar je goede herinneringen aan hebt zonder dat hij erin voor komt, en richt jezelf op hoe je je toen voelde.

Sterkte..
pi_81780044
Ik snap wel waarom je kerel 'm gesmeerd is.
pi_81781809
quote:
Op zondag 23 mei 2010 01:23 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Schat, het wordt beter. Geef het wat tijd.. Je kan niet verwachten dat alles binnen een bepaalde tijd weer oké voelt.
Tip: Pak nu een kop warme melk, of een glas rode wijn. Knal een cd/plaat aan waar je goede herinneringen aan hebt zonder dat hij erin voor komt, en richt jezelf op hoe je je toen voelde.

Sterkte..
pi_81781817
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Natalie78 op 23-05-2010 05:17:09 ]
pi_81782034
Jong waarom ben jij posts weg aan het halen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:13:52 #196
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_81791463
quote:
Op zondag 23 mei 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:

Drie maanden geleden zat ik nu hier nu nog, naast mijn nerd, zijn nerdin te zijn.
Je bent een nerdvrouwtje!
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 23 mei 2010 @ 15:15:19 #197
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_81791509
quote:
Op zondag 23 mei 2010 06:44 schreef vosss het volgende:
Jong waarom ben jij posts weg aan het halen
Jong?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_81792058
Ja, zo jong ben ik niet meer Maar goed, eerste later bedacht, tweede door slaapdronken foutje.
pi_81792088
En klopt, nerdvrouwtje ja.
pi_81792264
Vrouwen die zich druk maken om kapotte relaties, zich maar meteen op datingsites gaan begeven en niks geleerd hebben.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')