abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 08:06:45 #151
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_79118530
quote:
Op zondag 14 maart 2010 07:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Alanis, Peter, Sarah, Bono en John doen hun zalvende werk....
Bono? Met zijn astronautenbril en zelfvoldane grimas als hij bij een wereldleider op bezoek mag (terwijl die wereldleider U2 werkelijk kutmuziek vindt en Bono een domme sukkel, en het alleen doet voor een 'fotomomentje')? Doe dan dEUS. .

quote:
My little dreamone, you ok?
I'm thinking about you everyday
Along with your smile, I took my belongings
Along with the sunshine, I went away

There is a space here, there is a void
I need to find, a little more time gimme time

Of all of the fuckups that I do
I've saved up the best one for you
Heaven and moonshine, you gotta be kidding
You wanted to give it a try and I didn't

I never wanted to be looking back
I need to find a little more insight gimme insight
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_79118539
Ik denk niet dat je op deze manier met muziek moet om gaan, maar mooi voor je dat je dEUS waardeert.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 14 maart 2010 @ 08:22:16 #153
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_79118595
quote:
Op zondag 14 maart 2010 08:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik denk niet dat je op deze manier met muziek moet om gaan, maar mooi voor je dat je dEUS waardeert.
Nee, dat vind ik ook, maar dat lijkt maar niet tot Bono door te dringen. Anyhow, sorry voor het offtopic.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_79118601
Beste oplossing: stuur Bono een dEUS-album?
Jimmy Carter:
pi_81465746
Jimmy Carter:
pi_81466485
Wat afschuwelijk voor je! Na tien jaar zo gedumpt worden?

Ook van mij veel sterkte!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:31:49 #157
43031 Keekaboo
Met hoofdletter K
pi_81467670
TS Heftig wat er gebeurd is, tien jaar is een behoorlijke tijd ! Ik ben ooit zelf na 6 jaar verlaten.
En ik vond het heel raar om degene die je vertrouwd, liefhebt kwijt te raken.
Je raakt niet alleen je partner kwijt, ook een vriend raakt je kwijt. Dat vond ik misschien wel het moeilijkste.

Anders dan bij jou wilde mijn ex graag contact houden. Omdat ik zelf weet dat ik daar niet goed tegen zou kunnen heb ik gezegd dat hij mij alleen in het weekend mij mocht bellen. Uiteindelijk stuurde die dan op zondag een smsje met hoi hoe gaat het met mij goed. (daar had ik dus ook écht niks mee, waardoor ik al snel heb gezegd dat het beter helemaal even klaar kon zijn)
Ik moet zeggen dat dat voor mij heeft geholpen. Door het cold turkey kon ik mij snel op andere zaken richten. Werk, studie, vriendinnen.
Dat is echt wat je moet doen, afleiding zoeken. Ook al heb je geen zin, gewoon doen. Tuurlijk mag je tijdens dingen doen ook af en toe zielig zijn, en ik lastte soms ook een dag in om even alleen te zijn om alles te verwerken.

Practische zaken komen wel.
Misschien heel suf maar in een boek (It's called a breakup because it's broken) wat ik ooit eens heb gelezen stond dat je minimaal 60 dagen geen contact moet hebben. Puur voor jezelf om alles op een rijtje te zetten, en geen vervelende dingen naar elkaar te doen, dingen te zeggen waar je spijt van kan krijgen. Of het nou wel of niet 60 dagen is, ik denk wel dat het dus goed is om afstand van elkaar te nemen.

Ben benieuwd hoe het nu gaat, maar believe me ook bij jou zullen de scherpe kantjes eraf gaan en zal je op een dag wakker worden met dat het eigenlijk wel goed is.

Take care!!
Live the life you love, love the life you live
pi_81469317
Ten eerste: heel veel sterkte gewenst.
Iedereen gaat er anders mee om en verwerkt een break-up op zijn/haar eigen manier, maar ik denk dat je vooral goed de tijd moet nemen voor jezelf en alles over je heen laten komen. Vooral niet gevoelens verstoppen, omdat je 'weer verder moet gaan'.

En eerder was al gezegd dat cold-turkey misschien wel de beste manier is. Daar ben ik het mee eens. In het begin ontzettend zwaar, omdat je in een soort 'zwart gat' valt. Het verwerken gaat met ups-en downs, maar uiteindelijk sta je sterker in je schoenen en kan je weer een frisse, open blik naar de liefde kijken.
pi_81598044
Ts, hoe is het nu met je?
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_81610118
Inmiddels ben ik alweer een hele tijd verder, het is waar, de scherpe kantjes gaan er vanaf. Ik heb nog steeds geen contact met mijn ex, hij wil me niet spreken of zien. De cold turkey manier werkt in ieder geval erg ontnuchterend, dat is zeker.

Ik ben de draad van mijn eigen Nieuwe Leven al een poosje aan het oppakken en ben me sinds enkele weken aan het begeven in de dating wereld. Vreselijk. Spannend, gek. Definitief ook. Het gaat in ieder geval duizend keer beter met me dan tijdens het schrijven van de OP, die ik na het schrijven overigens nooit meer heb gelezen.

Thanks voor jullie reacties.
pi_81610137
Oh maar ook goed nieuws! Gisteren was het precies een maand geleden dat ik mijn laatste sigaret rookte! Wordt op alle fronten sterker merk ik, ook op discipline gebied kennelijk.
pi_81610156
quote:
Op zondag 7 maart 2010 09:32 schreef Natalie78 het volgende:
Er is geen ander beweert hij, maar het 'gemak' waarmee hij nu zo abrupt afstand neemt doet me het wel vermoeden.

Wat moet ik doen? Hem met rust laten? Hoe kan ik hem nu van de een op de andere dag hem nooit meer zien, nooit meer spreken, nooit meer zijn armen om me heen?
Ten eerste:
Goed geschreven stukje. Ik denk niet dat je nu al moet wijzen met een vinger over dat hij eventueel een ander heeft. Dat kun je nergens op baseren..
Hij zal rust willen hebben, en afstand. Ik denk ook dat hij je geen hoop meer wil geven, en dat hij daarom zo afstandelijk en koud doet.
Probeer een exdoos te maken, met daarin zijn spullen zodat je er niet constant mee geconfronteerd wordt.

Heel veel sterkte.

OH
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 07:20 schreef Natalie78 het volgende:
Oh maar ook goed nieuws! Gisteren was het precies een maand geleden dat ik mijn laatste sigaret rookte! Wordt op alle fronten sterker merk ik, ook op discipline gebied kennelijk.
Lees dit nu pas. En heel herkenbaar Gefeliciteerd, ik ben morgen een maand schoon.
pi_81610236
Thanks friekin_ alleen komt die ex doos er niet. Alle spullen die ook maar in de verste verte met hem of met ons te maken hadden, zijn al op de bestemming van waar het ook mag zijn, waar hij verblijft. En of hij al een ander heeft of niet, daar kom ik toch niet achter denk ik. Ik weet niet eens waar hij is nu...Kan alleen maar gissen.

Wat grappig allebei een maand gestopt met roken! Tenminste, nog een dag jij dus, alvast gefeliciteerd ook! Wat voelt het fijn he! En letterlijk schoon inderdaad. En het scheelt zoveel geld.
  woensdag 19 mei 2010 @ 07:36:20 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81610256
tvp want ik wil dit even lezen.
Niet meer actief op Fok!
pi_81610290
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 07:34 schreef Natalie78 het volgende:
Thanks friekin_ alleen komt die ex doos er niet. Alle spullen die ook maar in de verste verte met hem of met ons te maken hadden, zijn al op de bestemming van waar het ook mag zijn, waar hij verblijft. En of hij al een ander heeft of niet, daar kom ik toch niet achter denk ik. Ik weet niet eens waar hij is nu...Kan alleen maar gissen.

Wat grappig allebei een maand gestopt met roken! Tenminste, nog een dag jij dus, alvast gefeliciteerd ook! Wat voelt het fijn he! En letterlijk schoon inderdaad. En het scheelt zoveel geld.
Vertel mij wat. Bij mij is het ook getriggerd door een vent, dus woohoo.
Nou, dan wens ik je evengoed veul succes en plezier. Het leven alleen kan ook ontzettend leuk zijn! |Heb je al een bestemming voor je rookgeld gevonden?
pi_81610316
Schrijven helpt trouwens echt helend. Vanaf dat eerste vreselijke weekend ben ik een anonieme blog bij gaan houden waar ik alles van me heb afgeschreven al die tijd. En nu komen er gelukkig steeds positievere stukjes op terecht waarin zijn naam (pseudoniem) niet eens meer in voorkomt.

Helend dus, wou ik nog even als tip meegeven voor mensen in dezelfde situatie. Je zet er ook dingen echt mee op een rijtje voor jezelf.
pi_81610331
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 07:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Bij mij is het ook getriggerd door een vent, dus woohoo.
Nou, dan wens ik je evengoed veul succes en plezier. Het leven alleen kan ook ontzettend leuk zijn! |Heb je al een bestemming voor je rookgeld gevonden?
Nou dat is helemaal toeval dan zeg! All the single (smokefree) ladies... Ik heb geen bestemming voor m'n rookgeld, ik heb het eigenlijk steeds al uitgeven. En jij?
pi_81610350
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 07:45 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Nou dat is helemaal toeval dan zeg! All the single (smokefree) ladies... Ik heb geen bestemming voor m'n rookgeld, ik heb het eigenlijk steeds al uitgeven. En jij?
Ik ook .. aan nagellak. Want ik ben ook al gestopt met nagelbijten
En ik spaar voor een vakantie volgend jaar, 2 maanden naar Engeland.
pi_81610475
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 07:47 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik ook .. aan nagellak. Want ik ben ook al gestopt met nagelbijten
En ik spaar voor een vakantie volgend jaar, 2 maanden naar Engeland.
Haha! Ik niet aan nagellak maar aan manicures, want ben niet zo'n held met nagellak. Grappig zeg. Ik heb namelijk ook ineens lange nagels nu ik single ben. Lange nagels en no more smoking! En die vakantie haal je wel bij elkaar, met wat je bespaart!
pi_81610522
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 07:59 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Haha! Ik niet aan nagellak maar aan manicures, want ben niet zo'n held met nagellak. Grappig zeg. Ik heb namelijk ook ineens lange nagels nu ik single ben. Lange nagels en no more smoking! En die vakantie haal je wel bij elkaar, met wat je bespaart!
Wow, wij worden gewoon versie 2.0 van gedumpt worden
pi_81610537
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 08:05 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Wow, wij worden gewoon versie 2.0 van gedumpt worden
Heb je even gepb't, mede 2.0!
  woensdag 19 mei 2010 @ 08:18:08 #172
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_81610669
10 jaar is erg veel.
Sterkte de komende tijd TS
A man's got to do what a man's got to do
pi_81623023
Thanks Olle!
pi_81634586
Wat een indrukwekkend verhaal TS! Ik heb al je posts gelezen en heb bewondering voor de manier waarop je je emoties toelaat, maar toch het 'probleem' vanaf elk perspectief beschouwt en je ex het over het algemeen niet kwalijk neemt. Ook het feit dat je twee maanden verder je al zoveel beter voelt, doet me goed! Ik zal dit in mijn achterhoofd houden, mocht het me nog eens overkomen.
pi_81637184
Thanks Snowcold..misschien dat het echter wat luchtiger over kan komen hier en daar dan de werkelijkheid soms hoor...voel me af en toe ook echt nog ongelofelijk kwaad, verlaten, gedumpt, genegeerd, klote. Zijn ook wat dingetjes omhoog gekomen die ik als een struisvogel heb genegeerd, nu onder ogen kom en het net even wat makkelijker maken om voorzichtig echt blij te zijn dat hij...opgerot is.

Mixed emotions achtbaan, anyone? Weet af en toe niet helemaal wat ik nou echt voel, denk dat dit een onvermijdelijke gekke vreemde fase is waar ik door heen ga.

Mijn weblog is klaar en staat vernieuwd online, mocht iemand interesse hebben voor de url, stuur maar een PB! Kan wel wat bezoekers en nieuwe lezers gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')