Bono? Met zijn astronautenbril en zelfvoldane grimas als hij bij een wereldleider op bezoek mag (terwijl die wereldleider U2 werkelijk kutmuziek vindt en Bono een domme sukkel, en het alleen doet voor een 'fotomomentje')? Doe dan dEUS.quote:Op zondag 14 maart 2010 07:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Alanis, Peter, Sarah, Bono en John doen hun zalvende werk....
quote:My little dreamone, you ok?
I'm thinking about you everyday
Along with your smile, I took my belongings
Along with the sunshine, I went away
There is a space here, there is a void
I need to find, a little more time gimme time
Of all of the fuckups that I do
I've saved up the best one for you
Heaven and moonshine, you gotta be kidding
You wanted to give it a try and I didn't
I never wanted to be looking back
I need to find a little more insight gimme insight
Nee, dat vind ik ook, maar dat lijkt maar niet tot Bono door te dringen. Anyhow, sorry voor het offtopic.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik denk niet dat je op deze manier met muziek moet om gaan, maar mooi voor je dat je dEUS waardeert.
Ten eerste:quote:Op zondag 7 maart 2010 09:32 schreef Natalie78 het volgende:
Er is geen ander beweert hij, maar het 'gemak' waarmee hij nu zo abrupt afstand neemt doet me het wel vermoeden.
Wat moet ik doen? Hem met rust laten? Hoe kan ik hem nu van de een op de andere dag hem nooit meer zien, nooit meer spreken, nooit meer zijn armen om me heen?
Lees dit nu pas. En heel herkenbaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:20 schreef Natalie78 het volgende:
Oh maar ook goed nieuws! Gisteren was het precies een maand geleden dat ik mijn laatste sigaret rookte!Wordt op alle fronten sterker merk ik, ook op discipline gebied kennelijk.
Vertel mij wat. Bij mij is het ook getriggerd door een vent, dus woohoo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:34 schreef Natalie78 het volgende:
Thanks friekin_ alleen komt die ex doos er niet. Alle spullen die ook maar in de verste verte met hem of met ons te maken hadden, zijn al op de bestemming van waar het ook mag zijn, waar hij verblijft. En of hij al een ander heeft of niet, daar kom ik toch niet achter denk ik. Ik weet niet eens waar hij is nu...Kan alleen maar gissen.
Wat grappig allebei een maand gestopt met roken! Tenminste, nog een dag jij dus, alvast gefeliciteerd ook! Wat voelt het fijn he! En letterlijk schoon inderdaad.En het scheelt zoveel geld.
Nou dat is helemaal toeval dan zeg! All the single (smokefree) ladies...quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Bij mij is het ook getriggerd door een vent, dus woohoo.
Nou, dan wens ik je evengoed veul succes en plezier. Het leven alleen kan ook ontzettend leuk zijn! |Heb je al een bestemming voor je rookgeld gevonden?
Ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:45 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou dat is helemaal toeval dan zeg! All the single (smokefree) ladies...Ik heb geen bestemming voor m'n rookgeld, ik heb het eigenlijk steeds al uitgeven.
En jij?
Haha! Ik niet aan nagellak maar aan manicures, want ben niet zo'n held met nagellak. Grappig zeg. Ik heb namelijk ook ineens lange nagels nu ik single ben. Lange nagels en no more smoking!quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook.. aan nagellak. Want ik ben ook al gestopt met nagelbijten
En ik spaar voor een vakantie volgend jaar, 2 maanden naar Engeland.
Wow, wij worden gewoon versie 2.0 van gedumpt wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha! Ik niet aan nagellak maar aan manicures, want ben niet zo'n held met nagellak. Grappig zeg. Ik heb namelijk ook ineens lange nagels nu ik single ben. Lange nagels en no more smoking!En die vakantie haal je wel bij elkaar, met wat je bespaart!
Heb je even gepb't, mede 2.0!quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wow, wij worden gewoon versie 2.0 van gedumpt worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |