quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
druk gewoon op endquote:Op zondag 7 maart 2010 18:23 schreef Anne het volgende:
Elke keer als ik scroll, blijft de pagina even hangen op de tieten. En er zitten achter mij kinderen te spelen.
En waar zijn de tractoren?
Zit niet te zaniken joh; die kids hebben stuk voor stuk tieten van héél dichtbij gezienquote:Op zondag 7 maart 2010 18:23 schreef Anne het volgende:
Elke keer als ik scroll, blijft de pagina even hangen op de tieten. En er zitten achter mij kinderen te spelen.
En waar zijn de tractoren?
Jammer dat daar geen "© Alex Miedema" onder staat héquote:Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Speciaal voor Anne haar kinderen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die bestaan ook wel. Maar niet in de modder, en das niet voor fokquote:Op maandag 8 maart 2010 02:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jammer dat daar geen "© Alex Miedema" onder staat hé
Je hoeft je nergens voor te schamen, hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, die bestaan ook wel. Maar niet in de modder, en das niet voor fok
Kloon van PierreTT?quote:
Ja vast!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wie die PierreTT is maar dan zou hij iig een kloon van mij zijn![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ja vast!Wat ben je ook een oelewapper van de bovenste plank he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wie die PierreTT is maar dan zou hij iig een kloon van mij zijn![]()
![]()
[..]
Ja vast!Ik geloof niet dat jij door hebt waar Barcaconia het over heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wie die PierreTT is maar dan zou hij iig een kloon van mij zijn![]()
Dat, of jouw cloon is eerder met dingen posten dan jij zelf.Tevens -purist.
wwhehehe yeah kleine failure.... my badquote:Op maandag 8 maart 2010 17:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij door hebt waar Barcaconia het over heeft
Dat, of jouw cloon is eerder met dingen posten dan jij zelf.
[..]
Ja vast!Lees anders het topic evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wie die PierreTT is maar dan zou hij iig een kloon van mij zijn![]()
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wwhehehe yeah kleine failure.... my bad
Im sorry!!quote:
Baggeren terwijl je door de bagger aan het raggen bent. Gotta love itquote:
Ik weet niet wie die PierreTT is maar dan zou hij iig een kloon van mij zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |