U heeft misschien al wel van ons gehoord op de televisie of de radio.

"Ik zei altijd al tegen Henk: kijk die papieren nou eens na, er klopt niks van."

"Ja, ik vond het ook altijd wel veel. Maar iedereen klaagt er altijd over, dus ik dacht: het zal wel kloppen"

"Maar het klopte dus niet. We moesten zoveel betalen iedere maand, dat was gewoon niet normaal meer"

"Nee, het was inderdaad belachelijk veel. Alleen aan inkomstenbelasting verdween al de helft. "

"En dan die gemeentelijke en andere heffingen er bovenop. We hielden gewoon geen cent over. Terwijl we niks geks deden en allebei full-time werken."

"Het rare was dat anderen dus wel wisten hoe het zat. Daar sta ik nog steeds van te kijken."

"Ja. Dat meneer Wilders opeens ons wist te noemen tijdens dat debat. Toen ging het spreekwoordelijke lampje branden."

"En wij al die tijd maar betalen. Terwijl het dus tot in de hoge politiek al bekend was hoe onze situatie in de steel stak! Dan voel je jezelf wel gen****!"

"Ik zei het altijd al tegen Anja. Ik sta GVD iedere ochtend om zes uur naast mijn bed terwijl hier tegenover alle lichten dan nog uit zijn."

"Ja, en die gaan echt niet aan voor een uur of tien hoor!"

"Maar ondertussen wel in een dikke Mercedes 290D rijden. Alsof er niets aan de hand is."

"Het schijnheiligste vind ik dus nog dat Achmed en Fatima ons altijd 'netjes' goedendag zeiden. En ondertussen achter de Luxamekka zich natuurlijk krom lachten."

"Ja, die zullen vast wel geweten hebben waar de pecunia vandaan kwamen."

"En daarom stempt dit gezin voortaan ook op Geert."

"Inderdaad. Niet omdat we racistisch zijn ofzo. Negers, homo's of overvallers is voor mij allemaal een pot nat. Maar dat heel Nederland wist dat wij voor Achmed en Fatima werkten maar niemand ons dat open durfde te vertellen, dat doet pijn hoor!"