Ja, wat ik van je meekrijg ben je wel goed gebekt, maar toch best wel aardig. Ookal kan ik dat niet helemaal beoordelen aangezien ik a geen mensenkennis heb en b je te slecht ken.quote:
Ik ben heul niet aardigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wat ik van je meekrijg ben je wel goed gebekt, maar toch best wel aardig. Ookal kan ik dat niet helemaal beoordelen aangezien ik a geen mensenkennis heb en b je te slecht ken.
Maar hoe is het met jou dan?quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoi lieve pandavriendjes.
Ik zag dat mijn vriendje Kitao gebanned was. Wie gaat mij nu welkom heten?
Van mij mag allesquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoi lieve pandavriendjes.
Ik zag dat mijn vriendje Kitao gebanned was. Wie gaat mij nu welkom heten?
Ik kan nu even niets verzinnen wat me tegenstaat momenteelquote:
Alle partypoopers zijn al gaan slapenquote:
Ik ben ook geen partypooper, anders was ik nu wel richting m'n vriendin om vervoglens de stad in te gaan..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alle partypoopers zijn al gaan slapen
schandaligquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan nu even niets verzinnen wat me tegenstaat momenteel
Cue_ onze heldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben ook geen partypooper, anders was ik nu wel richting m'n vriendin om vervoglens de stad in te gaan..
Dat je ons verkiest boven verse alcoholquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik bedoelde eig 'een' ipv geen haha.
Maar hoezo held dan?
Dus omdat ik nu al online ben, tel ik niet mee?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef Lemmiwinks het volgende:
00:00 is wanneer het pas echt los gaat op Fok!
De echte mannen en vrouwen van de nachtploeg komen dan online
Dat is toch wel een van de meest verschrikkelijke nummers everquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef Cue_ het volgende:
"weet je wat ik graag zou willen zijn.. een bloemetjesgordijn.. een bloemetjesgordijn"
hoe het mogelijk is geen idee, heb net een thrillerfilmachtig gezien en dit liedje floot ik uit het niets
zo kan je het idd zienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je ons verkiest boven verse alcohol
Laat je niet kisten. Ik ben toch ook al onlinequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus omdat ik nu al online ben, tel ik niet mee?
I know!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is toch wel een van de meest verschrikkelijke nummers ever
de vraag is dus of dat iets zegt..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:43 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Laat je niet kisten. Ik ben toch ook al online
Ik weet wel iets:quote:
*geeft bierflesje aan.. een volle*quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet wel iets:
ik vind het schandalig dat ik mijn bierflesje leeg heb en op moet staan om een nieuwe te pakken
zo zien we hetquote:
heb 'm afgelopen carnaval niet eens gehoordquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know!!!
En het is niet zo dat ik die jaarlijks een keer voorbij hoor komen ofzo haha
quote:
*Cue heeft onlangs HP gezien.. dus slaat de cape om en verdwijnt uit het zichtquote:
Misschien ik eens op tv ofzo, maar niet bewust hhaquote:heb 'm afgelopen carnaval niet eens gehoord
Okee,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet wel iets:
ik vind het schandalig dat ik mijn bierflesje leeg heb en op moet staan om een nieuwe te pakken
*geeft willekeurig drankje aanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:47 schreef Thornado het volgende:
Hmm...een drankje zou wel lekker zijn om deze tijd
Samequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:47 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Ja. Dat ik single ben en geen zin om op jacht te gaan.
En hoe zit dat met jou?
Ik zet nog een kop theequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:47 schreef Thornado het volgende:
Hmm...een drankje zou wel lekker zijn om deze tijd
Smaakt het?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:48 schreef Thornado het volgende:
[..]
*neemt het willekeurige drankje aan en neemt zonder na te denken een slok...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*Cue heeft onlangs HP gezien.. dus slaat de cape om en verdwijnt uit het zicht
[..]
Misschien ik eens op tv ofzo, maar niet bewust hha
Hoezo kan dat niet dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
Je brengt me wel op een punt.
Ik wil ook thuis bier kunnen drinken
Wat er ook gebeurt. Altijd blijven lachenquote:
Ik heb duistere krachten aangeroepenquote:
ik ben zeer benieuwd wat je allemaal gehoord heb van hem. Doe eens pménquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:52 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt. Altijd blijven lachen [ afbeelding ]
Ah. De illustere venco heeft zich aangemeld. Ik heb veel over je gehoord van wel edele heer kitao. Vertel alsjeblieft meer
Een held uit het verleden is ook bezig met z'n comeback.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]zo gaat dat met onvergetelijke nummers...
toppertjes hoor![]()
[..]
Hoezo kan dat niet dan?
Dus vanavond meer Evil dan Good?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb duistere krachten aangeroepen![]()
onder je bed plantenquote:
Meestal wel eigkquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:54 schreef Thornado het volgende:
[..]
Het drankje was verder prima...zit weer met beide ogen open voor de PC
Ik wil het ook ammel wetenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik ben zeer benieuwd wat je allemaal gehoord heb van hem. Doe eens pmén
Onze dank is groot.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:56 schreef Lemmiwinks het volgende:
Spanning en sensatie (oftewel jullie hebben pm)
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onder je bed plantenmet een cola-papiertje eromheen
Is er een reden waarom je dan niet een biertje zou mogen drinken, en waarom ze het na 1 biertje al zouden merken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het makkelijk gewoon in mijn koelkast kan leggen, maar volgens mij merkt de begeleidng al na 1 biertje dat ik gedronken heb.
Maar aan de andere kant vind ik het wel jammer, maar ik kan schijnbaar goed zonder
Niemand van mijn huisgenoten mag in huis drinken (wat volgens mij sommige wel doen hoor).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je dan niet een biertje zou mogen drinken, en waarom ze het na 1 biertje al zouden merken?
Nee hoor. Ik woon onder begeleidingquote:Op zondag 7 maart 2010 00:03 schreef Lemmiwinks het volgende:
Is het een calvinistisch studentenhuis oid dat je niet in huis mag drinken?
Ik heb net een blikje worstjes opgewarmd en opgegeten...stiekem lust ik nog wel wat te eten...beetje kaas ofzoquote:
Ik heb altijd hongerquote:
Over bullshit gesproken.. als je er verders niks van merkt..quote:Op zondag 7 maart 2010 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niemand van mijn huisgenoten mag in huis drinken (wat volgens mij sommige wel doen hoor).
Ik denk dat ze het merken aan dat ik wat vrolijker wordt en vaker naar het toilet moet. AL zal het na 1 pilsje wel meevallen. Maar ik houd me braaf aan de huisregels en als ik echt wil drinken ga ik wel naar mijn vader toe ofzo.
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:04 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik heb net een blikje worstjes opgewarmd en opgegeten...stiekem lust ik nog wel wat te eten...beetje kaas ofzo
je had gewoon naar de winkel moeten gaan vanmiddagquote:Op zondag 7 maart 2010 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat lekker!!
Enige wat ik nog in huis heb zijn komkommers
Tja ik vind (en meerdere me mij) het ook een beetje een te strenge regel, maar goed ze willen die regel niet aanpassen, dus moeten we het er maar mee doenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Over bullshit gesproken.. als je er verders niks van merkt..
Hmm...komkommer is wel lekker fris...niet heel voedzaam, wel lekker (normale reactiequote:Op zondag 7 maart 2010 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat lekker!!
Enige wat ik nog in huis heb zijn komkommers
Durf ik niet te zeggen, maar als ik iedere avond dronken thuis zou komen, is de kans groot dat ze me daar ook op aansprekenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:05 schreef Sebas. het volgende:
Ze hebben dan liever dat je je ergens anders volgiet, dan thuis?
Ik heb chocolate chip cookiesquote:Op zondag 7 maart 2010 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had gewoon naar de winkel moeten gaan vanmiddag
niks meer in je vriezer? ergens achter in een kastje?
ik zeg rellenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ik vind (en meerdere me mij) het ook een beetje een te strenge regel, maar goed ze willen die regel niet aanpassen, dus moeten we het er maar mee doen
Helemaal niksquote:Op zondag 7 maart 2010 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had gewoon naar de winkel moeten gaan vanmiddag
niks meer in je vriezer? ergens achter in een kastje?
ik heb chips, nootjes, tuc, flubbersnoepjes, dropjes, bastognekoeken,. frituurhapjes, en nog veel meerquote:
En nog wel een stuk of driequote:Op zondag 7 maart 2010 00:11 schreef Lemmiwinks het volgende:
Nou als je alleen komkommers in huis hebt dan doe je je ondertitel tenmiste eer aan.
je hebt dan ook geen feta, zaanse mayo en olie in huis?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:10 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh ik ga eens kijken of ik azijn in huis heb
[..]
Helemaal niksMaar we komen er wel uit denk ik zo haha.
Nee de winkel was slecht geweest.. nu eet ik tenminste gezond
Nee, dan zou ik me echt anders voor moeten doen, dan ik ben. Dat gaat helaas niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg rellen![]()
(wat doe ik nu weer?
)
Jij was toch ook niet degene die honger had? :pquote:Op zondag 7 maart 2010 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb chips, nootjes, tuc, flubbersnoepjes, dropjes, bastognekoeken,. frituurhapjes, en nog veel meermij maak je niet jaloers met chocolate chip cookies
ik heb altijd hongerquote:Op zondag 7 maart 2010 00:13 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Jij was toch ook niet degene die honger had? :p
Ah, ja... evil overheerst weerquote:Op zondag 7 maart 2010 00:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik me echt anders voor moeten doen, dan ik ben. Dat gaat helaas niet.
Ik schijn een rustige lieve beleefde jongen te zijn
Feta bah! wel zaanse mayoquote:Op zondag 7 maart 2010 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt dan ook geen feta, zaanse mayo en olie in huis?
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef Thornado het volgende:
[..]
*ziet een komkommerfeestje in huize Cue_
fix daar wat lekkers van danquote:Op zondag 7 maart 2010 00:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Feta bah! wel zaanse mayowat suiker en peper
Dat kanquote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
Ah, ja... evil overheerst weer
Maar er zijn waarschijnlijk dingen die je echt knetter en dan ook knettergek maken nietwaar?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik me echt anders voor moeten doen, dan ik ben. Dat gaat helaas niet.
Ik schijn een rustige lieve beleefde jongen te zijn
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:18 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Maar er zijn waarschijnlijk dingen die je echt knetter en dan ook knettergek maken nietwaar?
En dan ga je een KLB topic openen over je ervaringen in het vechtkamp
Daar moet ik goed over nadenken, kan 1.2.3 niks verzinnen.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:18 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Maar er zijn waarschijnlijk dingen die je echt knetter en dan ook knettergek maken nietwaar?
Ik mijd KLB lieverquote:En dan ga je een KLB topic openen over je ervaringen in het vechtkamp
Ja maar.. ja maarquote:Op zondag 7 maart 2010 00:17 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dan krijg je ook geen van mijn worstjes en stukjes kaas...
Aiquote:Op zondag 7 maart 2010 00:21 schreef Cue_ het volgende:
Was ik vergeten dat ik de was nog moest binnenhalen. Men tis koud buiten![]()
Alles stijf bevroren?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:21 schreef Cue_ het volgende:
Je bh's staan nu al voorgevormd met harde tepels?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:21 schreef Cue_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |