Moge je piemel er langzaam aan afrottenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zal ik je een vrachtwagen vol pallets brengen?![]()
Allemaal ongelakt hout.
De liefde hier.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moge je piemel er langzaam aan afrotten
Nee, die is niet van ongelakt hout.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moge je piemel er langzaam aan afrotten
ook vlees rotquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, die is niet van ongelakt hout.
Alleen voor jouquote:
Ja daar vroeg hij zelf om met die vage opmerking van hem....quote:
Impulsieve smsjes zijn daarom ook veel leuker.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef molleymijsje het volgende:
eerste smsjes zijn zo kut om te sturen
Gewoon veel zuipen dus, komen de impulsieve SMSjes vanzelf.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Impulsieve smsjes zijn daarom ook veel leuker.
RZ zet je telefoon eens aan.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef molleymijsje het volgende:
eerste smsjes zijn zo kut om te sturen
Blijf daar maar op hopenquote:
Maar jij ziet er nog niet uit als 54quote:
Nee, die doe ik soms toch wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon veel zuipen dus, komen de impulsieve SMSjes vanzelf.
ja maar dit kan ik moeilijk impulsief maken toch ......quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Impulsieve smsjes zijn daarom ook veel leuker.
Die staat aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
RZ zet je telefoon eens aan.....
Je wil niet weten hoe ik er uit zie als ik extreem brak ben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar jij ziet er nog niet uit als 54
Klopt, maar pas na mijn dood.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blijf daar maar op hopen![]()
Uiteindelijk verschrompelt ie, kleurt ie donkerblauw, en valt ie er af
*plop.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan wel, gewoon ineens smsen zonder er helemaal bij na te denken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef molleymijsje het volgende:
[..]
ja maar dit kan ik moeilijk impulsief maken toch ......
of wachten maar weet niet of dat nou zo'n geweldig plan is
Dat is jouw persoonlijke meningquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar jij ziet er nog niet uit als 54
Je vergeet het zwarte (brrr) stadiumquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan was je het dus inderdaad niet....quote:
dat wil ik welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ik er uit zie als ik extreem brak ben.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan was je het dus inderdaad niet....![]()
En dat dus nogquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Als ik het internet mag geloven zijn vrouwen daar juist gek op
niet als ie rot isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Als ik het internet mag geloven zijn vrouwen daar juist gek op
Biertje?quote:
Maar ik heb wel foto's gezienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit ontmoet.Ik ben de jeugdigheid zelve.
Kloptquote:
Doe het niet Anoquote:
Oh nee wij zouden het kratje delen idd. Sorry meis!quote:
ik heb nog helemaal niks verstuurd hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan was je het dus inderdaad niet....![]()
Ik ga eens lekker naar Het Foute Feest.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
Brrr... Ik ga zo lekker in m'n bedje een film kijken.
en hij verdient heul geen bier.. geef m maar ranja met een rietjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh nee wij zouden het kratje delen idd. Sorry meis!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en hij verdient heul geen bier.. geef m maar ranja met een rietje
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:42 schreef molleymijsje het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niks verstuurd hoor
ik wacht tot een impulsief moment
Cool! Ik kon vanavond wel mee gaan naar t Bölke... Maar ik voel me niet lekker, dus warm in bed met een filmpjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga eens lekker naar Het Foute Feest..
quote:
Alle 3 de delen vanavond kijken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool! Ik kon vanavond wel mee gaan naar t Bölke... Maar ik voel me niet lekker, dus warm in bed met een filmpjeAl is LotR geen filmpje te noemen...
Het Bölke is nog veeeeeeel fouter.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool! Ik kon vanavond wel mee gaan naar t Bölke... Maar ik voel me niet lekker, dus warm in bed met een filmpjeAl is LotR geen filmpje te noemen...
*pilsje aanreikt!quote:
Nee... duurt te lang. Ik heb drie extended versions.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alle 3 de delen vanavond kijken?
Damn...dat zou echt mijn gelukkigste dood zijn. Gewoon tijdens LOTR, dan ben ik er tenminste van verlost.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik heb er net een openquote:
te langquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... duurt te lang. Ik heb drie extended versions.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn...dat zou echt mijn gelukkigste dood zijn. Gewoon tijdens LOTR, dan ben ik er tenminste van verlost.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn...dat zou echt mijn gelukkigste dood zijn. Gewoon tijdens LOTR, dan ben ik er tenminste van verlost.
Hey! Hoe is het met je?quote:
quote:
Serieus? Ik wel.quote:
Om ze achter elkaar te kijken wel. Ik moet morgen vroeg op, te vroeg om ze af te kijken.quote:
Ik leef.... gaat wel beter dan 2wkn geleden toen was ik echtquote:
quote:
Niemand wilde meequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Serieus? Ik wel.. Gewoon omdat dat moet.
Maar het is wel fout. Voelde me er ook niet echt veilig. Vooral mn achteringang voelde zich niet veilig.
Kjieuw!quote:
Gelukkig dat het (langzaam) weer beter gaatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik leef.... gaat wel beter dan 2wkn geleden toen was ik echt![]()
[..]
en ik maar denken dat jij net zo'n bikkel was als ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om ze achter elkaar te kijken wel. Ik moet morgen vroeg op, te vroeg om ze af te kijken.
Dan is het een favoriete trilogie, geen lievelings.quote:
Ik vind ze zeer mooi maar houdt meer van Star Wars...quote:
waarschijnlijk wel weer anti depressiva mja c'est la vie... als het leven daardoor voor mij net iets makkelijk word en blijft waarom niet......quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat het (langzaam) weer beter gaat
Star warsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind ze zeer mooi maar houdt meer van Star Wars...
I love to hate it.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het een favoriete trilogie, geen lievelings.
Zoals ik zeg, ik moet morgen heel vroeg weg, dus kan ik het laatste deel maar tot de helft kijken. Ik wacht liever tot ik zeker weet dat ik ze allemaal achtereen kan zienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij net zo'n bikkel was als ik
Sommigen zijn ook niet geschikt om te denken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij net zo'n bikkel was als ik
ARGH! Don't get me started on that.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
maar haat en liefde zijn toch emoties die aan elkaar gerelateerd zijn... als je niet kan haten kan je ook niet liefhebben en v.v.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Haat is zonde van je energie. Daarom haat ik niets.
hoe vroeg moet je weg?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, ik moet morgen heel vroeg weg, dus kan ik het laatste deel maar tot de helft kijken. Ik wacht liever tot ik zeker weet dat ik ze allemaal achtereen kan zien
Ook een goede reeks. Maar toch, Lord of the Ringsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Scheelt een heleboel energie!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar haat en liefde zijn toch emoties die aan elkaar gerelateerd zijn... als je niet kan haten kan je ook niet liefhebben en v.v.
quote:
qft haha maar toch zou ik niet zonder beide willenquote:
Amenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel weer anti depressiva mja c'est la vie... als het leven daardoor voor mij net iets makkelijk word en blijft waarom niet......
maar maar maar waarom makkelijk doen als het moeilijk kan??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik ookJe moet het jezelf ook niet té moeilijk maken.
Dat je iets kan, betekent niet dat je het meteen moet doenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar haat en liefde zijn toch emoties die aan elkaar gerelateerd zijn... als je niet kan haten kan je ook niet liefhebben en v.v.
Ja nee, wordt idd erg krap danquote:
ja maar het zijn toch echt 2 emoties die ik niet zou willen missen... zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je iets kan, betekent niet dat je het meteen moet doen
Klopt... Dat is met de gewone versie al niet te reddenquote:
ik zeker welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee eigenlijk of ik in staat ben om te haten
iddquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt... Dat is met de gewone versie al niet te redden
Spreekt het weer in mijn voordeel dat ik geen van beide series in mijn collectie heb?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
ARGH! Don't get me started on that.
Ik wel, maar daar moet iemand wel zijn/haar best voor doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Meest pure emotie van allemaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Och, sommige mensen krijgen het bij mij heul makkelijk voor elkaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel, maar daar moet iemand wel zijn/haar best voor doen.
Ik haat mijn voormalige werkgever.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Och wel ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Spreekt het weer in mijn voordeel dat ik geen van beide series in mijn collectie heb?
Ik mijn huidigequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik haat mijn voormalige werkgever.
ik kan zeker wel anders, maar er zijn een paar personen die ik al het ergs van de wereld toewensquote:
Maakt die ook vreselijk kwetsende opmerkingen tegen je?quote:
Hij zei " ik ga je ontslaan" dat vind ik kwetsendquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maakt die ook vreselijk kwetsende opmerkingen tegen je?
Dat zijn inderdaad dingen waardoor ik mensen ga haten. Als ze mij pakken op dingen die mij erg raken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maakt die ook vreselijk kwetsende opmerkingen tegen je?
Veel plezier en alvast welterusten en succes met opstaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
Met al die haat hier... Ik ga film kijken
Voor de Scorsese fans: The Departed op Veronica.
maar dan is de vragen pakken ze jou omdat ze je kunnen raken of pakken ze je op dingen omdat jij je laat raken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad dingen waardoor ik mensen ga haten. Als ze mij pakken op dingen die mij erg raken.
De WCdeur kapot slaan op je werk lucht erg op!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hij zei " ik ga je ontslaan" dat vind ik kwetsend
overigens voor de mensen die me volgen enzo op hyves, 16maart komt het "ontslag" gesprek
Adiosquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
Voor de Scorsese fans: straks The Departed op Veronica.
is schiphol eigendom, niet werkgevers eigendomquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De WCdeur kapot slaan op je werk lucht erg op!
Ik kan mensen haten omdat ze onoprecht, oneerlijk zijn jegens mij.. En gebruik maken van mij, en mij zwart makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad dingen waardoor ik mensen ga haten. Als ze mij pakken op dingen die mij erg raken.
Beide denk ik wel. Maar dan nog maakt dat haat in mij los.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dan is de vragen pakken ze jou omdat jij je kunnen raken of pakken ze je op dingen omdat jij je laat raken?
Beker rode druivensap over zijn nieuwe hippe pakquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is schiphol eigendom, niet werkgevers eigendom
Die fuckhead van een werkgever had tegen mij gezegd: Ik ga je niet betalen voor de dagen dat je cliniclown hebt gespeeld. Ik was afwezig geweest ivm het overlijden van iemand. Dat vond ik onnodig kwetsend...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dan is de vragen pakken ze jou omdat jij je kunnen raken of pakken ze je op dingen omdat jij je laat raken?
Daar heb ik een hekel aan maar dat heb ik allemaal redelijk snel door. En mensen die mij zwart maken lach ik vierkant uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan mensen haten omdat ze onoprecht, oneerlijk zijn jegens mij.. En gebruik maken van mij, en mij zwart maken
Ciao Samzzquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
Voor de Scorsese fans: straks The Departed op Veronica.
En je hebt hem niet op zijn bek geslagen of tenminste vol in zijn bek gespuugd?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die fuckhead van een werkgever had tegen mij gezegd: Ik ga je niet betalen voor de dagen dat je cliniclown hebt gespeeld. Ik was afwezig geweest ivm het overlijden van iemand. Dat vond ik onnodig kwetsend...
neen neen.... ik vertel hem een flauw mopje bij afscheid.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beker rode druivensap over zijn nieuwe hippe pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Geloof mij, ik heb dat soort dingen ook snel door.. er is slecht een iemand geweest die het bij mij echt voor elkaar heeft gekregenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan maar dat heb ik allemaal redelijk snel door. En mensen die mij zwart maken lach ik vierkant uit.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen neen.... ik vertel hem een flauw mopje bij afscheid.....
zeg baas, ken jij die mop van die lama
baas zegt neen die ken ik niet
en dan spuug ik hem in zijn bekEn je hebt er zo weinig aan he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das wel beetje jammerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb ik een hekel aan maar dat heb ik allemaal redelijk snel door. En mensen die mij zwart maken lach ik vierkant uit.
[..]
neen neen.... ik vertel hem een flauw mopje bij afscheid.....
zeg baas, ken jij die mop van die lama
baas zegt neen die ken ik niet
en dan spuug ik hem in zijn bekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou echt GE- NI- AAL zijn
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
ff frustraties kwijtquote:
Nee, want we hadden al geen goede verstandhouding en dan had ik nu waarschijnlijk in de bak gezeten wegens doodslag.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En je hebt hem niet op zijn bek geslagen of tenminste vol in zijn bek gespuugd?
[..]
das wel beetje jammer
zus van collega van mij had zelfmoord gepleegd, baas met haar gesproken heel medelevend enzo en op het einde vroeg ie " heb je het echt niet zien aankomen"![]()
och, beetje groene zeep op de trap doet wonderenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, want we hadden al geen goede verstandhouding en dan had ik nu waarschijnlijk in de bak gezeten wegens doodslag.....
neenquote:
Je hebt iig wat te vertellen tegen je kleinkinderenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
De eerste 10 min. misschien erna. Daarna komt het wel weer terug, denk ik.
neuh weg is weg..... enige wat ik ga missen zijn mijn collega's voor de rest kan het werk en mijn baas en alles gestolen worden en vergeet ik dat zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
De eerste 10 min. misschien erna. Daarna komt het wel weer terug, denk ik.
Dat is niet erg diplomatiek. Soms heb je boerelullen als chef.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das wel beetje jammer
zus van collega van mij had zelfmoord gepleegd, baas met haar gesproken heel medelevend enzo en op het einde vroeg ie " heb je het echt niet zien aankomen"![]()
Och, ik heb er voor gezorgd dat mijn leidingevende geen leidinggevende meer wasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:11 schreef RealZeus het volgende:
Jaren geleden heb ik ook een kutbaas gehad. Toen heb ik mezelf ook bezworen dat geen enkele baas nog zou over mij heen zou lopen.
Alle toenmalige collega's zijn toen ook weg gegaan en het mooiste was een paar jaar later toen ik van een oud-collega hoorde dat die klootzak failliet was.
Ik dacht alleen maar:Tof, dat gun ik hem zo.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, ik heb er voor gezorgd dat mijn leidingevende geen leidinggevende meer was
met cijfertjes enzo is hij prima maar als het op menselijk contact aankomt.... en dan is hij qua uiterlijk ook nog een combinatie van harry potter en balkenendequote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is niet erg diplomatiek. Soms heb je boerelullen als chef.....
Dat soort dingen dacht ik wel maar ik heb nu hem nu met een kostenpost van ¤ 3000 opgezadeld door de speciaal gemaakte wcdeur kapot te schoppen.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, beetje groene zeep op de trap doet wonderen
Had ie maar niet midden in een discussie moeten zeggen dat ie mijn baas was en dat ik dus moest doen wat mij gezegt werd..quote:
Het ging me meer om de 'wraakactie'quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neuh weg is weg..... enige wat ik ga missen zijn mijn collega's voor de rest kan het werk en mijn baas en alles gestolen worden en vergeet ik dat zo snel mogelijk
Waren er niet meer WC deuren?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat soort dingen dacht ik wel maar ik heb nu hem nu met een kostenpost van ¤ 3000 opgezadeld door de speciaal gemaakte wcdeur kapot te schoppen.....
10 minuten plezier is altijd meer dan 0quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ging me meer om de 'wraakactie'Weet even niet of dat duidelijk was zeg maar.
als je een deur hebt van 3000e kan je je maar 1 wc veroorloven waarschijnlijk, geen geld meer voor anderequote:
Ik werd al het pand uitgezet voor ik die kon slopen....quote:
Jammer, erg jammerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik werd al het pand uitgezet voor ik die kon slopen....
Ah zo'n type. Iemand met weinig gevoelsleven.... Mijn ex baas was een zelfingenomen blaaskaak die alleen zijn eigen gelijk kent.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
met cijfertjes enzo is hij prima maar als het op menselijk contact aankomt.... en dan is hij qua uiterlijk ook nog een combinatie van harry potter en balkenende
Murmquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:19 schreef Murmeli het volgende:
poekies
haten? uhhh dat kan ik wel hoormaar meestal niet lang, da;s nie goed voor me. daar heb ik telefoonboeken scheuren voor uitgevonden
Als je wilt kan ik je wel eens les geven in effectief deuren slopen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jammer, erg jammer![]()
De laatste keer dat ik tegen een wcdeur sloeg, had ik mn hand zwaar gekneusd![]()
die wc deur overigens slechts een deukje
Ha stoeiPoesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:19 schreef Murmeli het volgende:
poekies
haten? uhhh dat kan ik wel hoormaar meestal niet lang, da;s nie goed voor me. daar heb ik telefoonboeken scheuren voor uitgevonden
sinds wanneer??quote:
Het was niet mijn doel om die deur te slopen.. ik moest mijn agressie kwijt nadat een klasgenoot mij hoer had genoemdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik je wel eens les geven in effectief deuren slopen.
Lieve stoeipoes dan!quote:
Ja goei. heb bierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
GvsE
hoe is het? nog wat leuks gedaan vandaag?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja goei. heb bier![]()
Nee, niet echt, uitgeslapen en bezig geweest om mijn kamer een beetje opnieuw in te richten en nu is het weer een zooi
Jij dan?![]()
Hey niet zo naar tegen Murm doen Fossiel!quote:
Dat schijn ik te zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]zuuperd
ik heb thee
en ga vandaag ook wat op tijd slapen
oh die was al dood, er groeiden geen groene blaadjes meer aanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sinds ze een telefoonboek vermoord heeft?
quote:
Slaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey niet zo naar tegen Murm doen Fossiel!
haha.... thee isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat schijn ik te zijn
Heb niet zoveel met thee.. maar had laatst Groene thee met mint op
Op tijd is om 4.30 uur?
of de kieteldoodquote:
Gister al geweest..... Geen euro's meer...quote:
Ja, ik ben al 17 keer geweigerd om toe te treden tot het kloosterquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha.... thee is
eh nee tegen 11 uur ofzobeetje in doordeweeks ritme blijven. ik probeer mn slaapproblemen weg te krijgen, wil nog niet zo lukken, maar dat doet het al 5 jaar niet
zuuperd zijn is goed, was ik ook altijdtot ik het klooster in ging
Nope, anders gaat dat deze week niet goedkomenquote:
Pas maar op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
of de kieteldoodhoudt ano hem vast en gaan wij hem kietelen
![]()
oh zeusje, kom dan...kielekielekiele....
Dealquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik mijn stamkroeg even ga vereren met een bezoekje.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:30 schreef Feitosa het volgende:
Gaat er verder hier nog iemand op stap?
Hij is alleen geen 3000 euro waard.....quote:
nee, ik denk het niet, tenzij mn zus zo binnen komt vallen en me alsnog meesleeptquote:
dan moet je ook bij het juiste klooster aankloppen, in mijn klooster word jij wel toegelaten hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ben al 17 keer geweigerd om toe te treden tot het klooster![]()
Ksnap ook niet waarom![]()
Slaapproblemen ... ik ken het
krijg je van mij een euroknallerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is alleen geen 3000 euro waard.....
wat niet? brakheid?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, anders gaat dat deze week niet goedkomen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is alleen geen 3000 euro waard.....
Ja. Ik moet deze week nogal veel werken (en afgelopen week ook), dus ik denk dat ik dan "instort"quote:
heul welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kietelen doe je niet met je nagels, doos.
wij bepalen zelf wel hoe wij kietelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kietelen doe je niet met je nagels, doos.
*port ondertussen in RZ's zijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef Murmeli het volgende:
*springt intussen op zeus en begint met kietelen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef Murmeli het volgende:
*springt intussen op zeus en begint met kietelen
ah ok. wel nog leuk op je werk?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Ik moet deze week nogal veel werken (en afgelopen week ook), dus ik denk dat ik dan "instort"
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
krijg je van mij een euroknaller
Nee, da's geen kietelen, maar krabben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul wel![]()
jij hebt overduidelijk nog nooit lange nagels gehad
Jaquote:
*zorgt intussen dat zeus niet zo blij meer is dat ie door een vrouw wordt besprongenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jee, ik word eindelijk door een vrouw besprongen.
krabben kan niet met deze nagels ..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, da's geen kietelen, maar krabben.
Jij weet niet wat ik lekker vind.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
*zorgt intussen dat zeus niet zo blij meer is dat ie door een vrouw wordt besprongen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
krabben kan niet met deze nagels ..
nadeel van acryl
tof!! dus voorlopig blijf je nog daar?quote:
Als Murm en GvsE klaar zijn ben je zeker homo.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jee, ik word eindelijk door een vrouw besprongen.
FOK! Singles.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tof!! dus voorlopig blijf je nog daar?
beetje ehh laat maar had je nou je afstudeerrichting intussen al gekozen? en zo ja: wat is t geworden?
Nee.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Murm en GvsE klaar zijn ben je zeker homo.....
Nee, is die goed?quote:
Alvast welterusten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:38 schreef Murmeli het volgende:
oh als ik straks niks meer zeg dan is mijn laptop in slaap gevallen en ga ik ook slapen...
deze krijg je minder makkelijk afgebroken dan mijn eigen nagelsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan kan ik jouw nagels er af breken.
Jij mag het ook zonder nagelsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik had nog wel zoveel zin om iemand te kietelen! Heb geen nagels meer.
* Murmeli zeus zn vingers breektquote:
Overal waar jij mee aan mij zit, bijt ik erafquote:
oh zoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze studeert af op dit zootje ongeregeld.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli zeus zn vingers breekt
zo, afblijven met je tengels!
Ja, ik heb nu een contract van 18 uur gekregen, dus dat is prima!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tof!! dus voorlopig blijf je nog daar?
beetje ehh laat maar had je nou je afstudeerrichting intussen al gekozen? en zo ja: wat is t geworden?
Kan niet want je handen zijn aan de vloer gespijkerd....quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Overal waar jij mee aan mij zit, bijt ik eraf![]()
dan is ie bang voor vrouwenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Murm en GvsE klaar zijn ben je zeker homo.....
Zeg, het is nog geen goede vrijdag hèquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan niet want je handen zijn aan de vloer gespijkerd....
in mij betekend dat je ook aan me moet zittenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan stop ik het wel in je dan kun je het er ook niet af bijten.
Pak RZ maarquote:
nicequote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu een contract van 18 uur gekregen, dus dat is prima!
Hehe. Ik heb voor "gezondheid" gekozen, dus ik hoef nu pas met mijn Master weer te kiezen
Nee het is zwarte zaterdag......quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg, het is nog geen goede vrijdag hè
Klopt, maar dat zag jij niet aankomen dus nou kun je er niet bij met je tandjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in mij betekend dat je ook aan me moet zitten![]()
[..]
precies wij zijn veel te snel dus daar krijgt ie de kans niet voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in mij betekend dat je ook aan me moet zitten![]()
[..]
Pak RZ maar
Oeh, spannend! Bij mij begint "de hel" in mei weer, haha. Ik ga er twee extra vakken bij proberen te doen, zodat het volgend jaar wat rustiger is. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nice![]()
en ook nicegezondheidspsych is mijn volgende vak. eerst deze nog ff halen. over 3 weekies als t goed is
boek bijna uit
of nja nog 150 blz ofzo
volgens mij zijn jouw zenuwen verdoofd, ze had het er al lang afgebeten namelijk, ik hebbut gezienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zag jij niet aankomen dus nou kun je er niet bij met je tandjes.
Jij weet heul niet waar ik allemaal tanden heb zittenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zag jij niet aankomen dus nou kun je er niet bij met je tandjes.
Er is bij mij nog helemaal niks afgebeten dus ik zou even checken of je kat al haar poten en haar staart nog heeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij zijn jouw zenuwen verdoofd, ze had het er al lang afgebeten namelijk, ik hebbut gezien
De dames zijn niet zo oud als jij en hebben ook geen kunstgebit....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
zo haha.... vooruit werken nog welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Bij mij begint "de hel" in mei weer, haha. Ik ga er twee extra vakken bij proberen te doen, zodat het volgend jaar wat rustiger is. Ben benieuwd!
Ik hoop toch niet dat je daar tanden hebt zitten. Zo wel, dan snap ik wel waarom je single bent.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij weet heul niet waar ik allemaal tanden heb zitten
Nee klopt, Murmeli is ouder dan ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De dames zijn niet zo oud als jij en hebben ook geen kunstgebit....
Ze is geen Gelgamek......quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je daar tanden hebt zitten. Zo wel, dan snap ik wel waarom je single bent.
ja hoor,ze heeft alles nog.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er is bij mij nog helemaal niks afgebeten dus ik zou even checken of je kat al haar poten en haar staart nog heeft.
Zo ziet ze er niet uit....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee klopt, Murmeli is ouder dan ik.
jong van geestquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee klopt, Murmeli is ouder dan ik.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je daar tanden hebt zitten. Zo wel, dan snap ik wel waarom je single bent.
ik ben tenslotte niet voor niets Goddess of Hellquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja hoor,ze heeft alles nog.
en GvsE heeft bovennatuurlijke krachten die kan jou zo verdoven dat je het niet doorhebt, en ook nog es niet ziet dat er van alles mist. dat zie je pas als je we klaar met je zijn
maar dan zitten wij al in de kroeg aan een biertje
maar ik heb nog een jong lichaamquote:
exactlyquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben tenslotte niet voor niets Goddess of Hell
Ze hebben tenminste wel eens kunnen sexen......quote:
Ik ook, dat van mij is nog nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik heb nog een jong lichaam
Fijne avond!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
Nou, jullie fantaseren nog maar even verder.
Ik ga me even omkleden en naar de kroeg.
Eens maar nooit weer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste wel eens kunnen sexen......
Wel vertellen hoeveel blauwtjes je hebt gelopen morgen hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
joh als je zoent bijt je ook niet toch? en daar zitten ook tanden.quote:
Dag dag, kroegtijgerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
Ik loop geen blauwtjes. Zover kom ik niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel vertellen hoeveel blauwtjes je hebt gelopen morgen hoor!
Mijne wel, daarom tenminste soepel leerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, dat van mij is nog nooit gebruikt.
Iets met heat of the moment en onbedoeld wat spieren aanspannen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
joh als je zoent bijt je ook niet toch? en daar zitten ook tanden.
dus zo gaat dat bij GvsE ook![]()
het is niet zo moeilijk
Dan heb je al een busje traangas in je ogen gespoten gekregen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik loop geen blauwtjes. Zover kom ik niet.
It's better to have loved and lost than never to have loved at all....quote:
nee hoor, dat doen we heel gecontroleerdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iets met heat of the moment en onbedoeld wat spieren aanspannen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijne wel, daarom tenminste soepel leer
Ah je vind je zelf dus een collectors item en je bent bang dat je in waarde verminderd?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, dat van mij is nog nooit gebruikt.
preciesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor, dat doen we heel gecontroleerd
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]hier ook
en niet gerimpeld
was wel weer te erg gisteren bij x factor, dat mens van 36 was er weer bij en die kreeg het compliment dat e er niet uit zag als 36... dat ik denk: dus dat is blijkbaar al zo oud dat je dat al moet gaan zeggen
ik voel me oud, ga me vast aanmelden bij het bejaardenhuis
Heb jij spieren?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iets met heat of the moment en onbedoeld wat spieren aanspannen.
ja da;s van dat wilde leven van je!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]veel plezier alvast bij de Hulze
![]()
ik heb wel rimpeltjes op mijnj voorhoofd
Ik blame alle gezonde dingen die mijn moeder me vroeger aansmeerdequote:
Er gaat niks boven een lekker vette hap van de snackbar!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik blame alle gezonde dingen die mijn moeder me vroeger aansmeerde
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik blame alle gezonde dingen die mijn moeder me vroeger aansmeerde
Goodnight murm... en geen nachtmerries over een of andere oppergod he?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef Murmeli het volgende:
ik ga zelf maar off, laptop is nog niet leeg
slaaapen
Truste Murmquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef Murmeli het volgende:
ik ga zelf maar off, laptop is nog niet leeg
slaaapen
O jawel hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een lekker vette hap van de snackbar!
quote:
nee, ik droom alleen maar over mn ex heel de tijdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goodnight murm... en geen nachtmerries over een of andere oppergod he?![]()
Hmm fokked op...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, ik droom alleen maar over mn ex heel de tijd![]()
geloof dat ik liever over zeus droom. die kwetst mij niet enzo.
nu slapen, noes mee, lekker knuffelen
wie spreekt er dan ook dingen af voor de zondagochtendquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga ook eens slapen. Morgen vroeg op.
Joggen en fitnessen.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie spreekt er dan ook dingen af voor de zondagochtend![]()
Adios, slaap lekker
ook dat nogquote:
Goodnightquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, fijne avond allemaal! Ik ga even lekker lezen en slapen
holaquote:
jullie? ik schijn alleen te zijnquote:
Okee, ik had gehoopt dat er hier meer mensen zouden zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jullie? ik schijn alleen te zijn
ik ben niet gezellig genoegquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik had gehoopt dat er hier meer mensen zouden zijn.
* meldtquote:
Airquote:
zeg je nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |