Ja, wat ik van je meekrijg ben je wel goed gebekt, maar toch best wel aardig. Ookal kan ik dat niet helemaal beoordelen aangezien ik a geen mensenkennis heb en b je te slecht ken.quote:
Ik ben heul niet aardigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wat ik van je meekrijg ben je wel goed gebekt, maar toch best wel aardig. Ookal kan ik dat niet helemaal beoordelen aangezien ik a geen mensenkennis heb en b je te slecht ken.
Maar hoe is het met jou dan?quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoi lieve pandavriendjes.
Ik zag dat mijn vriendje Kitao gebanned was. Wie gaat mij nu welkom heten?
Van mij mag allesquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef Lemmiwinks het volgende:
Hoi lieve pandavriendjes.
Ik zag dat mijn vriendje Kitao gebanned was. Wie gaat mij nu welkom heten?
Ik kan nu even niets verzinnen wat me tegenstaat momenteelquote:
Alle partypoopers zijn al gaan slapenquote:
Ik ben ook geen partypooper, anders was ik nu wel richting m'n vriendin om vervoglens de stad in te gaan..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alle partypoopers zijn al gaan slapen
schandaligquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan nu even niets verzinnen wat me tegenstaat momenteel
Cue_ onze heldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben ook geen partypooper, anders was ik nu wel richting m'n vriendin om vervoglens de stad in te gaan..
Dat je ons verkiest boven verse alcoholquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik bedoelde eig 'een' ipv geen haha.
Maar hoezo held dan?
Dus omdat ik nu al online ben, tel ik niet mee?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef Lemmiwinks het volgende:
00:00 is wanneer het pas echt los gaat op Fok!
De echte mannen en vrouwen van de nachtploeg komen dan online
Dat is toch wel een van de meest verschrikkelijke nummers everquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef Cue_ het volgende:
"weet je wat ik graag zou willen zijn.. een bloemetjesgordijn.. een bloemetjesgordijn"
hoe het mogelijk is geen idee, heb net een thrillerfilmachtig gezien en dit liedje floot ik uit het niets
zo kan je het idd zienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je ons verkiest boven verse alcohol
Laat je niet kisten. Ik ben toch ook al onlinequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus omdat ik nu al online ben, tel ik niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |