Dat was ook mijn bedoelingquote:
Dan heeft hij dat dus met voorbedachte rade gedaanquote:
Ik zou spontaan in paniek slaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee nee...mn planeetje was weg...ik was *poef* ...van internet
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nou is het te laat
Of gaan jij en Kally dit deeltje vullen?
Ik ook niet, want morgen weer naar mijn nichtje toequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk van niet...ik was niet van plan om te laat naar bed te gaan
Ik trek de stekker er uit...tel tot 20...stekker dr weer in...en dan maar wachten...helaas vodn ik de nwe gids van de wehkamp...en nu zie ik van allerlei leuke dingenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou spontaan in paniek slaan![]()
Een modem resetten lukt me nog net, maar meer ook niet
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeejjjjjjquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, want morgen weer naar mijn nichtje toe
Zo doorzichtig ook. iedereen kijkt toch eerst naar de meerdaagse verwachting voordat hij zijn 'zomer' erop gooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan heeft hij dat dus met voorbedachte rade gedaan
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik trek de stekker er uit...tel tot 20...stekker dr weer in...en dan maar wachten...helaas vodn ik de nwe gids van de wehkamp...en nu zie ik van allerlei leuke dingen
Ik dacht dat jij nog iets anders hoopte te gaan doen vanavondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo doorzichtig ook. iedereen kijkt toch eerst naar de meerdaagse verwachting voordat hij zijn 'zomer' erop gooit.
ja misschien he...andere keerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog iets anders hoopte te gaan doen vanavond
Heb je die blouse van Hondjes al gevonden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik trek de stekker er uit...tel tot 20...stekker dr weer in...en dan maar wachten...helaas vodn ik de nwe gids van de wehkamp...en nu zie ik van allerlei leuke dingen
Whut? wat? welk???quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je die blouse van Hondjes al gevonden?
Zou ze nog steeds aan het zoeken zijn?
Een glaasje wijn of paracetamolletje is mijn advies, of allebeiquote:
Hondjes had mooie blouse in de wehkamp gezien, maar online niet te vinden, toen kwam Fann met allemaal kwijljurkjes voorbijquote:
Ja dat heb je natuurlijk niet meegekregen gisteravond (dit kan ik niet helpen hoorquote:
Ja en een lekker nachtje slapen en nu uitslapen tot 8 uur ipv 7 hahaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een glaasje wijn of paracetamolletje is mijn advies, of allebei
das de lente folder...die ben ik nu aan het doorbladerenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat heb je natuurlijk niet meegekregen gisteravond (dit kan ik niet helpen hoor)
Hondjes had een folder van Wehkamp gezien en een leuke blouse gezien, maar kon hem niet meer vinden en toen ging iedereen helpen zoeken, dus .........
Het was al bijna lente hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo doorzichtig ook. iedereen kijkt toch eerst naar de meerdaagse verwachting voordat hij zijn 'zomer' erop gooit.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Hondjes had mooie blouse in de wehkamp gezien, maar online niet te vinden, toen kwam Fann met allemaal kwijljurkjes voorbijwas niet goed voor mij
Tis der eigen schuld, moet ze maar niet op datequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat heb je natuurlijk niet meegekregen gisteravond (dit kan ik niet helpen hoor)
Hondjes had een folder van Wehkamp gezien en een leuke blouse gezien, maar kon hem niet meer vinden en toen ging iedereen helpen zoeken, dus .........
En staat er een witte blouse in? Volgens mij moet er een opdruk aan de voor- en achterkant staan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
das de lente folder...die ben ik nu aan het doorbladeren
Van esprit 49.95quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En staat er een witte blouse in? Volgens mij moet er een opdruk aan de voor- en achterkant staan.
Misschien kan je hem opsturen via pm of hyves ofzo?
Dus jij hebt ook geen elektrische deken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het was al bijna lente hoor
ik heb 2 nachten slecht geslapen omdat het te warm was onder 'winter'
ik zie wel een blouse met allemaal rouseltjes?...maar het is papier...dat pmd wat moeilijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En staat er een witte blouse in? Volgens mij moet er een opdruk aan de voor- en achterkant staan.
Misschien kan je hem opsturen via pm of hyves ofzo?
Nee, geen elektrische deken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook geen elektrische deken?
Ik welEn ik vind het heerlijk, straks stap ik lekker een warm bedje in
Je hebt zeker niet terug gelezen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Tis der eigen schuld, moet ze maar niet op date
Bespaar je de moeite, hij is niet te vinden via internetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
die met die rouseltjes...die vet romantisch![]()
ik zoek ff via inet hier
Ze belde me en vertelde het, ik heb wel teruggelezen, maar moet der af en toe een beetje plagenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet terug gelezen?![]()
Lays kreeg het een beetje over zich heen vanmiddag omdat we haar date doorhadden. En iedereen bedoelde het goed en gunde het haar, maar het kan dat wel een beetje too much zijn enzo als je de halve SC er naar gaat vragen.
Vreselijk he, ik verplicht mezelf niet meer naar spele.nl te gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
Zal wel helemaal niet meer aktueel zijn, ben aan de laatste bezig van dat klotespel wat hier stond![]()
En bedankt!!!
Verslavingen!!!
Welke?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
Zal wel helemaal niet meer aktueel zijn, ben aan de laatste bezig van dat klotespel wat hier stond![]()
En bedankt!!!
Verslavingen!!!
Nog meer van dat leuke spul?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Vreselijk he, ik verplicht mezelf niet meer naar spele.nl te gaan
Wat heb jij gedronken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
En bedankt!!!
Verslavingen!!!
Alles is te vinden via internetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, hij is niet te vinden via internet
ik zie hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, hij is niet te vinden via internet
Hou op schei uit, ik ben er dol op, en wil (moet) het ook uitspelenquote:
Laysa weet zelf ook wel dat iedereen het haar gunt en tja dit is Fok! he, dan wordt alles lekker uitvergrootquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze belde me en vertelde het, ik heb wel teruggelezen, maar moet der af en toe een beetje plagenmaar ze weet wie het zegt en dat ik van der hou
Hahaha hé Deis, hoezooo, heb verdorie net een aantal levels gespeeld, lukt niet als je gezopen hebt hoor.quote:
Ga jij dan eens zoeken, Hondjes zal je dankbaar zijnquote:
Ja ben ook een fanaat wat dat betreft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik ben er dol op, en wil (moet) het ook uitspelen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laysa weet zelf ook wel dat iedereen het haar gunt en tja dit is Fok! he, dan wordt alles lekker uitvergroot![]()
O ja, ze leest mee
Nee espritquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laysa weet zelf ook wel dat iedereen het haar gunt en tja dit is Fok! he, dan wordt alles lekker uitvergroot![]()
O ja, ze leest mee
Vandaar dat ik mezelf een ban heb gegeven op spelequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ben ook een fanaat wat dat betreft.
Hey Chanel, je komt bijna niet meer in de SC.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha hé Deis, hoezooo, heb verdorie net een aantal levels gespeeld, lukt niet als je gezopen hebt hoor.
hahahaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mezelf een ban heb gegeven op spele
Ik weet alle details nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij dan eens zoeken, Hondjes zal je dankbaar zijn
Ving hier een tijdje geleden iets op over een spel, zit nu bij de laatste en dacht, meld het ff. Nee ben niet vaak hier, moet toch weer eens vaker aanwippen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Chanel, je komt bijna niet meer in de SC.
Ineens uit het niets kom je over spelletjes binnen, het kwartje viel niet meteen en ik heb maar 2 glaasjes op
Blouse, wit, Esprit, 49,94, opdruk voor- en achterkant. In de Wehkamp folder van afgelopen week.quote:
plaatje nog toevallig?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blouse, wit, Esprit, 49,94, opdruk voor- en achterkant. In de Wehkamp folder van afgelopen week.
Voor meer info moet je bij Hondjes zijn
En je was druk met SV toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ving hier een tijdje geleden iets op over een spel, zit nu bij de laatste en dacht, meld het ff. Nee ben niet vaak hier, moet toch weer eens vaker aanwippen.
Zeg Deis, moelijk om over te beginnen maar hoe zit het met je kat? Nog niet terug?
quote:
Misschien een troost, de kat van mijn broer was ook kwijt, 3 maanden en ineens stond hij weer in de straat, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je was druk met SV toch?
Poes is nog steeds niet terugIk probeer me erbij neer te leggen dat ze de weg is kwijt geraakt en ergens anders een goed thuis heeft gevonden, maar missen doen we haar nog steeds
![]()
En ik vind het heul niet erg dat je ernaar vraagt hoor
ik durf er ook telkens niet naar te vragenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poes is nog steeds niet terugIk probeer me erbij neer te leggen dat ze de weg is kwijt geraakt en ergens anders een goed thuis heeft gevonden, maar missen doen we haar nog steeds
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
En hondjes heeft de folder niet meer, volgens mij![]()
Gooi alle bloesjes die aan de omschrijving voldoen maar in haar mailbox
die van mijn moeder ook 3 maandenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien een troost, de kat van mijn broer was ook kwijt, 3 maanden en ineens stond hij weer in de straat, je weet maar nooit
We hebben een kattenluik die alleen voor haar chip open gaat, dus als ze ooit terug komt kan ze zo weer naar binnenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien een troost, de kat van mijn broer was ook kwijt, 3 maanden en ineens stond hij weer in de straat, je weet maar nooit
Ik ga duimen voor jequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben een kattenluik die alleen voor haar chip open gaat, dus als ze ooit terug komt kan ze zo weer naar binnen
Thanksquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik durf er ook telkens niet naar te vragen![]()
Vind het zo ontzettend rot voor je![]()
Knuf Deis![]()
Ja was druk met SV, nu iets minder, begrijpelijk want het is ook niet veel meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben aan het baggeren en het is allemaal de schuld van mijn vriendje.
Heeft hij je op Fok! gegooid?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
ik bagger nooit, maar mijn veelposterij wijt ik ook aan anderenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker mopsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga lekker naar bed, ben echt moe![]()
![]()
, slaap lekker voor straks
Trustequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
![]()
slaap lekker kallyquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
![]()
Het is zaterdagavond en niemand is te oud om te baggeren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ben je niet een beetje te oud om te baggeren?
Het zal wel aan mij liggen danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond en niemand is te oud om te baggeren.
trusten haksiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
Ik ga ook afsluiten, allemaal nog veel plezier hier en voor straks ook slaap lekker
ook trustequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:![]()
![]()
Ik ga ook afsluiten, allemaal nog veel plezier hier en voor straks ook slaap lekker
Imho heeft Snow Patrol maar 1 echt mooi nummer. En da's niet dezequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:56 schreef Laysa het volgende:
I'm running out of ways to make you see
I want you to stay here beside me
I won't be ok and I won't pretend I am
So just tell me today and take my hand
Please take my hand
Please take my hand
Please take my hand
Please take my hand
Just say yes, just say there's nothing holding you back
It's not a test, nor a trick of the mind
Only love
It's so simple and you know it is
You know it is, yeah
We can't be to and fro like this
All our lives
You're the only way to me
The path is clear
What do I have to say to you
For Gods sake, dear
For Gods sake, dear
For Gods sake, dear
For Gods sake, dear
For Gods sake, dear
Only love
Just say yes, coz Im aching and I know you are too
For the touch of your warm skin
As I breathe you in
I can feel your heart beat through my shirt
This was all I wanted, all I want
Its all I want
Its all I want
Its all I want
Its all I want
Only love
Just say yes, coz Im aching and I know you are too
For the touch of your warm skin
As I breathe you in
Dat magquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Imho heeft Snow Patrol maar 1 echt mooi nummer. En da's niet deze
Nee, die ook nietquote:
Ik hoop dat het de alcohol isquote:Op zondag 7 maart 2010 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk het ook want ik vermaak mij wel.
quote:
Hey....goede timingquote:Op zondag 7 maart 2010 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yo, hier is de Eminentie,
maar wee degene die mij aan spreekt met excellentie
ik ben niet een en al benevolentie
en geef ik je een goddelijke interventie
en beëindig je ademhalingsfrequentie
en ik hoop dat je niet lijdt aan dementie,
Een keer in de fout en met hoge urgentie,
geef ik je een spoedige transcendentie,
en beëindig je hartslagfrequentie
Dan ben ik dood en mag jij in detentiequote:Op zondag 7 maart 2010 00:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Yo, hier is de Eminentie,
maar wee degene die mij aan spreekt met excellentie
ik ben niet een en al benevolentie
en geef ik je een goddelijke interventie
en beëindig je ademhalingsfrequentie
en ik hoop dat je niet lijdt aan dementie,
Een keer in de fout en met hoge urgentie,
geef ik je een spoedige transcendentie,
en beëindig je hartslagfrequentie
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk!quote:
dat blijkt...ik wilde net naar bedquote:Op zondag 7 maart 2010 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk!
In conclaaf, als een kardinalenconferentie?quote:
Nee, ik post wel veel soms, maar baggeren doe ik nietquote:Op zondag 7 maart 2010 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want?
Jij baggert niet? Wil je zeggen?
Da's leuk, wellicht dat ik iemand bekends ziequote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In conclaaf, als een kardinalenconferentie?
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nog even kopieren, voordat hij er straks uit is.
Top 500:
#500 Manu82 28944
Ik wel, maar ik zie het verschil niet zoquote:Op zondag 7 maart 2010 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik post wel veel soms, maar baggeren doe ik niet
ik ga er maar niet op inquote:Op zondag 7 maart 2010 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik zie het verschil niet zo
Jouw 145164 posts zijn allemaal kwaliteitspost.![]()
Ach man stel je niet zo aan het is zaterdagavond.quote:
Ik was met nog iemand en verwachtte een hele kamer vol met mensen ('t was thuis bij iemand, tegelijkertijd een house warming) en we bleken de enige twee te zijnquote:
Misschien kun je straks een plaatsje naast hem boekenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nog even kopieren, voordat hij er straks uit is.
Top 500:
#500 Manu82 28944
haha!!! nah wel zo lekker...dus toch blij dat je even gegaan bentquote:Op zondag 7 maart 2010 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was met nog iemand en verwachtte een hele kamer vol met mensen ('t was thuis bij iemand, tegelijkertijd een house warming) en we bleken de enige twee te zijn
Sommigen hadden afgebeld, weer anderen zijn gewoon niet op komen dagen! En ja, 't was ok, lekker rustig
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien kun je straks een plaatsje naast hem boeken
ik denk dat het meer met de top zoveel te maken heeftquote:Op zondag 7 maart 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het vast verkeerd begrijpen want dat kan ik mij gewoon niet voorstellen maar is dit een verkapte doodsverwensing?
Dat kan ook, zo las ik het niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat het meer met de top zoveel te maken heeft
Dit is de tweede keer dat je denkt dat ik dat doe in jouw richting, kortom, je leest wel vaker dingen die er niet staanquote:Op zondag 7 maart 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het vast verkeerd begrijpen want dat kan ik mij gewoon niet voorstellen maar is dit een verkapte doodsverwensing?
Ja, 't was prima zoquote:Op zondag 7 maart 2010 00:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
haha!!! nah wel zo lekker...dus toch blij dat je even gegaan bent
Bedankt voor het laatste, en ja het mag dat het jou tegenstaat.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat je denkt dat ik dat doe in jouw richting, kortom, je leest wel vaker dingen die er niet staan![]()
Wat ik bedoelde te zeggen is dat het mij af en toe tegenstaat, dat geneuzel over iemand die inmiddels en vermoedelijk tot op het bot verteerd is. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik het wat overdreven begin te vinden om hier iedere keer te melden "Manu zou dat, Manu zou zus". Vooral ook omdat je hem eigenlijk niet écht kent, want nooit ontmoet namelijk.
Maar het kan rustig ook aan mij liggen hoor Lies. In ieder geval hoop ik dat jij en iedereen nog lang en gelukkig mag leven!
nee hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 00:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, naast Manu is het topic nu ook zo dood als een pier
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, naast Manu is het topic nu ook zo dood als een pier
Dat was dan ook niet de bedoeling, dat je zou happenquote:
Ja, maar het wel even melden.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet de bedoeling, dat je zou happen
Ik had wel een heel verhaal geschreven, maar weer weggehaald ook. Ik dacht uiteindelijk: "La maar"
Wat ik al zei, de tweede keer dat je mij dat ietwat sneaky probeert aan te wrijven, best wel dirty om dat te doenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ja nou serieus hoor Teun, als je iets niet post omdat... maar dan wel even meld dat je het niet post, had je het net zo goed wel kunnen posten.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat ik al zei, de tweede keer dat je mij dat ietwat sneaky probeert aan te wrijven, best wel dirty om dat te doen
Ja, je interpreteert zo af en toe wel wat verkeerd, maar dat kan natuurlijk ook liggen aan wat ik schrijf. Zoals je zelf al zegt: "wisselwerking". 't Zal te maken hebben met vertrouwen denk ik, maar voor zover mij bekend heb ik je nooit echt op je nek gezeten, dat wantrouwen kan ik dan niet helemaal plaatsen.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
Het kan best zijn dat ik alles verkeerd inperteer, Dat is meestal een wisselwerking, ja ik trek mij dingen snel aan en ik vind dat je provoceert.
Boeien.
zo is dat Teun !quote:Op zondag 7 maart 2010 01:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, klaar maar weer, over tot de orde van de dag.
Jawel, maar ik zat er nog even over na te denken en langzaam maar zeker kwam het gevoel naar boven dat ik het dus echt niet jofel vind dat je mij op die manier probeert weg te zetten. Ik begrijp ook echt niet waar je het (voor de tweede keer) vandaan haalt. Doe ik dat regelmatig of zo, iemand dood wensen? Ik dacht het niet en wat dan overblijft is dat je op die manier probeert om mij een oor aan te naaienquote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja want dat had je nog niet duidelijk gemaakt in je vorige post?
Nou Fann, ik ben ook wel een rare denk ik. Het liefst zit ik niet gebakken op visite bij iemand maar loop ik gewoon wat los en heel vrijblijvend rond. Praatje links, babbeltje rechts, even op afstand toe zitten kijken, wat peinzen en nadenken, beetje op mijzelf, weer wat opmerkingen bij dees of geen, etc.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
zo is dat Teun !
dat Manu verder mag rusten in vrede...
heb je het een beetje naar je zin gehad vanavond?
ook al waren jullie maar met zijn tweetjes?
nieuw liefje ??
Hoe heerlijk hoe je alles omdraait.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zat er nog even over na te denken en langzaam maar zeker kwam het gevoel naar boven dat ik het dus echt niet jofel vind dat je mij op die manier probeert weg te zetten. Ik begrijp ook echt niet waar je het (voor de tweede keer) vandaan haalt. Doe ik dat regelmatig of zo, iemand dood wensen? Ik dacht het niet en wat dan overblijft is dat je op die manier probeert om mij een oor aan te naaien
Prima Liesquote:Op zondag 7 maart 2010 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Dat geloof ik niet en daardoor is je geloofwaardigheid bij mij een stukje afgenomen.
mja, een beetje rondbanjeren in een kamer vol met mensen vin ik ook wel het leukstequote:Op zondag 7 maart 2010 01:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou Fann, ik ben ook wel een rare denk ik. Het liefst zit ik niet gebakken op visite bij iemand maar loop ik gewoon wat los en heel vrijblijvend rond. Praatje links, babbeltje rechts, even op afstand toe zitten kijken, wat peinzen en nadenken, beetje op mijzelf, weer wat opmerkingen bij dees of geen, etc.
Dus het allerliefst ga ik niet naar dat soort van gelegenheden. Ook verjaardagen zijn aan mij niet besteed. In die zin heeft Noek misschien wel gelijk en ben ik redelijk asociaal![]()
Maar al met al was er best doorheen te komen vanavond (we waren met z'n drieën)![]()
En een nieuw liefje? Nee, beter van niet denk ik, want dan komt alinea één weer in zicht
[Singles] ...Tijd voor de nachtcrew...quote:Op zondag 7 maart 2010 01:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verdomme, ik kan niet heksen![]()
Zelfs niet met liefjes
hoe zit dat eigenlijk met jou, ben jij single?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[Singles] ...Tijd voor de nachtcrew...
Dat doe ik ook. Voor sommige mensen is dat de manier om toch iets te kunnen zeggen. Dat werkt alleen op internet moeilijker dan in het echt en daar gaat het soms mis.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ik soms wel van je zie is sneren naar mensen onder het mom van ik bedoel het zo goed.
Dat geloof ik niet en daardoor is je geloofwaardigheid bij mij een stukje afgenomen.
Ja, dat bedoelde Noek ook denk ik, asociaal harnas, de buitenkant. Maar ik ben eigenlijk best wel een beetje asociaal in die zin dat ik geen zin heb om iemand een halve avond aandacht te geven. Dus had ze..nou ja, la maar, ik kom hier niet meer uit, begin nu uit mijn nek te kletsenquote:Op zondag 7 maart 2010 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, een beetje rondbanjeren in een kamer vol met mensen vin ik ook wel het leukste
dan weer effe bij die lullen en dan bij die...![]()
mwa ik denk dat Noek bedoelde dat je eigenlijk NIET asociaal bent,
maar misschien is dat ook wel een verkeerde interpetatie
tis soms best verwarrend hier, als je als vreemde deze huiskamer instapt snap
je er volgend mij helemaal geen klote van
Voor wie vraag je dat dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe zit dat eigenlijk met jou, ben jij single?
vraag ik niet voor mezelluf heur
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[Singles] ...Tijd voor de nachtcrew...
lekker rustigquote:
Hij heeft 'n skeve bekquote:Op zondag 7 maart 2010 01:40 schreef FANN het volgende:
laatste voyeur
Fotoboek van DJ-Maurits
come to mama
Das mijn home turfquote:
wat is dat eigenlijk voor topic een soort van dating shit ofzo???quote:
Ik snap 't, heel plausibel wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker rustig![]()
die griek moet morgen heeeeeeeel vroeg op maar ik ben nog wakker, dus ik dacht effe nalezen en
toen kwam ik jou tegen![]()
nah toen dacht ik
ik zal effe gedag zeggen
snap ie????
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk voor topic een soort van dating shit ofzo???
ik heb nu geen zin om daar na te zitten lezen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Niets moet, alles mag, je kunt hier serieus zijn of komen voor een lach; alles heeft een plekje hier. Ook bezette mensen zijn hier welkom.
Het snelste topic van FOK!Regels: degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. Dit is een SC, net als de R&P SC. Het is hier geen datingtopic dus behandel de dames met respect, heren. Het is hier geen datingtopic dus behandel de heren met respect, dames. Roddelen wordt niet op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen. What happens in [Singles] stays in [Singles].
Singles Chat:
Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar.
http://irc.tweakers.net/singles
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
=======
Ik heb werkelijk geen idee, die SC lijkt mij nogal vermoeiend. 't Schijnt dat Florusss (of hoe heet ze ook alweer) daar veel rond heeft gehangen. Misschien moet je haar eens consulterenquote:Op zondag 7 maart 2010 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk voor topic een soort van dating shit ofzo???
ik heb nu geen zin om daar na te zitten lezen
nee jij bent een schoonheidquote:
nah dat is een te ingewikkelde post zo laat op de avond,quote:Op zondag 7 maart 2010 01:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik snap 't, heel plausibel wel.
Maar wanneer ga je dan "dag" zeggen tegen mij?
Oh, en wat eten we morgen?
Ik scheer mijn baard door de week iedere dag, in het weekend laat ik hem regelmatig staan maar dan kijk ik er eigenlijk niet naar. Zo tegen de zondagavond irriteert hij omdat die haartjes in mijn hals zitten te kriebelen. Of hij grijs is weet ik niet, zal er de volgende keer op letten.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
nee jij bent een schoonheid
![]()
![]()
hoe is het met je baard trouwens, groeit ie al een beetje ?
en os het dan zo'n grijze ??
En....hoe weet jij dat?quote:Op zondag 7 maart 2010 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
Singels doen alle tafels aan de kant schuiven en midden in de Stairway een kring maken,
Een hele grote kring.![]()
En dan verlegen naar elkaar lachen.
nee dat vond ik echt le-luk op die ava toenquote:Op zondag 7 maart 2010 02:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat vind jij, Moet ik mijn snor weer moet laten staan?
Ik denk dat ik morgen voor twee dagen peen met uiten maak, plus een paar ballen gehaktquote:Op zondag 7 maart 2010 02:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dat is een te ingewikkelde post zo laat op de avond,
maar eh..... wat we morgen gaan eten daar heb ik echt nog geeeeeeeeeeeeeeen idee van
jij wel?
bedenk je dat al een dag van te voren![]()
ik ben zo iemand die ineens denkt, ow....... ik heb wel trek in dit of dat
zoiets
zijn we lekker slap aan het lullen hé
Behalve ik! Ik had sjans met een niet fok-gerelateerd blonde.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
Singels doen alle tafels aan de kant schuiven en midden in de Stairway een kring maken,
Een hele grote kring.![]()
En dan verlegen naar elkaar lachen.
Ik heb nog een foto uit 2002, daar is ie nog veel groterquote:Op zondag 7 maart 2010 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dat vond ik echt le-luk op die ava toen
maar ik hou gewoon niet zo van snorren en helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet van
baarden
* Gaat er voor zitten!quote:Op zondag 7 maart 2010 02:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Behalve ik! Ik had sjans met een niet fok-gerelateerd blonde.
da's toch gewoon hutspot?quote:Op zondag 7 maart 2010 02:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen voor twee dagen peen met uiten maak, plus een paar ballen gehakt![]()
Die peen en uien bak ik in de wok met een flinke scheut olijfolie met wat peper en wat zout erop. En dat smaakt overheerlijk![]()
Hopelijk heeft bovenstaande een "Coos recept effect" en springen er nu allerlei singles in de auto
ik ben van plan om morgen krieltjes samen met wokgroente en kipfilet in de wok te bakkenquote:Op zondag 7 maart 2010 02:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen voor twee dagen peen met uiten maak, plus een paar ballen gehakt![]()
Die peen en uien bak ik in de wok met een flinke scheut olijfolie met wat peper en wat zout erop. En dat smaakt overheerlijk![]()
Hopelijk heeft bovenstaande een "Coos recept effect" en springen er nu allerlei singles in de auto
stop die maar weg in je archiefquote:Op zondag 7 maart 2010 02:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto uit 2002, daar is ie nog veel groter![]()
Even wat aangepast.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
da's toch gewoon hutspot?
is wel lekker trouwensmoet ik ook maar weer eens maken
![]()
welke 3 singles hebben we hier?
laysa
kally
lotus
dat is het wel zo'n beetje toch?
en op welke heb je je hoop gevestigd?
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben van plan om morgen krieltjes samen met wokgroente en kipfilet in de wok te bakken
Hoop doet leven, maar alle drie genoemden zijn te jong. Als ik tien jaar jonger zou zijn, dan zou ik ze alle drie heel graag beter willen leren kennen om daarna eventueel een diepe, spirituele, vruchtbare en fijne relatie aan te gaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
da's toch gewoon hutspot?
is wel lekker trouwensmoet ik ook maar weer eens maken
![]()
welke 3 singles hebben we hier?
laysa
kally
lotus
dat is het wel zo'n beetje toch?
en op welke heb je je hoop gevestigd?
ik kachel gestaag door...hier en daarquote:Op zondag 7 maart 2010 02:11 schreef FANN het volgende:
[..]
heeeeee ben jij ook nog wakker?
heb je al geslapen of moet je nog slapen
of heb je net als mij af en toe van die wegtrekkertjes
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoop doet leven, maar alle drie genoemden zijn te jong. Als ik tien jaar jonger zou zijn, dan zou ik ze alle drie heel graag beter willen leren kennen om daarna eventueel een diepe, spirituele, vruchtbare en fijne relatie aan te gaan.![]()
Layssa en Kally hebben een dikke streep voor op Lotusss, die laatste ken ik namelijk totaal niet.
Van dat lijstje is alleen Kally nog beschikbaar! Sorry, maar ik was je voor.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoop doet leven, maar alle drie genoemden zijn te jong. Als ik tien jaar jonger zou zijn, dan zou ik ze alle drie heel graag beter willen leren kennen om daarna eventueel een diepe, spirituele, vruchtbare en fijne relatie aan te gaan.![]()
Layssa en Kally hebben een dikke streep voor op Lotusss, die laatste ken ik namelijk totaal niet.
uh huquote:Op zondag 7 maart 2010 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, die heeft Sjeik Al-Kardinaal aan de harem toegevoegd!quote:Op zondag 7 maart 2010 02:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Die twee doorgestreepten heb jij inmiddels getest en zijn niet ok bevonden?
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik dacht dat ze alledrie single waren
nah dan wordt het Kally en Teun
Omdat Stairway de ultieme meet locatie is en er soms meerdere fokmeets op dezelfde dag vallen.quote:
en hoe groot moet het harum worden ?quote:Op zondag 7 maart 2010 02:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die heeft Sjeik Al-Kardinaal aan de harem toegevoegd!
Ho Hu...ventje...ik ben tot op heden nog nergens toegevoegdquote:Op zondag 7 maart 2010 02:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die heeft Sjeik Al-Kardinaal aan de harem toegevoegd!
Ach Kardinaal, zij die denken te bezitten komen ooit achter de betekenis van "Zo gewonnen, zo geronnen". Immers, alles kan stuk en kan men verliezenquote:Op zondag 7 maart 2010 02:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van dat lijstje is alleen Kally nog beschikbaar! Sorry, maar ik was je voor.
Dan heb je mij misschien gezien? Ik was degene die als enige aan het dansen was op een lege dansvloer!quote:Op zondag 7 maart 2010 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat Stairway de ultieme meet locatie is en er soms meerdere fokmeets op dezelfde dag vallen.![]()
Ik stond erbij en ik keek ernaar.
Dus ik heb jou gezien?!quote:Op zondag 7 maart 2010 02:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Behalve ik! Ik had sjans met een niet fok-gerelateerd blonde.
Ik wil hem reduceren tot één uiteindelijk!quote:Op zondag 7 maart 2010 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
en hoe groot moet het harum worden ?![]()
of hou je het bij twee?
Jezus Christ, een kringspieroefening is bij een meet tot daar aan toe, maar de kringvoorstelling gaat mijn fantasie ver te boven.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat Stairway de ultieme meet locatie is en er soms meerdere fokmeets op dezelfde dag vallen.![]()
Ik stond erbij en ik keek ernaar.
kan best toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 02:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kally
, die deugt denk ik wel
![]()
Maar ja, pas 35 hè. Ik ben een oud fossiel
Uh nee dan heb ik je gemist, Jullie begonnen ook wat vroeger, toen ik aankwam was de kring al gevormd.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heb je mij misschien gezien? Ik was degene die als enige aan het dansen was op een lege dansvloer!
EN JA HET WAS DANSEN ONDANKS DAT OMSTANDERS DACHTEN DAT HET EEN EPILEPTISCHE AANVAL WAS!
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja verdomme, eet dan ook eens wat meer
Ik was de enige op de vloerquote:Op zondag 7 maart 2010 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uh nee dan heb ik je gemist, Jullie begonnnen ook wat vroeger, toen ik aankwam was de kring al gevormd.
Ik had niet de indruk dat er mensen dansten, maar ik was dan vooral gefocussed op de kring
Bizar vond ik dat,
quote:
Die zit achter me te gamen met z'n beste maat uit Almere die nu bij ons logeertquote:Op zondag 7 maart 2010 02:19 schreef FANN het volgende:
[..]
he jij ook al wakker![]()
waar is je lieffie?![]()
ligt ie te pitten?
Ja maar, ja maar, dan krijg ik pas op mijn 78-ste AOW. En al die tijd moet dat arme kind werken voor de kost.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:18 schreef FANN het volgende:
[..]
kan best toch?
10 jaar verschil is toch niet zoveel?
voor sommige werkt het prima, voor andere niet
ligt helemaal aan de personen denk ik
toch ?
Euh? Gister?quote:Op zondag 7 maart 2010 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mera! Sorry dat ik er gister niet was maar ik was een wrak.
Oh. Hahaquote:
Tegelijkertijd met een crew en frontpage meet, de datum weet ik even niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was de enige op de vloer
Wanneer was dat dan? Datum?
laat het kind maar effe spelenquote:Op zondag 7 maart 2010 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die zit achter me te gamen met een maatje van 'em
Goedquote:Op zondag 7 maart 2010 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe gaat het?
[..]
Die zit achter me te gamen met z'n beste maat uit Almere die nu bij ons logeert
Was het een gezellig weerzien?quote:Op zondag 7 maart 2010 02:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. HahaWas leuk geweest, wel!
![]()
Maar we hebben volgende week nog
kally is zooooooooquote:Op zondag 7 maart 2010 02:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dan krijg ik pas op mijn 78-ste AOW. En al die tijd moet dat arme kind werken voor de kost.
Echt, midden in de kroeg, Alle tafels naast elkaar geschoven en daar zaten ze.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus Christ, een kringspieroefening is bij een meet tot daar aan toe, maar de kringvoorstelling gaat mijn fantasie ver te boven.
Jahoorquote:
zwijmel.......quote:
ja...ze zingt zo heerlijk slepend ookquote:
Ik heb ook een man hier, en een bank.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
JahoorHij zit er nog steeds haha
![]()
Ze zijn gewoon niet weg te slaan, de mannen uit mijn huis
Amateurquote:Op zondag 7 maart 2010 02:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil hem reduceren tot één uiteindelijk!
de mijnese drinkt nietquote:
Ik begrijp dat wel, met zo'n wild wijf aan z'n zijdequote:Op zondag 7 maart 2010 02:30 schreef FANN het volgende:
nah, nee hoor, hij wil ''in control'' blijven![]()
![]()
zoiets...
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...ze zingt zo heerlijk slepend ook![]()
evryyyyy timeeeeeeeee we sayyyyyyyyyyyy goodbyeeeeeeeeeeee
valt best meequote:Op zondag 7 maart 2010 02:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, met zo'n wild wijf aan z'n zijde
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iedereen in gedachten verzonken tijdens het beluisteren van Ella
trustenquote:Op zondag 7 maart 2010 02:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nog eentje
en dan ga ik ook maar eens slapen
trusten allemaal![]()
daar wacht ik ook opquote:Op zondag 7 maart 2010 02:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga straks een ander nummer plaatsen wat mij destijds, toen ik het voor de eerste keer hoorde, diep ontroerde![]()
Had een zwak moment
Joh gewoon doen...ik heb niets in huis anders had ik hem ook aangezet....quote:Op zondag 7 maart 2010 02:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Damn, ik krijg ook trek en heb wel een frituur....zal ik ?
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment. Het is niet langer in uw land beschikbaar.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel, net geupload, nog een keer!
Bekijk deze YouTube-video
Hoe kan dat nuquote:Op zondag 7 maart 2010 02:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment. Het is niet langer in uw land beschikbaar.
geen idee.....ik klik elke keer heul hoopvol en dan krijg ik NEINNNNNNN!!!!!11111!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 maart 2010 02:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu
Ik kan hem wel afspelen
jeeejjjjj gelukt....* luisterdquote:Op zondag 7 maart 2010 02:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je snel bent kun je hem hier vandaan halen
View My Video
Nee, de naam was Patty Smith, dan herkend hij het gelijk als auteursrechtelijk beschermd. Doe nu nog een keer maar dan onder SmithPquote:Op zondag 7 maart 2010 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
Meer enters geloof ik,. het heeft met enters te maken tussen de tekst en je youtube, zoiets, las ik in FB
Ik vind 'm werkelijk geweldigquote:Op zondag 7 maart 2010 02:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik heb honger nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is mooi Teun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |