Het is een Blue Titquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:40 schreef dvr het volgende:
[..]
Bijna, je hebt een Great Tit in je nestkast!
Voor rode borstjes heb je een ander type nestkastje nodig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:47 schreef simmu het volgende:
jullie hebben echt een fascinatie voor tetten he?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Voor rode borstjes heb je een ander type nestkastje nodig.
Misschien zat ie short zaagsel, en kreeg ie een margin call?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:22 schreef SeLang het volgende:
WTF!!! Die vogel is gewoon m'n zaagzel aan het stelen, wellicht om te gebruiken in een ander nest!
Mogen dit soort beelden wel online gezet worden? In verband met privacy.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:22 schreef SeLang het volgende:
WTF!!! Die vogel is gewoon m'n zaagzel aan het stelen, wellicht om te gebruiken in een ander nest!
Ja, misschien moet ik er volgende keer een balkje in editenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:30 schreef bascross het volgende:
[..]
Mogen dit soort beelden wel online gezet worden? In verband met privacy.
George Soros?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:56 schreef JoeSpeedboot het volgende:
Een paar weken geleden was er op het NOS journaal een item over een in de US vrij bekende belegger die keer op keer weet te profiteren van de neergang van de beurs. Ik had zijn naam opgeschreven om wat meer achtergrondinfo over hem te kunnen vergaren.
Heeft iemand dit stukje wellicht gezien of doet het misschien een lampje branden, dan houd ik me aanbevolen.
quote:'Even geen Nobelprijs economie meer'
De economen bedrijven geen l'art pour l'art, maar zijn ervoor onze economie wereldwijd in een goede staat te houden en deze te helpen verbeteren. Dit is mislukt. Deze mislukking moeten de wetenschappers zich aantrekken. Als ze dit niet doen, kunnen we niet verwachten dat ze echt verder komen met hun theorieën en modellen. Dat betoogt hoogleraar klinische psychologie Jan Derksen.
Het zelfonderzoek waarvoor de academische economen nu staan kan een adequate symbolische start krijgen met het voorlopig, in elk geval de komende vijf jaar, niet meer uitreiken van de Nobelprijs voor de economie. Als psycholoog geef ik de economen hiermee een voorzetje, maar ze zouden er goed aan doen dit zelf te organiseren en daarmee publiekelijk te getuigen van hun kwetsbaarheid en tekortschieten.
Deze psychologische actie helpt de noodzakelijk zelfreflectie. Zij zal ook voor de gehele samenleving de frustratie verlichten die het gevolg is van de economische malaise.
Niet perse maar nu je het zegt, ik ben net ruim 1 week terug van een vakantie in egypte en ik zou wel een farao prins geweest willen zijn dan werd ik nog steeds door een godin gevoed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:47 schreef simmu het volgende:
jullie hebben echt een fascinatie voor tetten he?
Wat is dit nu weer voor nonsense. Typisch weer iemand die denkt dat er alleen macro-economen zijn. Er zou juist een goed signaal afgegeven kunnen worden door voor gedragseconomen, ruimtelijke economen of gezondheidseconomen te kiezen in plaats van de eeuwige macro-economen of arbeidseconomen.quote:
quote:'Wet voor nationalisatie ING lag klaar'
DEN HAAG - Het ministerie van Financiën had in het begin van 2009 ''in het grootste geheim'' een wet voorbereid waarmee bankverzekeraar ING van het ene op het andere moment had kunnen worden genationaliseerd. ''Hij lag klaar om door de koningin te worden ondertekend op moment dat nodig zou zijn geweest'', zei oud-topambtenaar Ronald Gerritse van het ministerie van Financiën woensdag tegen de parlementaire enquêtecommissie.
Een overname van ING had een enorm risico voor de Nederlandse staat betekend. ING had in totaal voor 1300 tot 1400 miljard euro aan verplichtingen. Dat was 2,5 keer zo groot als de totale omvang van de Nederlandse economie. Het was een oplossing waarbij Gerritse het ''Spaans benauwd'' kreeg.
De problemen bij ING ''hielden maar niet op'', zei Gerritse. Daarom werd de wet voorbereid. Bij Financiën wisten maar zes mensen ervan, op andere departementen alleen de minister. De Raad van State had in het geheim advies uitgebracht.
Het was een ''paardenmiddel'', gaf Gerritse toe. Wat het kabinet later bij ABN Amro deed (de bank voor 17 miljard euro nationaliseren) was volgens Gerritse ''kinderspel'' vergeleken bij een nationalisatie van ING.
Verbaast me niets, vandaar dat ik ook niet onder de indruk was van het plan om banken in geval van nood op te splitsen in een good bank / bad bank: dergelijke zaken hebben altijd al tot de mogelijkheden behoord.quote:
Ik zou me pas zorgen maken als bekend was geworden dat dat plan niet klaar lag. Het plan om uit de euro te stappen en alle banken te herkapitaliseren ligt ook klaarquote:
De eerste associatie die ik had is met PIIGS die aan de tiet van Merkel hangen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet perse maar nu je het zegt, ik ben net ruim 1 week terug van een vakantie in egypte en ik zou wel een farao prins geweest willen zijn dan werd ik nog steeds door een godin gevoed.![]()
[ afbeelding ]
Top! Blauwe kiekendief heb ik nog niet bewust gezien (ben geen kei in roofvogel-herkenning), raven vrij regelmatig.. Zijn ook lastig te missen met hun diepe 'korrrrr'.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef SeLang het volgende:
Ontopic:
Een dag op de hei leverde o.a. een blauwe kiekendief en een raaf op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |