Gewoon niet invriezen...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het wel handig om te kolven met spruw? Dat je misschien weer een herbesmetting krijgt door de melk?
Ja, maar ze zegt dat ze graag een voorraadje in de vriezer heeft, vandaar.quote:
Oh, niet doen dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, maar ze zegt dat ze graag een voorraadje in de vriezer heeft, vandaar.
Hoelang heb je behandeld? En soms werkt nystalnogwattus niet goed tegen de spruw.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:02 schreef Groofsken het volgende:
Ik gooi de gekolfde melk steeds weg eigenlijk. (Ik hoef maar drie keer in de week te kolven. Verder krijgt hij om en om kv en bv. Op mijn werkdagen heeft hij gewoon een extra kv en kolf ik één keer. Dat gooi ik dus weg daarna, dus daaraan kan het niet liggen.
quote:
Owja, goed puntquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het wel handig om te kolven met spruw? Dat je misschien weer een herbesmetting krijgt door de melk?
Tot ik Florian ook kan behandelen doe ik toch echt mezelf alvast met Daktarin hoor. Misschien helpt het wat en alle hulp is welkom nuquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef Ticootje het volgende:
En behandel jezelf en je kindje tegelijk. Niet alleen jezelf of alleen je kind, dat heeft geen zin.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef WupWup het volgende:
[..]
warhoofd
ik kon gisteren aan de telefoon met schoonmoeders met geen enkele mogelijheid op het woord 'lint' komen. 'zo'n ding op een rol... voor een cadeau... met glittertjes... voor een strik... HELP ME NOUOUOUUUU' (dat laatste tegen vriend die helemaal dubbel lag)
Yep, voor jezelf kun je micanazolcreme gebruiken dat is receptvrij.quote:
Ja, die heb ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Yep, voor jezelf kun je micanazolcreme gebruiken dat is receptvrij.
neequote:
Dat is hier ook zo en dat doe ik welquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef DaviniaHR het volgende:
nog een vraagje: tegen het eind van een voeding gaat ze liggen rukken en vechten, maar dan heb ik niet altijd het idee dat de borst echt leeg is. toch afkoppelen en andere borst aanbieden?
HE? Ik moest het wel op recept halen.... nou ja zeg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef freecell het volgende:
[..]
nee
Is gewoon bij elke drogist.
En Daktarin is de merknaam van miconazol, huismerk-miconazol is vaak veel goedkoper. En dat er dan voeten op de verpakking staan boeit niet
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef Orea het volgende:
*check* wel een goeie, moet ook nog een afspraak maken voor een voorlichtingsavond
Ik heb begrepen (maargoed, kan net zo goed weer één van de blabla verhalen zijn) dat het met grote borsten (zegge nu al cup G inmiddels) lastiger kan zijn met bv. Klopt dat?
En ik heb een tepelpiercing gehad. Heb begrepen dat dat geen probleem hoeft te zijn? Hij is destijds wel laag gezet, de piercer zei dat dat beter was als ik ooit nog borstvoeding wilde geven (maargoed, die piercing heb ik 13 jaar terug laten zetten....)
ik verkas de vraag wel even naar het borstvoedingstopic overigens
ja, idd alleen de creme is receptloosquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef oeke het volgende:
De Daktarin die je in de mond van je baby doet is op recept en die je op je voeten doet tegen schimmel gewoon vrij verkrijgbaar.
Ik zou zelf niet met de voetenvariant in de mond van je baby gaan smeren.![]()
Bah, Davinia wat een gevecht. Hopelijk is morgen een betere dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |