abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78970182
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het wel handig om te kolven met spruw? Dat je misschien weer een herbesmetting krijgt door de melk?
Gewoon niet invriezen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:01:12 #127
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78970273
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon niet invriezen...
Ja, maar ze zegt dat ze graag een voorraadje in de vriezer heeft, vandaar.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78970308
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ja, maar ze zegt dat ze graag een voorraadje in de vriezer heeft, vandaar.
Oh, niet doen dus.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:02:23 #129
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78970321
Ik gooi de gekolfde melk steeds weg eigenlijk . (Ik hoef maar drie keer in de week te kolven. Verder krijgt hij om en om kv en bv. Op mijn werkdagen heeft hij gewoon een extra kv en kolf ik één keer. Dat gooi ik dus weg daarna, dus daaraan kan het niet liggen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:02:59 #130
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78970354
Oh sorry, dat was een reactie op iemand aders zie ik.
pi_78970402
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:02 schreef Groofsken het volgende:
Ik gooi de gekolfde melk steeds weg eigenlijk . (Ik hoef maar drie keer in de week te kolven. Verder krijgt hij om en om kv en bv. Op mijn werkdagen heeft hij gewoon een extra kv en kolf ik één keer. Dat gooi ik dus weg daarna, dus daaraan kan het niet liggen.
Hoelang heb je behandeld? En soms werkt nystalnogwattus niet goed tegen de spruw.

Je behandeld spruw nog minimaal een week nadat de klachten zijn verdwenen.

En behandel jezelf en je kindje tegelijk. Niet alleen jezelf of alleen je kind, dat heeft geen zin.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:06:50 #132
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78970529
Ik heb ons allebei behandeld, en dat heeft ook echt een wereld van verschil gemaakt. Mijn tepels waren echt tot bloedens toe kapot, die zien er nu perfect uit weer . En R zijn mondje zat heelmaal vol blaasjes, nu heeft hij er alleen nog wat in zijn wangetjes. Maar dat laatste beetje moet wel weg dus .
pi_78970646
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, niet doen dus.
warhoofd

ik kon gisteren aan de telefoon met schoonmoeders met geen enkele mogelijheid op het woord 'lint' komen. 'zo'n ding op een rol... voor een cadeau... met glittertjes... voor een strik... HELP ME NOUOUOUUUU' (dat laatste tegen vriend die helemaal dubbel lag)
pi_78970658
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het wel handig om te kolven met spruw? Dat je misschien weer een herbesmetting krijgt door de melk?
Owja, goed punt
Dank je wel, haha
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:04 schreef Ticootje het volgende:

En behandel jezelf en je kindje tegelijk. Niet alleen jezelf of alleen je kind, dat heeft geen zin.
Tot ik Florian ook kan behandelen doe ik toch echt mezelf alvast met Daktarin hoor. Misschien helpt het wat en alle hulp is welkom nu
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:12:09 #135
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78970740
is daktarin ook op recept?
pi_78970755
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:09 schreef WupWup het volgende:

[..]

warhoofd

ik kon gisteren aan de telefoon met schoonmoeders met geen enkele mogelijheid op het woord 'lint' komen. 'zo'n ding op een rol... voor een cadeau... met glittertjes... voor een strik... HELP ME NOUOUOUUUU' (dat laatste tegen vriend die helemaal dubbel lag)

Toen ik de eerste keer bij TARA thuis kwam was hij ook wat van z'n apropos volgens mij.
Hoi, kom er in, hang je jas maar op de... de.....:? Dat ding met die haakjes daar aan de muur!
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:13:16 #137
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78970784
en we gaan weer minder hier...
ik word helemaal knettergestoord van mezelf, soms
madam hapt prima, en gaat dan liggen tutten, met als gevolg dat eea alsnog niet goed uit de strijd komt en... jaja, Raynauds spasmes ik ben het zooooo zat, die pijn! ben al 25 weken thuis, en min of meer dagelijks pijn. das volgende week een half jaar! (+ 10 wk part time arbeidsongeschikt, we zitten dus al bijna op 9 mnd )
Maar ja, ik kan ook niet de hele tijd naar haar kijken als ik hier een peuter rond heb springen, die ook aandacht behoeft.
morgen zal het vast weer beter gaan, dan is eli op de opvang.
dan heb ik weer genoeg ruimte in mijn hoofd om tegen de muren op te lopen van verveling, dat scheelt

nog een vraagje: tegen het eind van een voeding gaat ze liggen rukken en vechten, maar dan heb ik niet altijd het idee dat de borst echt leeg is. toch afkoppelen en andere borst aanbieden?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78970785
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef Groofsken het volgende:
Yep, voor jezelf kun je micanazolcreme gebruiken dat is receptvrij.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:14:22 #139
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78970819
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Yep, voor jezelf kun je micanazolcreme gebruiken dat is receptvrij.
Ja, die heb ik.
pi_78970850
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:12 schreef Groofsken het volgende:
nee
Is gewoon bij elke drogist.
En Daktarin is de merknaam van miconazol, huismerk-miconazol is vaak veel goedkoper. En dat er dan voeten op de verpakking staan boeit niet
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:15:53 #141
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78970881
Oh . Oké.
pi_78970915
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:13 schreef DaviniaHR het volgende:

nog een vraagje: tegen het eind van een voeding gaat ze liggen rukken en vechten, maar dan heb ik niet altijd het idee dat de borst echt leeg is. toch afkoppelen en andere borst aanbieden?
Dat is hier ook zo en dat doe ik wel Helpt.

Wel balen zeg dat het weer niet wil
pi_78970951
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:15 schreef freecell het volgende:

[..]

nee
Is gewoon bij elke drogist.
En Daktarin is de merknaam van miconazol, huismerk-miconazol is vaak veel goedkoper. En dat er dan voeten op de verpakking staan boeit niet
HE? Ik moest het wel op recept halen.... nou ja zeg.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:18:06 #144
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78970971
Davinia, pffff, dat klinkt zwaar .
pi_78971090
De Daktarin die je in de mond van je baby doet is op recept en die je op je voeten doet tegen schimmel gewoon vrij verkrijgbaar.
Ik zou zelf niet met de voetenvariant in de mond van je baby gaan smeren.

Bah, Davinia wat een gevecht. Hopelijk is morgen een betere dag.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78971158
Even meegenomen vanuit Z&G, omdat hier veel ervaren mensen zitten
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef Orea het volgende:
*check* wel een goeie, moet ook nog een afspraak maken voor een voorlichtingsavond
Ik heb begrepen (maargoed, kan net zo goed weer één van de blabla verhalen zijn) dat het met grote borsten (zegge nu al cup G inmiddels ) lastiger kan zijn met bv. Klopt dat?

En ik heb een tepelpiercing gehad. Heb begrepen dat dat geen probleem hoeft te zijn? Hij is destijds wel laag gezet, de piercer zei dat dat beter was als ik ooit nog borstvoeding wilde geven (maargoed, die piercing heb ik 13 jaar terug laten zetten....)

ik verkas de vraag wel even naar het borstvoedingstopic overigens
pi_78971261
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef oeke het volgende:
De Daktarin die je in de mond van je baby doet is op recept en die je op je voeten doet tegen schimmel gewoon vrij verkrijgbaar.
Ik zou zelf niet met de voetenvariant in de mond van je baby gaan smeren.

Bah, Davinia wat een gevecht. Hopelijk is morgen een betere dag.
ja, idd alleen de creme is receptloos
maar die kan wel op je tepels
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:30:22 #148
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78971488
Orea: dat kan inderdaad wat lastiger zijn, ik heb even een linkje voor je opgezocht van borstvoeding.com die het onderwerp behandeld.

linkje
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78971540
Davinia wat rot dat die spasmes toch nog op komen zetten
Misschien helpt het wanneer je aan het einde van de voeding borstcompressie toepast? Er komt dan meer melk en soms krijg je dan ook weer een nieuw toeschietreflex.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78971639
Orea met grotere borsten moet je soms je borst ondersteunen tijdens het voeden. Dat kan het aanleggen wat bemoeilijken, dus laat je dat goed aanleren. Een hydrofiel ter ondersteuning wil ook wel helpen.

Met die piercing kunnen er melkkanaaltjes beschadigd zijn met littekenvorming, maar of dat zo is en of het ook nog eens relevant is weet je alleen door straks te gaan voeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')