Linda, wat fijn dat rechts al zonder tepelhoedje gaat!

Idd beetje jammer dat ze links dan niet ook meteen goed pakt, maar wellicht volgt die volgende week of zo...

Basboussa, ook van mij een hele grote

dat je bijna een jaar lang hebt gekolfd! Diep respect! En als je er klaar mee bent, ben je er klaar mee. Als je wel nog door wil gaan, ook al is het maar voor weinig, dan kan dat toch ook? Dit lijkt me iig geen beslissing om nu overhaast te nemen in de emotionele week voor de eerste verjaardag.

wup, wat fijn dat jullie weer ingeregeld zijn!

@mrien en tico, jullie hebben zeker gelijk dat ik er veel druk op zet. Maar om mezelf even te verdedigen, zonder aangevallen te worden, als jullie zouden weten hoeveel pijn een lekker strak Raynauds-spasme doet, zouden jullie het wellicht ook doen. Een echt goede, witte tepel doet net zoveel zeer, zo niet meer, als aanhappen met een full-blown bo. En als dat voorkomen kan worden door perfect aan te happen/leggen, zullen jullie mijn gevoel voor noodzaak wel begrijpen, hoop ik.
Vandaag gaat het weer beter. Nog niet perfect, wel beter. Gisteravond kwam ze er zowaar perfect vanaf, en toen ik vanochtend hetzelfde probeerde te doen, lukte het weer niet. figures...

Ach, ik voel me gewoon k*t, en bv is dan een dankbaar 'scapegoat', want stoppen met bv is de oplossing voor alles, zoals jullie weten.

Dat de muren op me af komen en dat ik knettergestoord word van de lege dagen en de stilte in huis die de radio niet kan vullen, wordt niet opgelost door te stoppen met bv. Pijn aan de tepels door bv maakt het niet beter, dat is zeker waar. Maar vandaag tnt is het aanleggen eigenlijk best goed gegaan en voel ik me ook goed (goh, zien we een verband hier?), dus we hebben weer hoop dat we het gaan leren.