abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79106551
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:01 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Hoe slecht het ook ging tussen mij en mijn ex, samen zijn was altijd leuker dan alleen zijn. Na het praten hadden we altijd wel weer lol. Het is wel een gemis, maar ik kan er niets aan doen, dus heb ik me er maar bij neer gelegd.
Precies mijn gevoel verwoord.
Ik heb zojuist iets stoms gedaan. M'n ex gesmst. En natuurlijk krijg ik geen reactie en voel ik me weer rot. Nouja, had toch al een rotdag.
pi_79106870
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:16 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Precies mijn gevoel verwoord.
Ik heb zojuist iets stoms gedaan. M'n ex gesmst. En natuurlijk krijg ik geen reactie en voel ik me weer rot. Nouja, had toch al een rotdag.
Ach, liever zo'n smsje in de avond sturen, dan dat je je er de hele dag mee zit. Ook die behoefte verdwijnt. Alles moet wennen, zo ook dit, helaas. Ik blijf het maar zonde vinden.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79107330
Ik smste mijn ex ook gisternacht, maar kreeg wel antwoord. Ik wil gewoon terug naar hoe het eerst was, maar nu zal het gewoon blijven bij zo'n occasional slechte (van mij) avond/sms-sessie.

Als je over me heen bent, waarom sms je dan terug...
pi_79107418
Aan het alleen zijn moet ik inderdaad ook nog erg wennen. Ik vind trouwens het hele weekend niet leuk. Door de weeks is het op één of andere manier makkelijker. Dan is er op zaterdagavond ook echt niks op tv en normaal waren we sowieso het weekend eigenlijk altijd samen. Moet daar ook nog erg aan wennen. Gelukkig begint dit weekend de formule 1 weer Maar ja, ook dat keken we altijd samen..
pi_79107456
Door de week is idd minder erg, maar meer omdat ik gewend ben om alleen te zijn door de week. Maar dan heb je altijd het toffe weekend om naar vooruit te kijken, behalve nu dus...
pi_79107657
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Door de week is idd minder erg, maar meer omdat ik gewend ben om alleen te zijn door de week. Maar dan heb je altijd het toffe weekend om naar vooruit te kijken, behalve nu dus...
Normaal keek ik inderdaad erg uit naar het weekend. Nu vind ik het gewoon irritant als iemand me een prettig weekend wenst. Want het weekend is niet prettig zonder m'n ex!
pi_79107713
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:26 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ach, liever zo'n smsje in de avond sturen, dan dat je je er de hele dag mee zit. Ook die behoefte verdwijnt. Alles moet wennen, zo ook dit, helaas. Ik blijf het maar zonde vinden.
Da's waar. Heb ondertussen trouwens wel reactie van hem.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:39 schreef Tegan het volgende:
Ik smste mijn ex ook gisternacht, maar kreeg wel antwoord. Ik wil gewoon terug naar hoe het eerst was, maar nu zal het gewoon blijven bij zo'n occasional slechte (van mij) avond.
Ik heb nu ondertussen ook antwoord. Ik wil ook terug naar hoe het eerst was, maar ik weet niet meer of dat wel kan.
pi_79107906
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:50 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Da's waar. Heb ondertussen trouwens wel reactie van hem.
[..]

Ik heb nu ondertussen ook antwoord. Ik wil ook terug naar hoe het eerst was, maar ik weet niet meer of dat wel kan.
Ik denk dat het nooit meer zo puur zou worden als "hoe het eerst was". Althans dat is mijn visie na het een keer geprobeerd te hebben. Ik keek toch anders tegen haar aan.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79108026
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:56 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Ik denk dat het nooit meer zo puur zou worden als "hoe het eerst was". Althans dat is mijn visie na het een keer geprobeerd te hebben. Ik keek toch anders tegen haar aan.
Dat, maar ook omdat je ergens toch ook beschadigd bent denk ik. Ik zou toch bang zijn dat je weer tegen hetzelfde aanloopt en dat zou mijn geval opleveren dat ik extreem naar bevestiging zal zoeken. Das toch niet echt fijn..
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:51:56 #210
295614 sneeuwtijger
Liefde=verleden tijd van Lief
pi_79109757
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:00 schreef Everlong het volgende:

[..]

Dat, maar ook omdat je ergens toch ook beschadigd bent denk ik. Ik zou toch bang zijn dat je weer tegen hetzelfde aanloopt en dat zou mijn geval opleveren dat ik extreem naar bevestiging zal zoeken. Das toch niet echt fijn..
Ik herken dat ook ja, maar ik heb mijn ex wel terug na lange tijd. Want ik voelde mij zo een loser en toen ging ik met een vriend aan fitness doen toen het uit was en ging ik kleren kopen die meisjes leuk vinden, enzooo

Dat werkte wel want na een tijdje zag ik haar weer en gingen wij weer sms;en en toen gingen wij ook weer uit. Het was dus echt dat ik ging trainen en toen voelde ik mij sterker ook mentaal en nu is het weer net als eerst....
pi_79110205
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:00 schreef Everlong het volgende:

[..]

Bang dat ik tegen hetzelfde aanloop ben ik inderdaad. En ik denk niet dat dat een goed 'begin' is.

Net nog even gesmst met mijn ex. Hij wilde me zien, maar vroeg of ík hem wilde zien. Heb de keuze bij hem gelaten; als hij mij graag wil zien dan zie ik hem wel verschijnen.
pi_79110977
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Bang dat ik tegen hetzelfde aanloop ben ik inderdaad. En ik denk niet dat dat een goed 'begin' is.

Net nog even gesmst met mijn ex. Hij wilde me zien, maar vroeg of ík hem wilde zien. Heb de keuze bij hem gelaten; als hij mij graag wil zien dan zie ik hem wel verschijnen.
Hoe lang hebben jullie eigenlijk geen contact gehad?
Ik hoop nu toch nog heel erg dat het weer goedkomt, maar ik wil dat helemaal niet hopen. De laatste dagen hebben we elkaar weer zoveel gezien en dat is eigenlijk niet goed. Nu is hij op vakantie, maar na de vakantie moet ik toch sterk gaan zijn en het contact gaan afbouwen. Ook al wil ik dat stiekem helemaal niet.
pi_79110994
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Alleen oppassen dat als jij nog iets wilt, dat je niet te afstandelijk gaat lijken. Een kleine tip.
pi_79111086
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:25 schreef Everlong het volgende:

[..]

Hoe lang hebben jullie eigenlijk geen contact gehad?
Ik hoop nu toch nog heel erg dat het weer goedkomt, maar ik wil dat helemaal niet hopen. De laatste dagen hebben we elkaar weer zoveel gezien en dat is eigenlijk niet goed. Nu is hij op vakantie, maar na de vakantie moet ik toch sterk gaan zijn en het contact gaan afbouwen. Ook al wil ik dat stiekem helemaal niet.
Hmm bijna twee maanden denk ik ongeveer. Heb het niet echt bijgehouden. Het begin was moeilijk maar toen besefte ik dat het leven gewoon doorging.

Je moet doen waarvan je denkt dat het goed voor jóú is hè Everlong.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:25 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Alleen oppassen dat als jij nog iets wilt, dat je niet te afstandelijk gaat lijken. Een kleine tip.
Hm ja, thanks. Dat heb ik vorige week wel gedaan met een ontzettend botte opmerking. Het was wel zoals ik het zei, maar het liefst zou ik andere dingen hebben gezegd at that moment.
pi_79111269
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:28 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Hmm bijna twee maanden denk ik ongeveer. Heb het niet echt bijgehouden. Het begin was moeilijk maar toen besefte ik dat het leven gewoon doorging.

Je moet doen waarvan je denkt dat het goed voor jóú is hè Everlong.

Hm ja, thanks. Dat heb ik vorige week wel gedaan met een ontzettend botte opmerking. Het was wel zoals ik het zei, maar het liefst zou ik andere dingen hebben gezegd at that moment.
[..]
Tja, wat goed voor me is. Realistisch zijn en beseffen dat het over is en geen hoop hebben. Dus misschien toch maar even afstand nemen. Anders kom ik er toch nooit los van? We kunnen niet naadloos overgaan van relatie naar vrienden. Het moet me geen pijn meer doen als ik hem met een andere vrouw zal zien. Bij een vriendschap moet je wel dezelfde intenties hebben.
Maar het loskomen is moeilijk. Het is nu bijna 6 weken uit en het is maar 1 dag gelukt om geen contact te hebben. Dat is nou niet echt veel te noemen...

Hoe reageerde hij trouwens op je 'botte' opmerking?
pi_79111517
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:32 schreef Everlong het volgende:

[..]

Tja, wat goed voor me is. Realistisch zijn en beseffen dat het over is en geen hoop hebben. Dus misschien toch maar even afstand nemen. Anders kom ik er toch nooit los van? We kunnen niet naadloos overgaan van relatie naar vrienden. Het moet me geen pijn meer doen als ik hem met een andere vrouw zal zien. Bij een vriendschap moet je wel dezelfde intenties hebben.
Maar het loskomen is moeilijk. Het is nu bijna 6 weken uit en het is maar 1 dag gelukt om geen contact te hebben. Dat is nou niet echt veel te noemen...

Hoe reageerde hij trouwens op je 'botte' opmerking?
Tsja, maar je hart zegt waarschijnlijk iets anders dan je verstand. En het is moeilijk om je daar overheen te zetten of doorheen te prikken. Maar als dat eenmaal zo ver is dan scheelt je dat een hoop pijn.
Afstand kan nooit echt kwaad in mijn ogen.

Niet..
Even kort geciteerd;
hij; 'ik bedoel er niets mee dat ik je thuisbreng hè.'
ik; 'nee ik ook niet. het leven gaat door -naam-.
hij; 'dat heb ik gemerkt..' (met tranen in z'n ogen)
en toen keek hij de andere kant op en keek me niet meer aan. Toen ik doorvroeg hoe hij dat bedoelde kreeg ik een 'laat maar Tamaar..'
pi_79111683
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:38 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Tsja, maar je hart zegt waarschijnlijk iets anders dan je verstand. En het is moeilijk om je daar overheen te zetten of doorheen te prikken. Maar als dat eenmaal zo ver is dan scheelt je dat een hoop pijn.
Afstand kan nooit echt kwaad in mijn ogen.

Niet..
Even kort geciteerd;
hij; 'ik bedoel er niets mee dat ik je thuisbreng hè.'
ik; 'nee ik ook niet. het leven gaat door -naam-.
hij; 'dat heb ik gemerkt..' (met tranen in z'n ogen)
en toen keek hij de andere kant op en keek me niet meer aan. Toen ik doorvroeg hoe hij dat bedoelde kreeg ik een 'laat maar Tamaar..'
Mijn hart zegt zeker iets anders. Ik voel nog hetzelfde als de afgelopen 7 jaar en hij ook. Dat is het lastige..soms is hij nog zo lief, maar aan de andere kant vindt hij ook dat hij een goede beslissing heeft gemaakt. En die dingen staan dan haaks op elkaar. Ik hou het er maar op dat het voor hem ook erg lastig is.

Ik vind het eigenlijk niet een hele harde opmerking.. Wat bedoelt hij dan met zijn opmerking?? Is net zo hard in mijn ogen. Hij vindt het misschien gewoon moeilijk om te horen?
pi_79112942
Het komt misschien goed tussen mij en mijn ex. Ik heb veel met 'm gepraat de afgelopen dagen en hij zei dat hij ook diep in zich voelt dat we bij elkaar horen. Dat we heel veel met elkaar moeten praten en ook echt goed moeten praten, want als we het goed zouden maken, zou het voor altijd zijn.

Gezegd dat ik eerst graag mijn tijd hier in Berlijn uit wil zitten. Ik wil nu even alle aandacht op mezelf richten en genieten. En als ik dan terug in NL ben, dan kijken we verder. Ik wil er ook nog goed over nadenken.

My wish came true...
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_79113011
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 23:14 schreef Faerie het volgende:
My wish came true...
Ik hoop echt voor je dat het goed komt. Just don't get your hopes up to soon. Maar hopelijk gaat het goed
pi_79113112
quote:
Het komt misschien goed tussen mij en mijn ex. Ik heb veel met 'm gepraat de afgelopen dagen en hij zei dat hij ook diep in zich voelt dat we bij elkaar horen. Dat we heel veel met elkaar moeten praten en ook echt goed moeten praten, want als we het goed zouden maken, zou het voor altijd zijn.

Gezegd dat ik eerst graag mijn tijd hier in Berlijn uit wil zitten. Ik wil nu even alle aandacht op mezelf richten en genieten. En als ik dan terug in NL ben, dan kijken we verder. Ik wil er ook nog goed over nadenken.

My wish came true...
Wat super fijn voor je!! Vindt hij het oke om te wachten tot je terug bent? Hoop echt dat het gaat werken. Is het een opluchting/geruststelling?
Hoop van harte dat ik dit ook een keer ga posten
pi_79116111
quote:

My wish came true...
Yes! Een keer goed nieuws in dit topic! Hoe het ook afloopt, ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent. Nu kan jij bewust de keuze maken.. En als je het niet goed zou willen maken, heb je er waarschijnlijk meer vrede mee. Lijkt mij heerlijk!
  zondag 14 maart 2010 @ 09:35:46 #222
295614 sneeuwtijger
Liefde=verleden tijd van Lief
pi_79119046
Goed om te horen dat jij eruit bent zeg faerie. Ik ken veel mensen bij wie het verblijf in het buitenland de druppel is. Hoe vaak ga je die ander nog zien? Is het ff helemaal rust, dat werkte voor mij wel en toen had ik ook alle tijd voor school enzo.
  zondag 14 maart 2010 @ 11:15:16 #223
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_79120293
Dit topic kan beter veranderd worden in "De kunst van het terugkrijgen van je ex"..
Ik dacht dat het hier juist ging om mensen die hun ex los gingen laten, niet verwoede pogingen doen om maar geen contact te verliezen, met de hoop op meer.
pi_79120349
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:15 schreef Untouchables het volgende:
Dit topic kan beter veranderd worden in "De kunst van het terugkrijgen van je ex"..
Ik dacht dat het hier juist ging om mensen die hun ex los gingen laten, niet verwoede pogingen doen om maar geen contact te verliezen, met de hoop op meer.
Misschien hangt het weer samen dan je denkt.
pi_79120491
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef Everlong het volgende:

[..]

Mijn hart zegt zeker iets anders. Ik voel nog hetzelfde als de afgelopen 7 jaar en hij ook. Dat is het lastige..soms is hij nog zo lief, maar aan de andere kant vindt hij ook dat hij een goede beslissing heeft gemaakt. En die dingen staan dan haaks op elkaar. Ik hou het er maar op dat het voor hem ook erg lastig is.

Ik vind het eigenlijk niet een hele harde opmerking.. Wat bedoelt hij dan met zijn opmerking?? Is net zo hard in mijn ogen. Hij vindt het misschien gewoon moeilijk om te horen?
Die dingen staan inderdaad totaal haaks op elkaar, dat maakt het ook zo lastig inderdaad. Het is voor beide partijen gewoon niet makkelijk.

Hij vind het ook wel moeilijk om te horen. Hij zei laatst dat hij ziet dat het goed met me gaat, en dat hij dat fijn vind om te zien, maar ik zie dat het bij hem ook steekt. Hij stond trouwens gisteravond na dik een half uur voor m'n deur toen ik had gezegd dat als hij mij graag wilde zien dat ik 'm dan wel zou zien verschijnen. Heb dat totaal aan hem overgelaten, hij vroeg in eerste instantie 3 keer of IK hem graag wilde zien, maar heb gezegd dat dat gewoon aan hem was en dat hij het maar eens bij zichzelf na moest gaan of hij mij wel zo mistte als dat hij dacht.

Super om te horen Fearie! Ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen. Ik hoop op het beste voor jullie (samen)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')