Gelukkig ga ik zo slapen, maar dit weekend, dan wordt het helquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Kom op Tegan, je bent sterk genoeg!
Een week nadat het uitging raakte ik ook mijn baan kwijt. Erg slechte timing, want juist dan kan je die afleiding wel gebruiken. Aan de andere kant is het een keiharde confrontatie met jezelf en kan het alleen maar beter worden!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Blegh, ik verveel me. Ik zou nu lekker op msn zitten met haar...De dagen zijn echt kut als je zonder werk zit en je gedachten nergens kwijt kan.
Ik zou me persoonlijk helemaal niet vermaken als mijn ex daar ook rond zou lopen. Als je toch gaat zou ik het eerst tegen mijn ex zeggen/vragen en afspreken hoe je tegen elkaar doet die avond. Dan kan het vast nog gezellig zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:58 schreef MOD het volgende:
Leuk is dat.
Werd ik laatst door een goede vriendin van mijn ex uitgenodigd op een feestje binnenkort bij haar thuis. Lijkt me enorm vet. Vandaag kwam er een andere vriendin naar me toe met de vraag of ik ook kwam. Nou komt mijn ex dus ook en die zal dat absoluut niet willen.
Zit nu in het dubio wat ik moet doen. Het zijn wel de vrienden van mn ex maar die mogen me blijkbaar nog steeds graag. Tevens is het dat gedeelte van mn contacten die ik dus ook kwijt ben sinds dat het uit is. Dit soort feestjes waren juist de dingen die ik altijd super leuk vond.
Maar mn ex zal het niet leuk vinden als ik kom. Dan komt ze met verwijten als "nu pak je dit ook van me af" (vrienden) en "je laat me niet met rust"
Terwijl ik zo iets heb van.. Ik ben uitgenodigd. We hebben niks meer dus ik wil er ook geen drama meer van maken. Wees gewoon blij dat ik kom of doe er voor de rest niks mee, trek het je niet aan etc.
Maar ja.. Daar heeft zij geen boodschap aan en wilt me de komende tijd gewoon niet zien.
What to do ? ...
Klopt. Maar ze hoort alleen maar wat ze wil horen. Ze heeft er niet echt bij stil gestaan hoe ik me wel niet moet voelen toen ze alle contact verbrak. En dan laat ik wat van me horen wanneer ze mij notabene een mail stuurt en dan is mevrouw gekwetst en hoeft ze me nooit meer te zien omdat ze het me niet kan vergeven. Ja ja. Ik ben de weg kwijt. Ik denk dat geen contact inderdaad het beste is. Ik vink haar e-mailadres wel aan als spam. Optiefen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:25 schreef MOD het volgende:
Soms denk ik ook achteraf dat ik beter geen mailtjes had kunnen beantwoorden en haar gewoon in dr sop te laten gaar koken. Wat ik geleerd heb is door de communicatie die telkens heen en weer gaat, je elkaar telkens af stoot.
Heel vervelend, maar door de boosheid telkens lijkt het wel als of je elkaar de kleinste dingen kwalijk gaat nemen terwijl als je bijv. een maand of drie gewacht had, je veel nuchterder had kunnen praten.
Nu verbreek je het contact met een fikse ruzie.. Dat is echt vet kut.
Maar ja, goede les voor volgende keer dan maar..
Gaan, en zorgen dat je het naar je zin hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:58 schreef MOD het volgende:
Leuk is dat.
Werd ik laatst door een goede vriendin van mijn ex uitgenodigd op een feestje binnenkort bij haar thuis. Lijkt me enorm vet. Vandaag kwam er een andere vriendin naar me toe met de vraag of ik ook kwam. Nou komt mijn ex dus ook en die zal dat absoluut niet willen.
blablabla
What to do ? ...
Dit. Gewoon gaan als je graag wil gaan! Geen rekening houden met haar. Je bent toch uitgenodigd? Als zij er van baalt dat je komt is dat haar probleem, niet de jouwequote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Gaan, en zorgen dat je het naar je zin hebt.
Hoe lang heb je met haar gehad en hoe lang ken je die mensen?
Zij vinden je blijkbaar aardig anders hadden ze je niet laten komen/uitgenodig, toch?
Klinkt misschien hard, maar het is haar probleem.
Jij zit hier in dit gedeelte omdat je nog gevoelens voor haar hebt of omdat je het erg moeilijk hebt met de breuk. Zet jezelf op de eerste plaats en je ex op de tweede.
Ho wacht stop, jij bent degene geweest die de fout is ingegaan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:51 schreef MOD het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook en ik merk eigenlijk de hele tijd dat ik onbewust nog teveel rekening hou met haar. Ik moet haar wel respecteren, maar zij kan ook doorschieten natuurlijk. Ik heb stomme dingen gedaan waarbij een relatie helemaal naar de knoppen is geholpen, maar nu eenmaal een hele tijd verder heb ik des te meer respect voor die meid dus ik zal niks doen om haar weer te kwetsen.
Ik kijk nog wel of ik ga, het is toch pas over een maand, dus ik zie wel.
Join the club... Ik vind het maar lastig om niet meer 1 persoon te hebben die ik gewoon altijd kan lastig vallen zonder dat die mij raar aan gaat kijken. Het leven is maar stil (misschien ook wel beter op dit moment, even voor mijzelf de rust hebben om te kijken waar ik nu sta).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef Tumtumm het volgende:
Wat is het hier rustig! Goed teken?
Ik voel me niet goed, ik wil contact opnemen met mijn ex, ik weet niet wat ik moet gaan doen vandaag.. Genoeg dingen te doen eigenlijk, maar kan mezelf nergens toe zettenVoortaan het weekend toch maar weer volplannen, ik voel me gewoon eenzaam nu
![]()
Ik voel een nieuwe topic serie aankomenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:39 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Join the club... Ik vind het maar lastig om niet meer 1 persoon te hebben die ik gewoon altijd kan lastig vallen zonder dat die mij raar aan gaat kijken. Het leven is maar stil (misschien ook wel beter op dit moment, even voor mijzelf de rust hebben om te kijken waar ik nu sta).
Ik vind van mijzelf dat ik eigenlijk niet meer in dit topic thuishoor. Ik heb mijn ex al losgelaten, dat was voor mij niet de grootste stap. Ik heb op dit moment meer moeite met het terugvinden van de dingen die ik leuk vind in het leven. En dat hoort niet echt hier thuis
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar krijg het er niet echt goed uit. Ik krijg het niet op "papier". Dus niet vanuit mij, helaas.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:45 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe topic serie aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |