Bijna. Nog even de bbq opruimen en dan op naar huis.quote:Op zondag 7 maart 2010 06:54 schreef iamredleader het volgende:
C4! Al klaar met de shift?
quote:Op zondag 7 maart 2010 06:55 schreef Cobra4 het volgende:
Bijna. Nog even de bbq opruimen en dan op naar huis.
Klinkt leuk.quote:Op zondag 7 maart 2010 06:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Gisteravond wezen pokeren bij een goede vriend, was gezellig totdat hij Top Gear opzette, omdat we daar steeds naar refereerden en de andere 2 spelers het niet echt kennen. Einde pokermatch
Hebben wel hard gelachen om de TG grappen
Nu twee minderquote:Op zondag 7 maart 2010 06:59 schreef Cobra4 het volgende:
Klinkt leuk.
Maar zijn er echt nog mensen die TG (haast) niet kennen?
Die heeft dan ook geen lastige kinderen die thuis op 'm wachten.quote:Op zondag 7 maart 2010 07:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu twee minder![]()
Wat ook nog grappig was: drie van de vier spelers zijn papaen juist de speler die het niet is wilde als eerste naar huis
quote:Op zondag 7 maart 2010 07:05 schreef Cobra4 het volgende:
Die heeft dan ook geen lastige kinderen die thuis op 'm wachten.
Jullie willen gewoon zo lang mogelijk rust.
Brengt Jair nu al ontbijt op bed!?quote:Op zondag 7 maart 2010 07:09 schreef iamredleader het volgende:
Ah, de kleine is wakker, dus tijd voor koffie en thee (voor de papa en mama)
quote:Op zondag 7 maart 2010 03:59 schreef Cobra4 het volgende:
@ MM; het is maar goed dat ik de nota even goed bekijk voor ik betaal. Er staan 21 reserveringen voor het ontbijtbuffet op.
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:33 schreef iamredleader het volgende:
@TT: de laatste 2 taarten zitten in de oven
Ik ga straks boodschappen doen, zal ik een brood voor je meenemen?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben gisteren vergeten brood te kopen, zo eens kijken wat voor opties ik nog in huis heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |