Ik had nog cracottes die goed waren, heb er daar een zwikkie van naar binnen gewerktquote:Op zondag 7 maart 2010 14:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ga straks boodschappen doen, zal ik een brood voor je meenemen?
ik ga wel kijken maar weet niet hoelang ik blijf kijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Gaat er iemand vanavond/vannacht naar de Academy Awards kijken?
* Ofyles2 het niet zo op heeft met de maffia die Hollywood heet...quote:Op zondag 7 maart 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Gaat er iemand vanavond/vannacht naar de Academy Awards kijken?
Ik vind het ook nog steeds een beetje winter in plaats van lente.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik dan de enige die het nog steeds wel aan de koude kant vind.Misschien komt het ook door mn verkoudheid icm hoesten e.d. voel me ook nog niet helemaal 100% fit. Het is wel minder koud dan gisteren.
Ik denk niet dat ik ze allemaal hoef te draaien (ik denk dat ik aan een half jaar dan nog niet genoeg heb), maar ik wil die mobiele schijf sowieso weer up-to-date hebben...quote:Op zondag 7 maart 2010 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je zou zomaar afkunnen met een paar nummers minder
Ik zal het voorjaar wel in mijn bol hebben.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
MM wat ben jij ijverig vandaag..... ik ben zondags meestal niet vooruit te branden, maar vandaag wel Lennons klerenkast opgeruimd, dat was ook wel nodig.
Neuh het was schitterend weer (dat half uur dat ik buiten wasquote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik dan de enige die het nog steeds wel aan de koude kant vind.Misschien komt het ook door mn verkoudheid icm hoesten e.d. voel me ook nog niet helemaal 100% fit. Het is wel minder koud dan gisteren.
Niemand kocht immers die dvd zekerquote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef De_Hertog het volgende:
Sandra Bullock heeft haar Razzie opgehaald en heeft voor iedereen een dvd meegenomen van die film om een kans te krijgen de film nog eens te bekijken. Leuke actie
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nope, ik ga lekker slapen en zie het morgen wel weer verder
Ze zullen ongetwijfeld een heel warenhuis vol hebben liggen, maar ik vind het toch wel grappig, als ze opkomt met die hele kar vol dvd's. Ook die laatste opmerking trouwens: 'it's a film about a woman basically stalking a guy so giving us a 'worst couple' award is kind of a 'duh'..' Zelfspot, altijd goedquote:
is dat uniek ja, oscar en razzie in hetzelfde jaar winnen? Het gaat niet om dezelfde film he, kan me best voorstellen dat al eens eerder iemand in hetzelfde jaar in een heel goede en een heel slechte film meedeed.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Sandra BullockIk hoop voor d'r dat ze een Oscar wint, zou uniek zijn
Nou, ik gun het haar wel. Sympathieke vrouw, al speelt ze niet altijd mijn soort filmsquote:Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef Etcetera het volgende:
Voor zover ik weet is het nog nooit gebeurd
Inclusief rente ?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah, Karma betaalt eindelijk terug
Het konijn heeft de vriendin van je roommate aangevallen?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaquote:
Nee, helaas niet. De dude en ik hebben wel hartelijk gelachen dit keer om de herrie die het beest maakte. Nu troont het op zijn huisje als de onschuld zelve, maar het klonk dus echt alsof hij zijn kooi aan het verscheuren mag. Ik mag hem niet vermoorden van de dude, dat is gemeen, zegt hij.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het konijn heeft de vriendin van je roommate aangevallen?
Had je geld aan haar geleend dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik welquote:
Op NL2 net ook nog een leuk standbeeld uit Volgograd.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:47 schreef De_Hertog het volgende:
Als minister van ICT besluit ik bij deze dat Akqscië ook voor die partij is. Voor zover we ons mogen bemoeien met buitenlandse politiek, natuurlijk.
Is dat sarcasme of heb je wat bijzondersquote:
Stageplek is dikke prima, school is gewoon kutquote:Op zondag 7 maart 2010 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een stageplek, weer niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |