Tres chique! Gewoon over die OPI heen stempelen dus... *noteert*...quote:Op zondag 7 maart 2010 08:46 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Purple Rain toch nog nuttig
Mooi! Zeker best wel fav van je, is al vaak mee gelakt zo te zienquote:
Pixie dust?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:46 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet de glittertjes irl veel beter.
Fortune Teller hoort ook niet in dat setje oorspronkelijk....quote:Op zondag 7 maart 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goftedomme, toen ik er was zat err enkel een zwarte in, geen fortuneteller.
Ik wil je best helpen als UWV zich morgen aan de afspraak houdtquote:Op zondag 7 maart 2010 16:07 schreef PartyHardy het volgende:
Vraagje:
Heeft er iemand thuis een Essence stempelpakketje liggen? of zou die voor mij eentje willen halen? (met nog wat show your feet lakjes erbij eventueel)
Hier in de buurt hebben ze die niet en ik wil deze cadeau doen aan mijn nichtje voor haar 13e verjaardag![]()
Ik moet namelijk altijd als ze hier is haar nagels doen, het liefste met die stempels haha..![]()
Wie wil mij helpen?
* Heul lief kijkt *
![]()
dat dusquote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tres chique! Gewoon over die OPI heen stempelen dus... *noteert*...
[..]
Mooi! Zeker best wel fav van je, is al vaak mee gelakt zo te zien
[..]
Pixie dust?Needz
@ Juud: mooie nakies!
@ Guess: Ik hoop voor je dat je drie lagen basecoat onder die 2true hebt gedaan![]()
daar heb ik dus echt net een bestelling van binnen en ik had gisteren net een uur besteld toen ik ze zagquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:45 schreef princess-a het volgende:
Dames!
Ik heb vandaag in de categorie OMG- WTF een hele goede in de aanbieding
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerwtf????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
Wat is je site dan?? Ik zat te wachten op een feestelijke opening eigenlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had mijn eerste bestellingalleen die lakken zijn nog niet binnen nu even de site maar aangepast
![]()
Die smurfennagels
Inderdaad!quote:
Neehoorquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pixie dust?Needz
@ Juud: mooie nakies!
@ Guess: Ik hoop voor je dat je drie lagen basecoat onder die 2true hebt gedaan![]()
Dames!
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerOm het f in SQ haar woorden te zeggen: 'OMGWTFBBQ!!!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ass zeg...al wraakacties aan het uitbroeden?![]()
die neiging zou ik zelf enorm hebben, niet dat je daar gevolg aanmoet geven he?maar fantaseren is leuk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
De glittertjes hè? Die komen ooit nog wel hierquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Must haveEén van mijn favo's (nog steeds)
Ja een grijze lak, heeeeel licht blauwe ondertoon en fijne lak. Zal van de week nog even een degelijke swatch op de foto zetten, heb nu alleen foto's met Konad/nailart eropquote:Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De glittertjes hè? Die komen ooit nog wel hier
Kleintje wil meedoenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik voel me sloom en rot en waarom weet ik niet? Ik voel me in ieder geval nogal zielig en ik heb zin om de Orly Sweets te bestellen
heb je ergens nog een lek dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben trouwens lekker aan het swatchen op bed...tussen de buikkrampen en valse lucht door, damn wat heb ik last van gas na die operatie![]()
![]()
Ik ga nu niet bestellen want ik zit bij mijn vriend dus misschien vanavond als ik me nog steeds zo voelquote:Op zondag 7 maart 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kleintje wil meedoen
Enneh, weet je hoe hard de zon schijnt man gek!
De lucht komt van boven en onder eruit en de gebruikelijke rooktest heeft geen andere openingen waargenomenquote:
Enige wat helpt tegen een bleehhhhh bui is nagellak bestellen op het moment (voor mij dan) Chocolade, winkelen, McD, fles wijn, niks helpt alleen nagellak..pest is alleen dat je de rot bui allang vergeten bent als ze aankomen...quote:Op zondag 7 maart 2010 16:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga nu niet bestellen want ik zit bij mijn vriend dus misschien vanavond als ik me nog steeds zo voel
Ben al buiten geweest, pannenkoek gegeten in het Amsterdamse bos en we zijn bij de hertjes gaan kijkenMaar toch voel ik me bleh
Dames!
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerdit verzin je toch niet...maar rot voor die meiden die gaan trouwen met dit soort mannen die: "ik scharrel door ook al gaan we trouwen" bah...wees blij dat je van ze af bent denk ik dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga vooral heeeeeel erg lief voor jezelf zijn!
Dit dusquote:Op zondag 7 maart 2010 16:44 schreef bernies het volgende:
[..]
Enige wat helpt tegen een bleehhhhh bui is nagellak bestellen op het moment (voor mij dan) Chocolade, winkelen, McD, fles wijn, niks helpt alleen nagellak..pest is alleen dat je de rot bui allang vergeten bent als ze aankomen...
Edit; we zijn een stelletje junks bij elkaar...
Een ass is het indd. Zelf ben ik ook dom, dat ik het niet heb gezien! Wraak is in mijn geval erg makkelijk, het staat nota bene op zn Hyves dus een berichtje is zo achtergelaten natuurlijk..quote:Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Om het f in SQ haar woorden te zeggen: 'OMGWTFBBQ!!!'
Wat een ass zeg...al wraakacties aan het uitbroeden?![]()
die neiging zou ik zelf enorm hebben, niet dat je daar gevolg aanmoet geven he?maar fantaseren is leuk
![]()
Oh Daph, dat is precies wat ik nodig heb nu! Jammer genoeg ben ik in een dorp met 0 geopende winkels op dit moment, verdikkequote:Op zondag 7 maart 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
@ Princess-a: OMGWhat the hell? *schuift chocolade naar princess-a*
Ben blij indd dat ik er niet mee ga trouwen, heb ook tegen hem gezegd dat ie het echt niet kan maken om bij mij te zijn en dan met haar te gaan trouwen, het arme kind. Waarop hij zei "Ik moet indd wel toegeven dat ik regelmatig vreemdga"quote:Op zondag 7 maart 2010 16:49 schreef bernies het volgende:
[..]
dit verzin je toch niet...maar rot voor die meiden die gaan trouwen met dit soort mannen die: "ik scharrel door ook al gaan we trouwen" bah...wees blij dat je van ze af bent denk ik dan...
Ga vooral heeeeeel erg lief voor jezelf zijn!
Daph, weet je wat je anders eens moet gaan doen? Al je nagellak tellen!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit dusEn ik heb geen beschikking over chocolade, winkelen, wijn (daar word ik niet vrolijk van, wel sloom) dus dat schiet niet op.. Nagellak
Die Orly sweets wil ik echt hebben, maar ik moet nog een paar weken wachten omdat ik van de week besteld heb - een dag voordat de sweets erop kwamen
..
Ik weet dat ik een verslaafde benEn jullie zijn over het algemeen niet erg behulpzaam bij het tegenhouden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |