Kan wel maar zou het niet proberen. een iPod Touch is dunner dan een iPhone. Zet je die dus in een dock van een iPhone is het enige waar die op rust dat deel wat contact maakt voor je stroom. Daarom heeft Apple voor alles aparte adaptertjes, zodat je iPod "ondersteuning" krijgt.quote:
Ik heb die maar dan andere kleur en met leren bandje. Mooi horloge, loopt alleen niet correct. Per dag gaat die paar minuten fout lopen. Kwaliteit is erg goed, heb hem nu enkele maanden en nog geen krasjes op het glas terwijl ik hem wel paar dagen per week draag. Ook al meerdere complimenten over gekregen en mensen denken echt dat de prijs honderden euro's isquote:Op zondag 7 maart 2010 18:54 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze al had?
SKU 14045
Ik heb die laatste.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:09 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Hier
[ afbeelding ]
Deze
[ afbeelding ]
Deze
[ afbeelding ]
Deze
[ afbeelding ]
Of deze?
Welke vinden jullie mooier?
Ziet eruit als een slechte kloon. Bevalt ie?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:19 schreef MagischMannetje het volgende:
Mag ik nou ook niks meer zeggen over mijn PK168 WiFi cell phone?
Blijven jullie jankenquote:
Kan ik niks over zeggen, die leren bandjes zijn in elk geval van erg mooi leer vind ik. Bevalt goed.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind dit de mooiste:
[ afbeelding ]
Maar is het niet zo dat de bandjes van goedkoop aluminium zijn? Dus zo kansloos licht? Zo kermis horloge? Of is de kwaliteit erg goed?
Hoe lang heeft die van jou het gedaan?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef Dionysiou het volgende:
Ik had die laatste erg chique! En mooi.
Alleen die van mij is kapot
Dock is een aanrader, werkt goed!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:58 schreef larry_flynt het volgende:
Net besteld:
Iphone oortjes
Charging dock
2 weken.. maar er ging een schroefje lost zitten en daardoor kan je hem niet meer opwinden en zit dat allemaal los. Ben nu bezig met een ticket. Maar RacerDKB gebruikt zo'n horloge al dik 1 jaar.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Hoe lang heeft die van jou het gedaan?
Best nog wel zwaar..quote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind dit de mooiste:
[ afbeelding ]
Maar is het niet zo dat de bandjes van goedkoop aluminium zijn? Dus zo kansloos licht? Zo kermis horloge? Of is de kwaliteit erg goed?
Bedankt, top!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef RacerDKB het volgende:
Wabouter, zie mijn topic en filmpje:
[Gadget] IK Colouring mechanisch horloge
Inderdaad! Jammer dat lasers, bbguns en messen niet meer mogen maar verder is het topic toch wel aardig 'terug'!quote:
Lasers mogen, zolang ze maar <5mW zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Bedankt, top!
[..]
Inderdaad! Jammer dat lasers, bbguns en messen niet meer mogen maar verder is het topic toch wel aardig 'terug'!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |