* Ofyles2 een voorstel opstuurt naar de overheid om het dragen van Uggs strafbaar te stellen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik liep net door Amersfoort en zag in 1 straat al 3 kerels die uggs droegen! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
en daar ben jij er dus een vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
topic zoveel over dit
gasten zijn gewoon faggots die denken dat ze aan mode doen
gasten die aan mode doen zijn 9 van de 10x ook vieze faggots
'n jaar?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
insert linkje naar t zelfde topic ongeveer n jaar geleden... wie o wie?
"Mannen" met uggsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
insert linkje naar t zelfde topic ongeveer n jaar geleden... wie o wie?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:29 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb regelmatig uggs aan hoor, lekker met m'n macbook pro in de starbucks. En al die jaloerse mensen maar kijken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:29 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb regelmatig uggs aan hoor, lekker met m'n macbook pro in de starbucks. En al die jaloerse mensen maar kijken.
Niet per se, maar het wordt tijd dat metromannen bestreden worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
topic zoveel over dit
gasten zijn gewoon faggots die denken dat ze aan mode doen
gasten die aan mode doen zijn 9 van de 10x ook vieze faggots
metromannen dragen toch uggs stelletje beckham wannabe'squote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet per se, maar het wordt tijd dat metromannen bestreden worden.
Waarom moeten mensen die er apart bij lopen eerder geslachtofferd worden dan metromannen die op 100 anderen lijken?
Of crocs, ook redelijk erg.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
metromannen dragen toch uggs stelletje beckham wannabe's
was er toen ook al een ja?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |