abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78812767
Nog even hoor, nog één keer
Filmpje

Hij snapt nog zo niks van de wereld
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:58:22 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78812852
Goedemiddag

Freecell wat een lekker bekkie die kleine zeg
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 maart 2010 @ 13:58:36 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_78812862
Florianspammert
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 maart 2010 @ 14:04:46 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78813042
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78813925
Oilily thee-servies komt in de buurt, heb net zo'n 12.000 punten van mijn moeder gekregen Maar alleen de theepot is al 7000punten Dus mensen help mij meesparen ajb, alle kleine beetjes helpen IK wil in mei naar de DE-shop....please oh please...
pi_78814095
pi_78814357
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:55 schreef freecell het volgende:
Hij snapt nog zo niks van de wereld
En laten we dat maar zo lang mogelijk houden.......
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_78814595
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Oilily thee-servies komt in de buurt, heb net zo'n 12.000 punten van mijn moeder gekregen Maar alleen de theepot is al 7000punten Dus mensen help mij meesparen ajb, alle kleine beetjes helpen IK wil in mei naar de DE-shop....please oh please...
Ik heb nog maar 16 ofzo Al hebben we misschien nog een pak koffie staan.
Maar ik zal ze bewaren, en eind april kijk ik hoeveel ik heb en die krijg je van me!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:06:51 #10
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78815173
Net dossier ingekeken, van wat ik ervan begreep is het positief, maar daar zou ik ff bevestiging van dr. Isa moeten hebben als ik weer thuis ben. naar ik begreep uit het dossier waren voornamelijk de rechter kransslagaders verstopt (liever dat dan links) en waren de verstoppingen wat meer aan het begin van de vertakkingen (waar de vaten wat breder zijn). Althans, dat is mijn lekeninterpretatie ervan.

Nu terug naar huis!

Pap zag er naar omstandigheden goed uit.
Confidence through competence
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:10:41 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78815303
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Net dossier ingekeken, van wat ik ervan begreep is het positief, maar daar zou ik ff bevestiging van dr. Isa moeten hebben als ik weer thuis ben. naar ik begreep uit het dossier waren voornamelijk de rechter kransslagaders verstopt (liever dat dan links) en waren de verstoppingen wat meer aan het begin van de vertakkingen (waar de vaten wat breder zijn). Althans, dat is mijn lekeninterpretatie ervan.

Nu terug naar huis!

Pap zag er naar omstandigheden goed uit.
Dat klinkt allemaal niet zo heel erg alarmerend.
Heb je ook nog even met een arts of behandelend verpleegkundige kunnen praten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:34:59 #12
55709 Stereotomy
pi_78816094
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal niet zo heel erg alarmerend.
Heb je ook nog even met een arts of behandelend verpleegkundige kunnen praten?
Nee, die waren er alleen 's ochtends en net niet toen we er waren

de verpleegkundige die me aan het dossier hielp was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar die gaf ook aan dat ze me inhoudelijk met de diagnose helaas niet verder kon helpen, maar dat ik de arts zeker per telefoon ofzo kon spreken mocht dat nog nodig zijn.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:06:14 #13
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78816955
Steer, fijn dat je geweest bent, of niet?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_78817341
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:

Nee, die waren er alleen 's ochtends en net niet toen we er waren

de verpleegkundige die me aan het dossier hielp was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar die gaf ook aan dat ze me inhoudelijk met de diagnose helaas niet verder kon helpen, maar dat ik de arts zeker per telefoon ofzo kon spreken mocht dat nog nodig zijn.
Ik zou idd een telefonisch consult met de arts afspreken Steer, voor overleg. Gebeurt all the time

Poes is weer wat minder vinden we. Microlax klysmaatje ging goed (ingepakt in een handdoek kunnen we de gevaarlijkste tijger aan ) Resultaat 0
Ze laat het allemaal gelaten over zich heen komen, geeft méér pijn aan & ligt/slaapt de hele dag het liefst. Eet zeer matig en drinken doet ze volgens mij al helemaal niet..... ik heb er net een pijnstiller ingegooid, ik heb er nog maar ééntje nu.
Maandag maar weer bellen met de d.a.
*zuchtje
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:40:42 #15
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78817933
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zou idd een telefonisch consult met de arts afspreken Steer, voor overleg. Gebeurt all the time

Poes is weer wat minder vinden we. Microlax klysmaatje ging goed (ingepakt in een handdoek kunnen we de gevaarlijkste tijger aan ) Resultaat 0
Ze laat het allemaal gelaten over zich heen komen, geeft méér pijn aan & ligt/slaapt de hele dag het liefst. Eet zeer matig en drinken doet ze volgens mij al helemaal niet..... ik heb er net een pijnstiller ingegooid, ik heb er nog maar ééntje nu.
Maandag maar weer bellen met de d.a.
*zuchtje

Jeetje Bluezz.

Kan de opleving liggen aan iets dat de DA haar gegeven heeft? Bepaalde medicijnen of vocht? Want dan betekent dat dat ze dat misschien even wat structureler nodig heeft.
En de obstipatie zal ook wel meespelen misschien.

Het is wel erg herkenbaar. Toen onze katten afgelopen zomer zo ziek waren, knapten ze direct na de DA ook altijd zo mooi op. Om dan na een of twee dagen weer in een dip te komen. Een beetje van: twee stappen vooruit, eentje achteruit.
pi_78818121
Dat geloof ik zeker, dat die opleving door het kunst en vliegwerk van de dierenarts is gekomen.
Het was bijna een wonderbaarlijke genezing te noemen
Ze slaapt nu vrij diep, en als ik even kom checken krijg ik altijd een prrrtje

Gaat het met jouw poetjes goed dude?
pi_78818141
Oké. Wij gaan gezond doen

Ik wil nu echt afvallen, dus we gaan een tijd op streng
Eerst maar eens de gewoontes van koekje bij de koffie en hapje bij de borrel eruit.
Gezond eten, goed drinken.
En dan langzamerhand ook weer beginnen met sporten, hardlopen.

Het werd te gek

Mijn enige probleem is dat rotte ritme waar geen touw aan vast te knopen is.. Dus dat is nog even puzzelen.
Voor maandag heb ik in elk geval een kipsalade bedacht om mee te nemen.
Sla, paprika, bosui, wortel, taugé en gestoomde kip gemarineerd in wat ketjap en sojasaus.
Eens kijken of dat werkt!
pi_78818227
Suc6 Lielie

Wij eten vanavond (zometeen al, we gaan vanavond weg) kabeljauwhaasjes & coquilles met worteltjes.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:53:31 #19
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78818292
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat geloof ik zeker, dat die opleving door het kunst en vliegwerk van de dierenarts is gekomen.
Het was bijna een wonderbaarlijke genezing te noemen
Ze slaapt nu vrij diep, en als ik even kom checken krijg ik altijd een prrrtje

Gaat het met jouw poetjes goed dude?
Poetjes gaan goed hier hoor! Ouwe besjes. De ene had een winterdepressie (ja echt, het portret. Helemaal door de molen geweest, maar niks aan de hand. Maar wel hele dagen diep zuchtend voor dood op de bank liggen, gedurende een week of twee. Klauwen met geld uitgegeven voor alle bloedtests ed. Volgende keer maar meteen om prozac vragen. )

Ben benieuwd hoe ze de Franse draakjes gaan vinden, komende zomer!
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef LieLie het volgende:
Oké. Wij gaan gezond doen

Ik wil nu echt afvallen, dus we gaan een tijd op streng
Eerst maar eens de gewoontes van koekje bij de koffie en hapje bij de borrel eruit.
Gezond eten, goed drinken.
En dan langzamerhand ook weer beginnen met sporten, hardlopen.

Het werd te gek

Mijn enige probleem is dat rotte ritme waar geen touw aan vast te knopen is.. Dus dat is nog even puzzelen.
Voor maandag heb ik in elk geval een kipsalade bedacht om mee te nemen.
Sla, paprika, bosui, wortel, taugé en gestoomde kip gemarineerd in wat ketjap en sojasaus.
Eens kijken of dat werkt!
Maaltijden plannen inderdaad en alles meenemen, zodat je niet de kans loopt per ongeluk een kroketje weg te kauwen op het station.

Low carben niets voor jullie?
pi_78818357
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Duderella het volgende:

Maaltijden plannen inderdaad en alles meenemen, zodat je niet de kans loopt per ongeluk een kroketje weg te kauwen op het station.

Low carben niets voor jullie?
Wat houdt dat in?
pi_78818416
Koolhydraatarme producten eten, en je eiwitinname wat ophogen. Binnen 10 weken ben jij 10 kilo kwijt
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:58:29 #22
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78818438
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat houdt dat in?
Zie bijvoorbeeld 'South Beach Diet' via google.

Snelle koolhydraten vermijden en de langzame koesteren. Dus geen bloedsuiker-sprongen meer waardoor je steeds honger hebt, maar langduriger verzadigd zijn. Kort gezegd: Geen aardappelen, brood, pasta, rijst, hóógstens volkoren brood/pasta en zilvervlies. Ook fruit even vermijden (suikers). Wel lekker groenten eten en vlees en visjes en zo.

Dat een paar weken en dan is je lijf zo gereset dat het wat verstandiger met koolhydraten omgaat en ze niet meteen op je heupen plakt.

O wat Bluezz zegt dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 06-03-2010 17:03:49 ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:01:02 #23
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78818502
Ik ga weer even een economie draaiende houden in Emperor (spelletje).
pi_78818505

Zou het echt zo werken vraag ik me nog steeds af, dat van die ketose/lijf resetten?
Ik ben echt benieuwd of ik over (nu nog) 17,4k & een paar maanden nog steeds redelijk op gewicht blijf!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:02:46 #25
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78818554
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:

Zou het echt zo werken vraag ik me nog steeds af, dat van die ketose/lijf resetten?
Ik ben echt benieuwd of ik over (nu nog) 17,4k & een paar maanden nog steeds redelijk op gewicht blijf!
Geen idee, maar voor mij werkte het wel! Ik voelde me kei-fit!
Al moet ik wel blíjven letten op koolhydraten. Ik doe af en toe een paar weken streng en dan gaat het goed.

O ja, nu echt weg. Dag dames.
pi_78818666
Hm, ik weet het niet. Het klinkt wel heel goed, maar of dat geschikt is voor het ritme dat ik nu heb..

Ik denk dat ik bij gewoon gezonder begin, met sporten.
Mocht ik dan tegen de zomer niet tevreden zijn, dan kan ik in de vakantie zoiets proberen.

En een beetje kan natuurlijk sowieso. Bij het eten niet zoveel aardappels, maar juist meer groente.
(Vind ik geen straf, die aardappels eet je toch eigenlijk voor de vorm erbij :p)
En salade mee als lunch (of diner als ik laat ben)
pi_78819638
Dat is al een goed begin denk ik Lie Lie. 's Ochtends een kwarkje & 's middags een salade lunch. 's Avonds gewoon eten en het moet eigenlijk al werken.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:02:00 #28
55709 Stereotomy
pi_78820579
Kleine porties, vaker op een dag daarvan werken ook. Ik had altijd de neiging om ontbijt over te slaan, en dan een megalunch en megadiner te eten, maar blijkbaar slaat je lichaam dan veel te veel energie op.
pi_78820644
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Dat is al een goed begin denk ik Lie Lie. 's Ochtends een kwarkje & 's middags een salade lunch. 's Avonds gewoon eten en het moet eigenlijk al werken.
Jij eet ook vaak salade als lunch of niet?
Nog tips? Want ik ben nog niet zo'n salade expert
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:39:11 #30
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78821885
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jij eet ook vaak salade als lunch of niet?
Nog tips? Want ik ben nog niet zo'n salade expert
Ik ben Bluezz wel niet, maar:

Koop een zak gepelde gamba's. Kun je op 1000 manieren marineren, zijn enorm licht verteerbaar en zálig door salades.

Of een lekker geitenkaasje door je salade.

Of gerookte kip (AH)

Een koude biefstuksalade is ook heerlijk. Kun je prima van te voren maken. Lekker met sesamzaadjes.

Of maak een dikke groentenomelet en neem die mee

Kipstukjes een nacht marineren in yoghurt en andere lekernijen en dan in de oven onder de grill. De volgende dag meenemen, met in een apart bakje een yoghurt-mint-dipje!

Of maak een pan gazpacho. Elke dag een beker mee, zalig!
pi_78822027
Dank!

Maar, zoals geitenkaas, is dat dan juist niet weer slecht?
pi_78822145
Dat wat mijn zus hierboven zegt, maar ook :
Witlofsalade met tonijn in olie (gebruik die olie als dressing) of ham/kaasblokjes erdoor.
Rauwe spinazie salade met geroosterde rauwe ham/pijnboompitjes of walnootstukjes en (zongedroogde) tomaatjes
Of een mozarellabol met tomaten en peper, in plakjes als lasagne.
pi_78822203
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef LieLie het volgende:

Nope, kijk maar
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:47:43 #34
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78822233
quote:
Dank!

Waarschijnlijk wel als je een low-fat-dieet zou volgen. Maar bij low-carb (zoals ik het wel eens doe - geen idee wat de officials ervan vinden) is het geen probleem. Kijk, uiteindelijk moet er om af te vallen minder energie ín, dan eruit gaat. Bij low-carben gaat dat al heel snel door het gebrek aan calorieën uit aardappelen etc. Dus dan kun je lekker een paar blokjes geitenkaas eten.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:50:03 #35
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78822315
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Dat wat mijn zus hierboven zegt, maar ook :
Witlofsalade met tonijn in olie (gebruik die olie als dressing) of ham/kaasblokjes erdoor.
Rauwe spinazie salade met geroosterde rauwe ham/pijnboompitjes of walnootstukjes en (zongedroogde) tomaatjes
Of een mozarellabol met tomaten en peper, in plakjes als lasagne.
Hoe doe je die?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:51:20 #36
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78822348
quote:
Dank!

Waarom zou geitenkaas slecht zijn? Vetten heb je ook nodig in je dagelijkse voeding, alleen niet teveel.

Het gaat om de balans, als je wilt afvallen moet je zorgen dat je minder binnenkrijgt via voeding dan je verbrand op een dag. Hoe langzamer dat proces gaat hoe beter het voor je is, anders ga je alleen maar jojo-en. Het is niet zo dat dingen "goed" of "slecht" zijn.
pi_78822384
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nope, kijk maar
Oja

Is dat dagboek ook handig?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:55:37 #38
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78822492
Nog een tip voor Lie: bij www.valtaf.nl kun je simpel een account aanmaken en heel makkelijk laten berekenen wat je hebt gegeten aan koolhydraten/vetten/eiwitten. Je kunt je account gewoon een gefingeerde naam geven en het programma gebruiken om af en toe eens te checken wat je hebt gegeten. Dat doe ik soms. Reuze inzichtelijk.

Moeten we al naar LIF inmiddels?
pi_78822520
We hebben het alleen maar over eten
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:11:18 #40
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78823052
Je kan volgens mij beter gewoon lekker en gezond eten Lie, maar niet teveel snoepen. Das makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook dol op snoepen
pi_78823137
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:51 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Waarom zou geitenkaas slecht zijn? Vetten heb je ook nodig in je dagelijkse voeding, alleen niet teveel.

Het gaat om de balans, als je wilt afvallen moet je zorgen dat je minder binnenkrijgt via voeding dan je verbrand op een dag. Hoe langzamer dat proces gaat hoe beter het voor je is, anders ga je alleen maar jojo-en. Het is niet zo dat dingen "goed" of "slecht" zijn.

Max 500kcal onder je werkelijke dagelijkse behoefte.
pi_78823167
Hier gaat straks een honing-kip de oven in
Vietnamees recept.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:14:11 #43
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78823182
Als je nou een tik minder calorieën 'regulier' eet, kun je ook nog een piets meer (verantwoord) snoepen.
pi_78823244
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan volgens mij beter gewoon lekker en gezond eten Lie, maar niet teveel snoepen. Das makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook dol op snoepen
Vind ik opzich ook hoor. Maar bijvoorbeeld met een lunchsalade, kun je tegelijkertijd wat meer groente eten, en wat minder koolhydraten. Dus dat is makkelijk te doen natuurlijk
Ik wil ook geen gedoe met puntentabellen en hele schema's ofzo.
Maar zoals Dude zegt, het is wel goed om af en toe eens zo op te sommen wat je eet..
Zo heb ik vandaag ongeveer 1600 kcal gehad, dus dat is netjes.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:33:07 #45
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78823834
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Vind ik opzich ook hoor. Maar bijvoorbeeld met een lunchsalade, kun je tegelijkertijd wat meer groente eten, en wat minder koolhydraten. Dus dat is makkelijk te doen natuurlijk
Ik wil ook geen gedoe met puntentabellen en hele schema's ofzo.
Maar zoals Dude zegt, het is wel goed om af en toe eens zo op te sommen wat je eet..
Zo heb ik vandaag ongeveer 1600 kcal gehad, dus dat is netjes.
Nee geen schema's gaan volgen of calorieën gaan tellen. Als je je even verdiept in wat theorieën en er eentje uitkiest, volg dán vooral je boerenverstand. Als je vaste menu's gaat maken ben je het veel te snel zat.
pi_78824054
Ik dacht dat ik niet meer postte in de dieetclub
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:49:48 #47
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78824343
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat ik niet meer postte in de dieetclub
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan zijn we het toch ontzettend eens?

Kiezen wat bij je past en wat je een acceptabel offer vindt.

Voor mij zijn dat koolhydraten, maar als je liever vetten mist moet je dát doen. Of je doet geen van beiden en telt caloriëen. Wat je maar ligt.
pi_78824682
Ik heb geen taart gegeten op de verjaardag van Kaas' nichtje, dus eet ik nu chips Fail.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:01:46 #49
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78824729
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb geen taart gegeten op de verjaardag van Kaas' nichtje, dus eet ik nu chips Fail.
Je doet gewoon het low-fat high carb-dieet.
pi_78824827
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:49 schreef Duderella het volgende:

Nou, dan zijn we het toch ontzettend eens?

Kiezen wat bij je past en wat je een acceptabel offer vindt.

Voor mij zijn dat koolhydraten, maar als je liever vetten mist moet je dát doen. Of je doet geen van beiden en telt caloriëen. Wat je maar ligt.
Kcal tellen is zo zonde van je tijd

En in chips zitten heel erg veel vet, daar moet je vooral nooit de kcal van opzoeken want dan wil je nooit meer chips en dat is zo jammer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78824897
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Kcal tellen is zo zonde van je tijd

En in chips zitten heel erg veel vet, daar moet je vooral nooit de kcal van opzoeken want dan wil je nooit meer chips en dat is zo jammer
Hoeveel kcal er in de chips zit maakt niet uit. Kaas had al bijna de zak leeg gevrgeten
pi_78824991
ik zeg: *BURP! Echt heerlijk diner gehad, nu maar hopen niet in slaap te vallen in de bios
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:29:18 #53
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78825652
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zeg: *BURP! Echt heerlijk diner gehad, nu maar hopen niet in slaap te vallen in de bios
Zit je nu serieus in een restaurant via je telefoon te FOK!ken?

Why?

Leuk om iets van je te horen, maar dat kan toch ook morgen? Geniet lekker van je avondje.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:32:49 #54
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78826357
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:29 schreef Duderella het volgende:

[..]

Zit je nu serieus in een restaurant via je telefoon te FOK!ken?

Why?

Leuk om iets van je te horen, maar dat kan toch ook morgen? Geniet lekker van je avondje.
waren even uitbuiken foon is altijd uit in restaurant. the lovely bones kijken straks, maar zijn allebei behoorlijk moe
pi_78828059
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:07 schreef Leintjeuh het volgende:

Hoeveel kcal er in de chips zit maakt niet uit. Kaas had al bijna de zak leeg gevrgeten
Kijk! Dat soort vriendjes houdt jou mooi slank Elke vrouw heeft een 'heeft al meer dan de helft van de chips opgegeten voor je er zelf aan begint' vriendje nodig
pi_78828608
zo uitgewerkt voor vandaag, morgen weer
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:57:33 #58
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78828888
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
zo uitgewerkt voor vandaag, morgen weer
MeMo, wil je me even je adres PM'en, want ik heb dus nog een verjaarscadeau voor je hier.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:15:55 #59
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78829542
Och, het mooiste liedje ooit.

pi_78830424
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
Och, het mooiste liedje ooit.

heb het nu lekker hard staan.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:46:08 #61
55709 Stereotomy
pi_78830560
Ik doe mee

Ben kapot, morgen maar even verder. Nu vroeg naar bed. Ondanks dat ik m'n slaapritme enigzins weer synchroon heb lopen met de rest van de Westerse wereld, kwam ik erachter dankzij Sleep Cycle dat ik nochtans elke avond te laat naar bed ga (tussen 0:00 en 1:00) waardoor ik elke dag met moeite rond 8:00 opsta als ik verder geen vroege afspraken heb (lang leve het freelancen). Ik zou zo graag fris en automatisch om 7:00 willen opstaan. Maar daarvoor moet ik denk ik ook eerder naar bed.

Anyway. Blaaaaaaat.
pi_78830897
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe mee

Ben kapot, morgen maar even verder. Nu vroeg naar bed. Ondanks dat ik m'n slaapritme enigzins weer synchroon heb lopen met de rest van de Westerse wereld, kwam ik erachter dankzij Sleep Cycle dat ik nochtans elke avond te laat naar bed ga (tussen 0:00 en 1:00) waardoor ik elke dag met moeite rond 8:00 opsta als ik verder geen vroege afspraken heb (lang leve het freelancen). Ik zou zo graag fris en automatisch om 7:00 willen opstaan. Maar daarvoor moet ik denk ik ook eerder naar bed.

Anyway. Blaaaaaaat.
Het is maar wat je liever doet, laat naar bed of vroeg opstaan Slaap lekker!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:00:21 #63
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78831056
Het één na mooiste liedje..
pi_78832085
tijdens het zappen kom ik dus langs sbs6 over popstarswinnaar of ik weet eigenlijk niet of ie gewonnen had , met zn 7 maanden zwangere vriendin. t jochie is een maand jonger dan ik
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:27:30 #65
55709 Stereotomy
pi_78832110
Wat, hebben zij wél sex?? 't is een schande, Memo!
pi_78832140
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat, hebben zij wél sex?? 't is een schande, Memo!
nee op je net 22e vader worden vind ik vooral
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:31:21 #67
55709 Stereotomy
pi_78832230
Mijn kapster had er op haar 21e al twee uitgefloept
pi_78832324
hij ging nwet voor het eerst koken en boodschappen doen, moest ie bellen vanuit de supermarkt wat ie moest hebben enzo en dat moet een kind gaan groot brengen
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:34:38 #69
55709 Stereotomy
pi_78832350
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
hij ging nwet voor het eerst koken en boodschappen doen, moest ie bellen vanuit de supermarkt wat ie moest hebben enzo en dat moet een kind gaan groot brengen
Mwah, ik heb ook leren strijken en stropdassen leren strikken op internet. Die jongen komt er wel.
pi_78832395
jij krijgt nog geen kind
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:39:23 #71
55709 Stereotomy
pi_78832510
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
jij krijgt nog geen kind
Volgens mij word je daar kind zijnde keizelfstandig van, van dit soort ouders.
pi_78832602
nou dat zal goed zijn voor t kind
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:52:56 #73
55709 Stereotomy
pi_78832966
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
nou dat zal goed zijn voor t kind
Nooit je ouders haten voor wat ze je niet gegeven hebben, maar altijd respecteren voor wat ze wel geprobeerd hebben.

Trusten lieve Memo. En anderen.
pi_78833110
the lovely bones is een aanrader Het was een perfecte dag weer vandaag. Zo lekker slapen
pi_78833499
ik heb alleen maar gewerkt vandaag en morgen weer dus zo maar eens lekker
pi_78835094
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:

Welcome to my grandchild
  zondag 7 maart 2010 @ 00:58:49 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78835109
Zo, even een avondje in Houten bij zwager (broer van B.) en schoonzus doorgebracht.
Wat ben ik dan weer blij als ik na een uur rijden weer in Bloemendaal ben, i.p.v. in zo'n uit de grond gestampte namaak-nieuwbouwstad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_78835126
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe mee

Anyway. Blaaaaaaat.
Blaaaaaaaat, ik ga elke dag rond 1 uur naar bed, en sta gewoon om kwart voor 7 naast mijn bed hoor Kwestie van wekker uitzetten en verstand op 0 proberen te houden. Met ogen dicht onder douche staan en proberen aan iets totaals anders te denken dan : ik ben aan het opstaan en het is fokking vroeg jah
Vaak werkt het
pi_78835162
En bij thuiskomst lag poes op haar geliefde koffer, was dus tijdens onze afwezigheid in ieder geval 1 verdieping lager gewaggeld, wat knabbeltjes gegeten ( ) hopelijk wat gedronken uit haar gieter die nu op de grond staat en op een ander plekje gaan liggen
pi_78839113
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik was net 24 toen Leander geboren werd En nu ben ik 25 en heb er twee
pi_78839118
quote:
Op zondag 7 maart 2010 01:00 schreef Bluezz het volgende:
En bij thuiskomst lag poes op haar geliefde koffer, was dus tijdens onze afwezigheid in ieder geval 1 verdieping lager gewaggeld, wat knabbeltjes gegeten ( ) hopelijk wat gedronken uit haar gieter die nu op de grond staat en op een ander plekje gaan liggen
Yay poezel!

En goedemorgen allen!
  zondag 7 maart 2010 @ 09:54:52 #82
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78839602
Hallo Iedereen, ik ben er weer eens bij
pi_78839641
Hoi! Ik ben jullie niet vergeten hoor, maar ben gewoon erg druk!

Ik lees dat het nog steeds niet goed gaat met Bluezzepoes, erg hoor! Hoop dat ze snel opknapt! En hoe het met alle andere zieken is lees ik straks wel even terug....

Nog even vermelden dat mijn etentje afgelopen vrijdag (met de stoofvlees en frietjes) erg geslaagd was. Mijn gasten waren zeer blij met al dat verse heerlijke bourgondische eten en ik kreeg een 10 met een griffel, hihi!

Tot later schatjes!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zondag 7 maart 2010 @ 10:03:04 #84
55709 Stereotomy
pi_78839694
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Blaaaaaaaat, ik ga elke dag rond 1 uur naar bed, en sta gewoon om kwart voor 7 naast mijn bed hoor Kwestie van wekker uitzetten en verstand op 0 proberen te houden. Met ogen dicht onder douche staan en proberen aan iets totaals anders te denken dan : ik ben aan het opstaan en het is fokking vroeg jah
Vaak werkt het
Ja, oma's en opa's schijnen minder slaap nodig te hebben dan jeugdigden.

Ik ga zo ook maar eens zwemmen voordat mijn aderen ook verstopt zitten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2010 @ 10:03:55 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78839705
Goedemorgen .

Maar eens studeren zo. Net even wat biertjes ingevoerd op ratebeer. Ik had gister Oud Zottegems bier en een pijtje uit Volendam
pi_78839916
goedemorgen! Zo maareens douchen en de ontbijttafel dekken. Hebben eitjes van de 3 kuikens zo Misschien daarna strandwandeling, even overleggen als CNK een keer wakker wordt Tezzje, wat tof dat je diner zo geslaagd was!
pi_78839978
quote:
Op zondag 7 maart 2010 08:58 schreef freecell het volgende:

[..]

ik was net een paar maandjes 25, ook jong dus, zeker om een kind met een chromosoompje extra te krijgen, beat that!
pi_78840174
G'day!

Gisteravond verjaardag gehad.
Rond half twaalf hadden we zoiets van: 'we gaan zo'
Maar er ontspon zich ineens nog een boeiende discussie die tot één uur duurde
Vanmiddag weer een verjaardag!
(Gister trouwens alleen komkommer gehad! )
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2010 @ 10:42:33 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78840335
quote:
Op zondag 7 maart 2010 08:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Met 27 heb je er vier?
  zondag 7 maart 2010 @ 11:05:19 #90
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78840792
Goedemorgen
Wat een heerlijk weer vandaag! lekker blauw, zonnig en fris
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_78840871
Fris?
Koud! 't vriest!

Ik ben de sneeuw zo zat
pi_78841055
Ik zal zo mijn kip eens stomen, voor de salade van morgen
pi_78841088
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:08 schreef LieLie het volgende:
Fris?
Koud! 't vriest!

Ik ben de sneeuw zo zat
wat hobje zegt
  Moderator / Miss SHO zondag 7 maart 2010 @ 11:29:37 #94
22592 crew  Ole
pi_78841325
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef golfer het volgende:
Zo, even een avondje in Houten bij zwager (broer van B.) en schoonzus doorgebracht.
Wat ben ik dan weer blij als ik na een uur rijden weer in Bloemendaal ben, i.p.v. in zo'n uit de grond gestampte namaak-nieuwbouwstad.

Mijn broer woont in Vathorst Amersfoort.
Dé übervinexwijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_78841392
tickets naar Vietnam geboekt
pi_78841403
en nu naar de hockey!

Heerlijk weer dit
pi_78841636
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
tickets naar Vietnam geboekt
tof En hockeyze! Mijn paps zal ook wel weer op t veld staan nu, maar zij gaan vooral voor de derde helft
  zondag 7 maart 2010 @ 12:06:22 #98
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78842237
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:29 schreef Ole het volgende:

[..]

Mijn broer woont in Vathorst Amersfoort.
Dé übervinexwijk
Ik woon ook in Amersfoort, en wil nooit in Vathorst gaan wonen. Zó koud en ongezellig.
pi_78843078
De kip is alvast erg lekker geworden!
Vanavond de rest van de salade erbij maken
pi_78843648
Ik vind een kind hebben op je 22ste helemaal niet vreemd. Het ligt natuurlijk wel een beetje aan de ouders zelf. De ene jongen is al best volwassen op zijn 20ste en de ander nog steeds niet op zijn 30ste. Ik vind kinderen krijgen onder je 20ste wel vroeg. Mijn broer was 19 (en echt niet toe aan kinderen)
  zondag 7 maart 2010 @ 13:00:47 #101
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78843763
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een kind hebben op je 22ste helemaal niet vreemd. Het ligt natuurlijk wel een beetje aan de ouders zelf. De ene jongen is al best volwassen op zijn 20ste en de ander nog steeds niet op zijn 30ste. Ik vind kinderen krijgen onder je 20ste wel vroeg. Mijn broer was 19 (en echt niet toe aan kinderen)
Ik ben 22, moet niet denken aan een kind. Brr. Over tien jaar kijk ik nog wel eens
pi_78843833
Ze heeft gepoept

zondag 7 maart 2010 @ 13:03:58 #103
55709 Stereotomy
pi_78843875
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrft
pi_78843919
SuperJess, het pakje wat wij hebben laten maken past
En de vader is 23 Was niet echt toe aan een kind, sterker nog de baby was een verrassing, maar hij is een fantastische vader
  zondag 7 maart 2010 @ 13:06:49 #105
3878 Vork
Manisch creatief
pi_78843978
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Windigo het volgende:
Ik ben 22, moet niet denken aan een kind. Brr. Over tien jaar kijk ik nog wel eens
Zoiets ja, alleen ben ik dan 'al' 28.Maar inderdaad, ik moet er nog niet aan denken. Gelukkig zit ik ook niet echt in een situatie waar het ook een serieuze optie zou zijn. Dat scheelt.
pi_78844271
GO XENA Leuk pakje van Jess
  zondag 7 maart 2010 @ 13:17:12 #107
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78844351
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:06 schreef Vork het volgende:

[..]

Zoiets ja, alleen ben ik dan 'al' 28.Maar inderdaad, ik moet er nog niet aan denken. Gelukkig zit ik ook niet echt in een situatie waar het ook een serieuze optie zou zijn. Dat scheelt.
Xena

Ik heb ook geen relatie, en wil er ook geen. Dat helpt inderdaad wel als je geen kinderen wil
  zondag 7 maart 2010 @ 13:26:35 #108
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78844668
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Windigo het volgende:

[..]

Xena

Ik heb ook geen relatie, en wil er ook geen. Dat helpt inderdaad wel als je geen kinderen wil
Ik ben getrouwd en wil geen kinderen. dat is helemaal hilarisch. mensen denken dan dat het niet lukt. Zit je op een verjaardag met allemaal mensen die het onderwerp 'kinderen' krampachtig vermijden om ons niet te kwetsen.

Helaas lukt kinderen maken ons prima! Zo heeft iedereen weer wat.
pi_78844741
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:26 schreef Duderella het volgende:

[..]

Helaas lukt kinderen maken ons prima! Zo heeft iedereen weer wat.
Hoe weet je dat dan
pi_78844822
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan
dat vroeg ik me ook al af
  zondag 7 maart 2010 @ 13:31:46 #111
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78844844
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan
Omdat ik al zwanger ben als ik tegen de wind in fiets. Zul je net zien dat we in de winderigste streek van Nederland wonen.

O ze heeft gepoept zie ik!! (Dit is het raarste dat ik ooit op FOK! heb gepost. )

zondag 7 maart 2010 @ 13:34:30 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78844947
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Duderella het volgende:

Omdat ik al zwanger ben als ik tegen de wind in fiets. Zul je net zien dat we in de winderigste streek van Nederland wonen.

O ze heeft gepoept zie ik!! (Dit is het raarste dat ik ooit op FOK! heb gepost. )

Poef.....gone! ©golfer
  zondag 7 maart 2010 @ 13:44:34 #113
3878 Vork
Manisch creatief
pi_78845320
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Windigo het volgende:
Ik heb er wel een, met iemand die voorlopig toch nog niet aan de kinderen zal willen/gaan/hoeven.

En wat betreft leeftijd, een stabiele leefsituatie waarbinnen je rust en ruimte, tijd en geld hebt om een kind op te voeden lijkt me eigenlijk nog belangrijker. Dan kun je er wel zo aan toe zijn qua leeftijd en alles, als je zonder geld op een ranzig studentenkametje ligt weg te kwijnen in de bacteriën, dan lijkt dat me niet echt een juiste uitgangspositie voor kinderen. Leeftijd zegt niet zoveel.
  zondag 7 maart 2010 @ 13:55:59 #114
55709 Stereotomy
pi_78845770
Altijd al geweten dat Dude vruchtbaar is
pi_78845953
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:44 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik heb er wel een, met iemand die voorlopig toch nog niet aan de kinderen zal willen/gaan/hoeven.

En wat betreft leeftijd, een stabiele leefsituatie waarbinnen je rust en ruimte, tijd en geld hebt om een kind op te voeden lijkt me eigenlijk nog belangrijker. Dan kun je er wel zo aan toe zijn qua leeftijd en alles, als je zonder geld op een ranzig studentenkametje ligt weg te kwijnen in de bacteriën, dan lijkt dat me niet echt een juiste uitgangspositie voor kinderen. Leeftijd zegt niet zoveel.
Eens met dat leeftijd niet zoveel zegt, maar dan nog denk ik dat een kind beter op een ranzig studentenkamertje kan komen met ouders die er helemaal voor gaan dan in een prima omgeving voor een kind, maar met liefdeloze ouders.
Het eerste wat een kind nodig heeft is een plekje om te slapen en mamamelk en een boel liefde. De rest is redelijk bijzaak.

Overigens ken ik geen mensen die kinderen krijgen in studentenhuizen of op kamers
  zondag 7 maart 2010 @ 14:05:50 #116
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78846173
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Altijd al geweten dat Dude vruchtbaar is

Volgens mij is dit het raarste dat jíj op FOK! hebt gepost! Een toevallige lurker zal wel denken!
  zondag 7 maart 2010 @ 14:06:52 #117
55709 Stereotomy
pi_78846215
Ik wel, en volgens mij komen die kinderen niks tekort.

Tevens hebben we het in Nederland dusdanig goed, dat een ranzig studentenkamertje vele malen beter is dan in sommige situaties in de rest van de wereld, waar kinderen ook gelukkig en prima opgroeien.
pi_78846595
Ik denk juist dat ik best onvruchtbaar ben (met enige regelmaat Vaticaanse roulette met de pil gespeeld en nog nooit per ongeluk zwanger geraakt, ook niet zwanger geraakt toen dat wel de bedoeling was (god zij dank))

En zo te lezen komt het best goed met Xena Dan ga ik verder het duimen besteden aan DE, die kan nu wel wat positieve energie gebruiken.
  zondag 7 maart 2010 @ 14:20:41 #119
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78846752
Vaticaanse roulette! Die kende ik nog niet.
Misschien lag het niet-zwanger raken wel aan het heerschap en zijn jij en Ross gewoon een gouden combi!

Wij gaan naar schoonmams! Een hele fijne zondag allemaal.
pi_78846890
Veel plezier, Dude! (en ja, hoop dat het het probleem van de man in kwestie was )
  zondag 7 maart 2010 @ 14:32:04 #121
55709 Stereotomy
pi_78847132
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier, Dude! (en ja, hoop dat het het probleem van de man in kwestie was )
Zou wel leuk zijn als die muts van hem dan vertrekt als ze daarachter komt

ja ik geloof in what comes around
pi_78848923
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk juist dat ik best onvruchtbaar ben (met enige regelmaat Vaticaanse roulette met de pil gespeeld en nog nooit per ongeluk zwanger geraakt)
Klinkt herkenbaar ofzo
pi_78849246
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk juist dat ik best onvruchtbaar ben (met enige regelmaat Vaticaanse roulette met de pil gespeeld en nog nooit per ongeluk zwanger geraakt, ook niet zwanger geraakt toen dat wel de bedoeling was (god zij dank))
Pas maar op
Wij zijn ook niet altijd voorzichtig geweest en dat is heel lang goed gegaan. Maar we blijken toch wel tamelijk vruchtbaar
  zondag 7 maart 2010 @ 15:46:44 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78849296
Lang leve de ietwat oudere medemens zonder zwangerschapsrisico's .
Poef.....gone! ©golfer
pi_78849451
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:46 schreef golfer het volgende:
Lang leve de ietwat oudere medemens zonder zwangerschapsrisico's .

Ik vind het niet erg hoor

[sarcasmemodus] en anders kan je het toch altijd nog laten weghalen als het alleen nog maar een klompje cellen is? [/sarcasmemodus]
  zondag 7 maart 2010 @ 16:03:51 #126
55709 Stereotomy
pi_78849919
weer eens zwemmen. Heb er meer zin in nu het buiten niet zo stervenskoud/glad/wit is.

En ik heb besloten nu echt eens af te vallen ivm mogelijke genetische aanleg voor atherosclerose.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2010 @ 16:05:28 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78849989
Lekker rondje gelopen in de middenherenduinen .
  zondag 7 maart 2010 @ 16:17:16 #128
221912 minilot
Nancy boy
pi_78850385
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
weer eens zwemmen. Heb er meer zin in nu het buiten niet zo stervenskoud/glad/wit is.

En ik heb besloten nu echt eens af te vallen ivm mogelijke genetische aanleg voor atherosclerose.
Ha, doe je mee? Leuk! Hoeveel?
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 7 maart 2010 @ 16:17:45 #129
221912 minilot
Nancy boy
pi_78850401
Weer heel veel terug te lezen. Eens even zoeken hoe het inmiddels met DE en de Poes van Bloes is.
  zondag 7 maart 2010 @ 16:17:47 #130
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78850403
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:

Ik ben ook aan het dieëten, nadat ik een bezoekje had gebracht aan mijn coach.

Ik zei namelijk dat ik het gezeur over afvallen zo zat was, en dat ik nu maar eens tevreden wilde zijn met hoe ik ben (zo'n 10 kilo te zwaar dus ). En toen zei hij ''maar je hoeft helemaal niet te denken aan afvallen, je moet gaan nadenken over hoe je de rest van je leven wil eten''. Tsja, dat raakte dus de goede snaar. Ik kwam er opeens achter hoeveel van mijn eigen eetgedrag ik altijd op anderen/de buitenwereld geprojecteerd heb. Ik nam geen verantwoordelijkheid voor mijn eigen eetgedrag omdat anderen zich er volgens mij al genoeg mee bemoeiden. Tsja, nu zijn mijn ogen dus open voor mijn eigen gedrag en kan ik het positief veranderen. Het is me ook in één keer gelukt geen snoep en frisdrank meer te kopen deze week omdat ik opeens geen behoefte meer heb aan ''verboden'' eten
  zondag 7 maart 2010 @ 16:19:21 #131
221912 minilot
Nancy boy
pi_78850446
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:17 schreef Windigo het volgende:

[..]Het is me ook in één keer gelukt geen snoep en frisdrank meer te kopen deze week omdat ik opeens geen behoefte meer heb aan ''verboden'' eten
Welkom bij de club! Extra voordeel voor jou: snoep en frisdrank zijn ook echt onzinnige dingen om geld aan uit te geven als je een krap budget hebt. Meer appeltjes! Meer lekkere volkoren boterhammen! Meer spinazie!
  zondag 7 maart 2010 @ 16:20:52 #132
55709 Stereotomy
pi_78850507
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, doe je mee? Leuk! Hoeveel?
Uh.

Drie tot vier broekmaten? En wat meer spier.
  zondag 7 maart 2010 @ 16:22:22 #133
221912 minilot
Nancy boy
pi_78850559
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Uh.

Vier broekmaten? En wat meer spier.
Huuu, spieren.
Maar succes!

(Sinds ik uit solidariteit meedoe met Maxilot, al twee kilo kwijt. Zal wel vocht zijn. )
  zondag 7 maart 2010 @ 16:24:00 #134
55709 Stereotomy
pi_78850604
Wat is er mis met spieren

Veel vrouwen hebben iets tegen spieren, maar je hoeft niet per se een wasbordje te kweken voor jezelf toch? Strak buikje is ook leuk. Mét behoud van uw tetten, uiteraard.

En nu ga ik ff zwemmen, bad is nog een uurtje open. Laatste kwartier is altijd dringen onder de douche.
pi_78850675
Ik doe mee
5 KG nog

Ga over een weekje of 6 weer hardlopen denk ik En tot die tijd lekker veel wandelen!

Het weer ziet er hier zo lekker uit, zonnetje.... tot ik naar de sneeuw in mn tuin kijk
  zondag 7 maart 2010 @ 16:27:22 #136
221912 minilot
Nancy boy
pi_78850732
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is er mis met spieren
Ik hou er gewoon niet van. Ook niet van een heel klein beetje spieren. Kwestie van smaak, denk ik. Ik prefereer een beetje zacht.
pi_78850804
De CUL dieetclub nu met lekker eten tijdens het afvallen
SPOILER
  zondag 7 maart 2010 @ 16:30:43 #138
55709 Stereotomy
pi_78850838
Weet je wat zo stom is? Als ik een hele slanke vrouw zie op straat (als in, gezond slank, niet anorexia slank), dan denk ik automatisch

Is dat genetisch aangelegd? Dat slank zijn gezondheid impliceert, en dus voor goede baby's kan zorgen? Waarom schilderde Rubens dan mollige vrouwen in zijn tijd? Was dat destijds dan gezond, en liepen mannen dan als ze zo'n vrouw zagen?

^^ overigens wat minder hypocriet dan de Dove reclames
  zondag 7 maart 2010 @ 16:31:23 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78850851
In het kader van niet afvallen voor mijzelf een bestelling opgegeven bij de bezorg-Thai voor straks:
Poe phad pong curry.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78850890
Als ik zo eens kijk... die Rubensvrouwen zijn niet eens écht dik. Denk er maar eens kleren over aan
Ze zijn alleen wat lubberig
pi_78850947
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat zo stom is? Als ik een hele slanke vrouw zie op straat (als in, gezond slank, niet anorexia slank), dan denk ik automatisch

Is dat genetisch aangelegd? Dat slank zijn gezondheid impliceert, en dus voor goede baby's kan zorgen? Waarom schilderde Rubens dan mollige vrouwen in zijn tijd? Was dat destijds dan gezond, en liepen mannen dan als ze zo'n vrouw zagen?

[ afbeelding ]

^^ overigens wat minder hypocriet dan de Dove reclames
Het is cultureel bepaald, Steer. Er zijn nog steeds veel landen waar mollig juist als erotisch en aantrekkelijk wordt gezien. Het schijnt verband te houden met welvaart. Weinig welvaart, weinig te eten = mollig is ideaal beeld want dat staat voor welvaart. In het rijke westen heeft eigenlijk iedereen wel geld genog om te dik te worden en slank staat dan juist voor zelfdiscipline, je weten te beperken.
pi_78850973
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef freecell het volgende:
Als ik zo eens kijk... die Rubensvrouwen zijn niet eens écht dik. Denk er maar eens kleren over aan
Ze zijn alleen wat lubberig
Ik zat dat net te denken. Zo dik zijn die vrouwen helemaal niet. ze zijn eigenlijk vrij normaal. Ik denk maat 40/42 en dat is de meest voorkomende maat bij Nederlandse vrouwen.
  zondag 7 maart 2010 @ 16:36:00 #143
55709 Stereotomy
pi_78850987
Ja echt? Want het is zo'n diepe gut-feeling (tenminste, zo voelt het) dat het haast genetisch bepaald lijkt voor mezelf. In plaats van een iets hoger cultureel niveau.

Naja. Raar. Ik zal er eens over nadenken onder water.
  zondag 7 maart 2010 @ 16:36:52 #144
55709 Stereotomy
pi_78851013
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zat dat net te denken. Zo dik zijn die vrouwen helemaal niet. ze zijn eigenlijk vrij normaal. Ik denk maat 40/42 en dat is de meest voorkomende maat bij Nederlandse vrouwen.
Ik vind vrouwen met die maten ook mooi. Maar het was meer dat ik me elke keer verbaas over die knee-jerk intuïtieve reactie als ik een hele slanke vrouw in zomerjurkje ofzo op straat zie, zeg maar.
  zondag 7 maart 2010 @ 16:37:42 #145
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78851042
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Welkom bij de club! Extra voordeel voor jou: snoep en frisdrank zijn ook echt onzinnige dingen om geld aan uit te geven als je een krap budget hebt. Meer appeltjes! Meer lekkere volkoren boterhammen! Meer spinazie!
Ja, en ik eet er nog steeds goed bij hoor Maar nu veel meer fruit en groentes en ik sta meer stil bij hoe ik ze bereid. Ik hou van mijn therapeut
  zondag 7 maart 2010 @ 16:39:15 #146
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78851091
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen met die maten ook mooi. Maar het was meer dat ik me elke keer verbaas over die knee-jerk intuïtieve reactie als ik een hele slanke vrouw in zomerjurkje ofzo op straat zie, zeg maar.
Dat komt denk ik ook gewoon omdat de media en de cultuur dat constant als mooi afschilderen. Daar wordt je constant mee ingeprent van kinds af aan, dat kan je moeilijk negeren. Hier is slank mooi, maar in landen waar mensen honger lijden is mollig mooi. Dat kan dus nogal verschillen
  zondag 7 maart 2010 @ 16:40:14 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78851121
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:

Het is cultureel bepaald, Steer. Er zijn nog steeds veel landen waar mollig juist als erotisch en aantrekkelijk wordt gezien.
Samoa, bijvoorbeeld.

Overigens heeft leeftijd er natuurlijk ook mee te maken:

Poef.....gone! ©golfer
pi_78851159
Ik vond als kind bijv ook dat Elvis Presley op het eind van zijn leven wel heeeeeel erg dik was. Want dat zei iedereen. Elvis was DIK. Onlangs zag ik een clipje van Elvis Presley en dacht: hmm, zo enorm dik was hij niet. Hij is heel erg pafferig en dan met name in zijn gezicht en hij heeft een buikje...
  zondag 7 maart 2010 @ 16:52:47 #149
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_78851493
Zo, even een klein updateje over DE:

Toen ik vanmiddag met een kopje koffie zat te wachten op het begin van het IC bezoekuur werd ik gebeld dat ze rond 15h00 overgebracht zou worden naar een gewone afdeling en dat op zondag

Ik heb d'r dus direct op de afdeling kunnen bezoeken, helemaal op de 5e etage, lekker in t zonnetje dat doet d'r dan toch wel weer goed. Wel een heel dik handje en dikke arm van de trombose, maar toch blijkbaar goed genoeg om te verplaatsen

Bij af en toe gebruik van d'r morfinepomp heeft ze eigenlijk geen pijn, dus dat is prima, en nu ook weer een klein beetje leven om d'r heen op de afdeling, en ruimere bezoekuren

Toch wel weer de opsteker van 't weekend
  zondag 7 maart 2010 @ 16:53:56 #150
221912 minilot
Nancy boy
pi_78851524
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja echt? Want het is zo'n diepe gut-feeling (tenminste, zo voelt het) dat het haast genetisch bepaald lijkt voor mezelf. In plaats van een iets hoger cultureel niveau.
Dat heb ik nou ook! Het voelt veel meer oer dan zomaar iets dat ik toevallig gedurende mijn leven ingeprent heb gekregen..
Extra gek daarbij is dat ik zelf een meisje ben, dus het kán niet eens met een primitieve voortplantingsdrift te maken hebben.
  zondag 7 maart 2010 @ 16:54:41 #151
221912 minilot
Nancy boy
pi_78851541
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:52 schreef Rtificial het volgende:

Toen ik vanmiddag met een kopje koffie zat te wachten op het begin van het IC bezoekuur werd ik gebeld dat ze rond 15h00 overgebracht zou worden naar een gewone afdeling en dat op zondag

Ik heb d'r dus direct op de afdeling kunnen bezoeken, helemaal op de 5e etage, lekker in t zonnetje dat doet d'r dan toch wel weer goed. Wel een heel dik handje en dikke arm van de trombose, maar toch blijkbaar goed genoeg om te verplaatsen

Bij af en toe gebruik van d'r morfinepomp heeft ze eigenlijk geen pijn, dus dat is prima, en nu ook weer een klein beetje leven om d'r heen op de afdeling, en ruimere bezoekuren

Zonnetje klinkt goed! Stevige kus voor DE!
  zondag 7 maart 2010 @ 16:54:44 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78851544
Dat klinkt alsof het nou eindelijk echt de goede kant uitgaat met ons Elfje, Rt.
Hopelijk gaat het nu snel vooruit.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78851608
Fijn goed nieuws, Rt Vrijwel geen pijn + zonnetje
pi_78851807
Hmmm, bij Elvis is dat wrs ook weer omdat mensen hem slanker gewend waren

En bij Rubens... Misschien verschil vrouw en tiener daar? Tiener maatje 36/38 en strak, maar vrouwen (al dan niet met kinderen, maar dan gaat het wel sneller) gaan er zelfs met maatje 36 op een gegeven moment meer uit zien als Rubensvrouwen.
Als ik nu naar m'n lijf kijk denk ik ook 'hmmm, blijkbaar had ik ook een baby in m'n bovenbenen '
pi_78851845
RT yay!
  zondag 7 maart 2010 @ 17:08:27 #156
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78851972
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:

Het is cultureel bepaald, Steer. Er zijn nog steeds veel landen waar mollig juist als erotisch en aantrekkelijk wordt gezien. Het schijnt verband te houden met welvaart. Weinig welvaart, weinig te eten = mollig is ideaal beeld want dat staat voor welvaart. In het rijke westen heeft eigenlijk iedereen wel geld genog om te dik te worden en slank staat dan juist voor zelfdiscipline, je weten te beperken.
Absoluut! Vaak zie je enorm aantrekkelijke & gespierde negroïde mannen met vrouwelijke wederhelft met een BMI van 35%
  zondag 7 maart 2010 @ 17:08:52 #157
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78851983
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:03 schreef freecell het volgende:
RT yay!
+1
pi_78852055
Ben dr weer! Was super gezellig. heeeeerlijk gegeten! En nog alvast een mooi verjaardagscadeautje gekregen (heel verrassend kookboek, staan 'vreemde' dingen in, inspirerend..) Zo lief!

Lees op deze page dat het met DE weer wat vooruit is gegaan dit weekend! Fijn!!
Verder nog belangrijk nieuws wat ik moet weten??
  zondag 7 maart 2010 @ 17:12:26 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78852128
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:

Verder nog belangrijk nieuws wat ik moet weten??
De poes heeft gepoept.
En Dude wordt al zwanger van een zuchtje tegenwind.
Dawas ut wel.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2010 @ 17:12:35 #160
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78852134
RT/DE
pi_78852191
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Absoluut! Vaak zie je enorm aantrekkelijke & gespierde negroïde mannen met vrouwelijke wederhelft met een BMI van 35%
Sinds wanneer gaat BMI in procenten?
En hoeveel % van mij is dan BMI?
pi_78852248
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef golfer het volgende:

[..]

De poes heeft gepoept.
En Dude wordt al zwanger van een zuchtje tegenwind.
Dawas ut wel.
voor Xena!
@ Dude!!

Thanx @ Golfer
  zondag 7 maart 2010 @ 17:23:07 #163
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78852470
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:14 schreef freecell het volgende:

Nooit natuurlijk
Ik typte het expres verkeerd & wilde even kijken of iemand dat opviel
  zondag 7 maart 2010 @ 17:33:00 #164
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78852793
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Een BMI van 35 is morbide obesitas, dat is echt zegmaar boven de 200 kilo bij een vrouw van mijn lengte. (1.72)
pi_78853110
Elf
pi_78853262
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:33 schreef Windigo het volgende:
Een BMI van 35 is morbide obesitas, dat is echt zegmaar boven de 200 kilo bij een vrouw van mijn lengte. (1.72)
Ik ben van 33 naar 31 gegaan in 5 weken
http://www.gezondheidsnet.nl/bmi
  zondag 7 maart 2010 @ 17:51:57 #167
55709 Stereotomy
pi_78853388
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:52 schreef Rtificial het volgende:

Fantastisch nieuws zo, toch?
  zondag 7 maart 2010 @ 17:53:36 #168
55709 Stereotomy
pi_78853441
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook! Het voelt veel meer oer dan zomaar iets dat ik toevallig gedurende mijn leven ingeprent heb gekregen..
Extra gek daarbij is dat ik zelf een meisje ben, dus het kán niet eens met een primitieve voortplantingsdrift te maken hebben.
Heel Oer ja.

Zo erg zelfs dat hoewel ik een borstenman ben (itt een kontenman, bedoel ik ) als ik een erg slanke vrouw zie zonder enigerlei borstsels dat ik dan ook denk: en dan en dan weer 'oh well '.
  zondag 7 maart 2010 @ 17:54:42 #169
55709 Stereotomy
pi_78853468
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:02 schreef freecell het volgende:

Als ik nu naar m'n lijf kijk denk ik ook 'hmmm, blijkbaar had ik ook een baby in m'n bovenbenen '
Ah ya yippie yippe jeej.
  zondag 7 maart 2010 @ 17:55:55 #170
55709 Stereotomy
pi_78853508
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

pi_78853519
quote:

[..]

ik weet
Maar Kaas had het over procenten en dat vond ik grappig

Ik heb nu een BMI van 24 oid. Maar 22 staat me een stuk beter
  zondag 7 maart 2010 @ 17:56:38 #172
55709 Stereotomy
pi_78853534
  zondag 7 maart 2010 @ 17:56:49 #173
55709 Stereotomy
pi_78853538
FC
pi_78853545
goed DE nieuws
pi_78853656
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Yummy!

Geen wonder dat ik zo dik ben

zondag 7 maart 2010 @ 18:04:41 #176
55709 Stereotomy
pi_78853790
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Yummy!

Geen wonder dat ik zo dik ben

[ afbeelding ]
Ja, dat korstje is wel orgasmisch lekker soms.

Normale of Hot-variant? Ik van beide één en dan begin ik met de normale.

Afvallen he?
  zondag 7 maart 2010 @ 18:07:11 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78853874
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:55 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ben daar een paar maanden geleden echt pas voor het eerst van mijn leven geweest en vond het niet te vreten daar, die plofkippen. Mij niet meer gezien daar.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78853982
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Normale of Hot-variant? Ik van beide één en dan begin ik met de normale.

Afvallen he?
Hotwings ofc.
  zondag 7 maart 2010 @ 18:11:46 #179
55709 Stereotomy
pi_78854054
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben daar een paar maanden geleden echt pas voor het eerst van mijn leven geweest en vond het niet te vreten daar, die plofkippen. Mij niet meer gezien daar.
Snelkookpankippen
pi_78854159
Voor DE in het zonnetje!
En ook voor Xena!

En er is wel eens nagevraagd bij 'primitieve'stammen welke vrouwen aantrekkelijk waren. De Rubensfiguren dus. Niet raar als je bedenkt dat vrouwen met extreem ondergewicht niet meer menstrueren......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78854238
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Snelkookpankippen
Daar laat ik me graag voor wakker maken

Toen ik nog bij ex was gingen we bij de Mac frietsaus halen, en dan staken we over naar de KFC om daar frietjes, frisdrank (want: een soda-bar zoveel je wil) en kippies eten. Met frietsaus van de Mac. Ernstig
  zondag 7 maart 2010 @ 18:17:42 #182
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_78854246
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:07 schreef golfer het volgende:

Ik ben oprecht fan van de kokos-shake van KFC, maar dan wel alleen die op Marconiplein want de rest is een zooitje
  zondag 7 maart 2010 @ 18:18:50 #183
55709 Stereotomy
pi_78854278
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Toen ik nog bij ex was gingen we bij de Mac frietsaus halen, en dan staken we over naar de KFC om daar frietjes, frisdrank (want: een soda-bar zoveel je wil) en kippies eten. Met frietsaus van de Mac. Ernstig
Kun je dan niet een fles Mad-sauce uit de supermarkt halen en mee naar binnen smokkelen?

Wij smokkelen ook vaak drank (+ plastic bekers of zelfs gewoon glazen ) en snacks mee de Pathé in.
  zondag 7 maart 2010 @ 18:24:59 #184
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78854475
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Tsja, dat is het enige van de mcdonalds wat ik nog steeds lekker vind. De fritessaus blijft onovertroffen, en nee, madsauce smaakt níet hetzelfde.
pi_78854482
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je dan niet een fles Mad-sauce uit de supermarkt halen en mee naar binnen smokkelen?

Wij smokkelen ook vaak drank (+ plastic bekers of zelfs gewoon glazen ) en snacks mee de Pathé in.
Nee dat deden we niet Heilige Henkies. Nee, Mac en KFC was voor als er geen boodschappen gedaan waren. Dan is er ook geen mad sauce in huis
pi_78854890
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:15 schreef krakkemieke het volgende:
En er is wel eens nagevraagd bij 'primitieve'stammen welke vrouwen aantrekkelijk waren. De Rubensfiguren dus. Niet raar als je bedenkt dat vrouwen met extreem ondergewicht niet meer menstrueren......
Ik denk dat ik een oerman heb, want die vindt slanke vrouwen maar niks, hij houdt van rondingen

Ik vind slank heel mooi om naar te kijken, maar uit ervaring weet ik dat iets molligere meisjes veel fijner zijn om vast te houden en te knuffelen.
pi_78855055
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik een oerman heb, want die vindt slanke vrouwen maar niks, hij houdt van rondingen

Ik vind slank heel mooi om naar te kijken, maar uit ervaring weet ik dat iets molligere meisjes veel fijner zijn om vast te houden en te knuffelen.
Het is ook zo dat knuffelen met een zachter iemand lekkerder is dan met een spierig iemand. Maargoed, Kaas is erg spierig (of vet-arm ) en daar lig ik nu ook fijn tegenaan.

Alles went, zelfs een magere vent
  zondag 7 maart 2010 @ 18:40:15 #188
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78855072
quote:

[..]

Ik ken alleen maar mannen die slank mooi vinden om naar te kijken, maar een volle vrouw in bed willen. Eentje die ik ken zei ooit ''als ze genieten van het leven, dus ook eten, dan genieten ze vast ook van seks. Vrouwen die leven op een blaadje sla zijn saai in bed''.

Maar ja, aangezien ik zelf nogal vol ben (bmi van 28,5 ) ken ik natuurlijk ook alleen maar mannen die daar op vallen.
  zondag 7 maart 2010 @ 18:41:06 #189
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78855104
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het is ook zo dat knuffelen met een zachter iemand lekkerder is dan met een spierig iemand. Maargoed, Kaas is erg spierig (of vet-arm ) en daar lig ik nu ook fijn tegenaan.

Alles went, zelfs een magere vent
Ik heb altijd hele magere mannen gehad, zal wel een kwestie van opposites attract zijn
pi_78855220
Ik vind mezelf te dik want ik lijk op Freecell op de klusfoto's.
Maar het is wel aardig verdeeld en kan iets gecamoufleerd worden met kleding.
Ik vind graatmager niks en ik vind alleen een enorm achterste ook niks. Maar ik kende een gezette mevrouw die er mooi uitzag. Vooral ook door haar uitstraling.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 18:50:19 #191
55709 Stereotomy
pi_78855397
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik kende een gezette mevrouw die er mooi uitzag. Vooral ook door haar uitstraling.
Sararaats
  zondag 7 maart 2010 @ 18:51:12 #192
55709 Stereotomy
pi_78855432
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:40 schreef Windigo het volgende:

Maar ja, aangezien ik zelf nogal vol ben (bmi van 28,5 ) ken ik natuurlijk ook alleen maar mannen die daar op vallen.
Hm, zal wel met kleding ofzo te maken hebben, maar ik vond je eerder slank dan vol, of is het volslank?
  zondag 7 maart 2010 @ 18:52:06 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_78855466
altijd het gezeur over je BMI.
dit zegt totaal niets.
zelf een BMI van 23, maar met een vet % van onder de 14%. (voor mijn gevoel mag dit naar de 10% maar gaat niet lukken)
wat belangrijker is hoe je, je voelt en er uit ziet.
slank is mooi, maar strak is mooier.
een goed gevormd vrouwen lijf, liefst een beetje gespierd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 7 maart 2010 @ 18:53:08 #194
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78855509
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hm, zal wel met kleding ofzo te maken hebben, maar ik vond je eerder slank dan vol, of is het volslank?
Haha, toch is mijn BMI echt 28.5. Maar bedankt voor je compliment. Hoe dan ook, ik heb een buikje, en dat buikje moet weg
  zondag 7 maart 2010 @ 18:54:20 #195
55709 Stereotomy
pi_78855568
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:52 schreef z80 het volgende:
altijd het gezeur over je BMI.
dit zegt totaal niets.
zelf een BMI van 23, maar met een vet % van onder de 14%. (voor mijn gevoel mag dit naar de 10% maar gaat niet lukken)
wat belangrijker is hoe je, je voelt en er uit ziet.
slank is mooi, maar strak is mooier.
een goed gevormd vrouwen lijf, liefst een beetje gespierd.
Maar... maar... jij bent een Jedi
pi_78855595
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Sararaats
Die ken ik niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 18:56:11 #197
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78855641
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Die ken ik niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Windigo op 07-03-2010 19:13:23 ]
pi_78856196
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:50 schreef Stereotomy het volgende:

Sararaats
NIET
ROEPEN

pi_78856230
Poes heeft geschooid tijdens het eten
pi_78856244
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:12 schreef Bluezz het volgende:
NIET
ROEPEN

NEEEEE! Het was net zo rustig
pi_78856296
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:13 schreef Bluezz het volgende:
Dat klinkt gezond!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78856312
quote:

Ik heb ook een oerman
  zondag 7 maart 2010 @ 19:19:08 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78856419
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb ook een oerman
*grommm*
Kom hier vrouw, dan sleur ik je weer mee naar mijn grot.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78856441
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb ook een oerman
Volgens mij houdt hij van billen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 19:20:32 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78856469
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:

Volgens mij houdt hij van billen.
En borsten. Wel graag een beetje houvast.
Poef.....gone! ©golfer
pi_78856510
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind mezelf te dik want ik lijk op Freecell op de klusfoto's.
Freecell op de klusfoto's was zwanger Zo'n buik zal je vast niet hebben (erm, hoop ik)
pi_78856525
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:20 schreef golfer het volgende:

[..]

En borsten. Wel graag een beetje houvast.
Nou ja, ik hoor altijd maar dat je achter billen kruipt. Vandaar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 19:22:03 #208
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78856551
quote:

Go Xena!

Heeft iemand nog leuke suggesties voor een eethuisje in Utrecht? Mijn vader neemt me morgen mee uit eten en ik mag kiezen. Ik hou vooral van Indiaas/Tapas/ of Bistro's. Iemand een goed adresje?
  zondag 7 maart 2010 @ 19:22:12 #209
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78856557
quote:
Filipijnse huisslaaf heeft geschooid tijdens het eten (niks gegeven natuurlijk, ze gaat maar een betaalde baan zoeken voordat ze wat krijgt hier in Nederland)
  zondag 7 maart 2010 @ 19:24:26 #210
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78856616
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef Windigo het volgende:

[..]

Go Xena!

Heeft iemand nog leuke suggesties voor een eethuisje in Utrecht? Mijn vader neemt me morgen mee uit eten en ik mag kiezen. Ik hou vooral van Indiaas/Tapas/ of Bistro's. Iemand een goed adresje?
O ja, ik heb een keer tapas gegeten in een klein straatje, die ene die volgt op de straat waar al 4 jaar aan geknutseld wordt met die muur naast het fietspad. Ff googlen en je vindt het wel.
Aanradertje, met origineel Spaanse eigenaar! (dus niet die waterige excuus-tapas die je normaal krijgt)
pi_78856620
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Freecell op de klusfoto's was zwanger Zo'n buik zal je vast niet hebben (erm, hoop ik)
Erm, gister gecheckt bij een mevrouw die 7 maanden was. Ik was dikker. Behalve mijn billen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 19:25:44 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78856654
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:24 schreef tarantism het volgende:

O ja, ik heb een keer tapas gegeten in een klein straatje, die ene die volgt op de straat waar al 4 jaar aan geknutseld wordt met die muur naast het fietspad. Ff googlen en je vindt het wel.
Aanradertje, met origineel Spaanse eigenaar! (dus niet die waterige excuus-tapas die je normaal krijgt)
El Mundo.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 7 maart 2010 @ 19:26:29 #213
55709 Stereotomy
pi_78856680
quote:

[..]

Go Xena!

Ik ben bij de Zakkendrager geweest, en ik vond het erg goed voor een respectabele prijs. Mooie aankleding, mooie sfeer, aardige bediening. Maar da's niet Indiaas / Tapas / Bistro's.

http://www.zakkendrager.nl/
  zondag 7 maart 2010 @ 19:26:45 #214
55709 Stereotomy
pi_78856690
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:25 schreef golfer het volgende:

[..]

El Mundo.
Ow jah.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:27:34 #215
55709 Stereotomy
pi_78856728
Wat doet een kat als het schooit?

#durftevragen
pi_78856764
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat doet een kat als het schooit?

#durftevragen
Blozen is niet nodig hoor. Ik weet ook niet alles.
Bedelen als je zit te eten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 19:28:59 #217
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78856798
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:25 schreef golfer het volgende:

[..]

El Mundo.
En hoe heet dat straatje?
pi_78856801
quote:

[..]

Volgens mij is het pas boven een BMI van 40 morbide obesitas en zit je al net boven de 100 kilo aan een BMI van 35, met die lengte.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:30:54 #219
55709 Stereotomy
pi_78856889
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:28 schreef Windigo het volgende:

[..]

En hoe heet dat straatje?
http://www.tapasbar-elmundo.nl/

De CUL SC meet van dec 2008 was daar.
  zondag 7 maart 2010 @ 19:32:20 #220
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78856948
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Volgens mij is het pas boven een BMI van 40 morbide obesitas en zit je al net boven de 100 kilo aan een BMI van 35, met die lengte.
Ik geloof je best hoor Maar dit herinnerde ik me, kan wel fout zijn natuurlijk
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2010 @ 19:33:57 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78857010
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

http://www.tapasbar-elmundo.nl/

De CUL SC meet van dec 2008 was daar.
Was lekker daar
  zondag 7 maart 2010 @ 19:36:41 #222
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78857124
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ben bij de Zakkendrager geweest, en ik vond het erg goed voor een respectabele prijs. Mooie aankleding, mooie sfeer, aardige bediening. Maar da's niet Indiaas / Tapas / Bistro's.

http://www.zakkendrager.nl/
Zal ik ook eens naar kijken, alle aanraders zijn natuurlijk welkom
  zondag 7 maart 2010 @ 19:37:27 #223
63722 z80
I fink you freaky
pi_78857162
deze Jedi begint anders ook last te krijgen van de tijd, en teveel snoepen.
pi_78857194
Best gek, in de jaren 90 gingen we naar Gent voor een tweede huwelijksreis, duur hotel. We vonden het heerlijk. Net gegoogled, zoveel slechte recensies......Net op tijd geweest denk ik.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 19:40:48 #225
55709 Stereotomy
pi_78857310
Heh, Mark Tuitert speelt een best potje elektrische gitaar. (DWDD)

dat blonde vrouwke achter hem sopte zowat van haar stoel af
pi_78857334
Goeieavond allemaal Ook een tof weekend gehad?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_78857411
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Nee.
Maar vertel hoe jouw weekend was!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 19:44:16 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78857473
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, Mark Tuitert speelt een best potje elektrische gitaar.
En hij is Tool fan, hij moet dus wel deugen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2010 @ 19:47:49 #229
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78857643
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:

Lekker rustig, was ik dit weekend wel aan toe .
  zondag 7 maart 2010 @ 19:50:41 #230
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78857761
quote:

[..]

Hier ook zo;n oerman
Hij zelf is keihard zou wel willen dat ie iets aan vetjes zou hebben maargoed kan niet alles hebben hehe.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 7 maart 2010 @ 19:51:54 #231
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78857824
quote:

[..]

Go Xena!

restaurant Roos is heerlijk
website aan wezig enzo.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_78858004
Zo! Oom en tante uitgenodigd, ik hoor nog wanneer ze komen. Voorgerecht wordt st jakobsschelpen in witte wijn.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78858143
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:43 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nee.
Maar vertel hoe jouw weekend was!
Nou, gisteravond bij vrienden langs geweest voor eten en een partij Wii-en Vandaag naar de Professional Imaging-beurs waar ik weer eeen belachelijke lading aan toffe gadgets (varierend van een simpele flitser tot allerlei mooie camera's en zo) zag liggen. Foute beurzen....je wordt er hebberig van Maar wel veel nuttige dingen gezien ook: demonstraties van pro-fotografen en zo
pi_78858195
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:47 schreef borisz het volgende:

[..]

Lekker rustig, was ik dit weekend wel aan toe .
Mwjah...dat heb ik dus al een paar weekenden niet echt meer En de komende drie ook niet volgens mij Dus nu maar eens kijken of we komend weekend wat langer kunnen maken
pi_78858240
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, gisteravond bij vrienden langs geweest voor eten en een partij Wii-en Vandaag naar de Professional Imaging-beurs waar ik weer eeen belachelijke lading aan toffe gadgets (varierend van een simpele flitser tot allerlei mooie camera's en zo) zag liggen. Foute beurzen....je wordt er hebberig van Maar wel veel nuttige dingen gezien ook: demonstraties van pro-fotografen en zo
Klinkt als een leuk weekend!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 20:01:35 #236
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78858312
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef MissHobje het volgende:

[..]

restaurant Roos is heerlijk
website aan wezig enzo.
Ik heb eerlijk gezegd een voorkeur voor wat simpeler eten. Voor mij hoeven de oesters en de coquilles enzo niet zo
pi_78858325
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Hier ook zo;n oerman
Hij zelf is keihard zou wel willen dat ie iets aan vetjes zou hebben maargoed kan niet alles hebben hehe.
die van mij had een 6pack...tot ik voor hem ging koken
pi_78858459
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
Zo! Oom en tante uitgenodigd, ik hoor nog wanneer ze komen. Voorgerecht wordt st jakobsschelpen in witte wijn.
klinkt goed Ik heb net mijn ouders uitgenodigd voor het diner op zaterdag over 2 weken
  zondag 7 maart 2010 @ 20:04:50 #239
63722 z80
I fink you freaky
pi_78858495
mijn 6pack ben ik in mijn jaar diensplicht kwijt geraakt,
en krijg hem helaas niet meer terug.
en ik weiger mijn eet gewoonte (en met namen het snoep gedrag) aan te passen.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:04:55 #240
55709 Stereotomy
pi_78858500
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd een voorkeur voor wat simpeler eten. Voor mij hoeven de oesters en de coquilles enzo niet zo
pi_78858575
quote:

[..]

stamppot boerenkool
pi_78858610
quote:

[..]

Sinds ik ouder wordt houdt ik steeds minder van heftige smaken. En ik vind coquilles uit de diepvries met witte wijnsaus lekker.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2010 @ 20:07:19 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78858617
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mwjah...dat heb ik dus al een paar weekenden niet echt meer En de komende drie ook niet volgens mij Dus nu maar eens kijken of we komend weekend wat langer kunnen maken
Het was voor mij een eerste weekend sinds vier weken dat ik eens echt rust had en geen verplichtingen had . Niet dat die verplichtingen zo erg waren, maar eens niks hoeven is ook prettig .
  zondag 7 maart 2010 @ 20:07:21 #244
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78858620
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik had altijd mannen met ondergewicht die toch altijd wel zo'n 3 tot 5 kilo aankwamen ja
pi_78858662
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

klinkt goed Ik heb net mijn ouders uitgenodigd voor het diner op zaterdag over 2 weken
Leuk! Weet je al wat je wil koken vraagteken.
BRB.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78858668
Nog even over die papa op[ je 22e discussie, 22 is ook niet te jong maar dit joch was nog een onvolwassen ventje die net uit t nest van moeders komt, dus 22 kan prima het ligt aan de persoon.]

Een collega van me is gisteren papa geworden van twee ventjes zo leuk! hij is 35 trouwens
  zondag 7 maart 2010 @ 20:09:13 #247
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78858701
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tsja, ik word gewoon blijer van een goed bereid eenvoudig gerecht, dan allerlei liflafjes waarmee ik het gevoel heb dat ik een kunstwerk verniel in plaats van dat ik lekker zit te eten

Doe mij maar een lekkere indiase curry met wat brood, of een italiaanse pasta di mama, en ik ben helemaal blij geef de caviaar maar door aan een ander
  zondag 7 maart 2010 @ 20:12:32 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_78858855
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:07 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik had altijd mannen met ondergewicht die toch altijd wel zo'n 3 tot 5 kilo aankwamen ja
ik heb geen, herhaal geen onder gewicht.
volgens de hier zo aanbeden bmi ben ik zelfs aan de zware kant.
pi_78858917
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:07 schreef Windigo het volgende:

[..]

ik kwam in t eerste half jaar met hem zo'n 10 tot 12 kilo aan Alleen maar eten, slapen, drinken en neuken is niet bepaald bevordelijk voor je lichaam

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2010 20:15:06 ]
pi_78858940
Laat de kaviaar maar doorkomen!
Het leek me altijd overschat, maar ik vind het heerlijk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78858999
Klinkt goed die beurs P!!
  zondag 7 maart 2010 @ 20:16:22 #252
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78859035
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Laat de kaviaar maar doorkomen!
Het leek me altijd overschat, maar ik vind het heerlijk!
Als ik ooit wat krijg, zal ik het onthouden. Ik heb het een keer gehad en vond t maar zoutig en vlak
pi_78859047
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

Tsja, ik word gewoon blijer van een goed bereid eenvoudig gerecht, dan allerlei liflafjes waarmee ik het gevoel heb dat ik een kunstwerk verniel in plaats van dat ik lekker zit te eten

Doe mij maar een lekkere indiase curry met wat brood, of een italiaanse pasta di mama, en ik ben helemaal blij geef de caviaar maar door aan een ander
Ik ben ook dol op een eenvoudige stoofpot.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2010 @ 20:16:48 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78859056
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

Tijd om weer eens een grote pan pastasaus te maken die uren staat te pruttelen

Over een paar weken heb ik daar wel tijd voor.
pi_78859115
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Leuk! Weet je al wat je wil koken vraagteken.
BRB.
nope, niet al te speciaal in ieder geval, dat kunnen ze niet handelen
pi_78859183
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:18 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Boeuf bourgignon? Stoofvlees?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 20:19:50 #257
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78859208
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:18 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Biefstukje bakken en serveren met zelfgemaakte pepersaus, salade en verse frites die je zelf gesneden hebt, succes gegarandeerd
  zondag 7 maart 2010 @ 20:20:43 #258
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78859254
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:16 schreef borisz het volgende:

[..]

Tijd om weer eens een grote pan pastasaus te maken die uren staat te pruttelen

Over een paar weken heb ik daar wel tijd voor.
Altijd heerlijk om daar mee bezig te zijn, en je huis ruikt er ook zo lekker van

Slowfood!
  zondag 7 maart 2010 @ 20:24:45 #259
63722 z80
I fink you freaky
pi_78859444
lekker simpel pannenkoeken.
makkelijk en smaakvol.
ook nog leuk om te maken.
pi_78859569
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt goed die beurs P!!
Was heel tof. Zeker een aanrader. Hij is nog tot/met dinsdag. Gratis entree.
pi_78859605
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Was heel tof. Zeker een aanrader. Hij is nog tot/met dinsdag. Gratis entree.
En waar?? Lijkt me wel wat om ff heen te gaan, maar als het te ver is dan ga ik dat niet redden denk ik..
pi_78859672
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:19 schreef Windigo het volgende:

[..]

Biefstukje bakken en serveren met zelfgemaakte pepersaus, salade en verse frites die je zelf gesneden hebt, succes gegarandeerd
ik heb gene frituurpan, en dat krijg ik meestal bij zullie te eten Denk dat ik misschien wel voor de bourgignon ga. ook zo even de allerhande doorspitten. maar uit t kookboek van claudia roden hoef ik bijv niets te maken helaas
pi_78859833
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef z80 het volgende:
lekker simpel pannenkoeken.
makkelijk en smaakvol.
ook nog leuk om te maken.
ik wil wel echt koken hoor en een echt diner serveren
pi_78859959
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik heb gene frituurpan, en dat krijg ik meestal bij zullie te eten Denk dat ik misschien wel voor de bourgignon ga. ook zo even de allerhande doorspitten. maar uit t kookboek van claudia roden hoef ik bijv niets te maken helaas
Bij de groenteboer hier hadden ze nieuwe oogst aardappels, lijkt me lekker bij boeuf of een andere stoofschotel.
Offe... een pakketje met vis en groenten?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78859971
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:20 schreef Windigo het volgende:

[..]

Altijd heerlijk om daar mee bezig te zijn, en je huis ruikt er ook zo lekker van

Slowfood!
knoflookluchten in je huis
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2010 @ 20:35:20 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78860110
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:33 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

knoflookluchten in je huis
Knoflook hoe meer hoe beter. Knoflook verdubbel ik altijd als ik een recept zie .
pi_78860247
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Bij de groenteboer hier hadden ze nieuwe oogst aardappels, lijkt me lekker bij boeuf of een andere stoofschotel.
Offe... een pakketje met vis en groenten?
vis daar maak mijn vader niet blij mee Ik denk dat ik voor de boeuf ga Of misschien indisch of grieks, dat vinden ze ook lekker, en kan ik een echt diner in elkaar flansen zonder dat het te vreemd is voor ze , lolz
pi_78860260
Ik vind het zo grappig als ik een frans restaurant inga! Er hangt altijd een lucht van knoflook, vis en lamsvlees en kruiden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78860409
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

vis daar maak mijn vader niet blij mee Ik denk dat ik voor de boeuf ga Of misschien indisch of grieks, dat vinden ze ook lekker, en kan ik een echt diner in elkaar flansen zonder dat het te vreemd is voor ze , lolz
Indisch en dan lekker veel schaaltjes op tafel met atjar en seroendeng enzo. Vind ik altijd zo'n luxe idee!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78860717
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:39 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Indisch en dan lekker veel schaaltjes op tafel met atjar en seroendeng enzo. Vind ik altijd zo'n luxe idee!
dan maak ik ook echt weer een rijsttafel, met zo'n 10 tot 12 gerechten en met zelfgemaakte seroendeng en atjar komkommer heb je btw meegekregen dat ik gister zo'n 12.000 DE-punten erbij heb gekregen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2010 20:45:33 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 maart 2010 @ 20:45:11 #271
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78860848
borisz

taxi bestelt voor morgen. 7u weer vliegen
pi_78860965
kijk uit malloot , een kokosnoot
pi_78861108

Qua CUL-diëten: tweede verjaardag dit weekend, weer geen gebakje gehad. één hapje en een half handje chipjes. En net even de salade voor morgen gemaakt, lekker

Wie heeft nog een lekker gezond recept voor dinsdag?

Zo nog even series kijken en op tijd naar bed!
pi_78861117
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

dan maak ik ook echt weer een rijsttafel, met zo'n 10 tot 12 gerechten en met zelfgemaakte seroendeng en atjar komkommer heb je btw meegekregen dat ik gister zo'n 12.000 DE-punten erbij heb gekregen?
Ja tof! Ik was zo blij voor je!
Maar ik maak voor een rijsttafel zoveel gerechten als er gasten zijn.
4 gasten, 4 gerechten plus rijst.
Dat is ook zat naar mijn ervaring. En niemand klaagt hoor.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78861118
den haag ik heb je sleuheutels gevonden
pi_78861137
Ow, en Elfje:
pi_78861212
zal ik ze opsturen en op de enveloppe schrijven: BELANGRIJK! DIT ZIJN ZIJN HUISSLEUTELS!
pi_78861320
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef SeaOfLove het volgende:
zal ik ze opsturen en op de enveloppe schrijven: BELANGRIJK! DIT ZIJN ZIJN HUISSLEUTELS!
Waarom zou je ze opsturen? Hij kan al dagen z'n huis in......Tis kennelijk geen prioriteit.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 20:58:46 #280
55709 Stereotomy
pi_78861602
Hoe komen DH z'n huissleutels nou weer bij jou, SOL?
pi_78861616
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja tof! Ik was zo blij voor je!
Maar ik maak voor een rijsttafel zoveel gerechten als er gasten zijn.
4 gasten, 4 gerechten plus rijst.
Dat is ook zat naar mijn ervaring. En niemand klaagt hoor.
ik maak meestal dus het dubbele van het totale eters en het gaat nagenoeg steeds bijna allemaal op, maar als je bijv voor 4 personen voor een vleesgerecht een kilo vlees nodig hebt dan gebruik ik dus iets van 7 ons klaar.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:59:08 #282
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_78861626
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik wil ook!
pi_78861693
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is het geheim van soestdijk van CUL.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78861735
Minilot! *roept*

Ik heb de schepjes en pannetjes al gebruikt!
Heb de focaccia gemaakt, en die was erg lekker!!

Issie een beetje dieetvriendelijk eigenlijk? Zal wel niet zeker?

En als je nog tips hebt voor gezonde en lekkere en beetje originele recepten, hierropan!
pi_78861746
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
ik stuur je zo pm met t antwoord, dit mag nl niet openbaar op internet
pi_78861868
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Nu gaan mensen helemaal gekke dingen denken
pi_78861951
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:59 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik wil ook!
als ik besluit indisch te gaan koken krijg je een uitnodiging samen met minilot, oké? ik heb toffe ouders, dus kan best.
pi_78861980
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu gaan mensen helemaal gekke dingen denken
Zeg dan niks, inderdaad! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78861983
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik maak meestal dus het dubbele van het totale eters en het gaat nagenoeg steeds bijna allemaal op, maar als je bijv voor 4 personen voor een vleesgerecht een kilo vlees nodig hebt dan gebruik ik dus iets van 7 ons klaar.
Ik reken voor sate en vegetarische nasi plm 150 gram vlees pp.
Woei! Ik maak misschien meerdere vleesgerechten, maar meer dan 2 ons pp is teveel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 7 maart 2010 @ 21:08:15 #290
221912 minilot
Nancy boy
pi_78862189
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
ik kwam in t eerste half jaar met hem zo'n 10 tot 12 kilo aan Alleen maar eten, slapen, drinken en neuken is niet bepaald bevordelijk voor je lichaam
Da's na elf jaar samen nog steeds ons ritme. Geen wonder dus, dat buikje, en die +100 kg. voor de mr.
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef LieLie het volgende:
Minilot! *roept*

Oe, leuk hè, cups gebruiken? Bij patisserie kom je er niet mee weg, maar met alle andere dingen is het echt tien keer sneller dan afwegen.
Tip: zorg ook voor een maatbeker waar cups op staan, voor de vloeibare dingen.

En zo'n focaccia, tja. Het is in feite een grote bonk wit brood, met olijfolie en beleg. Maar ik vind het altijd een beetje onzinnig om specifieke dingen als dieetvriendelijk of juist niet te bestempelen.

's Avonds een keer een groot stuk focaccia bij de soep - prima. Elke dag een hele focaccia als lunch is minder slim. Geldt natuurlijk voor zo'n beetje alles behalve komkommers en bleekselderij.
pi_78862195
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef LieLie het volgende:
Minilot! *roept*

En als je nog tips hebt voor gezonde en lekkere en beetje originele recepten, hierropan!
Ligt aan je dieet voor zover ik hier heb gelezen.
Als je geen koolhydraten wilt eten is het niet zo best. Als je geen vet wil eten is het prima.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78862240
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Hoe maak je een oen nieuwsgierig?
SPOILER
  zondag 7 maart 2010 @ 21:10:07 #293
221912 minilot
Nancy boy
pi_78862296
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

als ik besluit indisch te gaan koken krijg je een uitnodiging samen met minilot, oké? ik heb toffe ouders, dus kan best.
Grijns van oor tot oor! Hoofd splijt bijna in twee stukken!
  zondag 7 maart 2010 @ 21:11:27 #294
55709 Stereotomy
pi_78862393
Is niet zo spannend wat SOL te melden heeft.
pi_78862440
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Hehhehe.... Ik krijg geen uitnodiging..... Ik kan het al.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78862457
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hoe maak je een oen nieuwsgierig?
SPOILER
Dat zeg ik niet!!
pi_78862481
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Is niet zo spannend wat SOL te melden heeft.
Je lust geen indisch eten?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_78862534
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zeg dan niks, inderdaad! .
oh mén, meesten hier wisten het gewoon al, had misschien een andere smiley moeten gebruiken
pi_78862539
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En waar?? Lijkt me wel wat om ff heen te gaan, maar als het te ver is dan ga ik dat niet redden denk ik..
Oh..Nieuwegein. http://www.professionalimaging.nl
  zondag 7 maart 2010 @ 21:14:39 #300
55709 Stereotomy
pi_78862556
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:13 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Je lust geen indisch eten?
Ik maak fantastische gado gado
  zondag 7 maart 2010 @ 21:14:55 #301
55709 Stereotomy
pi_78862569
  zondag 7 maart 2010 @ 21:15:27 #302
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78862592
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Die van mij komt alsnog niet aan, tis een heel gedoe zelfs om op gewicht te blijven, bodemloze put

Go Steer
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')