quote:
Ik heb nog maar 16 ofzoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Oilily thee-servies komt in de buurt, heb net zo'n 12.000 punten van mijn moeder gekregen![]()
Maar alleen de theepot is al 7000punten
Dus mensen help mij meesparen ajb, alle kleine beetjes helpen
IK wil in mei naar de DE-shop....please oh please...
Dat klinkt allemaal niet zo heel erg alarmerend.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Net dossier ingekeken, van wat ik ervan begreep is het positief, maar daar zou ik ff bevestiging van dr. Isa moeten hebben als ik weer thuis ben.naar ik begreep uit het dossier waren voornamelijk de rechter kransslagaders verstopt (liever dat dan links) en waren de verstoppingen wat meer aan het begin van de vertakkingen (waar de vaten wat breder zijn). Althans, dat is mijn lekeninterpretatie ervan.
Nu terug naar huis!
Pap zag er naar omstandigheden goed uit.
Nee, die waren er alleen 's ochtends en net niet toen we er warenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal niet zo heel erg alarmerend.![]()
Heb je ook nog even met een arts of behandelend verpleegkundige kunnen praten?
Ik zou idd een telefonisch consult met de arts afspreken Steer, voor overleg. Gebeurt all the timequote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, die waren er alleen 's ochtends en net niet toen we er waren
de verpleegkundige die me aan het dossier hielp was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar die gaf ook aan dat ze me inhoudelijk met de diagnose helaas niet verder kon helpen, maar dat ik de arts zeker per telefoon ofzo kon spreken mocht dat nog nodig zijn.
Jeetje Bluezz.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou idd een telefonisch consult met de arts afspreken Steer, voor overleg. Gebeurt all the time
Poes is weer wat minder vinden we. Microlax klysmaatje ging goed (ingepakt in een handdoek kunnen we de gevaarlijkste tijger aan) Resultaat 0
Ze laat het allemaal gelaten over zich heen komen, geeft méér pijn aan & ligt/slaapt de hele dag het liefst. Eet zeer matig en drinken doet ze volgens mij al helemaal niet..... ik heb er net een pijnstiller ingegooid, ik heb er nog maar ééntje nu.
Maandag maar weer bellen met de d.a.
*zuchtje
Poetjes gaan goed hier hoor! Ouwe besjes. De ene had een winterdepressie (ja echt, het portret.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat geloof ik zeker, dat die opleving door het kunst en vliegwerk van de dierenarts is gekomen.
Het was bijna een wonderbaarlijke genezing te noemen
Ze slaapt nu vrij diep, en als ik even kom checken krijg ik altijd een prrrtje
Gaat het met jouw poetjes goed dude?
Maaltijden plannen inderdaad en alles meenemen, zodat je niet de kans loopt per ongeluk een kroketje weg te kauwen op het station.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef LieLie het volgende:
Oké. Wij gaan gezond doen![]()
Ik wil nu echt afvallen, dus we gaan een tijd op streng![]()
Eerst maar eens de gewoontes van koekje bij de koffie en hapje bij de borrel eruit.
Gezond eten, goed drinken.
En dan langzamerhand ook weer beginnen met sporten, hardlopen.
Het werd te gek![]()
Mijn enige probleem is dat rotte ritme waar geen touw aan vast te knopen is.. Dus dat is nog even puzzelen.
Voor maandag heb ik in elk geval een kipsalade bedacht om mee te nemen.
Sla, paprika, bosui, wortel, taugé en gestoomde kip gemarineerd in wat ketjap en sojasaus.
Eens kijken of dat werkt!
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Duderella het volgende:
Maaltijden plannen inderdaad en alles meenemen, zodat je niet de kans loopt per ongeluk een kroketje weg te kauwen op het station.
Low carben niets voor jullie?
Zie bijvoorbeeld 'South Beach Diet' via google.quote:
Geen idee, maar voor mij werkte het wel!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Zou het echt zo werken vraag ik me nog steeds af, dat van die ketose/lijf resetten?
Ik ben echt benieuwd of ik over (nu nog) 17,4k & een paar maanden nog steeds redelijk op gewicht blijf!
Jij eet ook vaak salade als lunch of niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Dat is al een goed begin denk ik Lie Lie. 's Ochtends een kwarkje & 's middags een salade lunch. 's Avonds gewoon eten en het moet eigenlijk al werken.
Ik ben Bluezz wel niet, maar:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij eet ook vaak salade als lunch of niet?
Nog tips? Want ik ben nog niet zo'n salade expert
Nope, kijk maarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef LieLie het volgende:
Maar, zoals geitenkaas, is dat dan juist niet weer slecht?
Waarschijnlijk wel als je een low-fat-dieet zou volgen. Maar bij low-carb (zoals ik het wel eens doe - geen idee wat de officials ervan vinden) is het geen probleem. Kijk, uiteindelijk moet er om af te vallen minder energie ín, dan eruit gaat. Bij low-carben gaat dat al heel snel door het gebrek aan calorieën uit aardappelen etc. Dus dan kun je lekker een paar blokjes geitenkaas eten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef LieLie het volgende:
Dank!
Hoe doe je die?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Dat wat mijn zus hierboven zegt, maar ook :
Witlofsalade met tonijn in olie (gebruik die olie als dressing) of ham/kaasblokjes erdoor.
Rauwe spinazie salade met geroosterde rauwe ham/pijnboompitjes of walnootstukjes en (zongedroogde) tomaatjes
Of een mozarellabol met tomaten en peper, in plakjes als lasagne.
Waarom zou geitenkaas slecht zijn? Vetten heb je ook nodig in je dagelijkse voeding, alleen niet teveel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef LieLie het volgende:
Dank!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarom zou geitenkaas slecht zijn? Vetten heb je ook nodig in je dagelijkse voeding, alleen niet teveel.
Het gaat om de balans, als je wilt afvallen moet je zorgen dat je minder binnenkrijgt via voeding dan je verbrand op een dag. Hoe langzamer dat proces gaat hoe beter het voor je is, anders ga je alleen maar jojo-en. Het is niet zo dat dingen "goed" of "slecht" zijn.
Vind ik opzich ook hoor. Maar bijvoorbeeld met een lunchsalade, kun je tegelijkertijd wat meer groente eten, en wat minder koolhydraten. Dus dat is makkelijk te doen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan volgens mij beter gewoon lekker en gezond eten Lie, maar niet teveel snoepen. Das makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook dol op snoepen
Nee geen schema's gaan volgen of calorieën gaan tellen. Als je je even verdiept in wat theorieën en er eentje uitkiest, volg dán vooral je boerenverstand. Als je vaste menu's gaat maken ben je het veel te snel zat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind ik opzich ook hoor. Maar bijvoorbeeld met een lunchsalade, kun je tegelijkertijd wat meer groente eten, en wat minder koolhydraten. Dus dat is makkelijk te doen natuurlijk
Ik wil ook geen gedoe met puntentabellen en hele schema's ofzo.
Maar zoals Dude zegt, het is wel goed om af en toe eens zo op te sommen wat je eet..
Zo heb ik vandaag ongeveer 1600 kcal gehad, dus dat is netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat ik niet meer postte in de dieetclubNou, dan zijn we het toch ontzettend eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiezen wat bij je past en wat je een acceptabel offer vindt.
Voor mij zijn dat koolhydraten, maar als je liever vetten mist moet je dát doen. Of je doet geen van beiden en telt caloriëen. Wat je maar ligt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Je doet gewoon het low-fat high carb-dieet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb geen taart gegeten op de verjaardag van Kaas' nichtje, dus eet ik nu chipsFail.
Kcal tellen is zo zonde van je tijdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:49 schreef Duderella het volgende:
Nou, dan zijn we het toch ontzettend eens?
Kiezen wat bij je past en wat je een acceptabel offer vindt.
Voor mij zijn dat koolhydraten, maar als je liever vetten mist moet je dát doen. Of je doet geen van beiden en telt caloriëen. Wat je maar ligt.
Hoeveel kcal er in de chips zit maakt niet uit. Kaas had al bijna de zak leeg gevrgetenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Kcal tellen is zo zonde van je tijd![]()
En in chips zitten heel erg veel vet, daar moet je vooral nooit de kcal van opzoeken want dan wil je nooit meer chips en dat is zo jammer
Zit je nu serieus in een restaurant via je telefoon te FOK!ken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zeg: *BURP! Echt heerlijk diner gehad, nu maar hopen niet in slaap te vallen in de bios
waren even uitbuikenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zit je nu serieus in een restaurant via je telefoon te FOK!ken?
Why?![]()
Leuk om iets van je te horen, maar dat kan toch ook morgen? Geniet lekker van je avondje.![]()
Kijk! Dat soort vriendjes houdt jou mooi slankquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel kcal er in de chips zit maakt niet uit. Kaas had al bijna de zak leeg gevrgeten
MeMo, wil je me even je adres PM'en, want ik heb dus nog een verjaarscadeau voor je hier.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
zo uitgewerkt voor vandaag, morgen weer![]()
quote:
Het is maar wat je liever doet, laat naar bed of vroeg opstaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe mee
Ben kapot, morgen maar even verder. Nu vroeg naar bed. Ondanks dat ik m'n slaapritme enigzins weer synchroon heb lopen met de rest van de Westerse wereld, kwam ik erachter dankzij Sleep Cycle dat ik nochtans elke avond te laat naar bed ga (tussen 0:00 en 1:00) waardoor ik elke dag met moeite rond 8:00 opsta als ik verder geen vroege afspraken heb (lang leve het freelancen). Ik zou zo graag fris en automatisch om 7:00 willen opstaan. Maar daarvoor moet ik denk ik ook eerder naar bed.
Anyway. Blaaaaaaat.![]()
nee op je net 22e vader worden vind ik vooralquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat, hebben zij wél sex?? 't is een schande, Memo!
Mwah, ik heb ook leren strijken en stropdassen leren strikken op internet. Die jongen komt er wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
hij ging nwet voor het eerst koken en boodschappen doen, moest ie bellen vanuit de supermarkt wat ie moest hebben enzo en dat moet een kind gaan groot brengen
Volgens mij word je daar kind zijnde keizelfstandig van, van dit soort ouders.quote:
Nooit je ouders haten voor wat ze je niet gegeven hebben, maar altijd respecteren voor wat ze wel geprobeerd hebben.quote:
Welcome to my grandchildquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee op je net 22e vader worden vind ik vooral
Blaaaaaaaat, ik ga elke dag rond 1 uur naar bed, en sta gewoon om kwart voor 7 naast mijn bed hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe mee
Ben kapot, morgen maar even verder. Nu vroeg naar bed. Ondanks dat ik m'n slaapritme enigzins weer synchroon heb lopen met de rest van de Westerse wereld, kwam ik erachter dankzij Sleep Cycle dat ik nochtans elke avond te laat naar bed ga (tussen 0:00 en 1:00) waardoor ik elke dag met moeite rond 8:00 opsta als ik verder geen vroege afspraken heb (lang leve het freelancen). Ik zou zo graag fris en automatisch om 7:00 willen opstaan. Maar daarvoor moet ik denk ik ook eerder naar bed.
Anyway. Blaaaaaaat.![]()
Ik was net 24 toen Leander geboren werdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee op je net 22e vader worden vind ik vooral
Yay poezel!quote:Op zondag 7 maart 2010 01:00 schreef Bluezz het volgende:
En bij thuiskomst lag poes op haar geliefde koffer, was dus tijdens onze afwezigheid in ieder geval 1 verdieping lager gewaggeld, wat knabbeltjes gegeten () hopelijk wat gedronken uit haar gieter die nu op de grond staat
![]()
en op een ander plekje gaan liggen
Ja, oma's en opa's schijnen minder slaap nodig te hebben dan jeugdigden.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Blaaaaaaaat, ik ga elke dag rond 1 uur naar bed, en sta gewoon om kwart voor 7 naast mijn bed hoorKwestie van wekker uitzetten en verstand op 0 proberen te houden. Met ogen dicht onder douche staan en proberen aan iets totaals anders te denken dan : ik ben aan het opstaan en het is fokking vroeg jah
Vaak werkt het
ik was net een paar maandjes 25, ook jong dus, zeker om een kind met een chromosoompje extra te krijgen, beat that!quote:Op zondag 7 maart 2010 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was net 24 toen Leander geboren werdEn nu ben ik 25 en heb er twee
Met 27 heb je er vier?quote:Op zondag 7 maart 2010 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was net 24 toen Leander geboren werdEn nu ben ik 25 en heb er twee
wat hobje zegtquote:Op zondag 7 maart 2010 11:08 schreef LieLie het volgende:
Fris?
Koud! 't vriest!
Ik ben de sneeuw zo zat
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef golfer het volgende:
Zo, even een avondje in Houten bij zwager (broer van B.) en schoonzus doorgebracht.
Wat ben ik dan weer blij als ik na een uur rijden weer in Bloemendaal ben, i.p.v. in zo'n uit de grond gestampte namaak-nieuwbouwstad.
tofquote:
Ik woon ook in Amersfoort, en wil nooit in Vathorst gaan wonen. Zó koud en ongezellig.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:29 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Mijn broer woont in Vathorst Amersfoort.
Dé übervinexwijk
Ik ben 22, moet niet denken aan een kind. Brr. Over tien jaar kijk ik nog wel eensquote:Op zondag 7 maart 2010 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een kind hebben op je 22ste helemaal niet vreemd. Het ligt natuurlijk wel een beetje aan de ouders zelf. De ene jongen is al best volwassen op zijn 20ste en de ander nog steeds niet op zijn 30ste. Ik vind kinderen krijgen onder je 20ste wel vroeg. Mijn broer was 19(en echt niet toe aan kinderen)
Zoiets ja, alleen ben ik dan 'al' 28.Maar inderdaad, ik moet er nog niet aan denken. Gelukkig zit ik ook niet echt in een situatie waar het ook een serieuze optie zou zijn. Dat scheelt.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:00 schreef Windigo het volgende:
Ik ben 22, moet niet denken aan een kind. Brr. Over tien jaar kijk ik nog wel eens
Xenaquote:Op zondag 7 maart 2010 13:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Zoiets ja, alleen ben ik dan 'al' 28.Maar inderdaad, ik moet er nog niet aan denken. Gelukkig zit ik ook niet echt in een situatie waar het ook een serieuze optie zou zijn. Dat scheelt.
Ik ben getrouwd en wil geen kinderen. dat is helemaal hilarisch. mensen denken dan dat het niet lukt. Zit je op een verjaardag met allemaal mensen die het onderwerp 'kinderen' krampachtig vermijden om ons niet te kwetsen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Xena![]()
Ik heb ook geen relatie, en wil er ook geen. Dat helpt inderdaad wel als je geen kinderen wil
Hoe weet je dat danquote:Op zondag 7 maart 2010 13:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Helaas lukt kinderen maken ons prima! Zo heeft iedereen weer wat.
Omdat ik al zwanger ben als ik tegen de wind in fiets. Zul je net zien dat we in de winderigste streek van Nederland wonen.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Duderella het volgende:
Omdat ik al zwanger ben als ik tegen de wind in fiets. Zul je net zien dat we in de winderigste streek van Nederland wonen.![]()
O ze heeft gepoept zie ik!! (Dit is het raarste dat ik ooit op FOK! heb gepost.)
Ik heb er wel een, met iemand die voorlopig toch nog niet aan de kinderen zal willen/gaan/hoeven.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:17 schreef Windigo het volgende:
Ik heb ook geen relatie, en wil er ook geen. Dat helpt inderdaad wel als je geen kinderen wil
Eens met dat leeftijd niet zoveel zegt, maar dan nog denk ik dat een kind beter op een ranzig studentenkamertje kan komen met ouders die er helemaal voor gaan dan in een prima omgeving voor een kind, maar met liefdeloze ouders.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, met iemand die voorlopig toch nog niet aan de kinderen zal willen/gaan/hoeven.
En wat betreft leeftijd, een stabiele leefsituatie waarbinnen je rust en ruimte, tijd en geld hebt om een kind op te voeden lijkt me eigenlijk nog belangrijker. Dan kun je er wel zo aan toe zijn qua leeftijd en alles, als je zonder geld op een ranzig studentenkametje ligt weg te kwijnen in de bacteriën, dan lijkt dat me niet echt een juiste uitgangspositie voor kinderen. Leeftijd zegt niet zoveel.
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Altijd al geweten dat Dude vruchtbaar is
Zou wel leuk zijn als die muts van hem dan vertrekt als ze daarachter komtquote:Op zondag 7 maart 2010 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier, Dude!(en ja, hoop dat het het probleem van de man in kwestie was
)
Klinkt herkenbaar ofzoquote:Op zondag 7 maart 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk juist dat ik best onvruchtbaar ben(met enige regelmaat Vaticaanse roulette met de pil gespeeld en nog nooit per ongeluk zwanger geraakt)
Pas maar opquote:Op zondag 7 maart 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk juist dat ik best onvruchtbaar ben(met enige regelmaat Vaticaanse roulette met de pil gespeeld en nog nooit per ongeluk zwanger geraakt, ook niet zwanger geraakt toen dat wel de bedoeling was (god zij dank))
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:46 schreef golfer het volgende:
Lang leve de ietwat oudere medemens zonder zwangerschapsrisico's .
Ha, doe je mee? Leuk!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:weer eens zwemmen. Heb er meer zin in nu het buiten niet zo stervenskoud/glad/wit is.
En ik heb besloten nu echt eens af te vallen ivm mogelijke genetische aanleg voor atherosclerose.
Ik ben ook aan het dieëten, nadat ik een bezoekje had gebracht aan mijn coach.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:weer eens zwemmen. Heb er meer zin in nu het buiten niet zo stervenskoud/glad/wit is.
En ik heb besloten nu echt eens af te vallen ivm mogelijke genetische aanleg voor atherosclerose.
Welkom bij de club!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:17 schreef Windigo het volgende:
[..]Het is me ook in één keer gelukt geen snoep en frisdrank meer te kopen deze week omdat ik opeens geen behoefte meer heb aan ''verboden'' eten
Huuu, spieren.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uh.
Vier broekmaten?En wat meer spier.
Ik hou er gewoon niet van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het is cultureel bepaald, Steer. Er zijn nog steeds veel landen waar mollig juist als erotisch en aantrekkelijk wordt gezien. Het schijnt verband te houden met welvaart. Weinig welvaart, weinig te eten = mollig is ideaal beeld want dat staat voor welvaart. In het rijke westen heeft eigenlijk iedereen wel geld genog om te dik te worden en slank staat dan juist voor zelfdiscipline, je weten te beperken.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat zo stom is? Als ik een hele slanke vrouw zie op straat (als in, gezond slank, niet anorexia slank), dan denk ik automatisch![]()
![]()
![]()
Is dat genetisch aangelegd? Dat slank zijn gezondheid impliceert, en dus voor goede baby's kan zorgen? Waarom schilderde Rubens dan mollige vrouwen in zijn tijd? Was dat destijds dan gezond, en liepen mannen dan![]()
![]()
als ze zo'n vrouw zagen?
[ afbeelding ]
^^ overigens wat minder hypocriet dan de Dove reclames
Ik zat dat net te denken. Zo dik zijn die vrouwen helemaal niet. ze zijn eigenlijk vrij normaal. Ik denk maat 40/42 en dat is de meest voorkomende maat bij Nederlandse vrouwen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef freecell het volgende:
Als ik zo eens kijk... die Rubensvrouwen zijn niet eens écht dik. Denk er maar eens kleren over aan
Ze zijn alleen wat lubberig
Ik vind vrouwen met die maten ook mooi. Maar het was meer dat ik me elke keer verbaas over die knee-jerk intuïtieve reactie als ik een hele slanke vrouw in zomerjurkje ofzo op straat zie, zeg maar.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat dat net te denken. Zo dik zijn die vrouwen helemaal niet. ze zijn eigenlijk vrij normaal. Ik denk maat 40/42 en dat is de meest voorkomende maat bij Nederlandse vrouwen.
Ja, en ik eet er nog steeds goed bij hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 16:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Welkom bij de club!Extra voordeel voor jou: snoep en frisdrank zijn ook echt onzinnige dingen om geld aan uit te geven als je een krap budget hebt. Meer appeltjes! Meer lekkere volkoren boterhammen! Meer spinazie!
Dat komt denk ik ook gewoon omdat de media en de cultuur dat constant als mooi afschilderen. Daar wordt je constant mee ingeprent van kinds af aan, dat kan je moeilijk negeren. Hier is slank mooi, maar in landen waar mensen honger lijden is mollig mooi. Dat kan dus nogal verschillenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met die maten ook mooi. Maar het was meer dat ik me elke keer verbaas over die knee-jerk intuïtieve reactie als ik een hele slanke vrouw in zomerjurkje ofzo op straat zie, zeg maar.
Samoa, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Het is cultureel bepaald, Steer. Er zijn nog steeds veel landen waar mollig juist als erotisch en aantrekkelijk wordt gezien.
Dat heb ik nou ook! Het voelt veel meer oer dan zomaar iets dat ik toevallig gedurende mijn leven ingeprent heb gekregen..quote:Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja echt? Want het is zo'n diepe gut-feeling (tenminste, zo voelt het) dat het haast genetisch bepaald lijkt voor mezelf. In plaats van een iets hoger cultureel niveau.
Zonnetje klinkt goed! Stevige kus voor DE!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:52 schreef Rtificial het volgende:
Zo, even een klein updateje over DE:
Toen ik vanmiddag met een kopje koffie zat te wachten op het begin van het IC bezoekuur werd ik gebeld dat ze rond 15h00 overgebracht zou worden naar een gewone afdelingen dat op zondag
![]()
Ik heb d'r dus direct op de afdeling kunnen bezoeken, helemaal op de 5e etage, lekker in t zonnetjedat doet d'r dan toch wel weer goed. Wel een heel dik handje en dikke arm van de trombose, maar toch blijkbaar goed genoeg om te verplaatsen
Bij af en toe gebruik van d'r morfinepomp heeft ze eigenlijk geen pijn, dus dat is prima, en nu ook weer een klein beetje leven om d'r heen op de afdeling, en ruimere bezoekuren
Toch wel weer de opsteker van 't weekend
Absoluut! Vaak zie je enorm aantrekkelijke & gespierde negroïde mannen met vrouwelijke wederhelft met een BMI van 35%quote:Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Het is cultureel bepaald, Steer. Er zijn nog steeds veel landen waar mollig juist als erotisch en aantrekkelijk wordt gezien. Het schijnt verband te houden met welvaart. Weinig welvaart, weinig te eten = mollig is ideaal beeld want dat staat voor welvaart. In het rijke westen heeft eigenlijk iedereen wel geld genog om te dik te worden en slank staat dan juist voor zelfdiscipline, je weten te beperken.
De poes heeft gepoept.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Verder nog belangrijk nieuws wat ik moet weten??
Sinds wanneer gaat BMI in procenten?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Absoluut! Vaak zie je enorm aantrekkelijke & gespierde negroïde mannen met vrouwelijke wederhelft met een BMI van 35%
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De poes heeft gepoept.
En Dude wordt al zwanger van een zuchtje tegenwind.
Dawas ut wel.
Nooit natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 17:14 schreef freecell het volgende:
Sinds wanneer gaat BMI in procenten?
En hoeveel % van mij is dan BMI?
Een BMI van 35 is morbide obesitas, dat is echt zegmaar boven de 200 kilo bij een vrouw van mijn lengte. (1.72)quote:Op zondag 7 maart 2010 17:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat BMI in procenten?
En hoeveel % van mij is dan BMI?
Ik ben van 33 naar 31 gegaan in 5 wekenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:33 schreef Windigo het volgende:
Een BMI van 35 is morbide obesitas, dat is echt zegmaar boven de 200 kilo bij een vrouw van mijn lengte. (1.72)
Fantastisch nieuws zo, toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:52 schreef Rtificial het volgende:
Zo, even een klein updateje over DE:
Toen ik vanmiddag met een kopje koffie zat te wachten op het begin van het IC bezoekuur werd ik gebeld dat ze rond 15h00 overgebracht zou worden naar een gewone afdelingen dat op zondag
![]()
Ik heb d'r dus direct op de afdeling kunnen bezoeken, helemaal op de 5e etage, lekker in t zonnetjedat doet d'r dan toch wel weer goed. Wel een heel dik handje en dikke arm van de trombose, maar toch blijkbaar goed genoeg om te verplaatsen
Bij af en toe gebruik van d'r morfinepomp heeft ze eigenlijk geen pijn, dus dat is prima, en nu ook weer een klein beetje leven om d'r heen op de afdeling, en ruimere bezoekuren
Toch wel weer de opsteker van 't weekend
Heel Oer ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook! Het voelt veel meer oer dan zomaar iets dat ik toevallig gedurende mijn leven ingeprent heb gekregen..
Extra gek daarbij is dat ik zelf een meisje ben, dus het kán niet eens met een primitieve voortplantingsdrift te maken hebben.
Ah ya yippie yippe jeej.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:02 schreef freecell het volgende:
Als ik nu naar m'n lijf kijk denk ik ook 'hmmm, blijkbaar had ik ook een baby in m'n bovenbenen'
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Absoluut! Vaak zie je enorm aantrekkelijke & gespierde negroïde mannen met vrouwelijke wederhelft met een BMI van 35%
ik weetquote:Op zondag 7 maart 2010 17:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Een BMI van 35 is morbide obesitas, dat is echt zegmaar boven de 200 kilo bij een vrouw van mijn lengte. (1.72)
Ja, dat korstje is wel orgasmisch lekker soms.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Yummy!![]()
![]()
Geen wonder dat ik zo dik ben
[ afbeelding ]
Ik ben daar een paar maanden geleden echt pas voor het eerst van mijn leven geweest en vond het niet te vreten daar, die plofkippen. Mij niet meer gezien daar.quote:
Hotwings ofc.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Normale of Hot-variant? Ik van beide één en dan begin ik met de normale.![]()
![]()
Afvallen he?
Snelkookpankippenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben daar een paar maanden geleden echt pas voor het eerst van mijn leven geweest en vond het niet te vreten daar, die plofkippen. Mij niet meer gezien daar.
Daar laat ik me graag voor wakker makenquote:
Ik ben oprecht fan van de kokos-shake van KFC, maar dan wel alleen die op Marconiplein want de rest is een zooitjequote:Op zondag 7 maart 2010 18:07 schreef golfer het volgende:
Ik ben daar een paar maanden geleden echt pas voor het eerst van mijn leven geweest en vond het niet te vreten daar, die plofkippen. Mij niet meer gezien daar.
Kun je dan niet een fles Mad-sauce uit de supermarkt halen en mee naar binnen smokkelen?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar laat ik me graag voor wakker maken![]()
Toen ik nog bij ex was gingen we bij de Mac frietsaus halen, en dan staken we over naar de KFC om daar frietjes, frisdrank (want: een soda-bar zoveel je wil) en kippies eten. Met frietsaus van de Mac. Ernstig
Tsja, dat is het enige van de mcdonalds wat ik nog steeds lekker vind. De fritessaus blijft onovertroffen, en nee, madsauce smaakt níet hetzelfde.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar laat ik me graag voor wakker maken![]()
Toen ik nog bij ex was gingen we bij de Mac frietsaus halen, en dan staken we over naar de KFC om daar frietjes, frisdrank (want: een soda-bar zoveel je wil) en kippies eten. Met frietsaus van de Mac. Ernstig
Nee dat deden we nietquote:Op zondag 7 maart 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je dan niet een fles Mad-sauce uit de supermarkt halen en mee naar binnen smokkelen?
Wij smokkelen ook vaak drank (+ plastic bekers of zelfs gewoon glazen) en snacks mee de Pathé in.
Ik denk dat ik een oerman heb, want die vindt slanke vrouwen maar niks, hij houdt van rondingenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:15 schreef krakkemieke het volgende:
En er is wel eens nagevraagd bij 'primitieve'stammen welke vrouwen aantrekkelijk waren. De Rubensfiguren dus. Niet raar als je bedenkt dat vrouwen met extreem ondergewicht niet meer menstrueren......
Het is ook zo dat knuffelen met een zachter iemand lekkerder is dan met een spierig iemand. Maargoed, Kaas is erg spierig (of vet-armquote:Op zondag 7 maart 2010 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik een oerman heb, want die vindt slanke vrouwen maar niks, hij houdt van rondingen
Ik vind slank heel mooi om naar te kijken, maar uit ervaring weet ik dat iets molligere meisjes veel fijner zijn om vast te houden en te knuffelen.
Ik ken alleen maar mannen die slank mooi vinden om naar te kijken, maar een volle vrouw in bed willen. Eentje die ik ken zei ooit ''als ze genieten van het leven, dus ook eten, dan genieten ze vast ook van seks. Vrouwen die leven op een blaadje sla zijn saai in bed''.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een oerman heb, want die vindt slanke vrouwen maar niks, hij houdt van rondingen
Ik vind slank heel mooi om naar te kijken, maar uit ervaring weet ik dat iets molligere meisjes veel fijner zijn om vast te houden en te knuffelen.
Ik heb altijd hele magere mannen gehad, zal wel een kwestie van opposites attract zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 18:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is ook zo dat knuffelen met een zachter iemand lekkerder is dan met een spierig iemand. Maargoed, Kaas is erg spierig (of vet-arm) en daar lig ik nu ook fijn tegenaan.
Alles went, zelfs een magere vent
Sararaatsquote:Op zondag 7 maart 2010 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik kende een gezette mevrouw die er mooi uitzag. Vooral ook door haar uitstraling.
Hm, zal wel met kleding ofzo te maken hebben, maar ik vond je eerder slank dan vol, of is het volslank?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:40 schreef Windigo het volgende:
Maar ja, aangezien ik zelf nogal vol ben (bmi van 28,5) ken ik natuurlijk ook alleen maar mannen die daar op vallen.
Haha, toch is mijn BMI echt 28.5. Maar bedankt voor je compliment. Hoe dan ook, ik heb een buikje, en dat buikje moet wegquote:Op zondag 7 maart 2010 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, zal wel met kleding ofzo te maken hebben, maar ik vond je eerder slank dan vol, of is het volslank?
Maar... maar... jij bent een Jediquote:Op zondag 7 maart 2010 18:52 schreef z80 het volgende:
altijd het gezeur over je BMI.
dit zegt totaal niets.
zelf een BMI van 23, maar met een vet % van onder de 14%. (voor mijn gevoel mag dit naar de 10% maar gaat niet lukken)
wat belangrijker is hoe je, je voelt en er uit ziet.
slank is mooi, maar strak is mooier.
een goed gevormd vrouwen lijf, liefst een beetje gespierd.
Ik heb ook een oermanquote:Op zondag 7 maart 2010 18:36 schreef Isabeau het volgende:
*grommm*quote:
En borsten. Wel graag een beetje houvast.quote:
Freecell op de klusfoto's was zwangerquote:Op zondag 7 maart 2010 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind mezelf te dik want ik lijk op Freecell op de klusfoto's.![]()
Nou ja, ik hoor altijd maar dat je achter billen kruipt. Vandaar.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En borsten. Wel graag een beetje houvast.
quote:
Filipijnse huisslaaf heeft geschooid tijdens het etenquote:
O ja, ik heb een keer tapas gegeten in een klein straatje, die ene die volgt op de straat waar al 4 jaar aan geknutseld wordt met die muur naast het fietspad. Ff googlen en je vindt het wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
![]()
Go Xena!![]()
Heeft iemand nog leuke suggesties voor een eethuisje in Utrecht? Mijn vader neemt me morgen mee uit eten en ik mag kiezen. Ik hou vooral van Indiaas/Tapas/ of Bistro's. Iemand een goed adresje?
Erm, gister gecheckt bij een mevrouw die 7 maanden was.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Freecell op de klusfoto's was zwangerZo'n buik zal je vast niet hebben
(erm, hoop ik)
El Mundo.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:24 schreef tarantism het volgende:
O ja, ik heb een keer tapas gegeten in een klein straatje, die ene die volgt op de straat waar al 4 jaar aan geknutseld wordt met die muur naast het fietspad. Ff googlen en je vindt het wel.
Aanradertje, met origineel Spaanse eigenaar! (dus niet die waterige excuus-tapas die je normaal krijgt)
Ik ben bij de Zakkendrager geweest, en ik vond het erg goed voor een respectabele prijs. Mooie aankleding, mooie sfeer, aardige bediening. Maar da's niet Indiaas / Tapas / Bistro's.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
![]()
Go Xena!![]()
Heeft iemand nog leuke suggesties voor een eethuisje in Utrecht? Mijn vader neemt me morgen mee uit eten en ik mag kiezen. Ik hou vooral van Indiaas/Tapas/ of Bistro's. Iemand een goed adresje?
Blozen is niet nodig hoor. Ik weet ook niet alles.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wat doet een kat als het schooit?
#durftevragen
Volgens mij is het pas boven een BMI van 40 morbide obesitas en zit je al net boven de 100 kilo aan een BMI van 35, met die lengte.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik geloof je best hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 19:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij is het pas boven een BMI van 40 morbide obesitas en zit je al net boven de 100 kilo aan een BMI van 35, met die lengte.
Was lekker daarquote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.tapasbar-elmundo.nl/
De CUL SC meet van dec 2008 was daar.
Zal ik ook eens naar kijken, alle aanraders zijn natuurlijk welkomquote:Op zondag 7 maart 2010 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben bij de Zakkendrager geweest, en ik vond het erg goed voor een respectabele prijs. Mooie aankleding, mooie sfeer, aardige bediening. Maar da's niet Indiaas / Tapas / Bistro's.![]()
http://www.zakkendrager.nl/
Nee.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond allemaalOok een tof weekend gehad?
En hij is Tool fan, hij moet dus wel deugenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, Mark Tuitert speelt een best potje elektrische gitaar.![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond allemaalOok een tof weekend gehad?
Hier ook zo;n oermanquote:Op zondag 7 maart 2010 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
restaurant Roos is heerlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
![]()
Go Xena!![]()
Nou, gisteravond bij vrienden langs geweest voor eten en een partij Wii-enquote:Op zondag 7 maart 2010 19:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee.
Maar vertel hoe jouw weekend was!
Mwjah...dat heb ik dus al een paar weekenden niet echt meerquote:Op zondag 7 maart 2010 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker rustig, was ik dit weekend wel aan toe.
Klinkt als een leuk weekend!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, gisteravond bij vrienden langs geweest voor eten en een partij Wii-enVandaag naar de Professional Imaging-beurs waar ik weer eeen belachelijke lading aan toffe gadgets (varierend van een simpele flitser tot allerlei mooie camera's en zo) zag liggen. Foute beurzen....je wordt er hebberig van
Maar wel veel nuttige dingen gezien ook: demonstraties van pro-fotografen en zo
Ik heb eerlijk gezegd een voorkeur voor wat simpeler eten. Voor mij hoeven de oesters en de coquilles enzo niet zoquote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
restaurant Roos is heerlijk
website aan wezig enzo.
die van mij had een 6pack...tot ik voor hem ging kokenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier ook zo;n oerman
Hij zelf is keihardzou wel willen dat ie iets aan vetjes zou hebben maargoed kan niet alles hebben hehe.
klinkt goedquote:Op zondag 7 maart 2010 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
Zo! Oom en tante uitgenodigd, ik hoor nog wanneer ze komen. Voorgerecht wordt st jakobsschelpen in witte wijn.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd een voorkeur voor wat simpeler eten. Voor mij hoeven de oesters en de coquilles enzo niet zo
stamppot boerenkoolquote:Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd een voorkeur voor wat simpeler eten. Voor mij hoeven de oesters en de coquilles enzo niet zo
Sinds ik ouder wordt houdt ik steeds minder van heftige smaken. En ik vind coquilles uit de diepvries met witte wijnsaus lekker.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef Windigo het volgende:
[..]
Het was voor mij een eerste weekend sinds vier weken dat ik eens echt rust had en geen verplichtingen hadquote:Op zondag 7 maart 2010 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...dat heb ik dus al een paar weekenden niet echt meerEn de komende drie ook niet volgens mij
Dus nu maar eens kijken of we komend weekend wat langer kunnen maken
Ik had altijd mannen met ondergewicht die toch altijd wel zo'n 3 tot 5 kilo aankwamen jaquote:Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die van mij had een 6pack...tot ik voor hem ging koken
Leuk! Weet je al wat je wil koken vraagteken.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klinkt goedIk heb net mijn ouders uitgenodigd voor het diner op zaterdag over 2 weken
Tsja, ik word gewoon blijer van een goed bereid eenvoudig gerecht, dan allerlei liflafjes waarmee ik het gevoel heb dat ik een kunstwerk verniel in plaats van dat ik lekker zit te etenquote:
ik heb geen, herhaal geen onder gewicht.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik had altijd mannen met ondergewicht die toch altijd wel zo'n 3 tot 5 kilo aankwamen ja![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik had altijd mannen met ondergewicht die toch altijd wel zo'n 3 tot 5 kilo aankwamen ja![]()
Als ik ooit wat krijg, zal ik het onthouden. Ik heb het een keer gehad en vond t maar zoutig en vlakquote:Op zondag 7 maart 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Laat de kaviaar maar doorkomen!
Het leek me altijd overschat, maar ik vind het heerlijk!
Ik ben ook dol op een eenvoudige stoofpot.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, ik word gewoon blijer van een goed bereid eenvoudig gerecht, dan allerlei liflafjes waarmee ik het gevoel heb dat ik een kunstwerk verniel in plaats van dat ik lekker zit te eten![]()
Doe mij maar een lekkere indiase curry met wat brood, of een italiaanse pasta di mama, en ik ben helemaal blijgeef de caviaar maar door aan een ander
Tijd om weer eens een grote pan pastasaus te maken die uren staat te pruttelenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, ik word gewoon blijer van een goed bereid eenvoudig gerecht, dan allerlei liflafjes waarmee ik het gevoel heb dat ik een kunstwerk verniel in plaats van dat ik lekker zit te eten![]()
nope, niet al te speciaal in ieder geval, dat kunnen ze niet handelenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuk! Weet je al wat je wil koken vraagteken.
BRB.
Boeuf bourgignon? Stoofvlees?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope, niet al te speciaal in ieder geval, dat kunnen ze niet handelen
Biefstukje bakken en serveren met zelfgemaakte pepersaus, salade en verse frites die je zelf gesneden hebt, succes gegarandeerdquote:Op zondag 7 maart 2010 20:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope, niet al te speciaal in ieder geval, dat kunnen ze niet handelen
Altijd heerlijk om daar mee bezig te zijn, en je huis ruikt er ook zo lekker vanquote:Op zondag 7 maart 2010 20:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd om weer eens een grote pan pastasaus te maken die uren staat te pruttelen![]()
Over een paar weken heb ik daar wel tijd voor.
Was heel tof. Zeker een aanrader. Hij is nog tot/met dinsdag. Gratis entree.quote:
En waar?? Lijkt me wel wat om ff heen te gaan, maar als het te ver is dan ga ik dat niet redden denk ik..quote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was heel tof. Zeker een aanrader. Hij is nog tot/met dinsdag. Gratis entree.
ik heb gene frituurpan, en dat krijg ik meestal bij zullie te etenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Biefstukje bakken en serveren met zelfgemaakte pepersaus, salade en verse frites die je zelf gesneden hebt, succes gegarandeerd
ik wil wel echt koken hoor en een echt diner serverenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef z80 het volgende:
lekker simpel pannenkoeken.
makkelijk en smaakvol.
ook nog leuk om te maken.
Bij de groenteboer hier hadden ze nieuwe oogst aardappels, lijkt me lekker bij boeuf of een andere stoofschotel.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb gene frituurpan, en dat krijg ik meestal bij zullie te etenDenk dat ik misschien wel voor de bourgignon ga. ook zo even de allerhande doorspitten. maar uit t kookboek van claudia roden hoef ik bijv niets te maken helaas
knoflookluchten in je huisquote:Op zondag 7 maart 2010 20:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Altijd heerlijk om daar mee bezig te zijn, en je huis ruikt er ook zo lekker van![]()
Slowfood!
quote:
visquote:Op zondag 7 maart 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij de groenteboer hier hadden ze nieuwe oogst aardappels, lijkt me lekker bij boeuf of een andere stoofschotel.
Offe... een pakketje met vis en groenten?
Indisch en dan lekker veel schaaltjes op tafel met atjar en seroendeng enzo. Vind ik altijd zo'n luxe idee!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
visdaar maak mijn vader niet blij mee
Ik denk dat ik voor de boeuf ga
Of misschien indisch of grieks, dat vinden ze ook lekker, en kan ik een echt diner in elkaar flansen zonder dat het te vreemd is voor ze , lolz
dan maak ik ook echt weer een rijsttafel, met zo'n 10 tot 12 gerechten en met zelfgemaakte seroendeng en atjar komkommerquote:Op zondag 7 maart 2010 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Indisch en dan lekker veel schaaltjes op tafel met atjar en seroendeng enzo. Vind ik altijd zo'n luxe idee!
Ja tof! Ik was zo blij voor je!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan maak ik ook echt weer een rijsttafel, met zo'n 10 tot 12 gerechten en met zelfgemaakte seroendeng en atjar komkommerheb je btw meegekregen dat ik gister zo'n 12.000 DE-punten erbij heb gekregen?
Waarom zou je ze opsturen? Hij kan al dagen z'n huis in......Tis kennelijk geen prioriteit.....quote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef SeaOfLove het volgende:
zal ik ze opsturen en op de enveloppe schrijven: BELANGRIJK! DIT ZIJN ZIJN HUISSLEUTELS!
ik maak meestal dus het dubbele van het totale etersquote:Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja tof! Ik was zo blij voor je!
Maar ik maak voor een rijsttafel zoveel gerechten als er gasten zijn.
4 gasten, 4 gerechten plus rijst.
Dat is ook zat naar mijn ervaring. En niemand klaagt hoor.
Ik wil ook!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan maak ik ook echt weer een rijsttafel, met zo'n 10 tot 12 gerechten en met zelfgemaakte seroendeng en atjar komkommerheb je btw meegekregen dat ik gister zo'n 12.000 DE-punten erbij heb gekregen?
Dat is het geheim van soestdijk van CUL.....quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe komen DH z'n huissleutels nou weer bij jou, SOL?
ik stuur je zo pm met t antwoord, dit mag nl niet openbaar op internetquote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe komen DH z'n huissleutels nou weer bij jou, SOL?
Nu gaan mensen helemaal gekke dingen denkenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik stuur je zo pm met t antwoord, dit mag nl niet openbaar op internet
als ik besluit indisch te gaan koken krijg je een uitnodiging samen met minilot, oké? ik heb toffe ouders, dus kan best.quote:
Zeg dan niks, inderdaad!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu gaan mensen helemaal gekke dingen denken
Ik reken voor sate en vegetarische nasi plm 150 gram vlees pp.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik maak meestal dus het dubbele van het totale etersen het gaat nagenoeg steeds bijna allemaal op, maar als je bijv voor 4 personen voor een vleesgerecht een kilo vlees nodig hebt dan gebruik ik dus iets van 7 ons klaar.
Da's na elf jaar samen nog steeds ons ritme.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
ik kwam in t eerste half jaar met hem zo'n 10 tot 12 kilo aan
Alleen maar eten, slapen, drinken en neuken is niet bepaald bevordelijk voor je lichaam
Oe, leuk hè, cups gebruiken? Bij patisserie kom je er niet mee weg, maar met alle andere dingen is het echt tien keer sneller dan afwegen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef LieLie het volgende:
Minilot! *roept*
Ik heb de schepjes en pannetjes al gebruikt!
Heb de focaccia gemaakt, en die was erg lekker!!
Issie een beetje dieetvriendelijk eigenlijk? Zal wel niet zeker?
Ligt aan je dieet voor zover ik hier heb gelezen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef LieLie het volgende:
Minilot! *roept*
Ik heb de schepjes en pannetjes al gebruikt!
Heb de focaccia gemaakt, en die was erg lekker!!
Issie een beetje dieetvriendelijk eigenlijk? Zal wel niet zeker?
En als je nog tips hebt voor gezonde en lekkere en beetje originele recepten, hierropan!
Hoe maak je een oen nieuwsgierig?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik stuur je zo pm met t antwoord, dit mag nl niet openbaar op internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grijns van oor tot oor! Hoofd splijt bijna in twee stukken!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als ik besluit indisch te gaan koken krijg je een uitnodiging samen met minilot, oké? ik heb toffe ouders, dus kan best.
Hehhehe.... Ik krijg geen uitnodiging..... Ik kan het al.....quote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als ik besluit indisch te gaan koken krijg je een uitnodiging samen met minilot, oké? ik heb toffe ouders, dus kan best.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe maak je een oen nieuwsgierig?Dat zeg ik niet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je lust geen indisch eten?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Is niet zo spannend wat SOL te melden heeft.![]()
Oh..Nieuwegein. http://www.professionalimaging.nlquote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En waar?? Lijkt me wel wat om ff heen te gaan, maar als het te ver is dan ga ik dat niet redden denk ik..
Die van mij komt alsnog niet aan, tis een heel gedoe zelfs om op gewicht te blijven, bodemloze putquote:Op zondag 7 maart 2010 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die van mij had een 6pack...tot ik voor hem ging koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |