abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78812767
Nog even hoor, nog één keer
Filmpje

Hij snapt nog zo niks van de wereld
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:58:22 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_78812852
Goedemiddag

Freecell wat een lekker bekkie die kleine zeg
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 maart 2010 @ 13:58:36 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_78812862
Florianspammert
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 maart 2010 @ 14:04:46 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78813042
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78813925
Oilily thee-servies komt in de buurt, heb net zo'n 12.000 punten van mijn moeder gekregen Maar alleen de theepot is al 7000punten Dus mensen help mij meesparen ajb, alle kleine beetjes helpen IK wil in mei naar de DE-shop....please oh please...
pi_78814095
pi_78814357
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:55 schreef freecell het volgende:
Hij snapt nog zo niks van de wereld
En laten we dat maar zo lang mogelijk houden.......
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_78814595
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Oilily thee-servies komt in de buurt, heb net zo'n 12.000 punten van mijn moeder gekregen Maar alleen de theepot is al 7000punten Dus mensen help mij meesparen ajb, alle kleine beetjes helpen IK wil in mei naar de DE-shop....please oh please...
Ik heb nog maar 16 ofzo Al hebben we misschien nog een pak koffie staan.
Maar ik zal ze bewaren, en eind april kijk ik hoeveel ik heb en die krijg je van me!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:06:51 #10
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78815173
Net dossier ingekeken, van wat ik ervan begreep is het positief, maar daar zou ik ff bevestiging van dr. Isa moeten hebben als ik weer thuis ben. naar ik begreep uit het dossier waren voornamelijk de rechter kransslagaders verstopt (liever dat dan links) en waren de verstoppingen wat meer aan het begin van de vertakkingen (waar de vaten wat breder zijn). Althans, dat is mijn lekeninterpretatie ervan.

Nu terug naar huis!

Pap zag er naar omstandigheden goed uit.
Confidence through competence
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:10:41 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78815303
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Net dossier ingekeken, van wat ik ervan begreep is het positief, maar daar zou ik ff bevestiging van dr. Isa moeten hebben als ik weer thuis ben. naar ik begreep uit het dossier waren voornamelijk de rechter kransslagaders verstopt (liever dat dan links) en waren de verstoppingen wat meer aan het begin van de vertakkingen (waar de vaten wat breder zijn). Althans, dat is mijn lekeninterpretatie ervan.

Nu terug naar huis!

Pap zag er naar omstandigheden goed uit.
Dat klinkt allemaal niet zo heel erg alarmerend.
Heb je ook nog even met een arts of behandelend verpleegkundige kunnen praten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:34:59 #12
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78816094
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal niet zo heel erg alarmerend.
Heb je ook nog even met een arts of behandelend verpleegkundige kunnen praten?
Nee, die waren er alleen 's ochtends en net niet toen we er waren

de verpleegkundige die me aan het dossier hielp was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar die gaf ook aan dat ze me inhoudelijk met de diagnose helaas niet verder kon helpen, maar dat ik de arts zeker per telefoon ofzo kon spreken mocht dat nog nodig zijn.
Confidence through competence
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:06:14 #13
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78816955
Steer, fijn dat je geweest bent, of niet?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_78817341
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:

Nee, die waren er alleen 's ochtends en net niet toen we er waren

de verpleegkundige die me aan het dossier hielp was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar die gaf ook aan dat ze me inhoudelijk met de diagnose helaas niet verder kon helpen, maar dat ik de arts zeker per telefoon ofzo kon spreken mocht dat nog nodig zijn.
Ik zou idd een telefonisch consult met de arts afspreken Steer, voor overleg. Gebeurt all the time

Poes is weer wat minder vinden we. Microlax klysmaatje ging goed (ingepakt in een handdoek kunnen we de gevaarlijkste tijger aan ) Resultaat 0
Ze laat het allemaal gelaten over zich heen komen, geeft méér pijn aan & ligt/slaapt de hele dag het liefst. Eet zeer matig en drinken doet ze volgens mij al helemaal niet..... ik heb er net een pijnstiller ingegooid, ik heb er nog maar ééntje nu.
Maandag maar weer bellen met de d.a.
*zuchtje
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:40:42 #15
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78817933
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zou idd een telefonisch consult met de arts afspreken Steer, voor overleg. Gebeurt all the time

Poes is weer wat minder vinden we. Microlax klysmaatje ging goed (ingepakt in een handdoek kunnen we de gevaarlijkste tijger aan ) Resultaat 0
Ze laat het allemaal gelaten over zich heen komen, geeft méér pijn aan & ligt/slaapt de hele dag het liefst. Eet zeer matig en drinken doet ze volgens mij al helemaal niet..... ik heb er net een pijnstiller ingegooid, ik heb er nog maar ééntje nu.
Maandag maar weer bellen met de d.a.
*zuchtje

Jeetje Bluezz.

Kan de opleving liggen aan iets dat de DA haar gegeven heeft? Bepaalde medicijnen of vocht? Want dan betekent dat dat ze dat misschien even wat structureler nodig heeft.
En de obstipatie zal ook wel meespelen misschien.

Het is wel erg herkenbaar. Toen onze katten afgelopen zomer zo ziek waren, knapten ze direct na de DA ook altijd zo mooi op. Om dan na een of twee dagen weer in een dip te komen. Een beetje van: twee stappen vooruit, eentje achteruit.
pi_78818121
Dat geloof ik zeker, dat die opleving door het kunst en vliegwerk van de dierenarts is gekomen.
Het was bijna een wonderbaarlijke genezing te noemen
Ze slaapt nu vrij diep, en als ik even kom checken krijg ik altijd een prrrtje

Gaat het met jouw poetjes goed dude?
pi_78818141
Oké. Wij gaan gezond doen

Ik wil nu echt afvallen, dus we gaan een tijd op streng
Eerst maar eens de gewoontes van koekje bij de koffie en hapje bij de borrel eruit.
Gezond eten, goed drinken.
En dan langzamerhand ook weer beginnen met sporten, hardlopen.

Het werd te gek

Mijn enige probleem is dat rotte ritme waar geen touw aan vast te knopen is.. Dus dat is nog even puzzelen.
Voor maandag heb ik in elk geval een kipsalade bedacht om mee te nemen.
Sla, paprika, bosui, wortel, taugé en gestoomde kip gemarineerd in wat ketjap en sojasaus.
Eens kijken of dat werkt!
pi_78818227
Suc6 Lielie

Wij eten vanavond (zometeen al, we gaan vanavond weg) kabeljauwhaasjes & coquilles met worteltjes.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:53:31 #19
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78818292
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat geloof ik zeker, dat die opleving door het kunst en vliegwerk van de dierenarts is gekomen.
Het was bijna een wonderbaarlijke genezing te noemen
Ze slaapt nu vrij diep, en als ik even kom checken krijg ik altijd een prrrtje

Gaat het met jouw poetjes goed dude?
Poetjes gaan goed hier hoor! Ouwe besjes. De ene had een winterdepressie (ja echt, het portret. Helemaal door de molen geweest, maar niks aan de hand. Maar wel hele dagen diep zuchtend voor dood op de bank liggen, gedurende een week of twee. Klauwen met geld uitgegeven voor alle bloedtests ed. Volgende keer maar meteen om prozac vragen. )

Ben benieuwd hoe ze de Franse draakjes gaan vinden, komende zomer!
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef LieLie het volgende:
Oké. Wij gaan gezond doen

Ik wil nu echt afvallen, dus we gaan een tijd op streng
Eerst maar eens de gewoontes van koekje bij de koffie en hapje bij de borrel eruit.
Gezond eten, goed drinken.
En dan langzamerhand ook weer beginnen met sporten, hardlopen.

Het werd te gek

Mijn enige probleem is dat rotte ritme waar geen touw aan vast te knopen is.. Dus dat is nog even puzzelen.
Voor maandag heb ik in elk geval een kipsalade bedacht om mee te nemen.
Sla, paprika, bosui, wortel, taugé en gestoomde kip gemarineerd in wat ketjap en sojasaus.
Eens kijken of dat werkt!
Maaltijden plannen inderdaad en alles meenemen, zodat je niet de kans loopt per ongeluk een kroketje weg te kauwen op het station.

Low carben niets voor jullie?
pi_78818357
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Duderella het volgende:

Maaltijden plannen inderdaad en alles meenemen, zodat je niet de kans loopt per ongeluk een kroketje weg te kauwen op het station.

Low carben niets voor jullie?
Wat houdt dat in?
pi_78818416
Koolhydraatarme producten eten, en je eiwitinname wat ophogen. Binnen 10 weken ben jij 10 kilo kwijt
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:58:29 #22
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78818438
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat houdt dat in?
Zie bijvoorbeeld 'South Beach Diet' via google.

Snelle koolhydraten vermijden en de langzame koesteren. Dus geen bloedsuiker-sprongen meer waardoor je steeds honger hebt, maar langduriger verzadigd zijn. Kort gezegd: Geen aardappelen, brood, pasta, rijst, hóógstens volkoren brood/pasta en zilvervlies. Ook fruit even vermijden (suikers). Wel lekker groenten eten en vlees en visjes en zo.

Dat een paar weken en dan is je lijf zo gereset dat het wat verstandiger met koolhydraten omgaat en ze niet meteen op je heupen plakt.

O wat Bluezz zegt dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 06-03-2010 17:03:49 ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:01:02 #23
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78818502
Ik ga weer even een economie draaiende houden in Emperor (spelletje).
pi_78818505

Zou het echt zo werken vraag ik me nog steeds af, dat van die ketose/lijf resetten?
Ik ben echt benieuwd of ik over (nu nog) 17,4k & een paar maanden nog steeds redelijk op gewicht blijf!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:02:46 #25
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78818554
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:01 schreef Bluezz het volgende:

Zou het echt zo werken vraag ik me nog steeds af, dat van die ketose/lijf resetten?
Ik ben echt benieuwd of ik over (nu nog) 17,4k & een paar maanden nog steeds redelijk op gewicht blijf!
Geen idee, maar voor mij werkte het wel! Ik voelde me kei-fit!
Al moet ik wel blíjven letten op koolhydraten. Ik doe af en toe een paar weken streng en dan gaat het goed.

O ja, nu echt weg. Dag dames.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')