Nee, geld is weer opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hey schatje. Vanavond nog stad in? ik wel!, kom maar naar de kelder ofzo!
Aan TS het vriendelijk doch dringend verzoek om de TT in 403 te veranderenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, dan moeten we gewoon de TS af blijven zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aan TS het vriendelijk doch dringend verzoek om de TT in 403 te veranderen
Dat kan de TS heul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aan TS het vriendelijk doch dringend verzoek om de TT in 403 te veranderen
Mensen die in Goor wonen neem ik niet serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Padoem tsjj.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen die in Goor wonen neem ik niet serieus.
Padoem tsjj.
quote:
Voor vrouwen misschien wel, of je moet natuurlijk er van houden als manquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk daar op de zaterdagavond?
O, ik ben er wel eerder geweest hoor. Een ontzettende lol gehad omdat één iemand van het gezelschap niet wist wat voor een tent het wasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:44 schreef Mdrop het volgende:
Voor vrouwen misschien wel, of je moet natuurlijk er van houden als man.
Ga je mee buiten spelen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
En nu ga ik ook niet meer naar buiten. Veul te koud.
Lol, dat lijkt me wel heel grappig om te zienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, ik ben er wel eerder geweest hoor. Een ontzettende lol gehad omdat één iemand van het gezelschap niet wist wat voor een tent het was
quote:
Dat was zeker grappig om te zien, juist omdat we hem alleen lieten en er één of andere dude op af staptequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:48 schreef Mdrop het volgende:
Lol, dat lijkt me wel heel grappig om te zien, maar lijkt me verder niet, echt van die vreemde ideeën bij
.
Nope eerst verjaardag en dan uit in Oldenzaalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:50 schreef Ballantines het volgende:
Vanavond ook maar is het wekelijkse ritueel herhalen en Enschede inMeer die zich daar gaan vermaken?
Geen idee, ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is het een beetje leuk daar op de zaterdagavond?
Zeg, ga jij eens ff met de TT spelen i.p.v. mijn citatenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |