Lolwut?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
LEKKER BOEIEND WAT HET GOEIE NUMMER IS GODVERDOMME HET IS MAAR EEN NUMMER HOOR GEEN WERELDRAMP
iedereen die loopt te bitchen over het topicnummer, jezus waar kun je je druk om makenquote:
Wat ben jij dan aan het janken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
LEKKER BOEIEND WAT HET GOEIE NUMMER IS GODVERDOMME HET IS MAAR EEN NUMMER HOOR GEEN WERELDRAMP
Je kan ook gewoon meteen het goede nummer in de TT zettenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
iedereen die loopt te bitchen over het topicnummer, jezus waar kun je je druk om maken
Ik wil niet lullig doen, maar volgens mij heeft deze TT een verkeerd nummer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar volgens mij heeft deze TT een verkeerd nummer.
Weet niet of je dat al gezien had?
Joh!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
HET MOET VERDOMME 403 WORDEN JA!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Moeten we in dit soort noodgevallen ditquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:12 schreef Kreator het volgende:
Had dit trouwens niet 403 moeten zijn? Er staat 402 in de titel.
knopje indrukken?
Nee, dan moeten we gewoon de TS af blijven zeikenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Moeten we in dit soort noodgevallen dit [ afbeelding ] knopje indrukken?
Hey schatje. Vanavond nog stad in? ik wel!, kom maar naar de kelder ofzo!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Met champignons inmiddels zeker?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:18 schreef Kreator het volgende:
Ik heb er nog wel 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |