quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pure mishandeling als ik daar op zou moeten lopen. Doe mij maar gewoon 'sneakers', ook voor vrouwen
.
Ow, ow! Nice! Alleen houd ik niet zo van de tattoo's... Of is dit de Chanel catwalk?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoewel elegante schoentjes soms wel leuk zijn. Maar ik ben meer een gympen type.
pafipo
[ afbeelding ]
Voor mij en San![]()
Ik hou er ook niet zo van maar hij heeft zo'n lekker lijf.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, ow! Nice! Alleen houd ik niet zo van de tattoo's... Of is dit de Chanel catwalk?
+100!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen houd ik niet zo van de tattoo's.
Gelukkig mijn mening en hoef jij daar niets op uit te doenquote:
Hahaha, de man die mij van mijn hakken af kan houden moet nog geboren wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+100!
[..]
Gelukkig mijn mening en hoef jij daar niets op uit te doen.
Ik durf het niet eens te proberenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, de man die mij van mijn hakken af kan houden moet nog geboren worden
Weet je wel dat je van hakken later hele rare voeten krijgt?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, de man die mij van mijn hakken af kan houden moet nog geboren worden
* Mdrop denkt aan Victoria Beckumquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wel dat je van hakken later hele rare voeten krijgt?
Als je er te veel op loopt jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wel dat je van hakken later hele rare voeten krijgt?
Dat heb ik wel eens horen zeggen ja. Maar dat loopt toch lomp?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Klompen zijn het best!
Koel!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:04 schreef Redbaron het volgende:
Heuj ik ben er ook weer, best lam maar kan niet slapen![]()
En internet op mn foon werkt nu ook, instelling in abbo veranderd bij de winkel![]()
Kan ik mooi in de wachturen meespammen
ik kan hardlopen op klompen!quote:
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik kan hardlopen op klompen!
laat eens zien dan!quote:
Waarom? Ik heb geen houten klompen meer en mijn leren ben ik kwijt.quote:
Morgen is het zowaar nog drukker dan op een zaterdagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef Kreator het volgende:
is het mmorgen trouwens geen koopzondag? kun je dan ook gaan, San.
Buzz gekocht. Tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |