quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pure mishandeling als ik daar op zou moeten lopen. Doe mij maar gewoon 'sneakers', ook voor vrouwen
.
Ow, ow! Nice! Alleen houd ik niet zo van de tattoo's... Of is dit de Chanel catwalk?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoewel elegante schoentjes soms wel leuk zijn. Maar ik ben meer een gympen type.
pafipo
[ afbeelding ]
Voor mij en San![]()
Ik hou er ook niet zo van maar hij heeft zo'n lekker lijf.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, ow! Nice! Alleen houd ik niet zo van de tattoo's... Of is dit de Chanel catwalk?
+100!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen houd ik niet zo van de tattoo's.
Gelukkig mijn mening en hoef jij daar niets op uit te doenquote:
Hahaha, de man die mij van mijn hakken af kan houden moet nog geboren wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+100!
[..]
Gelukkig mijn mening en hoef jij daar niets op uit te doen.
Ik durf het niet eens te proberenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, de man die mij van mijn hakken af kan houden moet nog geboren worden
Weet je wel dat je van hakken later hele rare voeten krijgt?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, de man die mij van mijn hakken af kan houden moet nog geboren worden
* Mdrop denkt aan Victoria Beckumquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wel dat je van hakken later hele rare voeten krijgt?
Als je er te veel op loopt jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wel dat je van hakken later hele rare voeten krijgt?
Dat heb ik wel eens horen zeggen ja. Maar dat loopt toch lomp?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Klompen zijn het best!
Koel!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:04 schreef Redbaron het volgende:
Heuj ik ben er ook weer, best lam maar kan niet slapen![]()
En internet op mn foon werkt nu ook, instelling in abbo veranderd bij de winkel![]()
Kan ik mooi in de wachturen meespammen
ik kan hardlopen op klompen!quote:
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik kan hardlopen op klompen!
laat eens zien dan!quote:
Waarom? Ik heb geen houten klompen meer en mijn leren ben ik kwijt.quote:
Morgen is het zowaar nog drukker dan op een zaterdagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef Kreator het volgende:
is het mmorgen trouwens geen koopzondag? kun je dan ook gaan, San.
Buzz gekocht. Tof.
Jawel hoor. Ik baal alleen dat ik zo naar buiten moet. De Plusmarkt had geen BonBonBloc (mijn verslaving) meer, dus moet ik zo naar de AH.quote:
Melkchocoladequote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:45 schreef Ballantines het volgende:
BonBonBlocToch wel de witte chocolade met donkere vulling?
Het is hier zo koud dat ik een das en handschoenen moet aandoen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is hier gewoon lekker weer in Amersfoort, hoefde niet eens een trui aan te doen
Waar is hier?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:14 schreef Kreator het volgende:
Het is hier 25 graden!
Da's tenminste een aangename temperatuur.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Binnen.. en ik loog want het is 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |