Thanksquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 12:31 schreef Greys het volgende:
Oh Ziggy in het zonnetje
De doos met voer staat (eindelijk![]()
, vergeef me) klaar hoor!
Maandag gaat ie op de post, dinsdag heb je hem!
Aawwquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De houding is wel hetzelfde jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je snel kijkt, met een oog half dicht is het net Ziggy, toch
Damn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op Concerta zit een bijbetaling van zo'n 50 euro per maand, da's best veul vind ik
LOLquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:22 schreef nokwanda het volgende:
owww, voor ik weg ben...zo grappig hier. Merlijn en Poeska vinden elkaar stiekem aardig. Als een van de twee niet kijkt stopt de ander een neus in de vacht van de ander. Maar Merlijn is fan van Poeska. Hij begint haar te imiteren. Dat is trouwens iets typisch Merlijns. Imitatie. De laatste paar dagen merkte ik het al met het eten geven, dat hij zich hetzelfde gedraagt. Zeur Poeska luid om eten, dan doet hij mee. Poeska en Donna draaien altijd luidruchtig rondjes om mijn voeten als het eten eraan komt. Merlijn nu ook. En hij krijgt voorrang van de dames (de andere poezen echt niet). Maar nu doet hij ook pogingen om haar stem te imiteren. Ze heeft een heel grappige Meeeheeuuwww. Die heeft Merlijn nooit gehad. Vanochtend was Poeska boven en Merlijn zat beneden aan de trap. Opeens hoor ik dat geluid. Ik hoorde wel dat het Poeska niet was en zag dat die naast me stond, dus ik loop naar de trap met zo"nhoofd. Geen van de andere poezen heeft dat specifieke geluid. Was het Merlijn die met een vrolijke kop naar boven zat te loeren. Ik moest komen om eten in de bakjes te doen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
Net even gemaakt, het zonnetje scheen in huis.
Een zaterdagochtend-6maart-impressie van Huize Greys
[ afbeelding ]
Boor en Bink in goed gesprek:
[ afbeelding ]
Mooie Boor
[ afbeelding ]
Bij Zorg en Zekerheid wordt Concerta of Strattera 100% vergoed (minus eigen risico).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op Concerta zit een bijbetaling van zo'n 50 euro per maand, da's best veul vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |