Het weer is inderdaad kut.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die vieren we morgen pas, maar idd...we hadden het buikje rond, het was kutweer, dus we gingen "even" liggen
Bella is leukquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:40 schreef Maes het volgende:
Mijn stiefdochter zegt ongeveer 15 x op een dag: Ik wil de puppie, we hebben ook een nieuwe naam op het lijstje: Bella (Van Bellatrix het karakter van Helena Bonham Carter uit Harry Potter)
Lekker slapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:44 schreef Enfermera het volgende:
Het topic gaat idd helemaal niet zo snel![]()
Ik ga lekker pitten. Had nog de intentie om P&W te kijken, maar ben echt te moe van alles van vandaag...![]()
Trusten!
oh, nog even een correctie, ik bedoel dus max 54 mg en niet 54 gram, das wel heul veelquote:
sowieso heb ik niet de drukke variant, dus uiterlijk is er niet veel te zienquote:[..]
Ohja, dat soort grappenBah. Ja precies..
Das ook grappig, een bijwerking van Ritalin is hyperactiviteitLeuk als je dat aan je ADHD'er geeft. Maar het klopt wel; normaal houdt mijn man het zelf in de hand, soms beetje druk, dan weer rustig. Met pillen heb je geen keus, dan ben je rustig. Is het uitgewerkt, dan is ie druk
Weet niet of jij dat ook hebt?
Ohhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 6 maart 2010 05:44 schreef DeZwabber het volgende:
oh, enne, ik was bezig met een wappereendje, maar omdat het zo'n #$#$%werk was ben ik er een paar dagen mee gestopt, en heb em net even afgemaakt![]()
[ afbeelding ]
Is het heel vervelend voor jou en anderen of is het gewoon een stuk karakter? Of ben ik nou zo gewend aan mensen met die "afwijking"?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, nog even een correctie, ik bedoel dus max 54 mg en niet 54 gram, das wel heul veel![]()
en voorlopig beperkt het zich tot alleen hoofdpijn, maar als die door een hoge bloeddruk veroorzaakt wordt loop ik daar niet graag al te lang mee rond![]()
[..]
sowieso heb ik niet de drukke variant, dus uiterlijk is er niet veel te zien
je merkt het pas als je een gesprek met mij aanknoopt, in erge gevallen kan ik twee keer vlak achter elkaar kwijtraken waar ik het ook alweer over had, en eindigen met 6 zijwegen op 3 verschillende onderwerpen totaal niet gerelateerd aan het onderwerp![]()
en sleutels vergeten, en treinen missen etc etc...![]()
en concerta is met vertraagde afgifte, dus echt veel pieken en dalen zitten er niet in op een dag gelukkig
het wordt alleen niet vergoedterwijl het ritalin in een sponsje is for fucks sake
Oh, zonde!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:18 schreef nokwanda het volgende:
Hier had het gister ook hard gewaaid en geregend. Bijna alle nepvlinders die we in het kattennet hadden gespannen zijn naar God
Wat jammer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:18 schreef nokwanda het volgende:
Hier had het gister ook hard gewaaid en geregend. Bijna alle nepvlinders die we in het kattennet hadden gespannen zijn naar God
Echt?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:02 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan zo naar Bleiswijk
Grote snuffelmarkt in de FloraHolland hallen
Bekkie-met-zoete-drop!quote:
Oh, zo iets wik ik ook weer eens! Heerlijk! Have fun!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:02 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan zo naar Bleiswijk
Grote snuffelmarkt in de FloraHolland hallen
Ja, morgen ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Oh het is maar goed dat Heer G dat niet weet, die is dol op dat soort dingen.
Is ie morgen ook nog, dat je weet?
[..]
Bekkie-met-zoete-drop!
* nokwanda beamt Strega een beetje Schiedamse zonneschijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik ben Strega.
Natuurlijk heeft Pagan de macht overgenomen en zich op twitter, fok enz. ingelogd als Pagan![]()
(ik heb even geen zin in opnieuw in en uit loggen).
Mag hier nm. helemaal niet zitten, want dan hangt het been.
Doe het toch lekker even, weet af en toe niet meer hoe ik zitten/liggen moet.
Het is heerlijk weer thuis te zijn, maar ben vreselijk moe.
Heb het idee dat het herstel van de wond zo'n beetje alle energie opslurpt die ik heb.
Oh-Oh, mooi pctje? En bedankt voor de schitterende thuiskom kaart![]()
![]()
![]()
ElisaB, als je dit leest, meid wat rot, toch zorgen dat je goed rust houd, als het chronisch word ben je nog verder van huis. Vreselijk, ik heb carpaal tunnel syndroom, dus weet hoe je handen en armen kunnen aanvoelen. Laat je dus maar goed verzorgen door de Beeb.![]()
![]()
![]()
Maes heb je al een foto van Bella? Of moet ze nog geboren worden?![]()
Greys, wat is je UI met vlaggetje leuk geworden,. Goed van Zwabber.
Zwabber beetje anders zijn is niet verkeerd hoor, helemaal met Nok eens. Vaak maken zulke dingen dat je benmt wie je bent en is het goed zoals het is.(klinkt beetje wattig misschien)
Iedereeen met zieke poezels, honden enz. beterschap en dikke![]()
Hier ben ik ziek van de winter, het is ALWEER wit
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
Boor is trouwens een voorbeeldige 'patient'. Elke dag moet hij oordruppels en op een klein beetje tegenstribbelen na ondergaat hij het keurig. En drie pillen per dag - 2x per dag antibiotica en 1x anti-jeuk - stop ik in zijn bekje en slikt hij dan automatisch door![]()
Haha ja daar ging ik al vanuitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, nog even een correctie, ik bedoel dus max 54 mg en niet 54 gram, das wel heul veel![]()
en voorlopig beperkt het zich tot alleen hoofdpijn, maar als die door een hoge bloeddruk veroorzaakt wordt loop ik daar niet graag al te lang mee rond![]()
[..]
sowieso heb ik niet de drukke variant, dus uiterlijk is er niet veel te zien
je merkt het pas als je een gesprek met mij aanknoopt, in erge gevallen kan ik twee keer vlak achter elkaar kwijtraken waar ik het ook alweer over had, en eindigen met 6 zijwegen op 3 verschillende onderwerpen totaal niet gerelateerd aan het onderwerp![]()
en sleutels vergeten, en treinen missen etc etc...![]()
en concerta is met vertraagde afgifte, dus echt veel pieken en dalen zitten er niet in op een dag gelukkig
het wordt alleen niet vergoedterwijl het ritalin in een sponsje is for fucks sake
Op Concerta zit een bijbetaling van zo'n 50 euro per maand, da's best veul vind ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja daar ging ik al vanuit![]()
Nee precies.. Das niet goed, hoge bloeddruk!
Dat dacht ik al ja, ADD? Collega van mijn man heeft dat waarschijnlijk ook, zijn we sinds kort achter.
Hahaha jaHerkenbaar!
Hoe lang weet je al dat je het hebt?
Ja dat snap ik ook niet hoorAls concerta beter werkt voor je, waarom dat dan niet gebruiken? Alsof je er iets aan kan doen dat je AD(H)D hebt?
Pft.
Het is geen toeval, het is al de derde dag dat hij het braaf doetquote:
Bekkie met zoute popcorn dan?quote:
Zoute popcornquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
Bekkie met zoute popcorn dan?
Bekkie zonder levensmiddelen dan gewoon?
Die kat is in alles perfectquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen toeval, het is al de derde dag dat hij het braaf doet
Ik denk dat ie denkt 'ALLES om niet weer dat bakje in te hoeven naar de DA'
[..]
Bekkie met zoute popcorn dan?
Bekkie zonder levensmiddelen dan gewoon?
Nou he?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die kat is in alles perfect![]()
Superboor. Jij die zo lang twijfelde... en dan krijg je gewoon de perfecte kat
Ja is het wat? Denk je dat ik het ook wel wat vind? Dat kan jij wel inschatten inmiddelsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wat overigens écht een aanrader is:
(500) Days of Summer
Echt hele goeie film, niet de standaard romcom, en voor de mannen ook zeer goed te pruimen. Beetje hetzelfde verknipte effect had het wel als Closer, dat je toch weer even goed nadenkt over wat liefde ook alweer is en hoe 'echt' het allemaal is![]()
Jep jij vind het ook wel watquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja is het wat? Denk je dat ik het ook wel wat vind? Dat kan jij wel inschatten inmiddels
Oh ja, die lijkt mij ook heel leuk, binnenkort eens kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wat overigens écht een aanrader is:
(500) Days of Summer
Echt hele goeie film, niet de standaard romcom, en voor de mannen ook zeer goed te pruimen. Beetje hetzelfde verknipte effect had het wel als Closer, dat je toch weer even goed nadenkt over wat liefde ook alweer is en hoe 'echt' het allemaal is![]()
Chico vraagt of ze op oude kale mannen valt...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
En deze mag ik eigenlijk niet posten van Bink, want daar had ze nog een beetje de out-of-bed look
[ afbeelding ]
Ja die is echt heel mooi!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nog even hier mijn kunstzinnige foto van Buffy spammen, vond 'm zowaar best aardig gelukt
[ afbeelding ]
Ah ja die is ook mooi zoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die is echt heel mooi!![]()
Voor als je wil is hij hier nog nét ietsje scherper en met wat meer contrast. Maar dat softe heeft ook wel wat!
[ afbeelding ]
Veel!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel honderden foto's van die beestjes heb jij eigenlijk oh-oh
Billy zn gezicht kan je daar ook alleen maar wel zien omdat ie al 4 dagen of zo dezelfde elastiekjes in zn pruik geknoopt heeft zitten, ik ga ze na het scheren maar eens losknippen geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |