Aargh, hou op!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:43 schreef J.Stalin het volgende:
Ene moment lig je lekker te pitten en daarna verga je ineens van de pijn.
godverdomme
Klacht:Je slaapt gewoon lekker en dan word je ineens wakker terwijl je been sterft.
Ik las kut.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:51 schreef henrydg het volgende:
Klopt, echt heeel irritant is dat. Ik heb het wel eens bij mijn kuit
Dit ga ik echt proberen, ik strek hem altijd gewoon omdat mijn moeder zei dat dat het beste helpt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:50 schreef Holy_Goat het volgende:
dat is inderdaad ERG kut. vooral in je kuit. Snel bed uit springen en gaan staan helpt meestal wel een beetje, maar man oh man wat een pijn.
Ja de linkse heren uit Den Haag proberen me een poets te bakken, stem pvv open je ogenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien ben je er vanmiddag niet meer en zijn dit hints.
Doe ik al.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:54 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Ja de linkse heren uit Den Haag proberen me een poets te bakken, stem pvv open je ogen
Iedereen met een greintje trots zou dat moeten doen verdomme kijk dan naar die marokkenenquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Aargh, hou op!dat zijn de enige momenten dat ik echt schreeuw van de pijn. Wat een kutgevoel is dat.
Gewoon laten gaan, als je het tegenwerkt komt het toch weer terug (hier dan).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:50 schreef Holy_Goat het volgende:
dat is inderdaad ERG kut. vooral in je kuit. Snel bed uit springen en gaan staan helpt meestal wel een beetje, maar man oh man wat een pijn.
ik las kutquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:50 schreef Holy_Goat het volgende:
Wat erger is, is aids.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat erger is, is wakker worden zonder enig gevoel in je arm. Het lijkt een zak zand en dan begin je er extreem hard mee te schudden van wtf is dit ik heb een verlamming aan mijn arm!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |