ze is gewoon 16 jaar, beetje jong voor een paal danseresquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Bo is wel een erg geil sletje.
Ironiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ze is gewoon 16 jaar, beetje jong voor een paal danseres
Ik vind het heel knap van mezelf dat ik er nog niets van heb gekekenquote:
Samequote:Op zondag 14 maart 2010 12:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap van mezelf dat ik er nog niets van heb gekeken
Ja Luciano was echt goed, inderdaad de beste dit keer ...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Veruit de beste deze aflevering is een 9-jarige.
Nu breng je me haast in de verleiding om het ook eens te gaan kijkenquote:
Ehhhhhh tja.quote:
Geweldig mannetje ja!quote:
Maar waarom dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:31 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Geweldig mannetje ja!Volgens mij heeft 'ie potentie om een Fok legende te worden
Heuuuuuuuuuuuquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heuuuuuuuuuuu
Dan zal ik het begrip cultheld wel niet snappen.
What about : "niet zo goed"?
Zeiden ze dat ja? Wel gaaf dat LaVelle in de jury zit, die kende Michael wel aardig en hij is goed.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:43 schreef gifkwal het volgende:
Die Luciano is echt goed! En wat een schatje.
Verder vond ik die Groove Kings of hoe ze ook heten ook heel erg leuk, humor.
Dom trouwens hoe ze dat ene jury-lid aankondigen: "De choreograaf en beste vriend van Michael Jackson"
Daar kon je op wachten natuurlijk. Kijk, het is geweldig dat we nieuw materiaal gaan horen, maar er zit natuurlijk ook een andere kant aan vast. Ach, je kan er weinig aan doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:26 schreef MJ44ever het volgende:
En daar gaan we:
Michael Jackson Estate Inks Record, Record Deal
Posted Mar 16th 2010 12:10AM by TMZ Staff
TMZ has confirmed the Michael Jackson estate has signed the biggest deal ever in music -- worth up to $250 million with a guarantee of $200 million.
The estate made the deal with Sony Music Entertainment. According to the Associated Press, the contract is for 10 projects over seven years.
One album will debut in November, which contains never-before released recordings. We're told Jackson left enough material for at least three albums of fresh material.
A source tells TMZ the royalty rate on foreign sales is the key to the deal -- and 2/3 of the sales of MJ records traditionally have been outside the U.S.
And we're told Sony gets a two-year extension for the right to distribute the Michael Jackson catalog -- to 2017.
The deal was brokered by John Branca and John McClain, executors of the MJ estate.
Beetje dubbel inderdaad, maar Michael had zelf niks anders gedaan dan zulks een deal groot en lucratief opzetten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten natuurlijk. Kijk, het is geweldig dat we nieuw materiaal gaan horen, maar er zit natuurlijk ook een andere kant aan vast. Ach, je kan er weinig aan doen.
Benieuwd ben ik wel!
Klopt, dit is wat hij zegt:quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef gifkwal het volgende:
Ik vraag me iets af, misschien dat iemand hier het weet. Wat zegt Michael allemaal in het nummer Money? Nadat hij zegt "If you want it you earn it with dignity" zegt hij nog een heleboel meer maar ik kan het niet verstaan door de muziek. Ik meen o.a. "Rockefeller" te verstaan? Weet iemand het?
Oh, wat tof dat jij dat hebt verstaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klopt, dit is wat hij zegt:
Vanderbilt, Morgan,Trump, Rockefeller, Heineken, Getty, Getty, Gates.
Toch leuk, Nederlanders in het rijtje
Het is inderdaad maar net hoe je het bekijkt. Onder andere Vanderbilt en Rockefeller maken deel uit van de Illuminati, dat geeft er weer een heel andere draai aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:01 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oh, wat tof dat jij dat hebt verstaanNu weet ik het eindelijk.
Maar ik neem dus aan dat hij hiermee mensen bedoelt die hun geld wel met 'dignity' hebben verdiend? Of juist andersom? Het is maar net hoe je het ziet natuurlijk.
Oeh, spannendquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar net hoe je het bekijkt. Onder andere Vanderbilt en Rockefeller maken deel uit van de Illuminati, dat geeft er weer een heel andere draai aan
Gates was in 1996 al de rijkste man van de wereld volgens Forbes, dus ik denk dat hij er in 1994/95 ook niet slecht bij zatquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:10 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oeh, spannendIk ben nu eigenlijk wel heel benieuwd op welke manier hij die namen bedoelde...
Ik wist niet dat Bill Gates rond '94/'95 al zo bekend stond om zijn geld.
Oh, ik dacht dat Microsoft/internet toen nog niet zo populair wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gates was in 1996 al de rijkste man van de wereld volgens Forbes, dus ik denk dat hij er in 1994/95 ook niet slecht bij zat![]()
Ik ben ook wel benieuwd naar wat Michael precies met die namen heeft bedoeld. Hij was overigens vrienden met Donald Trump, dus het zou dan vreemd zijn om een vriend te bekritiseren in één van je nummers. Maar goed, weten doe je het niet zeker.
Win95quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:06 schreef Rnnz het volgende:
De eerste echte (gebruiksvriendelijke) Windows kwam toen uit, Windows 95.
[ afbeelding ]
Ik weet het dus niet. Wellicht dat hij een rijtje namen met good and evil heeft gemaakt en dat hij die namen dus even noemt. Geen idee, just a thought. Wat vindt men overigens over het nummer Money in zijn geheel?quote:Maar goed, ik denk niet dat Michael het negatief bedoelde in Money.
Oh, die Windows herken ik ook nog! Wat een nostalgie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Win95![]()
[..]
Ik weet het dus niet. Wellicht dat hij een rijtje namen met good and evil heeft gemaakt en dat hij die namen dus even noemt. Geen idee, just a thought. Wat vindt men overigens over het nummer Money in zijn geheel?
Ik vind het zelf één van de mindere nummers van het album, het doet me niet zoveel en luistert ook niet 'lekker weg'.
Moneyquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:09 schreef gifkwal het volgende:
Zijn er eigenlijk nummers van Michael die jullie echt bagger vinden of altijd skippen? En warumm?
Vaak nummers uit Invincible, niet echt mijn stijl.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:09 schreef gifkwal het volgende:
Zijn er eigenlijk nummers van Michael die jullie echt bagger vinden of altijd skippen? En warumm?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:15 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb dat ook wel met Bad. Net als met Speed Demon en Liberian Girl, Privacy, Can't Let Her Get Away, She Drives Me Wild.
Aan de andere kant zijn er dus ook nummers die ik vroeger niks vond maar die ik nu zeer te pruimen vindt. Vroeger skipte ik Beat It altijd, nu vind ik hem super chill.
Ik ook niet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef gifkwal het volgende:
Ja maar je vond het 1 van de mindere nummers zei je, daaruit leidde ik af dat je het dus niet zo goed vond. Slecht was een verkeerde woordkeuze, maar ik kan er nog steeds met mijn verstand niet bij dat je Stranger in Moscow dus niet zo goed vindt! Waaaah.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Over afschieten gesproken, ik denk dat dat wel gebeurt als ik vertel dat ik Little Susie en Smile twee mindere nummers vind.
Sorry Bob, weet dat het 1 van jouw lievelingsnummers is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat meen je niet? Zeker Little Susie, dat moet je gewoon een mooi nummer vinden
haha, ik blijf het herhalenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sorry Bob, weet dat het 1 van jouw lievelingsnummers is.
Verwaarloosd, niemand keek naar haar om en ze is van de trap gevallen (zo even uit mijn hoofd).quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef gifkwal het volgende:
Mja Little Susie is ook wel een heel apart nummer, ik luister er ook niet vaak naar ondanks dat ik het een super vet nummer vind omdat het niet zo lekker wegluistert en het best deprimerend is. Hoe is Susie nou eigenlijk echt doodgegaan? Van de trap gevallen, of geduwd? Neglect? Ik snap het eigenlijk niet zo goed![]()
Ah oke dat haalde ik er ook in eerste instantie uit. Maar wist nou nooit zo goed of ik het zo letterlijk moest nemen, omdat hij later zo begint te zingen over "neglection can kill" etc, daarom dacht ik misschien is ze ook wel van de trap geduwd door een heks van een moeder of zoquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef piepie het volgende:
[..]
Verwaarloosd, niemand keek naar haar om en ze is van de trap gevallen (zo even uit mijn hoofd).
1 van mijn favoriete nummers van hemquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:35 schreef gifkwal het volgende:
Toch niet Stranger in Moscow he!?You Are Not Alone vind ik overigens niet veel aan.
Maar wat is er zo goed aan Can't Let Her Get Away, dan? Vind het maar een saai nummer.
Wat een lieve foto van kleine Michael
Wat megalomaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef gifkwal het volgende:
Wat een verschillende meningen
Misschien dat ik nog maar eens naar Can't Let Her Get Away moet luisteren dan. Ik heb trouwens bedacht dat als ik ooit dood ga dat ik dan HIStory op mijn begravenis wil.
Dat is mooi...ik heb dat met Man in the Mirror. En een Beatlessongquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef gifkwal het volgende:
Wat een verschillende meningen
Misschien dat ik nog maar eens naar Can't Let Her Get Away moet luisteren dan. Ik heb trouwens bedacht dat als ik ooit dood ga dat ik dan HIStory op mijn begravenis wil.
Haha, zo is het niet bedoeld. Ik betrek het niet op mezelf, ik vind het liedje gewoon een hele mooie boodschap hebben. Anders zou ik wel Invincible of zo gekozen hebbenquote:
Ik vind het 1 van de mooiste songs ooit. En ik ben superkieskeurigquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Haha, zo is het niet bedoeld. Ik betrek het niet op mezelf, ik vind het liedje gewoon een hele mooie boodschap hebben. Anders zou ik wel Invincible of zo gekozen hebben
Man in the Mirror ook zo mooi Robijn!
Ik wou dat ik een negerin in een gospelkoor was, dan kon ik het zingen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind het 1 van de mooiste songs ooit. En ik ben superkieskeurig
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef Bevin het volgende:
[..]
1 van mijn favoriete nummers van hem
Nee, stranger in moscow vind k ook wel een mooi nummer. Meer die ballads achter aan het album, maar dat vindt Bobbie niet zo leuk om te horen, mwehe
You know it!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Nou, even "Bad" omhoog helpen, want dat vind ik dus wel een leuk nummer.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:00 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een negerin in een gospelkoor was, dan kon ik het zingen.
Kijk, zo hoor ik het graag. Ik kan echt niks verzinnen wat niet goed is aan dat nummer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:24 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Stranger in Moscow is overigens een van Michael's meesterwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |