het is een kloonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
ah, er zijn genoeg fokkers die ongetwijfeld met je willen daten hoor
Dat zou wel erg makkelijk zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:56 schreef WillFerrell het volgende:
Ik voel een plaatje uit Remsjo's fobo opkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik2.jpgquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:56 schreef WillFerrell het volgende:
Ik een ban van 48 uur.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:56 schreef WillFerrell het volgende:
Op die ene foto in de boom houd je de tak wel heel stevig vastquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:06 schreef Suusielove het volgende:
Ik heb wat nieuwe foto's in m'n fotoboek
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:10 schreef mierenfokker het volgende:
Zegt eigenlijk wel weer genoeg over fok dat dit topic een stormlooptopic is.. Een meisje die haar date niet leuk vind, en gelijk denken ze de mannen dat ze weer een kans hebben..
kansen zijn niet in procentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
True dat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Trouwen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen vrouwen iets leuks vertellen![]()
Het enige leuke dat een vrouw zou kunnen zeggen is: "Neem me" of "Nee hoor natuurlijk mag [insert vrouwennaam] meedoen met onze vrijpartij"
Hij denkt volgens mij precies hetzelfde over jou, als ik naar je instelling kijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:06 schreef Suusielove het volgende:
Hoi mensen van fok, ik had dus mijn date vanavond. Het was helemaal niet leuk. Die jongen had ik vorige week ontmoet met uitgaan, maar het was echt een sukkel. Hij wist amper iets te zeggen en echt saai, dat is dus mijn klacht
Een foto van Remsjo zou dit topic wel aanvullen. Hij levert namelijk zelf commentaar op een userquote:
Bedoel je deze foto?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Een foto van Remsjo zou dit topic wel aanvullen. Hij levert namelijk zelf commentaar op een user
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |