De meeste hebben anders helemaal geen foto, ben nog niet echt een leuke tegengekomen hierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
ah, er zijn genoeg fokkers die ongetwijfeld met je willen daten hoor
Ik vind TS er wel leuk uitzien.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
Ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef Suusielove het volgende:
[..]
De meeste hebben anders helemaal geen foto, ben nog niet echt een leuke tegengekomen hier
Vreemdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef Suusielove het volgende:
[..]
De meeste hebben anders helemaal geen foto, ben nog niet echt een leuke tegengekomen hier
ik zei ook niet dat jij er mee wil daten, zij wel met jouquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef Suusielove het volgende:
[..]
Je hebt iets te compenseren?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:10 schreef Armoed het volgende:
Oeh, ik wil wel met je daten hoor (mits IQ boven de 120).
Die gaan zich nu allemaal hier meldenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
Ben jij wel leuk genoeg danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:10 schreef Armoed het volgende:
Oeh, ik wil wel met je daten hoor (mits IQ boven de 120).
idd, de eerste paar zijn al geconstateerdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die gaan zich nu allemaal hier melden
HAD HIJ WITTE SOKKENN!?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:11 schreef Marrek het volgende:
Dan had je dus toch niet naar al die kledingadviezen moeten luisteren...
net zoals op schoolquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:11 schreef Adelante het volgende:
Een vrouw praat toch altijd op een date en dan knik je als man instemmend en begripvol
Misschien ben jij wel een saaie doos.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:06 schreef Suusielove het volgende:
Hoi mensen van fok, ik had dus mijn date vanavond. Het was helemaal niet leuk. Die jongen had ik vorige week ontmoet met uitgaan, maar het was echt een sukkel. Hij wist amper iets te zeggen en echt saai, dat is dus mijn klacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |