quote:
quote:
quote:
Ik pieker d'r niet overquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zing eens: Ik heb zo waaawaaaaawaaaazinniggedroomd
Dat zag ik dus niet wanneer die foto niet uitvergroot is maar hij was aan zijn riem ana het sjorrenquote:
Ojaaaaaaaaaaaaajohhhh?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
Greys je 'hallo' klinkt wel een tikkie als een Rotterdammertttt
Soort van sekseh.quote:En nu ik hem een paar keer heb geluisterd, je hebt wel een soort van sekseh stem hoor
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaaaaajohhhh?
[..]
Soort van sekseh.
Ik doe het er voor
quote:
Wat doen mensen het hier goed qua mannen.quote:
Ohjaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik zeg "enorm opwindend sekseh" heb je me straks weer in het lesbische hokje
Nee, ik ben een Noordhollandse (geboren in Den Helderquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had m'n post iets ge-edit nog.... jij bent toch niet geboren in deze hoek toch?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef Maes het volgende:
Greys heeft ooit getracht mijn hondje Bobbie iets bij te brengen. Het is redelijk gelukt. Bobbie kan zitten op commando en af en toe gaat ze ook liggen als je het vraagt.
Net speelde ik het filmpje af waarop Greys zegt: Zit! Bob kijkt op en gaat zitten
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:00 schreef Ml-etje het volgende:Krijg hem niet kleiner
NIET kopiëren
Hmm, ook niet echt lelijk zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh! Ook heer Ml-etje?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb jullie trouwens allemaal mee naar bed genomen zojuist.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat doen mensen het hier goed qua mannen.
quote:
Ik ben weer op tijd terug voor de lekker mannen zo te zien!quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef Maes het volgende:
Greys heeft ooit getracht mijn hondje Bobbie iets bij te brengen. Het is redelijk gelukt. Bobbie kan zitten op commando en af en toe gaat ze ook liggen als je het vraagt.
Net speelde ik het filmpje af waarop Greys zegt: Zit! Bob kijkt op en gaat zitten
Hoh ff, ik heb een highlight op het woordje lesbisch. Er komen in een keer allerlei geluiden uit de laptop.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik zeg "enorm opwindend sekseh" heb je me straks weer in het lesbische hokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |