En ik ben dan weer zo zorgzaam dat ik er in mee gaquote:
nog een paar dagen jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd D., mooie 6e plek in de top 500
Pietje je mond staat openquote:
Komt door die wijnquote:
Zo even bijlezen, heeft ie een universitaire studie afgerond?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik ben dan weer zo zorgzaam dat ik er in mee gaen mijn boef heeft een topic
Daarvoor ben jij zijn allerliefste mamaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik ben dan weer zo zorgzaam dat ik er in mee ga![]()
quote:en mijn boef heeft een topic
Dit topicquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Komt door die wijn. Maar ik heb net je postgeschiedenis doorgespit en ben geen boef-topic tegen gekomen
.
Daar post je nu inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Komt door die wijn. Maar ik heb net je postgeschiedenis doorgespit en ben geen boef-topic tegen gekomen
.
Oh, zoquote:
Hij is 5quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo even bijlezen, heeft ie een universitaire studie afgerond?
Maar je bent nog steeds lievquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, zo![]()
. Er zit vandaag iets tussen Kally en mij in qua communicatie
!
quote:
Tussen Kally en mij ook, alleen dan iets andersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, zo![]()
. Er zit vandaag iets tussen Kally en mij in qua communicatie
!
Jij mag wel bovenop.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
OMG ik wordt gesandwiched tussen GMTA en miscommunicatie
Gesandwichedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:43 schreef Kally het volgende:OMG ik wordt gesandwiched tussen GMTA en miscommunicatie
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amandeltjes, gaat ie tof vinden, allemaal leuke cadeautjes krijgen![]()
![]()
quote:
Komt goed, laat je bankrekeningnr. hier maar achter, alle sc-ers gaan vast wat leuks kopen voor die kleinequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar verder, toen de dokter zei je moet je amandeltjes laten knippen trok hij al wit weg. Van de week info middag gehad, is wel goed laten ze foto's zien hoe het een beetje gaat, dat vond hij wel leuk, want hij krijgt toverstickers (pleisters met verdoving voor de narcoseprik) en hij is dol op toveren op het moment (Harry Potter)
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik geloof dat ik wat ongelegen binnen kom vallen hier
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komt goed, laat je bankrekeningnr. hier maar achter, alle sc-ers gaan vast wat leuks kopen voor die kleine
Ik wel, ik werd wakker, zag bloed op het kussen en sprong zo van het bed, de verpleegster schrok zich rot, die was bang dat de wond open gingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:46 schreef remlof het volgende:
Ze hebben mijn amandeltjes ook ooit geknipt, maar ik kan het me niet eens meer herinneren
Vast wel, ze is vast aan 't indrinken om haar stem optimaal te laten klinkenquote:
* Borstkas opblaast en schouders naar achteren doetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat maar, en jij komt niet ongelegen jij moet me helpen
, ik arm braaf meisje tegen al die gemene mannen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast wel, ze is vast aan 't indrinken om haar stem optimaal te laten klinken.
Mijn heldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Borstkas opblaast en schouders naar achteren doet![]()
Kom maar hier
Gemene mannen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat maar, en jij komt niet ongelegen jij moet me helpen
, ik arm braaf meisje tegen al die gemene mannen
Euh, nu mis ik iets ????quote:
*grinnik....hap hapquote:
Dat gebeurt mij ook veel te vaakquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:49 schreef Lotusss het volgende:
Denk dat ik zo maar eens mijn bedje induik. Wel nog even 20 minuten wachten voordat ik mijn wasje op kan hangen
O bah, wachten sucksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:49 schreef Lotusss het volgende:
Denk dat ik zo maar eens mijn bedje induik. Wel nog even 20 minuten wachten voordat ik mijn wasje op kan hangen
Huishoudelijk typetjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:49 schreef Lotusss het volgende:
Alles okay bij jou, nu ik toch weer eens hier ben?quote:
Ligt eraan op wat dan he Teunquote:
Zo'n lekker nummerquote:
Ja, nu jij toch hier bent, het gaat best goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Alles okay bij jou, nu ik toch weer eens hier ben?
Ja, ik geef hem het cijfer acht.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef BobdeStreamer het volgende:
Das leben der anderen, mooi dat die beviel Teun, ben 'm nu naar binnen aan het zuigen. Morgen wil ik die ook graag zien.
Nou op datquote:
Coos, je weet het, er komt alleen maar (nou ja meestal) onzin uit mijn mond (in dit geval handen)quote:
Die is er nog niet geweest ookquote:
Good to hear.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nu jij toch hier bent, het gaat best goed![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen lees ik dat Agnes Kant toegetreden is tot de raad van bestuur van ABN Amro
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:03 schreef D. het volgende:
*er weer is
Moest ff een paar lingeriesetjes beoordelen
Ik denk ik verklaar braaf mijn tijdelijke afwezigheidquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat willen wij weten omdat ....en ik ga ff wat minder posten nu geloof ik (aanvalletje ADHD)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |