En ik ben dan weer zo zorgzaam dat ik er in mee gaquote:
nog een paar dagen jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd D., mooie 6e plek in de top 500
Pietje je mond staat openquote:
Komt door die wijnquote:
Zo even bijlezen, heeft ie een universitaire studie afgerond?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik ben dan weer zo zorgzaam dat ik er in mee gaen mijn boef heeft een topic
Daarvoor ben jij zijn allerliefste mamaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik ben dan weer zo zorgzaam dat ik er in mee ga![]()
quote:en mijn boef heeft een topic
Dit topicquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Komt door die wijn. Maar ik heb net je postgeschiedenis doorgespit en ben geen boef-topic tegen gekomen
.
Daar post je nu inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Komt door die wijn. Maar ik heb net je postgeschiedenis doorgespit en ben geen boef-topic tegen gekomen
.
Oh, zoquote:
Hij is 5quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo even bijlezen, heeft ie een universitaire studie afgerond?
Maar je bent nog steeds lievquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, zo![]()
. Er zit vandaag iets tussen Kally en mij in qua communicatie
!
quote:
Tussen Kally en mij ook, alleen dan iets andersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, zo![]()
. Er zit vandaag iets tussen Kally en mij in qua communicatie
!
Jij mag wel bovenop.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
OMG ik wordt gesandwiched tussen GMTA en miscommunicatie
Gesandwichedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:43 schreef Kally het volgende:OMG ik wordt gesandwiched tussen GMTA en miscommunicatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |