Zit je eigenlijk nou nog in een band verder of dat niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
Donderdag voor het eerst een solo optreden geven van een half uur.
Best nerveus.....
Thanks, hoop hetquote:
Coversquote:Op maandag 8 maart 2010 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat ga je doen, covers of ook eigen nummers ?
Je doet het goed dus qua dat komt het wel goed![]()
Nope geen bandje...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk nou nog in een band verder of dat niet?
Ik heb gezocht op Google maar ik kan nog geen informatie vinden over dat nieuwe pedaal?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, inmiddels is het al de Marshall Pres'dent!
Wat voor ga je doen ?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks, hoop het
[..]
Covers
Thanks maar heb nog steeds de kriebels, staat straks 400 man naar me te kijken![]()
[..]
Nope geen bandje...
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb gezocht op Google maar ik kan nog geen informatie vinden over dat nieuwe pedaal?
![]()
Tot nu toe heb ik deze nummers in gedachten:quote:Op maandag 8 maart 2010 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voor ga je doen ?
Waarom geen bandje dan eignelij, niet aan toegekomen of geen zin in
Maak eens een keer een youtube cover van Chirs Isaakquote:Op maandag 8 maart 2010 17:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik deze nummers in gedachten:
City & Colour - The Girl
Jack Johnson - Angel/Better Together
(Milow - You don't know)
Chris Isaak - Wicked Game
De stad amsterdam
Foo Fighters - Best of you
Matt Costa - Astair
Maar nog even kijken welke ik ga doen![]()
Geen bandje omdat ik er de tijd niet voor heb/maak.
Ga ik voor je regelen, ik moet ook nog (verzoekjes voor donderdag vanuit m'n klas) Bubble Toes/Banana Pancakes/No Other Way van Jack Johnson doen en Wonderwall..... Geloof dat ik er wel anderhalf uur zit op die krukquote:Op maandag 8 maart 2010 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maak eens een keer een youtube cover van Chirs Isaakzo'n tof nummer
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:49 schreef TeleluvR het volgende:
Heel vet! En dat zonder photoshop!
Ligt er een beetje aan, wil je het hele nr in uptempo? Dan is het op zich wel een lekker introotje.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij dat stuk, ik kom er niet helemaal uit, eerste helft na het rustige stuk zit er rustige drums onder en 2e helft wat meer uptempo zit dat zo opzich goed in elkaar of kan je beter het hele stuk uptempo doen ??
http://www10.speedyshare.(...)oad/tempomixdown.mp3
tipsss ?
Dat schakelen kan met een Boss ME-X ook, eigenlijk best heel handig. Soort combinatie van multie-effect en switchboard.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yep, maar hij is nogal een tone-fetishist. Vandaar dat grote schakelbord, daarmee kun je effectloops aan en uit schakelen. Zodra je een serie uitzet, worden ze helemaal uit de loop gehaald en heb je dus minimaal tone-verlies. Hij gebruikt zelf nooit meer dan twee of drie effecten tegelijkertijd, Maar ik vind het ook wel redelijk over the top ja.
Hmm, nee. Ik vind het oude tempo mooier.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij dat stuk, ik kom er niet helemaal uit, eerste helft na het rustige stuk zit er rustige drums onder en 2e helft wat meer uptempo zit dat zo opzich goed in elkaar of kan je beter het hele stuk uptempo doen ??
http://www10.speedyshare.(...)oad/tempomixdown.mp3
tipsss ?
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef genakt het volgende:
Even wat oude cd's uit de verhuisdozen gehaald en wat kwam ik tegen PANTERA!!!!
Het blijft een fucking goede band
fucking geweldig en wat was dat een gitaar speler zeg. Zijn dat allemaal pinch harmonics tussendoor ?
morgen ochten mar gelijk beginnen aan Floods
quote:StewieSwan Started out really cool, but then it turned into a pentatonic wankfest...
hij zal het vast wel beter kunnenquote:
Juist, jaloezie.quote:
dat word oefenenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist, jaloezie.
En ja. dat zijn allemaal pinch harmonics.
gewoon je plectrum niet zoveel laten uitsteken en met je duim ligt en snel schavenquote:
Iemand?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:56 schreef KaMo het volgende:
http://www.bachmusik.com/en/bach-bsg-trd-tkn_p982
Hij is 5 cm dik, wat doet dat allemaal met de sound, die extra cm?
Meer sustain?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |