Nerds krijgen niet de kans om hardware uit te checkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:30 schreef guitarist het volgende:
Even iemands 'hardware' uitchecken betekent in de nerd wereld iets anders ja.....
Ik denk dat het is wat jij denkt dat het isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nerds krijgen niet de kans om hardware uit te checken
Als het is wat ik dnek wat het is
Balen manquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:44 schreef -Menn0- het volgende:
Fijn gitaar was er niet EN versterker was verkocht. "Ja van de week allebei verkocht, sorry"
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:44 schreef -Menn0- het volgende:
Fijn gitaar was er niet EN versterker was verkocht. "Ja van de week allebei verkocht, sorry"
Ja eigenlijk wel maar omdat die gozer zei: "er is nooit interesse voor die JM strat die dus hangt er over 2 weken nog wel en die versterker heb ik er nog 6 van staan, komt wel goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Balen man
Had je niet beter ff van te voren kunnen bellen dan
Dat is wel balen dan jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar omdat die gozer zei: "er is nooit interesse voor die JM strat die dus hangt er over 2 weken nog wel en die versterker heb ik er nog 6 van staan, komt wel goed" Dacht ik, ow komt wel goed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |