Als we dan toch verzoekjes doen: Pearl Jam - Just Breathequote:Op maandag 8 maart 2010 18:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ga ik voor je regelen, ik moet ook nog (verzoekjes voor donderdag vanuit m'n klas) Bubble Toes/Banana Pancakes/No Other Way van Jack Johnson doen en Wonderwall..... Geloof dat ik er wel anderhalf uur zit op die kruk
NU op radio 2.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als we dan toch verzoekjes doen: Pearl Jam - Just Breathe
Of is dat te laat?
Da's wel een leuk nummer inderdaad, en ook best te spelen. Die heb ik nog ergens in een gitaarblaadje staan, ben ik ook wel eens mee bezig geweest. Ik denk trouwens dat die solo een beetje te hoog gegrepen is, volgens mij kan je beter eerst proberen wat eenvoudigere dingen te doen. Je hebt er meer aan makkelijke dingen goed te doen dan dat je allerlei moeilijke dingen half goed speelt.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef genakt het volgende:
Even wat oude cd's uit de verhuisdozen gehaald en wat kwam ik tegen PANTERA!!!!
Het blijft een fucking goede band
fucking geweldig en wat was dat een gitaar speler zeg. Zijn dat allemaal pinch harmonics tussendoor ?
morgen ochten mar gelijk beginnen aan Floods
Wat is dat drumstel kut gemixt, en die snare klinkt écht te lelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:19 schreef genakt het volgende:
Even wat oude cd's uit de verhuisdozen gehaald en wat kwam ik tegen PANTERA!!!!
Het blijft een fucking goede band
fucking geweldig en wat was dat een gitaar speler zeg. Zijn dat allemaal pinch harmonics tussendoor ?
morgen ochten mar gelijk beginnen aan Floods
quote:
ja te hoog gegrepen is hij wel maar wel leuk om me pinch harmonics te oefenenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's wel een leuk nummer inderdaad, en ook best te spelen. Die heb ik nog ergens in een gitaarblaadje staan, ben ik ook wel eens mee bezig geweest. Ik denk trouwens dat die solo een beetje te hoog gegrepen is, volgens mij kan je beter eerst proberen wat eenvoudigere dingen te doen. Je hebt er meer aan makkelijke dingen goed te doen dan dat je allerlei moeilijke dingen half goed speelt.
Friggin briljant!quote:
http://www.veoh.com/brows(...)ch/v1386231grrRYrg6#quote:
Hja, idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Friggin briljant!![]()
Hier zit werk in.
Ik dacht het ook heel even. Vooral omdat die zanger zo beteuterd kijkt in het begin.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, idd.
Ik dacht zelfs heel even dat het echt was. Dát zou par geniaal zijn.
Geen probleem, daar zijn we voorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:33 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ik heb maar een kleine kamer dus 100 watt is overkill. Met 30 zou ik meer dan voldoende moeten hebben. Een eigen stijl heb ik nog niet. Ik zit pas egt in de beginfase. Ik zal zeker eens naar de Roland Cube serie gaan kijken. Alvast bedankt voor de tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |