Zo!quote:
Verschrikkelijk zeg...eigenlijk zouden we rtl maar moeten boycotten...iedereen voortaan de internetstream kijkenquote:
Mwah, dat is de conclusie van een aantal Fok!-kers hier.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef Parafernalia het volgende:
Begrijp ik nu goed dat de aflevering van afgelopen vrijdag niet op Uitzending Gemist (of hoe heet dat) staat vanwege die kutscheet opmerking?
Dat kan niet waar zijn....goeiemorgen zeg...
Ja ik geloof al langer niet dat die namen echt zijn...de redactie stuurt die emails gewoon.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef rubbereend het volgende:
Simon Swinkels uit Son en Breugel
Berrie de Bruin uit Beuningen
Wout Wevers uit Wijchen
Hebben tot nu toe een vraag gesteld
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef rubbereend het volgende:
Wout Wevers uit Wijchen
Er wordt in die mails ook veel te vaak gerefereerd aan de VI. Daarmee wordt de indruk gewekt dat als je wilt weten wat er speelt in de voetbalwereld, je maar het beste de VI kan kopen. Wat een toeval in een programma dat grotendeels bestaat omdat de VI er geld in stoptquote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja ik geloof al langer niet dat die namen echt zijn...de redactie stuurt die emails gewoon.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef rubbereend het volgende:
Wout Wevers uit Wijchen
Bron: http://sigaarsnor.blogspot.com/2010/03/rtl-gemist-censureert.htmlquote:In zijn radioprogramma Stenders' Eetvermaak onthulde Rob Stenders vanmiddag dat er weleens sprake zou kunnen zijn van bewuste censuur (luister hier vanaf 37:30 tot en met 40:00). Stenders had sms-contact met zijn vriend en oud-collega Wilfred Genee, die aangaf dat hij de opmerking van Derksen "iets te ver" vond gaan. Op de vraag van Stenders of dat de reden is dat de uitzending nog niet op RTL Gemist staat, antwoordde Genee met de mysterieuze woorden: "Dat zou best kunnen...".
http://www.tvblik.nl/voetbal-international/5-maart-2010quote:werkt nog niet, ik kreeg een mailtje van RTL waarom het niet werkt:
Wij hebben van het productiehuis van Voetbal International nog geen digitale uitzending ontvangen, zodra wij de aflevering in ons bezit hebben wordt de aflevering op RTL Gemist geplaatst.
Ja, maar in dat bericht bij SigaarSnor staat dat dat dan misschien bewust is vanuit dat productiehuis. De Jupiler League-uitzending erna vanuit dezelfde studio staat er bijvoorbeeld wel gewoon op.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.tvblik.nl/voetbal-international/5-maart-2010
Ik denk niet dat Eyeworks het wat kan schelenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, maar in dat bericht bij SigaarSnor staat dat dat dan misschien bewust is vanuit dat productiehuis. De Jupiler League-uitzending erna vanuit dezelfde studio staat er bijvoorbeeld wel gewoon op.
Overigens lijkt het mij persoonlijk ook sterk dat ze het bewust nog niet online hebben gegooid, ze weten dondersgoed dat het zich hoe dan ook toch wel verspreid via YouTube, Dumpert, etc. Maar dan zou je verwachten dat ze het vanmorgen gelijk alsnog op RTL Gemist hadden gezet. Zoveel moeite zal dat toch niet zijn.
Het was een super platte (en slechte) grap. Hoe de rest aan tafel hierop reageert (Viggo Waas helemaal perplex, Genee slappe lach, de kop van van der Gijp) maakt het dan weer super grappig.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:16 schreef Parafernalia het volgende:
Overigens, zo'n briljante grap was het nou ook weer niet.
Dan komt ie gewoon voorbij bij dat Man op de Maan gedoequote:Op maandag 8 maart 2010 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Misschien wachten ze een paar dagen met de digitale uitzending zodat het fragment niet te zien is in De Wereld Draait Door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |