Haha mensen!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef Omnifacer het volgende:
Ben trouwens vooral benieuwd wat John ervan vond... Die zat een paar weken eerder aan tafel geloof ik
Gepresenteerd door de geweldige huis- tuin- en keukenpsycholoog Wilfried de Jong.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef Bestolene het volgende:
Holland Sport dat is toch met volleyballers en wielrenners? Gerommel in de marge dus
Die interviewt hockeyers alsof het de allergrootste helden zijn en trapt topscorer van Oranje Kluivert helemaal de grond in.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Gepresenteerd door de geweldige huis- tuin- en keukenpsycholoog Wilfried de Jong.
Het is je geluktquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef rubbereend het volgende:
Simon Swinkels uit Son en Breugel
Weer een mooie avond met hem iddquote:
Op een gegeven moment wordt het 6 tegen 6, dan is het veld toch veel te groot..quote:Op maandag 8 maart 2010 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Dat idee van Louis van Gaal van 10 tegen 10, 9 tegen 9 heb ik jaren geleden al eens geopperd... lijkt mij een geweldig systeem.... welke speler haal je er af... tactisch hoogstaand
Nou en, dan duurt het zeker niet al te lang... en het meest vernuftige team wint... beter dan penalty'squote:Op maandag 8 maart 2010 21:26 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het 6 tegen 6, dan is het veld toch veel te groot..
Ook zoiets. Gele kaarten 5 min strafbankje.. zodat een slimme overtreding toch niet zo slim is.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou en, dan duurt het zeker niet al te lang... en het meest vernuftige team wint... beter dan penalty's
Jack zit zich waarschijnlijk dood te ergeren thuis, als hij nog kijkt.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:39 schreef Ad_rem het volgende:
Johan over Jack:"De popi jopie uithangen en 36x keer per uitzending de AFC noemen"
Jack kijkt momenteel de Fashion Show op Rtl 5quote:Op maandag 8 maart 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jack zit zich waarschijnlijk dood te ergeren thuis, als hij nog kijkt.
Die gozer heeft iig wel een heerlijk leventje. Betaald ouwehoeren, wedstrijdjes kijken. Inmiddels wel financieel onafhankelijk gok ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Die Rene is me toch een heerlijk figuur...
En rijk geworden met ' Geef me hoop Jomanda'quote:Op maandag 8 maart 2010 21:45 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Die gozer heeft iig wel een heerlijk leventje. Betaald ouwehoeren, wedstrijdjes kijken. Inmiddels wel financieel onafhankelijk gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |