Precies en die vrienden van van Swieten was ook geen kudt aan.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:16 schreef Parafernalia het volgende:
Overigens, zo'n briljante grap was het nou ook weer niet.
Vrienden van Van Swieten bedoel je?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:24 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Precies en die vrienden van Swinkels was ook geen kudt aan.
Kan ze gelijk laten zien waar het nou allemaal om gaat!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:29 schreef DrDentz het volgende:
't Is toch een potentieel TV moment van het jaar. Alleen Johan bedankt altijd voor dat soort 'TROS-feestjes' dus dan mag Linda de Mol de prijs in ontvangst gaan nemen.
Linda de Mol is typisch een vrouw waar de ene helft van mannelijk Nederland nog wel heil in ziet en de andere helft dan weer totaal niet. Ik behoor tot de laatste categorie.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan ze gelijk laten zien waar het nou allemaal om gaat!![]()
![]()
Als jij een vraag stelt, dan geef jij je echte naam op?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja ik geloof al langer niet dat die namen echt zijn...de redactie stuurt die emails gewoon.
Ja en dan heb ik hier een mail van Frits de Baard uit Austerwitzsch.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:06 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Als jij een vraag stelt, dan geef jij je echte naam op?
Nee, ik ook niet.
Ik stel geen vragen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:06 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Als jij een vraag stelt, dan geef jij je echte naam op?
Nee, ik ook niet.
Dat gelach van Rene rond 1:15 vind ik eigenijk nog het geweldigst.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediajournaal.(...)derksen.html#respond
Vond het wel mooi dat Waas zich er eigenlijk van distantieerde. Ik gruwel van Waas & Heerschop, maar dit viel me alles mee van hem. Het was namelijk ook een zee trieste grap.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:25 schreef jakees het volgende:
[..]
Het was een super platte (en slechte) grap. Hoe de rest aan tafel hierop reageert (Viggo Waas helemaal perplex, Genee slappe lach, de kop van van der Gijp) maakt het dan weer super grappig.
En toch kun je dat verwachten als je zo ijdel bent dat je in een bad gaat zitten met 3 naakte mannen. Moet je verder niet zeiken.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:33 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Ik zou die kop van Linda weleens willen zien toen ze op de hoogte werd gebracht van deze 'grap'. Of nog beter toen ze het live zag op de buis.
Dat is misschien wel zo, maar toch zal het ook voor haar als een verrassing zijn gekomen, dat een zestiger een paar jaar na dato een dergelijke grap maakt in een voetbalprogramma.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch kun je dat verwachten als je zo ijdel bent dat je in een bad gaat zitten met 3 naakte mannen. Moet je verder niet zeiken.
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch kun je dat verwachten als je zo ijdel bent dat je in een bad gaat zitten met 3 naakte mannen. Moet je verder niet zeiken.
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:27 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat gelach van Rene rond 1:15 vind ik eigenijk nog het geweldigst.
'Nadeel' van Hans is wel dat hij (ook in dit filmpje) continu kijkt naar Johan als hij een grapt maakt. Zie in dit filmpje (in de quote): 0:54.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:36 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
wat betreft gelach van Rene blijft dit wel het beste fragment:
daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dit fragment was vanavond dus in shownieuws bij SBS6
Linda hadden ze gebeld en ze was niet beledigd:P
Wel had ze wel eens leukere opmerkingen gehad van Johan Derksen
Die zit er echt niet mee...ze is zelf net zo plat.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:33 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Ik zou die kop van Linda weleens willen zien toen ze op de hoogte werd gebracht van deze 'grap'. Of nog beter toen ze het live zag op de buis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |