Google ff danquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik snap bijna geen enkele naam die hier genoemd wordt.
nico bellic wat is daar leuk aan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Niko_Bellicquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Maar Alberto Park snap je wel?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Hehe, die link kregen we ook in de mail en in het gastenboek.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef HaagsPietje het volgende:
geplaatst door Hork in het FC Den Haag topic:
http://tv.groengeelhart.nl/index.php?p=includes/pages/video&id=119
een vrijwel reguliere voetbal international uitzending gewijd aan FC Den Haag haha!
en dat voor een doodgewone supporters fansite....ik weet niet wat daar precies achter zit, maar vette hulde voor Johan die daar zijn medewerking aan verleent
Idd wel tof dat hij eraan meewerkt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef HaagsPietje het volgende:
geplaatst door Hork in het FC Den Haag topic:
http://tv.groengeelhart.nl/index.php?p=includes/pages/video&id=119
een vrijwel reguliere voetbal international uitzending gewijd aan FC Den Haag haha!
en dat voor een doodgewone supporters fansite....ik weet niet wat daar precies achter zit, maar vette hulde voor Johan die daar zijn medewerking aan verleent
Bron: http://sigaarsnor.blogspo(...)ontevreden-over.htmlquote:"In het begin werkte dat nog niet zo. Toen ging René achterover liggen, met z'n hand in z'n broek, en heeft hij in anderhalf uur tijd drie keer wat gezegd. Toen zeiden Johan en ik tegen elkaar: misschien moeten we even met René gaan zitten. Dus René komt aan tafel in het kantoor van Voetbal International in Gouda en Johan zegt: 'Even één ding: het gaat verschrikkelijk kut en dat is jouw schuld.'"
"Je zag René echt bijna van z'n stoel afdonderen. Toen zei ik tegen René: 'De bedoeling is dat je iets meer anticipeert, dat je iets vaker mee gaat praten, want dan hebben we een soort gesprek aan tafel'. Daarna is het helemaal goed gekomen met René, maar Johan heeft hem dus even goed gecoacht vanaf dag één."
Dit blijf ik 1 van de heerlijkste momenten tussen Willem En Wilfred vinden:quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:16 schreef Ad_rem het volgende:
Genee: "Met alle respect voor Willem van Hanegem, maar op een gegeven moment werd het wel heel zuur. Toen was het altijd van 'Wat ken mij het nou schelen?' en 'ik heb het niet gezien'.
Dat was ook wel heel erg droog altijd
Willem acteert altijd als een verontwaardigde zwakzinnige. Zeer ergerlijk. Ga met je kop van de tv als het je allemaal niet interesseert denk ik dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dit blijf ik 1 van de heerlijkste momenten tussen Willem En Wilfred vinden:
Wat een held was die Willem soms!
Wilfred: Beetje voetbal gekeken?
Willem: Nou nee, moet dat?!
etc.
Ach, het was vaak een terechte reactie op het kinderlijke en voorspelbare mannetjes als Genee. Daarnaast zei hij ook zinnige dingen over voetbal en streek hij duizenden euro's op, op een avondje. Held.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:46 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Willem acteert altijd als een verontwaardigde zwakzinnige. Zeer ergerlijk. Ga met je kop van de tv als het je allemaal niet interesseert denk ik dan.
Noem er eens 3...quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:49 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ach, het was vaak een terechte reactie op het kinderlijke en voorspelbare mannetjes als Genee. Daarnaast zei hij ook zinnige dingen over voetbal en ...
Ik heb ook zitten kijken inderdaad. 'Daar gaat ik toch niet over zitten discussiëren weetjenie 'quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je had Willem eens moeten zien gisteren bij Sport1, wat een idioot. Hij doet alles om zijn eigen mening door te zetten en anderen praten altijd bullshit volgens hem.
Wat zit je nu weer de kletsen? Ik zit hier niet de discussiëren omdat ik moet discussiëren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:57 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken inderdaad. 'Daar gaat ik toch niet over zitten discussiëren weetjenie '
Inderdaad. Hij zorgt voor de komische noot, maar ik sta(-at) er af en toe ook van zijn oog voor detail te kijken. Hij heeft meer verstand van voetbal dan je op het eerste gezicht zou zeggen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:42 schreef Vasilevski het volgende:
Geweldig! Gelukkig is René zich sindsdien inderdaad meer gaan profileren.
Nogal respectloos naar Genee toe dit, denk dat hij blij is van die ouwe zuurpruim af te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:20 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dit blijf ik 1 van de heerlijkste momenten tussen Willem En Wilfred vinden:
Wat een held was die Willem soms!
Wilfred: Beetje voetbal gekeken?
Willem: Nou nee, moet dat?!
etc.
Mwah, Genee kan op den duur bloedirritant worden lijkt me als je er wekelijks mee moet werken. Bijdehand, maar zo'n nobody in dat wereldje.. Itt mensen als Willem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:41 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Nogal respectloos naar Genee toe dit, denk dat hij blij is van die ouwe zuurpruim af te zijn.
Een oude zuurpruim in het programma is wel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |