Johan, je krijgt de groeten trouwens van Job Ham uit Assen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef Theoria_Colorum het volgende:
"Ja en dan hebben we hier een vraag van Job Ham uit Assen" xD
De hele column:quote:Als ik weemoedig ben en denk aan de tijden dat ik gewoon nog een volle bos haar had, dan hoef ik alleen maar naar Hans Kraaij jr. te kijken en dan weet ik: het kan altijd nog erger. Ook een zekerheidje. Hans maakt het hebben van golvend haar tot iets lachwekkends.
Hans zou het goed doen als Duitse schlagerzanger. Meneer heeft voetbalhaar, maar dan wel uit de jaren tachtig van de vorige eeuw. Toch geniet ik van Hans, ook weer om zijn voorspelbaarheid. Geef hem een compliment en hij gaat huilen.
Zeg iets over zijn vader en hij gaat schreeuwen. Laat hem een grap maken en hij zit binnen een minuut heel hard om zichzelf te lachen. Het lijkt me zo fijn om Hans Kraaij jr. te zijn. Lekker overzichtelijk.
Gooi er een muntje in en hij begint te brallen. Kraaij jr., en dat weet hij zelf heel goed, heeft er ooit persoonlijk voor gezorgd, met een rare Mussolini-achtige rede aan tafel bij Barend & Van Dorp, dat Jan Mulder weg werd gezet als de man die bondscoach Dick Advocaat wilde laten stenigen.
Dat Jan Mulder in die uitzending precies het tegenovergestelde bedoelde en juist, op een ironische manier, opkwam voor Dick, werd voor het gemak maar even vergeten. Kraaij jr. wilde scoren.
Ik kan mij niet herinneren dat Kraaij Jr. daarvoor ooit zijn excuses heeft aangeboden. Maar het maakt niet zoveel meer uit. Hans leest, van de autocue, verbindingstekstjes bij filmpjes van mensen die met hun achterhoofd tegen een schommel aanlopen. Funnie! Iemand met zo een beroep, wordt al hard genoeg gestraft.
En, zoals gezegd, het geeft mij een zekere rust. Wat er ook gebeurt, hoe druk ik het ook heb en welke ramp er ook over de wereld raast, je weet in ieder geval één ding zeker: Hans Kraaij jr. maakt zich wekelijks belachelijk.
Oneens dat jankerige gezannik heeft dit programma niet nodig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Jules Deelder eens aan moet schuiven, als Sparta supporter zijnde.
Idd. Vooral gedaan om te scoren bij Dick, zo van: ik kom op voor Dickie, want volgende week moet ik hem weer interviewen..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef Omnifacer het volgende:
Hij heeft wel een punt trouwens, Kraaij heeft idd onterechte karaktermoord gepleegd op Jan Mulder, wetende dat Mulder het eigenlijk sarcastisch bedoelde. Eigenlijk is dat echt een hele grote moffenstreek
serieus? epic.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Er was in het verleden ook eens een keertje een vraag gesteld door: Niko Bellic uit New York.
quote:
Ik heb dat destijds niet gezien, misschien zou iemand dat eens op Youtube kunnen zetten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef Omnifacer het volgende:
Hij heeft wel een punt trouwens, Kraaij heeft idd onterechte karaktermoord gepleegd op Jan Mulder, wetende dat Mulder het eigenlijk sarcastisch bedoelde. Eigenlijk is dat echt een hele grote moffenstreek
Die Liebe ein Traum en dat soort crap, denk ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef Vasilevski het volgende:
Naar welke film zou Johan tegenwoordig gaan? Hij houdt van romantische komedies...
[..]
Ik heb dat destijds niet gezien, misschien zou iemand dat eens op Youtube kunnen zetten.
Nice.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, serieus.
Voetbal International #23: Jetlekken en hikkende paarden
En die column van de week daarvoor over:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:47 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Idd wel een geweldige colum van Nico Dijkshoorn. O.a. over Hansie schrijft hij:
[..]
De hele column:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)niet-organiseren.htm
Leuke column idd. Nico mist wel dat Gullit Kraay sr. bij PSV weggetreiterd heeft via dat interview. Had ie mooi een link kunnen leggen met Hansie jr..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:47 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Idd wel een geweldige colum van Nico Dijkshoorn. O.a. over Hansie schrijft hij:
[..]
De hele column:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)niet-organiseren.htm
Alberto Park.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef bascross het volgende:
Ik ga ook een vraag insturen, alleen even een leuke naam bedenken,
Was zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef Trystar het volgende:
Vanavond de aflevering van maandag maar eens kijken, was het wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |