"Ja en als je nu naast de gemankeerde anchorman ook nog de leraar gaat uithangen.. "quote:Op maandag 8 maart 2010 21:50 schreef DrDentz het volgende:
Dat vindt Johan ook echt niet leuk, dat Wilfred hem pakt op z'n grammatica.
"Ik ga jou maar niet verbeteren Wilfred want dan loopt het programma uit."quote:Op maandag 8 maart 2010 21:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
"Ja en als je nu naast de gemankeerde anchorman ook nog de leraar gaat uithangen.. "
"Je zit hier alleen maar om jezelf te profileren en te scoren voor je vrienden in de karaokebar; je kent je taak niet als presentator"quote:Op maandag 8 maart 2010 21:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Ik ga jou maar niet verbeteren Wilfred want dan loopt het programma uit."
Baasquote:
quote:"Ja en als je nu naast de gemankeerde anchorman ook nog de leraar gaat uithangen.. "
"Ik ga jou maar niet verbeteren Wilfred want dan loopt het programma uit."
"Je zit hier alleen maar om jezelf te profileren en te scoren voor je vrienden in de karaokebar; je kent je taak niet als presentator"
Inderdaad, stelletje prutsers.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef bascross het volgende:
De uitzending van vandaag doet het ook niet.
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Is het misschien om meer mensen te dwingen het live te kijken? Ik kijk het zelf ook altijd op RTL gemist hoor :pquote:Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef bascross het volgende:
De uitzending van vandaag doet het ook niet.
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Hij doet het al, geen complottheorieën dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:12 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Is het misschien om meer mensen te dwingen het live te kijken? Ik kijk het zelf ook altijd op RTL gemist hoor :p
Ook al van afgelopen vrijdag?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Morendo het volgende:
Ah, nu doet 'ie het wel. Zo zie je maar dat kritiek uiten helpt.
Nee, maar even hogerop in dit topic staat een link om te downloaden. Was wel een leuke uitzending.quote:
Het handigste is opnemen op dvd-recorder, om 20.50 uur beginnen met kijken en dan de reclameblokken 'live' doorspoelen. Ben je zelfde tijd klaarquote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Ik kijk het eigenlijk ook vrijwel altijd 's nachts terug. Ik ben allergisch voor die reclameblokken (van RTL).
Ja, precies dat bedoelde ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het handigste is om het op harde schijf op te nemen en met timeshift te bekijken.... kun je m ook nog deleten als je klaar bent...
Je hoeft hem trouwens niet te downloaden maar kunt het bestand ook gewoon streamen als je ongeduldig bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar even hogerop in dit topic staat een link om te downloaden. Was wel een leuke uitzending.
Hoeveel kijkers vorige week? Kun je direct zien of dat stuntje van Johan effect had.quote:
1 maart --> 444.000quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Hoeveel kijkers vorige week? Kun je direct zien of dat stuntje van Johan effect had.
Ik zat nog te twijfelen om een vraag in te sturen hierover gisteren, om de boel even aan te wakkerenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:14 schreef Morrigun99 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe Hans hier op reageert:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)niet-organiseren.htm
Of heeft ie dat al gedaan? De site is altijd later dan het blad met de columns....
Ik vond dat verhaal over die flat waarbij ze op elkaars schouders zaten wel bijzonder geestigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:28 schreef Loohcs het volgende:
Dat inconsequente gedrag van Johan blijft ook leuk. De afwijkende mening van een middelmatige verdediger vindt ie helemaal fantastisch (omdat dat interview met Saeijs toevallig in z'n eigen blaadje stond) en als een toptrainer als van Gaal een mening heeft over de verlenging/penalties is het allemaal onzinnig (omdat in een ander blaadjes stond??) Maar goed hij geeft toe dat hij alles doet voor de commercie.
Hetzelfde met afkraken van Wilfred's grappen, maar zelf komt Johan dan met zulke flauwe avonturen met Nanninga op de proppen...
Voor maandag gewoon doen. Dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen om een vraag in te sturen hierover gisteren, om de boel even aan te wakkeren
Had het vorige week al in de VI gelezen, Hansie krijgt op zijn donder van Nico in Johan zijn blad
Gerrie Knipscheerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef bascross het volgende:
Ik ga ook een vraag insturen, alleen even een leuke naam bedenken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |