Deze knakker zou wel nice zijn:quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat verbaast eh verbaasd me ook helemaal niets.
Goedkoop scoren van de VAA, zie ons eens alle kleuren, geslachten en sexuele voorkeuren in ons programma hebben dan!
Zouden ze het aandurven om er een imam tegenover te zetten?
En als de argumenten van links op zijn, gaan lopen zeuren over een spelfouDTquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:13 schreef Halcon het volgende:
Typisch links inderdaad om veel belastingcenten te verspillen aan dit soort randdebielen.
Aha, dus dat was je punt? Aap uit de mouw (jammer he, ik schrijf mouw goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:16 schreef OeJ het volgende:
MM bashen is gewoon jullie wraak, omdat alleen dombo's Geert Wilders graag mogen. Altijd maar een zondebok zoeken, voor je eigen falen, want een fatsoenlijk argument heb ik nog niet gezien hier.
Soort zkt. soort, zullen we maar zeggen.
Jouw Geert Wilders was anders voor strenger en beter onderwijs hoor. Jouw eigenste leider.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:19 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
En als de argumenten van links op zijn, gaan lopen zeuren over een spelfouDT![]()
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Deze knakker zou wel nice zijn:
'mijn' Geert Wilders?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jouw Geert Wilders was anders voor strenger en beter onderwijs hoor. Jouw eigenste leider.
Ow, je komt op mij over als een PVV-er, maar dan heb ik me vergist.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
'mijn' Geert Wilders?Omdat ik het eens ben met wat standpunten van Geert hoeft nog niet te betekenen dat ik er volledig achter sta. Voor jouw info: ik stem VVD.
Jij vergist je wel vaker, dus dat is geen nieuws.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ow, je komt op mij over als een PVV-er, maar dan heb ik me vergist.
En dat maakt vast alles anders.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ow, je komt op mij over als een PVV-er, maar dan heb ik me vergist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |