Ik bedoel dus, dat hetgene wat MM zegt, doordacht is.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als iemand zoiets zegt, dan is er vooral sprake van een nietszeggende reactie.
Hij moet stevig nadenken over zijn nietszeggende geblaat? Dat maakt de situatie zo mogelijk nog triester.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, dat hetgene wat MM zegt, doordacht is.
Wat je over jouw opmerkingen niet kan zeggen. Jij redeneert: hij heeft een hoge stem, dús is tie gek...
Noem eens een concreet voorbeeld.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij moet stevig nadenken over zijn nietszeggende geblaat? Dat maakt de situatie zo mogelijk nog triester.
quote:
Daarvoor moet je bij Halcon zijn!quote:
Stopten ze dat geld maar in onderwijs, hè, dan had jij vast: 'aankondigT' geschreven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
Tja, bedenk je wel Halcon (en dit maakt je alleen maar bozer en bozer) dat deze gecastreerde bosmongool van mijn en jouw belastingcenten geregeld zijn act mag opvoeren bij dat überlinkse VAA (vara), onder het genot van zogenaamd semigrappige onderwerpen, waarbij linkse grachtenrioolgordeljournalisten mogen aanschuiven (die vriend zijn van Job Cohen, de islam aanbidden, en met toestemming van de plaatselijke imam, terwijl de judas Mathijs nog eens hakkelend van de autocue het volgende 'grappige' filmpje aankondigd), en zo onze belastingcenten flink verspillen alsof het Tiger Woods is die zijn zaad verspilt door de ene hoertje naar de andere vol te blaffen...
Nee, van mij mag deze pisnicht gauw van de buis af. We hebben Gordon al, dat is wel de grootste relnicht naast Albert Verlinde
Bij DWDD laat hij het ook elke keer weer zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:18 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Halcon zijn!
Op de DVD staan er ongetwijfeld tientallen.
Heb je lang voor moeten zoeken hé, stakker.quote:Op donderdag 18 maart 2010 04:04 schreef OeJ het volgende:
[..]
Stopten ze dat geld maar in onderwijs, hè, dan had jij vast: 'aankondigT' geschreven.
Dat verbaasT eh verbaasd me ook helemaal niets.quote:
Ach, lieverd, ik had niet anders van je verwacht. Ik las elders ook nog wat van je, als je aan het infuus lag, ik trok accuut de stekker eruit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:08 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Heb je lang voor moeten zoeken hé, stakker.
Blijkbaar heb je niets beters te doen. Als ik jou was pleegde ik zelfmoord.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:11 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ach, lieverd, ik had niet anders van je verwacht. Ik las elders ook nog wat van je, als je aan het infuus lag, ik trok accuut de stekker eruit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |