Dan zal ie wel zo hetenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat geen opa op de fles, daar staat Hela op
Hmm gezien je lapo van het vorige topic hou ik hier toch enige reserve over hoe deze OP te interpreteren.quote:
De 7e SC van vandaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Jezus ga ik ff kijken of de foto- en filmcamera;s opgeladen zijn voor zoonlief zijn playbackshow, zijn we alweer een topic verder
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm gezien je lapo van het vorige topic hou ik hier toch enige reserve over hoe deze OP te interpreteren.![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 7e SC van vandaag![]()
Krijgen we een tsunami ofzo?
Tering, nu begint ons zelfbenoemde culiwonder ook al met trotse foto's.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:54 schreef Coos het volgende:
m'n lappie vlees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je ze aan het tellen ofzo?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 7e SC van vandaag![]()
Krijgen we een tsunami ofzo?
enquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Jezus ga ik ff kijken of de foto- en filmcamera;s opgeladen zijn voor zoonlief zijn playbackshow, zijn we alweer een topic verder
ZIJN show? Is het de nieuwe Henny Huisbaas?quote:
En wel allemaal teruglezen, dan gaan we je staks overhorenquote:
Ik wacht op de gebundelde versiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wel allemaal teruglezen, dan gaan we je staks overhoren
Ja ze zijn opgeladenquote:
Hey scattiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ZIJN show? Is het de nieuwe Henny Huisbaas?
Als Coos het gebruikt is het Culinaire Room, met hoofdletters.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Tering, nu begint ons zelfbenoemde culiwonder ook al met trotse foto's.
Wanneer verschijnt je boek?![]()
En dat heet gewoon slagroom Coos. Met je "culinaire room".![]()
Maar wel een goed bord voer.
Ik al de hele weekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kally held, nu heb ik 't hele weekend dat nummer in m'n hoofd.
Misschien wel, moet even kijken...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ook, ga ik je weer meeten volgende week zaterdag?
Wat ben je ook een meet-slet ook hèquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze zijn opgeladenmoet hem wel op film hebben met deze
Waarom klik je er dan op?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kally held, nu heb ik 't hele weekend dat nummer in m'n hoofd.
Henk, één croque-monsieur, geen beflap, wel schimmel!quote:
Rinusquote:
Hou op schei uit, maar ja hij treed op met een vriendje dus moest wel iets zijn wat ze beide kennenquote:
Ik ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Rinus
He Marlous, wil met je onder de douche
Omdat 't tof isquote:
Jij snapt 'tquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam
Ik was je al kwijtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Djees wat gaan jullie snelKan niet eens even rustig een paar toepjes kijken
Ga maar lekker tjoepjes kijken, want het niveau is hier gedaald tot ver onder het aanvaardbare puntquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom ga je dan ook toepjes kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die overweging gauw de deur uit gooien die bagger blijft hangenquote:
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Die overweging gauw de deur uit gooien die bagger blijft hangen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
om die zooi van hier niet te hoeven horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |