Dan zal ie wel zo hetenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat geen opa op de fles, daar staat Hela op
Hmm gezien je lapo van het vorige topic hou ik hier toch enige reserve over hoe deze OP te interpreteren.quote:
De 7e SC van vandaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Jezus ga ik ff kijken of de foto- en filmcamera;s opgeladen zijn voor zoonlief zijn playbackshow, zijn we alweer een topic verder
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm gezien je lapo van het vorige topic hou ik hier toch enige reserve over hoe deze OP te interpreteren.![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 7e SC van vandaag![]()
Krijgen we een tsunami ofzo?
Tering, nu begint ons zelfbenoemde culiwonder ook al met trotse foto's.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:54 schreef Coos het volgende:
m'n lappie vlees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je ze aan het tellen ofzo?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 7e SC van vandaag![]()
Krijgen we een tsunami ofzo?
enquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Jezus ga ik ff kijken of de foto- en filmcamera;s opgeladen zijn voor zoonlief zijn playbackshow, zijn we alweer een topic verder
ZIJN show? Is het de nieuwe Henny Huisbaas?quote:
En wel allemaal teruglezen, dan gaan we je staks overhorenquote:
Ik wacht op de gebundelde versiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wel allemaal teruglezen, dan gaan we je staks overhoren
Ja ze zijn opgeladenquote:
Hey scattiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ZIJN show? Is het de nieuwe Henny Huisbaas?
Als Coos het gebruikt is het Culinaire Room, met hoofdletters.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Tering, nu begint ons zelfbenoemde culiwonder ook al met trotse foto's.
Wanneer verschijnt je boek?![]()
En dat heet gewoon slagroom Coos. Met je "culinaire room".![]()
Maar wel een goed bord voer.
Ik al de hele weekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kally held, nu heb ik 't hele weekend dat nummer in m'n hoofd.
Misschien wel, moet even kijken...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ook, ga ik je weer meeten volgende week zaterdag?
Wat ben je ook een meet-slet ook hèquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze zijn opgeladenmoet hem wel op film hebben met deze
Waarom klik je er dan op?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kally held, nu heb ik 't hele weekend dat nummer in m'n hoofd.
Henk, één croque-monsieur, geen beflap, wel schimmel!quote:
Rinusquote:
Hou op schei uit, maar ja hij treed op met een vriendje dus moest wel iets zijn wat ze beide kennenquote:
Ik ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Rinus
He Marlous, wil met je onder de douche
Omdat 't tof isquote:
Jij snapt 'tquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam
Ik was je al kwijtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Djees wat gaan jullie snelKan niet eens even rustig een paar toepjes kijken
Ga maar lekker tjoepjes kijken, want het niveau is hier gedaald tot ver onder het aanvaardbare puntquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom ga je dan ook toepjes kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die overweging gauw de deur uit gooien die bagger blijft hangenquote:
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Die overweging gauw de deur uit gooien die bagger blijft hangen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
om die zooi van hier niet te hoeven horen?
Ja, maar ik blijf privé toch wel jouw enigste echte sletje hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ben je ook een meet-slet ook hè
Hey Marloes ik wil met jou onder de douchequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag dat met wijnquote:
Ja is goed, heb alleen maar witte wijn hier. Dat moet 't maar worden dan, vanavond.quote:
Ow ik ben niet snel bang hoor, en mocht het ongezellig worden: met bier vind ik het allang bestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet al dat ik niet eng ben en liesje ook niet en de rest is dat ook heul niet
En als remlof er is zit dat wel snorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow ik ben niet snel bang hoor, en mocht het ongezellig worden: met bier vind ik het allang best
Speciaal voor jou!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, dan nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Die overweging gauw de deur uit gooien die bagger blijft hangen
Ik had om kwart voor zeven nog gepost. Kom ik half tien weer even kijken, zijn er gewoon twee héle topics volgepost. Zónder IaN!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
O moest ik hem bij jou komen spoelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja is goed, heb alleen maar witte wijn hier. Dat moet 't maar worden dan, vanavond.
Dit is echt teveelquote:
Nou dan nietquote:
Klik er dan niet opquote:
owee owee oquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey Marloes ik wil met jou onder de douche
quote:
Hmm slempen..goed idee...ff een good old scanman maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had om kwart voor zeven nog gepost. Kom ik half tien weer even kijken, zijn er gewoon twee héle topics volgepost. Zónder IaN!
Zijn ze lekker aan het gamen en slempen?
Ik zei toch geen nee, doe niet zo boosquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En als remlof er is zit dat wel snor.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
* synchroon een wijntje inschenkt met Kally.
Nee,,ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:45 schreef FANN het volgende:
HONDA is het deze?
http://www.glamway24.com/catalog/product_info.php?cPath=152&products_id=962
vin ik wel een lief jurkie
nah... jij zal vast mooi zijn want dat zijn ze bijna allemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:52 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee,,ook niet
snap er geen bal van,,gewoon bij rosmode gekocht, daar verkopen ze save the queen
Maar op hun site staat hij niet...
jaaaaaaa doe maar ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef hondjes het volgende:
Kan ook gewoon naar mijn kledingkast lopen en foto maken.
..en dan uploaden
doe ik morgen wel even.
errug h'equote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
Fann stoppen met die jurkjes nu hoorstraks ga ik weer kopen
Tja ik ben bang dat ik nu stiekum blijf kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
errug h'e![]()
ja ik ga ook stoppen met kijken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, stoppen met die shit, straks heb ik opeens een jurk in de kast hangen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies, stoppen met die shit, straks heb ik opeens een jurk in de kast hangen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef FANN het volgende:
eigenlijk moeten we nu even de smaak van de heren weten hier
1 slokquote:
Oquote:
Nee laat maar, mijn fantasie slaat op holquote:
Not this shit again, mijn smaak is totaal ruk en daar is genoeg over geschrevenquote:
Oe lekker! Dat heb ik nooit in huis maar bij het uitgaan doe ik ze weleens. Fijne combi soms: cafeïne en alcohol.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm slempen..goed idee...ff een good old scanman maken.
* even gekeken of jouw smaak ruk isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Not this shit again, mijn smaak is totaal ruk en daar is genoeg over geschreven.
Brucequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |