Dan zal ie wel zo hetenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat geen opa op de fles, daar staat Hela op
Hmm gezien je lapo van het vorige topic hou ik hier toch enige reserve over hoe deze OP te interpreteren.quote:
De 7e SC van vandaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Jezus ga ik ff kijken of de foto- en filmcamera;s opgeladen zijn voor zoonlief zijn playbackshow, zijn we alweer een topic verder
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm gezien je lapo van het vorige topic hou ik hier toch enige reserve over hoe deze OP te interpreteren.![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 7e SC van vandaag![]()
Krijgen we een tsunami ofzo?
Tering, nu begint ons zelfbenoemde culiwonder ook al met trotse foto's.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:54 schreef Coos het volgende:
m'n lappie vlees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je ze aan het tellen ofzo?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 7e SC van vandaag![]()
Krijgen we een tsunami ofzo?
enquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
Jezus ga ik ff kijken of de foto- en filmcamera;s opgeladen zijn voor zoonlief zijn playbackshow, zijn we alweer een topic verder
ZIJN show? Is het de nieuwe Henny Huisbaas?quote:
En wel allemaal teruglezen, dan gaan we je staks overhorenquote:
Ik wacht op de gebundelde versiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wel allemaal teruglezen, dan gaan we je staks overhoren
Ja ze zijn opgeladenquote:
Hey scattiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ZIJN show? Is het de nieuwe Henny Huisbaas?
Als Coos het gebruikt is het Culinaire Room, met hoofdletters.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Tering, nu begint ons zelfbenoemde culiwonder ook al met trotse foto's.
Wanneer verschijnt je boek?![]()
En dat heet gewoon slagroom Coos. Met je "culinaire room".![]()
Maar wel een goed bord voer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |